درآمد رویایی دانیل برنشتاین از اینستاگرام

با لاین استور متوجه شدید که  اینستاگرام را خیلی از افراد صرفا یکی از صدها شبکه اجتماعی این روزها می‌دانند که فقط می‌توان در آن عکس‌هایی از خود، مناظر، غذاهایی که می‌خوریم و … قرار داد. با اینکه تصور این افراد تا حدودی هم درست است، اما این تنها کاربردی نیست که می‌توان از شبکه اجتماعی اینستاگرام انتظار داشت. شبکه یاد شده همچنین می‌تواند به عنوان پلتفرمی برای ارائه تبلیغات به مشتریان مورد استفاده قرار گیرد. در واقع می‌توان این کاربرد را شبیه به تبلیغاتی دانست که بسیاری از بلاگرها نمایش آن‌ها را در وبلاگ‌های خود به منظور کسب درآمد قبول می‌کنند که در اکثر موارد محتوای این‌گونه تبلیغات با محتوای وبلاگ‌ها همخوانی دارد و این‌گونه است که تبلیغ دهنده مخاطبانی را خواهد داشت که به طور ویژه‌ای علاقه‌مند به حوزه کاری وی هستند.

پر مخاطب ترین روش در بازاریابی اینترنتی کدام است؟

instagram

در هر حال، آیا تا کنون با خود فکر کرده‌اید که چنین بلاگرهایی بابت قرار دادن تبلیغات تا چقدر پول به جیب می‌زنند؟ خب، در مورد یکی از بلاگرهای ۲۲ ساله به نام Danielle Bernstein این مورد شاید کمی عجیب باشد زیرا بر اساس گزارشات، این شخص بابت تبلیغات در هر پست حساب کاربری اینستاگرامش، حدود ۱۵ هزار دلار کسب درآمد می‌کند! اما شاید بپرسید چنین چیزی چگونه ممکن است؟ پاسخ ساده به این پرسش مربوط به لباس‌هایی است که این شخص پوشیده و در پست‌های خود منتشر می‌کند. بدین صورت او به نوعی تبلیغ برای سازنده آن لباس هم کرده است.

آموزش ساخت اکانت در اینستاگرام بدون نیاز به ایمیل و شماره

بر اساس گزارشی از Harper’s Bazaar، به طور میانگین، اگر شما صدها هزار دنبال کننده داشته باشید، می‌توانید بابت هر پست بین ۵۰۰ تا ۵۰۰۰ هزار دلار کسب درآمد کنید، اما اگر تعداد دنبال کنندگان شما به ۶ میلیون برسد، پولی که بدست خواهید آورد بابت هر پست بین ۲۰ تا ۱۰۰ هزار دلار خواهد بود! حالا ما می‌دانیم که شرکت‌های مختلف هزینه‌های مخصوصی را برای تبلیغات در نظر می‌گیرند، اما آیا فکر کرده‌اید که این هزینه در صنعتی مثل صنعت پوشاک چقدر است؟ برندهای مختلف در این زمینه در طول یک سال بیش از یک میلیارد دلار را تنها صرف هزینه‌های تبلیغاتی پست‌های اینستاگرامی کرده‌اند!

Image result for ‫درآمد رویایی Danielle Bernstein از اینستاگرام‬‎

Thomas Rankin، مدیرعامل و موسس شرکت Dash Hudson است. این پلفترم کارش این است که برای پست‌های اینستاگرامی، زمینه‌های لازم را برای تجاری سازی فراهم می‌سازد. Thomas Rankin می‌گوید:‌ «آن [اشاره به عکس‌های موجود در هر یک از پست‌های اینستاگرام] یک عکس ویرایش شده نیست. ما نمی‌خواهیم تلاش کنیم تا در یک مجله باشیم. ما تلاش می‌کنیم تا یک لحظه را بسازیم.» البته موفقیت شما ممکن است نسبت به هزاران کاربری که در اینستاگرام به دنبال کسب درآمد هستند، بسیار دورتر باشد، اما به این نکته توجه داشته باشید که انجام چنین کاری غیر ممکن نیست و می‌توان حتی از حساب کاربری اینستاگرام خود هم پول درآورد.

تعریف شبکه های اجتماعی چیست؟

منابع: آی تای رسان ، های پرس

پشتیبانی : 05132727070

    لطفا برای مشاوره رایگان در خصوص ارائه خدمات؛ فرم زیر را پر کنید:

    درباره مجید درویش زاده

    درود من درویش زاده هستم .... فارغ التحصيل مهندسی کامپیوتر(ict) گرایش سیستمهای تحت شبکه، مدتی در زمینه تبلیغات، بازرگانی و فروش فعالیت داشته ام و در حال حاضر بصورت تخصصی بازاریابی اینترنتی و تبلبغات شبکه های اجتماعی را انجام میدهم. با آرزو های خوب

    اینو دیدی ؟

    راهنمای ضروری تبلیغات مؤثر در شبکه‌های اجتماعی

    راهنمای 7 گام ضروری برای تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی

    تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی یکی از ابزارهای قدرتمند و مؤثر برای بازاریابی آنلاین است که به برندها این امکان را می‌دهد که به سرعت به مخاطبان هدف خود دست یابند. با توجه به گسترش استفاده از این شبکه‌ها و افزایش زمان آنلاین کاربران، تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی به یک نیاز اساسی برای هر کسب‌وکاری تبدیل شده است. در این مقاله، به بررسی روش‌ها، استراتژی‌ها و نکات ضروری برای موفقیت در تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی خواهیم پرداخت.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    شانستو برای دریافت تخفیف ویژه امتحان کن! (ویژه نمایندگی)