عرضه نسخه کسب و کار واتس اپ، به زودی!!

با توجه به بررسی های لاین استور، واتس اپ امروز از نقشه های جدید خود برای آوردن خدمات پیام رسانی اش به دنیای کسب و کارها خبر داد. در راستای این هدف، واتس اپ ابزار جدیدی طراحی کرده که به کسب و کارها اجازه می دهد تا از محیط پیام رسان برای ارتباط نزدیک با مشتریان خود استفاده کنند.

از مدتها قبل اعلام شده بود نسخه تجاری برنامه واتس اپ برای کسب و کارهای کوچک عرضه خواهد شد و حالا این برنامه با عنوان رسمی WhatsApp for Business اماده عرضه شده است.

با توجه به آپدیت صفحه پرسش و پاسخ واتس اپ، اکانت های کسب و کار بالاخره راهشان را به بتای ورژن اندروید این پیام رسان محبوب باز کرده اند و بنابراین به زودی باید شاهد آن روی نسخه اصلی باشیم.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، شبکه اجتماعی واتس اپ تصمیم دارد تا اپلیکیشن عادی این پیام رسان را از نسخه کسب و کار واتس اپ جدا کند.

کاربرانی که نیاز به نصب نسخه کسب و کار واتس اپ دارند باید اکانت بیزینس این پیام رسان را تهیه کرده باشند و حتما توسط مدیران واتس اپ تایید شده باشند.

تبلیغات در شبکه های اجتماعی واتس اپ

این برنامه را می توان متناسب با نوع فعالیت های هر کسب و کار به شیوه متفاوتی فعال کرد و از امکانات آن برای پیشبرد اقدامات حرفه ای بهره گرفت. اگر فردی بخواهد از این برنامه تنها برای برقراری تماس های تجاری استفاده کند، باید صرفا یک حساب کاربری عادی در برنامه مذکور ایجاد کرده و فهرست تماس خود را به محیط این برنامه منتقل کند.

اما اگر کاربر بخواهد هم امور شخصی و هم امور حرفه ای را از طریق این برنامه انجام دهد باید دو شماره همراه در برنامه یادشده ثبت کند و نمی توان هر دو حساب شخصی و حرفه ای را با یک شماره در محیط این برنامه ثبت کرد.

نسخه کسب و کار واتس اپ برای شرکت های بزرگ که دارای اکانت کسب و کار هستند توسعه داده شده است. اکانت های بیزینس از این پس یک علامت سبز رنگ را در نسخه کسب و کار واتس اپ دریافت می‌کنند. در عین حال اکانت های کسب و کاری که هنوز تاییدی های لازم برای واتس اپ را نگرفته باشند تیک خاکستری رنگ خواهند گرفت.

کاربران حساب های کسب و کاری باید اطلاعات مربوط به کسب و کار خودشان را در پروفایل خود درج کنند تا مدیران واتس اپ بتوانند با آنها تماس بگیرند و هویت آنها را تایید کنند.

واتس اپ، پراستفاده ترین پیام رسان در جهان

از جمله قابلیت هایی که شبکه اجتماعی واتس اپ در اختیار کسب و کارها قرار می دهد می توان به ارسال نوتیفیکیشن های «زمان های پرواز، تأیید تحویل کالا و اطلاع رسانی آپدیت ها» به مشتریان اشاره کرد. بنابراین کسب و کارهایی مثل ایرلاین ها، بانک ها و فروشگاه های اینترنتی می توانند مشتریان بالقوه قابلیت های جدید واتس اپ باشند. واتس اپ در حال حاضر مشغول تست این قابلیت ها با کسب و کارهایی است که خواهان آن هستند، بنابراین تعامل با مشتریان تنها زمانی ممکن می شود که تیم توسعه دهنده اپ بازخوردهای کافی را دریافت کرده باشد.

برای کسب و کارهایی که نمی توانند ۲۴ ساعته پاسخگوی سوالات مردم باشند هم واتس اپ راهکاری را ارائه داده است. اکانت های بیزینسی می توانند ساعت کار خود را مشخص کنند و در صورتی که کاربری در این زمان پیام داده یا زنگ بزند با یک پیام خودکار مواجه خواهد شد. اکانت ها قابلیت اعمال تغییرات روی این پیام های خودکار را دارند.

 

 

منابع: سایت کلیک، خبرگزاری فارس، تابناک

پشتیبانی : 05132727070

    لطفا برای مشاوره رایگان در خصوص ارائه خدمات؛ فرم زیر را پر کنید:

    درباره اپراتور لاین استور تبلیغات شبکه های اجتماعی

    اینو دیدی ؟

    راهنمای ضروری تبلیغات مؤثر در شبکه‌های اجتماعی

    راهنمای 7 گام ضروری برای تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی

    تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی یکی از ابزارهای قدرتمند و مؤثر برای بازاریابی آنلاین است که به برندها این امکان را می‌دهد که به سرعت به مخاطبان هدف خود دست یابند. با توجه به گسترش استفاده از این شبکه‌ها و افزایش زمان آنلاین کاربران، تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی به یک نیاز اساسی برای هر کسب‌وکاری تبدیل شده است. در این مقاله، به بررسی روش‌ها، استراتژی‌ها و نکات ضروری برای موفقیت در تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی خواهیم پرداخت.

    4 دیدگاه ها

    1. اینکه یک شبکه اجتماعی صرفا برای کسب و کار و تجارت باشه واقعا ضروری و مفید هست.

    2. تبلیغ در شبکه های اجتماعی باعث افزایش تعداد باز دید کنندگان از محصول ما میشود ک به معرفی بیشتر کمک میکند

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    شانستو برای دریافت تخفیف ویژه امتحان کن! (ویژه نمایندگی)