سیزده روش جدید برای تبلیغات در دنیای مجازی

🌺 شرکت های بزرگ و کوچک و فروشگاه هایی که میخواهند به کسب و کار خود توسعه دهند و آرزوی افزایش مشتریان خود را دارند چگونه میتوانند مخاطبان خود را بسوی خود جذب کنند ؟

پادکست سیزده روش جدید برای تبلیغات در دنیای مجازی ؛ بشنوید :

سلام به همه همراهان و مشتاقان آموزش تبلیغات در شبکه های اجتماعی، به گزارش لاین استور ، بازایابی و تبلیغات اینترنتی اولین و بهترین پیشنهاد متخصصان و کارشناسان در تمام دنیا و بخصوص در کشور های پیشرفته است.

اولین قدم که طراحی سایت است ، دیگر موضوع جدیدی نیست و همه مدیران در همان شروع فعالیت خود این کار را انجام میدهند. اما باید توجه داشته باشید که مخاطبان شما از آدرس وب سایت شما خبر ندارند و شما برای با خبر کردنشان باید برنامه ریزی منظمی داشته باشید.

همچنین بسیار مهم است که وب سایت شما یک نسخه مخصوص موبایل داشته باشد و چه بهتر که یک برنامه اندروید و ios آیفون هم داشته باشید تا مشتریان شما در هر زمان و براحتی بتوانند از خدمات شما استفاده کنند .

حال برای باخبر کردن مخاطبان باید برنامه های خود را برای بازاریابی و تبلیغات اینترنتی شروع کنید. در ادامه با لاین استور وب سایت تخصصی تبلیغات در شبکه های اجتماعی و کسب درآمد از شبکه های اجتماعی همراه باشید.

📌 جدید ترین روش های بازاریابی و تبلیغات اینترنتی در دنیا :

۱ – تبلیغات بصورت بنر های انیمیشن در چند وب سایت پربازدید که البته هزینه های بالایی هم دارد.

۲ – اگر قدرت پرداخت هزینه های سنگین را ندارید میتوانید تبلیغات بنری خود را توسط سایت های تبلیغات کلیکی انجام دهید تا تبلیغات شما با هزینه مورد نظر شما در چندین سایت پربازدید نمایش داده شود ؛ این سیستم تبلیغات در بسیاری از کشور ها توسط شرکت گوگل و با عنوان ( گوگل ادوردز و گوگل ادسنس ) انجام میشود و در ایران توسط شرکت های مربوطه انجام میشود.

۳ – تبلیغات متنی در سایت های با رنک بالای گوگل . البته حتما توجه داشته باشید که اگر لینک تبلیغات بصورت نوفالو باشد تقریبا هیچ تاثیری ندارد و البته لازم است برای تاثیر گذاری بهتر حداقل یکسال بصورت مداوم ادامه پیدا کند که در این صورت در ارتقاء رتبه سایت شما در نتایج گوگل هم موثر است.

۴ –  تبلیغات در گوگل قطعا یکی از موثر ترین روش های تبلیغاتی است که متاسفانه در ایران هم از طرف شرکت گوگل و هم از طرف سیستم فیلترینگ ایران تحریم شده است.

۵ – تبلیغات در شبکه های اجتماعی نیز یکی از هدفمند ترین و موثر ترین روش های آنلاین مارکتینگ است .

۶ – تیزرهای تبلیغاتی خلاقانه با نمایش در شبکه های ویدئو آنلاین ، یکی از جدیدترین و بهترین روش ها میباشد که با کمترین هزینه میتواند تاثیرگذاری بسیاری داشته باشد.

۷ – ایمیل مارکتینگ ، تبلیغات بسیار هدفمند که درصورتی که برای بانک ایمیل مخاطبان خود ارسال کنید بسرعت نتایج موثر آن را خواهید دید.

۸ – تبلیغات در برنامه های اندروید و ios آیفون برای شرکت هایی که اپلیکیشن موبایل و یا سایت با نسخه مخصوص موبایل دارند ، بهترین روش میباشد.

۹ – رپرتاژ آگهی در خبرگزاری ها و سایت های خبری با لینک به سایت شما میتواند هم از نظر برندسازی و هم از نظر سئو برای سایت شما بسیار مفید باشد.

۱۰ – درج آگهی رایگان لینک دار در سایت های نیازمندیها برای بهینه سازی سایت در نتایج گوگل یکی از روش های سنتی و موثر تبلیغاتی است.

