لانچر مایکروسافت به زودی میزبان ویژگی های مهمی برای اندروید خواهد بود

مایکروسافت به تازگی آپدیت جدیدی برای لانچر خود که قبلا با نام Arrow Launcher شناخته می شد، منتشر کرده و ویژگی های مهمی را به آن اضافه نموده است. تعدادی از این تغییرات برای مدت ها در لیست مورد انتظاترین ویژگی های مایکروسافت لانچر قرار داشتند و بعضی دیگر کاملا جدید هستند.
مایکروسافت لانچر یکی از محبوب ترین لانچرهای اندرویدی به حساب می آید
نتیجه تصویری برای لانچر مایکروسافت به زودی میزبان ویژگی های مهمی برای اندروید خواهد بود [به روز رسانی]

البته این تغییرات فعلا محدود به نسخه بتا لانچر بوده و با توجه به گفته های ردموندی ها به زودی شاهد حضور آن ها در نسخه پایدار برنامه نیز خواهیم بود. لیست ویژگی های جدیدی که ورژن ۴٫۳ مایکروسافت لانچر دارد به صورت زیر است:

  • قابلیت اضافه کردن اپلیکیشن های بیشتر به صفحه؛ حالا برنامه از حداکثر ۱۲X12 نمای شبکه ای پشتیبانی می کند
  • یک تجربه کاربری پیشرفته: هنگام مهاجرت از بقیه لانچرها به مایکروسافت لانچر، می توانید اطلاعات را بازیابی کرده یا به صورت دستی برنامه را نصب کنید
  • کشیدن/انداختن اپ ها دیگر موجب نخواهد شد تا حالت ویرایش باز شود
  • تغییرات مختلف در رابط کاربری: قابلیت ویرایش فونت نام برنامه و آیکون آن، پشتیبانی قسمت داک از بیش از پنج اپلیکیشن [پایین ترین قسمت موبایل برای دسترسی همیشگی اپلیکیشن ها]، پشتیبانی صفحه تنظیمات از تم ها، بازسازی بخش تنظیمات صفحه
  • رفع باگ و مشکلات فنی ورژن های قبلی

هم اکنون می توانید از نسخه بتا استفاده کنید،در غیر این صورت، مجبورید تا عرضه این ویژگی ها برای نسخه پایدار برنامه دست نگه دارید.

به روز رسانی:

مایکروسافت به تازگی این نسخه را از حالت بتا خارج کرده و به صورت عمومی عرضه نموده است.

از دیگر قابلیت های نسخه جدید می توان به تغییرات نوار جستجو اشاره کرد. حالا می توان این نوار را به پایین صفحه منتقل کرد.

منابع : تی نیوز – دیجیاتو – خبر فارسی

پشتیبانی : 05132727070

    لطفا برای مشاوره رایگان در خصوص ارائه خدمات؛ فرم زیر را پر کنید:

    درباره پشتیبان سایت لاین استور

    طراحی سایت، تولید محتوا و سئو سایت با لاین استور

    اینو دیدی ؟

    راهنمای ضروری تبلیغات مؤثر در شبکه‌های اجتماعی

    راهنمای 7 گام ضروری برای تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی

    تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی یکی از ابزارهای قدرتمند و مؤثر برای بازاریابی آنلاین است که به برندها این امکان را می‌دهد که به سرعت به مخاطبان هدف خود دست یابند. با توجه به گسترش استفاده از این شبکه‌ها و افزایش زمان آنلاین کاربران، تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی به یک نیاز اساسی برای هر کسب‌وکاری تبدیل شده است. در این مقاله، به بررسی روش‌ها، استراتژی‌ها و نکات ضروری برای موفقیت در تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی خواهیم پرداخت.

    2 دیدگاه ها

    1. خیلی خوب خواهد بود عالی بود

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    شانستو برای دریافت تخفیف ویژه امتحان کن! (ویژه نمایندگی)