شبکه های اجتماعی (معرفی) ۲

در این قسمت از معرفی شبکه‌های اجتماعی می‌خواهم شبکه‌های اجتماعی با زمینه فعالیت بیزینس و روابط تجاری و کسب و کار را معرفی کنم.

شبکه های اجتماعی (معرفی) ۱

AdvisorGarage – یک دایرکتوری آنلاین از مشاوران که مایل به کمک به کارآفرینان نو پا  است..

ArtBreak – شبکه اجتماعی هنرمندان برای به اشتراک گذاری و فروش آثار هنری است..

Blogtronix – ترویج شبکه های اجتماعی شرکت ها، سرمایه گذاری  و ویکی ها.

Commutal – پلت فرم به اشتراک گذاری آنلاین را برای کسب و کار برای ایجاد اتاق های رسانه ها، شرکت در گروه های داخلی و به اشتراک گذاری اتفاقات واقعه با یکدیگر

CompanyLoop – جامعه آنلاین شرکت ها برای کسب و کار جهانی است..

ConnectBeam – ارائه می دهد شبکه های اجتماعی به خصوص برای کاربران شرکت های بزرگ.

Decorati – جامعه طراحان داخلی که کاربران را قادر به ارسال اقلام برای فروش و تبادل می‌سازد.

DoMyStuff – یک سایت خوب برای حرفه ای ها برای پیدا کردن دستیاران آنلاین است !!!

Doostang – با این شعار –  جامعه حرفه ای برای حرفه‌ای ها.

Fast Pitch –  کسب و کار

iKarma Inc. – متخصص در ارائه بازخورد مشتری برای سازمان ها

ImageKind – بازار ی برای هنرمندان حرفه‌ای است.

Jambo – به شما اجازه می دهد که با دوستان محله خود ارتباط برقرار است..

Jigsaw – دایرکتوری کسب و کار آنلاین

Konnects – دایرکتوری کسب و کار آنلاین

Lawyrs – جامعه مجازی وکلا و قوانین شرکتی.

Linkedin – یکی از محبوب‌ترین سایت های کسب و کار است . بسیاری از خدماتش رایگان ولی برخی نیز رایگان نیست.

mediabistro.com – برای خلاقان در عرصه کسب و کار و صنعت

Pairup.com – مسافرین تجاری با یک هدف مشترک را با یکدیگر همسفر می‌کند.

Ryze.com – برای ایجاد ارتباطات جدید و در حال رشد

Spoke.com – دسترسی به شبکه های کسب و کار بیش از ۴۰ میلیون نفر در سراسر جهان

Visible Path – ادغام شبکه های اجتماعی مربوط به کسب و کار

WebCrossing Neighbors – یک شبکه اجتماعی با برچسب خصوصی فضاهای شخصی و گروه های کاربری فراهم می‌کند.

XING – دایرکتوری شبکه تماس با ما و تأمین انرژی روابط بین حرفه ای کسب و کار.

 

فرشید رمضانی

 

با linestore همراه باشید

#مجید_درویش_زاده #لاین_استور#استارتاپونه
درویش زادهDarvishzade
پنل ممبر فالوور

    لطفا برای مشاوره رایگان در خصوص ارائه خدمات؛ فرم زیر را پر کنید:

    یک دیدگاه

    1. شبکه های اجتماعی روز به روز جای بیشتری در میان مردم باز میکنند و کاربران به صورت روزانه از این شبکه ها طبق عادت استفاده میکنند و کسب درامد شبکه های اجتماعی بیشتر از راه تبلیغاتی ک در ان ها قرار میدهند میزان بازدید و کلیک بر روی انها به دست می اید

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    شانستو برای دریافت تخفیف ویژه امتحان کن! (ویژه نمایندگی)