۱۱ – روش جدیدی برای فروش بهتر محصولات فروشگاه های اینترنتی وجود دارد که در اروپا و آمریکا توسط سایت آمازون و در ایران توسط فروشگاه های اینترنتی مربوطه ارائه میشود ، که در این روش وب سایت آمازون محصولات فروشگاه ها را در سایت خود قرار میدهد و کاربران با کلیک برروی آن به وب سایت اصلی فروشنده لینک میشود و خرید از آنجا انجام میشود.

۱۲ – فروش محصولات و خدمات از طریق سایت تخفیف و خرید گروهی یکی از جدیدترین و کم هزینه ترین روش های تبلیغاتی است که هم اکنون در ایران نیز اجرا میشود.

۱۳ – نکته آخر اینکه ایجاد صفحه در شبکه های اجتماعی ، انجمن ها و وبلاگ ها و بروز رسانی روزانه آن نیز ضروری محسوب میشود.

بهترین روش تبلیغات اینترنتی

و اما در ادامه شما را با یکی از روش های موثر تبلیغات در شبکه های اجتماعی آشنا میکنیم.

📌 کلیپ‌ سازی راز موفقیت تبلیغات در فضای مجازی

روزانه ذهن مخاطبان با روش‏های مختلفی درگیر حجم زیادی پیام تبلیغاتی می‌شود و همین امر منجر به بی‏ توجهی به بخشی از این تبلیغات شده است.

از این‌رو شرکت‌ها برای موثر کردن تبلیغات کالا تنها راه‌حل را افزایش نقاط تماس یافته‌اند، به‌طوری ‌که از تمام ابزارهای ارتباطی برای معرفی کالای خود استفاده می‌کنند که یکی از آنها شبکه‏ های اجتماعی است.

با گسترش فضای مجازی و حضور بیش از ۱٫۸ میلیون کاربر ایرانی در فیس‌بوک تبلیغات در این شبکه اجتماعی اهمیت بیشتری پیدا کرده است. کارشناسان معتقدند شرکت‌ها با تشکیل صفحه اختصاصی مربوط به محصول خود و ارائه کلیپ‏ هایی درباره فرآیند ساخت کالا، نحوه استفاده و همچنین تبلیغات آن می‏توانند در جذب مشتری موفق‏ تر عمل کند، زیرا مخاطبان فیس‌بوک بیشتر برای وبگردی و گذراندن اوقات فراغت به این سایت مراجعه می‌کنند و تنها ارائه اطلاعات تصویری و جذاب که با لایک بیشتری همراه هستند می‏تواند زمینه موفقیت تبلیغات برند‏ها را فراهم کند.

این روزها ابزارهای تبلیغاتی زیادی از بیلبورد، تلویزیون، روزنامه و غیره پیش‌چشم شرکت‌ها قرار گرفته که هرکدام از آنها کارکرد متفاوتی دارد، اما علاوه بر اینکه هر کدام از این ابزارها هزینه ‏ای را بر شرکت‌ها متحمل می‌کند، تبلیغات در آنها اثر خود را از دست داده است زیرا هدف تبلیغاتی خیلی از شرکت‌هاست.

آموزش تبلیغات در شبکه های اجتماعی

 

📌 تبلیغات با محوریت کلیپ‏ های متنوع و جذاب

با نگاهی به مخاطبان فیس‌بوک به روشنی پی خواهیم برد تبلیغات آن بر پایه سلیقه کاربران آن می‏تواند موثر باشد. درواقع مخاطبان این شبکه بیشتر جوان و گروه مصرف‏ کننده جامعه هستند. از این‌رو، شناخت ویژگی‏های آنها می‏تواند تبلیغات فیس‌بوک را اثر‏گذار کند.

یک کارشناس بازاریابی با اشاره به نوع تبلیغاتی که در فیس‌بوک می‏تواند اثر‏گذار باشد، اظهار کرد: مخاطبان برای گذراندن اوقات فراغت و مشاهده تصاویر و کلیپ ‏های جذاب به این سایت مراجعه می‌کنند و درنتیجه تبلیغات غیرتصویری کمتر مخاطبان را جذب می‌کند. به همین دلیل شرکت‌ها ابتدا باید یک سایت اختصاصی ساخته و با ارائه کلیپ‏ های مربوط به کالا که جذابیت بالایی دارند ذهن مخاطب را به سوی خود سوق دهند.

