سرعت عمل در رسانه‌های اجتماعی حرف اول را می‌زند

اخیرا تحقیقات جالبی روی مشتریان چندین کسب‌وکار که در زمینه‌های متفاوتی به فعالیت می‌پردزاند، صورت گرفته و مشخص شده که این افراد هنگامی که در حساب‌های کاربری شبکه‌های اجتماعی کسب‌وکار مقابلشان سوالی مطرح می‌کنند، برای دریافت پاسخ آن سوال مدت زمانی را به صورت ناخودآگاه تعیین کرده‌اند. در ادامه این مطلب بیشتر نتایج این تحقیقات را برای شما باز خواهیم کرد.

به طور کلی مشتریان کسب‌وکارها در حین ارتباط ایمیلی، تلفنی و حتی ارتباط رو در رو انتظار پاسخ آنی ندارند؛ در صورتی که وقتی در دنیای آنلاین و رسانه‌های اجتماعی سوالی مطرح می‌کنند، انتظار دارند که هر چه زودتر به پاسخ سوال خود دسترسی پیدا کنند.

کجای دنیا شبکه های اجتماعی شبکه خبررسانی هستند؟https://linestore.ir/%da%a9%d8%ac%d8%a7%db%8c-%d8%af%d9%86%db%8c%d8%a7-%d8%b4%d8%a8%da%a9%d9%87-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%a7%d8%ac%d8%aa%d9%85%d8%a7%d8%b9%db%8c-%d8%b4%d8%a8%da%a9%d9%87-%d8%ae%d8%a8%d8%b1%d8%b1%d8%b3%d8%a7/?v=0077289198bb

برسی و آنالیز عملکرد یک برند در شبکه‌های اجتماعی

وب‌سایت The Social Habit که روی این تحقیقات تمرکز داشته، عنوان کرده: هنگامی که مشتریان یک برند به حساب‌های کاربری رسانه‌های اجتماعی آن پیام می‌هند، ۳۲% از آنها انتظار دارند که در ۳۰ دقیقه اول جواب آنها داده شود و ۴۲ درصد هم خواستار این هستند که در کمتر از یک ساعت پاسخ مورد نظرشان را دریافت کنند.

kpi-expected-response-times

از طرفی مشتریان دوست ندارند هنگام شب و آخر هفته‌ها پاسخی در حساب‌های کاربری شبکه‌های اجتماعی خود دریافت کرده و بیش از ۵۰% آنها تمایل دارند در مدت زمان کاری، به پاسخ برایشان ارسال شود.

شاید زیاد منظقی نباشد ولی مشتریان دوست دارند به سرعت در رسانه‌های اجتماعی پاسخ دریافت کنند! جالب است بدانید پاسخ دهی به سوالات کاربران در شبکه‌های اجتماعی یکی از متریک‌ها و معیار‌های سنجش موفقیت به حساب می‌آید که می‌توانید در مقاله آنالیز عملکرد (KPI) در بازاریابی شبکه های اجتماعی بیشتر در مورد این متریک‌ها بخوانید.

تاریخچه شبکه های اجتماعی و ابرواقعیت جدید

نتیجه گیری:

در شبکه های اجتماعی صرفا گذاشتن یک پست و انتشار آن کافی نیست بعضی وقت ها در همه امور ما میخواهیم فقط یک کار را انجام دهیم مثلا اینکه من وب سایت خودم را محتوا گذاشتم و آن را در شبکه اجتماعی قرار دادم و روز بعد باز همین منوال و روش، اما بدانید هیچ کاری بدون آنالیز و بررسی موفق نمیشود. KPI را بر اساس نوع کسب و کار خود انتخاب کنید و با بررسی یک سری از ارقام میتوانید ذائقه مخاطب را بدست آورید، زیرا هر کاربری رفتار متفاوتی دارد.

 

کلمات کلیدی : سرعت عمل در شبکه های اجتماعی , عملکرد یک برند در شبکه اجتماعی , کسب درآمد در شبکه های اجتماعی , تبلیغات در شبکه های اجتماعی , تاثیر شبکه های اجتماعی بر روابط عاطفی , تبلیغات شبکه های اجتماعی  , social media marketing , Social network advertising

 

 

منابع : بلاگ آد , وب ۲۴

پشتیبانی : 05132727070

    لطفا برای مشاوره رایگان در خصوص ارائه خدمات؛ فرم زیر را پر کنید:

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    شانستو برای دریافت تخفیف ویژه امتحان کن! (ویژه نمایندگی)