صرف روزانه یک میلیارد ساعت در یوتیوب

آخرین آمار ارائه‌شده توسط یوتیوب نشان از این دارد که کاربران روزانه بیش از یک میلیارد ساعت ویدیو در یوتیوب مشاهده می‌کنند.

امروزه پیدا کردن ویدیوهای پربازدید در یوتیوب کار چندان سختی نیست و می‌توان با مراجعه به آن پربازدیدترین ویدیو‌های روز را به‌راحتی به همراه آمار بازدید مشاهده کرد. اما دریافتن این موضوع که کاربران یوتیوب چه میزان ویدیو را به‌صورت روزانه، هفتگی یا ماهیانه مشاهده می‌کنند، چندان ساده نیست. یوتیوب از سال گذشته آمارهای میزان ویدیوی بازدید شده را به‌ تفکیک‌ ارائه می‌کند. بر اساس آخرین آمار ارائه‌شده توسط این سرویس، کاربران یوتیوب به‌صورت روزانه بیش از یک میلیارد ساعت ویدیو مشاهده می‌کنند.

مقالات شبکه های اجتماعی

در صورتی که یک نفر به‌تنهایی در پی دیدن یک میلیارد ساعت ویدیو باشد، باید ۱۰۰ هزار سال وقت صرف این کار کند. یوتیوب اعلام کرده است که قریب به نیمی از بازدید‌های انجام‌شده از ویدیوهای یوتیوب با استفاده از گجت‌های موبایل صورت می‌گیرد که از این‌رو تقریبا نیمی از یک میلیارد ساعت بازدید شده با استفاده از موبایل انجام می‌پذیرد.

به گزارش لاین استور ویدئوهای زیادی امروز در یوتیوب یافت می‌شوند و افراد زیادی از این پلتفرم آن برای اشتراک‌گذاری ویدیوهایشان استفاده می‌کنند که این موضوع باعث شده است تنوع زیادی در محتوای ویدیوها به وجود بیاید. بنابراین خیلی عجیب نیست که مردم ساعات زیادی را صرف دیدن ویدیو در این شبکه‌ی کنند. گوگل هم از این فرصت استفاده کرده و از تولیدکنندگان محتوای یوتیوب تشکر کرده است.
قبل از این، مقیاس مورد استفاده برای ارزیابی موفقیت یا ناکامی یک ویدیو در یوتیوب، تعداد بازدید ویدیوها بود. پس از مدتی گوگل دریافت مدت زمانی که کاربر به تماشای ویدیو اختصاص می‌دهد، مهم‌تر است.
بارها برای همه ما پیش آمده که تماشای یک ویدیو را شروع کرده‌ایم اما چند ثانیه بعد آن را رها کرده‌ایم. بنابراین گوگل روش ارزیابی خود را به مدت زمان تماشای فیلم تغییر داد. این مسئله به مدیران شرکت کمک می‌کند بفهمند که بینندگان چه‌قدر از دیدن ویدئوها لذت می‌برند.

یکی از دلایل افزایش تعداد بازدیدکنندگان و ساعات مشاهده‌ی ویدیو در یوتیوب، به‌عنوان پرطرفدارترین سرویس پخش ویدیو را باید ایجاد امکانی برای استریم ویدیو روی گوشی‌های هوشمند خواند. یوتیوب ویدیوهای دیگری نیز پخش می‌کند که شامل تریلرهای ویدیویی، موزیک ویدیوها، برنامه‌های آشپزی، ویدیوهای تولیدشده توسط کاربران، کانال‌های بازی و سایر موارد است که هر یک باعث جذب طیفی از مخاطبان به سمت یوتیوب می‌شود.

کلمات کلیدی: تبلیغات شبکه های اجتماعی تبلیغات در شبکه های اجتماعی , ویدئو در یوتیوب , صرف روزانه یک میلیارد در یوتیوب  , اخبار شبکه های اجتماعی , مدیریت شبکه های اجتماعی اهمیت شبکه های اجتماعی

منابع : زومیت , شبکه دیجیتال

#مجید_درویش_زاده #لاین_استور#استارتاپونه
درویش زادهDarvishzade
پنل ممبر فالوور

    لطفا برای مشاوره رایگان در خصوص ارائه خدمات؛ فرم زیر را پر کنید:

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    شانستو برای دریافت تخفیف ویژه امتحان کن! (ویژه نمایندگی)