محسن سلطانی با تاکید بر اهمیت ارائه لوگو در کلیپ ‏های ارائه شده، می‏ افزاید: کلیپ‏ های فیس‌بوکی دو دسته هستند؛ دسته اول آنهایی که توسط خود شرکت ساخته می‌شوند و خدمات اختصاصی و کالای شرکت را معرفی می‌کنند و دیگری کلیپ‏ هایی هستند که کالای مشابه ساخت شرکت‌های خارجی که آن محصول را در داخل ایران عرضه نمی‌کنند به نمایش می‏گذارند.

با این مسئله می‏توان کیفیت کالای تولیدی را با نمونه خارجی آن مقایسه و به رعایت شدن استاندارد‏های بین‏ المللی آن تاکید کرد. او با بیان اینکه هنوز نحوه استفاده از فیس‌بوک در ایران فرهنگ‏ سازی نشده است، ادامه داد: تغییر سبک زندگی کاربرد شبکه‏ های اجتماعی را در دنیا افزایش داده، اما در ایران هنوز برای استفاده از آن نیاز به فرهنگ‏ سازی است که به نظر می‏رسد به‌تدریج در آن مسیر حرکت می‌کنیم.

تبلیغات در کانال های تلگرام – جدیدترین روش تبلیغات در شبکه های اجتماعی

📌 لایک بیشتر نشانه موفقیت بیشتر

با توجه به اینکه بازتاب ارائه اطلاعات در شبکه‏ های اجتماعی به سرعت دیده می‌شود، از اظهار نظرهای کلیپ‏ های تبلیغاتی ارسال‌شده در این شبکه‏ ها می‏توان برای آشنا شدن با سلیقه مخاطبان استفاده کرد. حال در نظر‌خواهی که از برخی کاربران فیس‌بوک به عمل آمد برخی از آنها معتقد بودند برای دیدن کلیپ‏ های تصویری به دلیل پایین بودن سرعت اینترنت، محدود بودن زمان و ارائه حجم زیاد اطلاعات در صفحه عمومی این شبکه اجتماعی ناچار به گزینش کلیپ‏ ها براساس میزان لایک آنها هستند، به همین دلیل کلیپ‏ هایی که لایک بیشتری دارند مورد توجه آنها قرار خواهد گرفت. تیزرهای تبلیغاتی که در مدت‌زمان کوتاه ‏تری اطلاعات خود را ارائه دهند بیشتر مخاطبان را با خود همراه می‌کنند، این موضوع در مورد کلیپ‏ هایی که شروعی هیجان‌انگیز دارند بیشتر صادق است.

تبلیغ شرکت‌هایی در فیس‌بوک موفق تر است که یک صفحه را به برند خود اختصاص دهند، از این طریق می‏توان پیشنهاد مخاطبان در مورد محصول را نیز جویا شد، مثلا در تبلیغ یک شامپو ابتدا از مخاطبان می‏خواهیم نظرات‌شان را در رابطه با ویژگی ‏های یک شامپوی خوب بیان کنند پس از آن با معرفی تنوع محصولات برند برای هریک از انواع موها شامپوی خاصی را معرفی می‌کنند. حال می‏توانند از نظرات مخاطبان برای ارتقای کیفیت محصول نیز استفاده کنند و از این طریق مشتریان وفاداری را برای شرکت به وجود ‏آورند، زیرا این مسئله نشان می‏دهد که شرکت مشتری ‌محوری را سرلوحه کار خود قرار داده است. درواقع، شرکت‌ها برای موفقیت در تبلیغات خود باید به‌طور آنلاین به پیام‏های کاربران پاسخ داده و آنها را به سمتی هدایت کنند که تغییر نیاز و تقاضای خود را به شرکت منتقل کنند.

در فیس‌بوک اگر لینک صفحه اصلی شرکت که حاوی تمام اطلاعات محصول، کارخانه و غیره است قرار داده شود، به‌طور قطع اطمینان بیشتری در کاربران به وجود می‏ آورد، زیرا در برخی موارد صفحه‏ هایی هستند که فروش اینترنتی نیز دارند حتی اگر قیمت محصول نیز خیلی زیاد نباشد خریداران تمایل چندانی به خرید از طریق فیس‌بوک ندارند. به همین دلیل با انتقال آنها به صفحه اصلی می‏توان در کنار تبلیغات و جذب مشتری خرید اینترنتی را برای شرکت افزایش داد.

