همانطور که حتما تایید خواهید کرد ساخت ویدئوهای خبری در شبکه های اجتماعی شیوه ای مدرن برای اطلاع رسانی بهتر است که با وجود محدودیت های مختلفی از جمله سایز و زمان، بازدید قابل توجهی نسبت به سایت ها و سایر رسانه ها دارند.
وب سایت های خبری، رسانه ها، روزنامه ها و نشریه ها، همگی زیرمجموعه خبرگزاری ها هستند که رسالت آن ها انتشار خبرها و اطلاع رسانی به مخاطبان می باشد.
یکی از ابزارهای قدیمی برای اطلاع رسانی بهتر توسط خبرگذاری ویدئو می باشد که از دیرباز در صدا و سیما به کار گرفته شده است.
ویدئو هایی که ابتدا با استفاده از متحرک سازی تصاویر روی کار آمد و پیشرفت های روزافزون آن سبب شد که امروزه شاهد پخش باکیفیت ترین ویدئوهای خبری با حجم های متفاوت از رسانه ها و در سایت ها باشیم.
متاسفانه هنوز اغلب خبرگزاری ها نسبت به ساخت ویدئوهای خبری در شبکه های اجتماعی مردد هستند؛ اما با مطالعه مطلب امروز هات اپ نیوز و آشنایی با مزایای ساخت ویدئوهای خبری در شبکه های اجتماعی شکی باقی نمی ماند که شما نیز از این ابزار برای محبوبیت بیشتر در آینده استفاده خواهید کرد. با ما همراه باشید.
رونق کسب و کار خبرگزاری با ساخت ویدئوهای خبری در شبکه های اجتماعی
با جنگ پیام رسان ها و پیشی گرفتن برنامه های چت از شبکه های اجتماعی همچنان تب استفاده از این سرویس ها داغ است. گاهی رقم کاربران این شبکه های اجتماعی آن چنان حیرات انگیز است که سبب شده صاحبان وب سایت انگیزه بیشتری برای فعالیت و رقابت در این عرصه پیدا کنند.
ساخت ویدئو بهترین ابزار خبری برای خبرگزاری های مختلف در شبکه های اجتماعی مختلف از جمله اینستاگرام است.
ساخت ویدئوهای خبری در شبکه های اجتماعی: شیوه ی متفاوت اطلاع رسانی
یکی از تفکراتی که سبب می شود هنوز هم برخی از سایت های مطرح صفحه خود را با ساخت ویدئوهای خبری در شبکه های اجتماعی راه اندازی نکرده باشند این است که تصور می کنند فعالیت در این عرصه مخالف وب سایت ها و شیوه های سنتی خبررسانی است.
همان طور که می دانید ویدئو های شبکه های اجتماعی با محدودیت حجم رو به رو هستند ؛ به عنوان مثال در اینستاگرام ویدئو های تا حداکثر ۱ دقیقه را می توانید به اشتراک بگذارید. البته ارتقای امکان جستجوی ویدئوهای مورد علاقه در اینستاگرام هم مزید بر علت شده تا همه دست به کار شوند.
بکارگیری استراتژی بازاریابی ویدیو در شبکههای اجتماعی
شاید همین موضوع سبب نگرانی صاحبان کسب وکار در زمینه خبررسانی شده است و تصور می کنند خبرهای طولانی را نمی توان در قالب ویدئو های کوتاه منتشر کرد؛ اما بد نیست بدانید که موفق ترین ویدئو های جهان در همین شبکه ها و با این محدودیت ها عرضه می شوند.
شاید ساخت ویدئوهای خبری در شبکه های اجتماعی در اندازه های کوچک، خلاصه ای کاربردی و پربازدید تر نسبت به گزارش های طولانی ای باشد که در سایر وب سایت ها می بینیم و ممکن است به دلیل حجم بالا اصلا دانلود و مشاهده نکنیم!