وقتی یک صفحه از سوی دوستان به اشتراک گذاشته می‌شود بیشتر مورد قبول خواهد بود و این منجر به انتقال شبکه‏ ای اطلاعات در شبکه مجازی می‌شود و در زمان نه‌چندان دوری خیلی از کاربران با این صفحه آشنا می‌شوند، البته صفحات اختصاصی برند‏ها اگر به مسائل حاشیه‏ ای نپردازند احتمال موفقیت آنها بیشتر می‌شود زیرا اظهارنظر مدیر صفحه در برخی مسائل اجتماعی یا سیاسی می‏تواند به‌طور طبیعی با مخالفت عده ‏ای دیگر همراه شود و این مسئله از مخاطبان محصول می‏ کاهد، اما لایک کردن افرادی که به‌طور فعال برای کلیپ‏ ها یا مطالب محصول اظهار‌نظر می‌کنند منجر به تداوم حمایت آنها خواهد شد.

منابع:فرصت امروز.ایران ناز

🔸 جهت سفارش افزایش آمار در شبکه های اجتماعی کافیست به پنل زیر مراجعه فرمائید

ورود به پنل ممبر و فالور لاین استور

پشتیبانی : 05132727070

    لطفا برای مشاوره رایگان در خصوص ارائه خدمات؛ فرم زیر را پر کنید:

    درباره msbroomands

    اینو دیدی ؟

    راهنمای ضروری تبلیغات مؤثر در شبکه‌های اجتماعی

    راهنمای 7 گام ضروری برای تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی

    تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی یکی از ابزارهای قدرتمند و مؤثر برای بازاریابی آنلاین است که به برندها این امکان را می‌دهد که به سرعت به مخاطبان هدف خود دست یابند. با توجه به گسترش استفاده از این شبکه‌ها و افزایش زمان آنلاین کاربران، تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی به یک نیاز اساسی برای هر کسب‌وکاری تبدیل شده است. در این مقاله، به بررسی روش‌ها، استراتژی‌ها و نکات ضروری برای موفقیت در تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی خواهیم پرداخت.

    145 دیدگاه ها

    1. محترم مریوانی

      چجوری میتونیم بفهمیم رتبه سایتا چنده که بخایم بهشون تبلیغ بدیم
      بعد یه جا گفتید که انجمن برای سایت میخام بدونم که این انجمن چه فایده ای برای تبلیغات داره چه تاثیری در شبکه های اجتماعی داره سایت داشتن اصلا سایت خوبه یا شبکه های اجتماعی

    2. سلام میخواستم بدونم در رابطه با رپورتاژ آگهی در شبکه های اجتماعی دوره ای آموزشی دارید با خیر ؟؟؟ مقاله آموزش تبلیغات مجازی بسیار عالی بود ممنون از سایت لاین استور

    3. سلام و خسته نباشید واقعا مطلب بینظیری بود من که خودم بشخصه خیلی استفاده کردم و از اینجا به همه کسانی که بقیه میگم اونا هم استفاده کنند.

    4. سلام.شما پنل تبلیغاتی هم ارائه میدین؟

    5. ممنو ازینکه تبلیغات در شبکه های اجتماعی رو آموزش میدهید.

    6. مگه اینستاگرامو تلگرام هم اموزش میخاد که شما دروه دارید یه پست گذاشتن مگه دوره میخاد داداش |
      باز پنل تبلیغاتی یه چیزی حالا قیمت پنلا تون چقدره ینی این پنل رو بخریم دیگه هر چقدر بخایم میتونیم ممیر یا فالور بزنیم

    7. داداش من یه قصابی دارم با داداشم برای تبلیغات در فضای مجازی شما مینونید برای ما چیکار میکنید
      محصولی هم که به مشتری میدیم درجه یک یک از اون بابت خیالتون راحت کیفیت کارمونو تضمین میکینم شما بگو مشتری چجوری برام میاری

    8. محمدرضا گلزار

      سلام ممنون بابت مطالب و اطلاعاتی که در زمینه شبکه های اجتماعی و فضای مجازی مطرح میکنید . خسته نباشید و خداقوت میگم به تیم لاین استور..

    9. روزبه الله وردی

      ممنون از سایت خوب لاین استور که آموزش تبلیغات در شبکه های اجتماعی رو انقدر راحت برای ما ارائه کرده . من از دوره کانال داری حرفه ای شما خیلی استفاده کردم واقعا دوره های آموزشیتون حرف نداره . لطفا کد تخفیف برای دوره ها به من بدین تا بتونم از دوره های دیگه هم استفاده کنم . سپاس فراوان

    10. سلام . میخواستم بپرسم شبکه های اجتماعی محبوب در دنیا چیا هستن؟ چرا تو ایران تلگرام اینقدر محبوب؟ ممنون میشم اگر جواب بدین

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    شانستو برای دریافت تخفیف ویژه امتحان کن! (ویژه نمایندگی)