تنها کافی است رویکرد خود را در استراتژی های خبررسانی تغییر دهیم و با انتشار اخبار مهم و طولانی در قالب ویدئو های محدود در شبکه های اجتماعی شروعی جدید را تجربه کنیم.
ساخت ویدئوهای خبری در شبکه های اجتماعی و رشد آمار مخاطبان
یکی از خبرهایی که اخیرا توجه خیلی از کاربران را به خود جلب کرد عبور مخاطبان اینستاگرام از مرز یک میلیارد نفر بود؛ چیزی که نشانگر فعالیت هزاران نفر در سرتاسر جهان در شبکه های اجتماعی و تبدیل این جمعیت به دهکده ای کوچک به نام دهکده جهانی شده است!
شاید باور نکنید اما بسیاری از این کاربران در این شبکه ها حضور پیدا کرده اند تا ارتباط برقرار کنند، ببینند و مطلع شوند! مسلما ابزاری حرفه ای برای اطلاع رسانی و رساندن کاربران به این اهداف ساخت ویدئوهای خبری در شبکه های اجتماعی است.
ویدئو متداول ترین فرم تولید و انتشار محتوا در شبکه های اجتماعی و بهترین ابزار برای رشد آمار مخاطبان است. کسانی که شاید اخبار شما را از رسانه ها، سایت های خبری و … مشاهده نکنند؛ اما به سبب فعالیت های خود در شبکه های اجتماعی تبدیل به طرفداران و دنبال کنندگان شما شوند.
ساخت ویدئوهای خبری در شبکه های اجتماعی و ارتباط با نسل جدید!
به جرات می توان گفت که در حال حاضر چیزی محبوب تر از شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها در اسمارت فون ها برای نوجوانان و نسلی که هنوز با دنبال کردن خبرها به شکل سنتی ارتباط پیدا نکرده است وجود ندارد!
برند سازی با اپلیکیشن موبایل و مزایای سرمایه گذاری
اتفاقا تماشای ویدئو جذابیت بیشتری برای این نسل دارد تا این که به مطالعه متن های طولانی بپردازند. اساسا محوری ترین هدف شبکه های اجتماعی از قابلیت های افزودن ویدئو همین ارتباط است و سبب شناساندن شما به مخاطبان ایده آلتان می شوند. ارتباط با نسل جوان کلیدی برای کسب وکار هوشندانه در دنیای امروز است.
۱۰ تیتر داغ دنیای از ساخت کنسول گیم توسط آتاری تا استفاده گسترده دولتها از شبکههای اجتماعی
سخن آخر:
امروزه هر کسب و کار جدید یا شناخته شده ای به دنبال ساخت ویدئوهای خبری در شبکه های اجتماعی رفته است؛ چیزی که به عنوان استراتژی دیجیتال در کسب وکار از آن یاد می شود. با ساخت ویدئو و جای دادن اخبار خود در کلیپ های شبکه اجتماعی دریچه ای به سوی محبوبیت باز کنید.
شما چه فکر می کنید ؟
با تاثیر ویدئو و پوشش اخبار با استفاده از آن در شبکه های اجتماعی موافق هستید؟ این رویکرد چه مزایایی علاوه بر نکات ذکر شده می تواند داشته باشد؟ دیدگاه خود را مطرح کنید.
کلمات کلیدی : آموزش بازاریابی شبکه های اجتماعی , استقبال از شبکه های اجتماعی , اهمیت شبکه های اجتماعی اینستاگرام , تبلیغات در شبکه های اجتماعی , تبلیغات شبکه های اجتماعی , مدیریت شبکه های اجتماعی , کسب درآمد از اینستاگرام , کسب درامد از شبکه های اجتماع , تبلیغات در شبکه های اجتماعی , تبلیغات در گوگل . تبلیغات رایگان در گوگل . درج آگهی , تبلیغات شبکه های اجتماعی , social media marketing , Social network advertising
منبع : هات اپ نیوز , اعتماد آنلاین