شبکه های اجتماعی نوع تکامل یافته از ارتباطات بدون مرز برای رونق کسب وکار و محبوب شدن هستند. بهشتی برای کاربران تا بتوانند از تمام امکانات به صورت رایگان و غیر حضوری در پیشبرد اهداف مختلف خود استفاده کنند. اما در ورای انگیزه و علل حضور کاربران در این شبکه ها مسئله مدیریت شبکه های اجتماعی نیز وجود دارد.
با گسترش اینترنت در زندگی انسان ها کم کم شیوه کسب وکار هم دگرگون شد. زمانی اغلب شرکت ها تبلیغات محیطی و بازاریابی حضوری را برای دیده شدن ترجیح می دادند؛ اما امروزه شکل و فرم مفاهیم مختلفی مثل بازاریابی تغییر کرده و در قالب ارتباطات بدون مرز مجازی جای گرفته اند.
برخی از تصورات غلط در مدیریت شبکه های اجتماعی باعث شده است کاربران فکر کنند مدیریت شبکه اجتماعی تنها به پست گذاشتن محدود می شود.
هر چند که بخشی از مدیریت شبکه های اجتماعی تولید محتوا و انتشار عکس و فیلم می باشد اما ماهیت این شبکه ها به گونه ای است که کاربر برای رسیدن به اهداف خود باید استراتژی های خاصی را دنبال کند و در کنار پست گذاشتن به مدیریت شبکه های اجتماعی به شیوه ی صحیح بپردازد.
شبکه های اجتماعی مان را چگونه انتخاب و مدیریت کنیم؟
آیا شما نیز به تسهیل و تسریع وظایف بازاریابی شبکه های اجتماعی نیاز دارید ؟ آیا به دنبال روشی برای مدیریت پروفایل های متعدد در شبکه های اجتماعی هستید؟
در اینجا به پنج ابزار اشاره شده است که در این بین مفید و موثر هستند و به شما کمک میکنند تا شبکه های اجتماعی متعدد را به صورت همزمان مدیریت کنید.
برخی از این ابزارها عباتند از :
۱: everypost
داشبوردهای سیاه و سفید everypost به تسهیل فعالیت های تجاری کمک میکنند و بازاریابی شبکه های اجتماعی را نیز تسریع و تسهیل میکند.
به این ترتیب وقتی که وارد آن شدید در گوشه سمت راست و بالا میتوانید یک اکانت را اضافه کنید و مشخص کنید که کدامیک از بروزرسانی ها را انجام دهید .به این ترتیب میتوانید به فیسبوک ,پینترست ,توئیتر ,لینکداین ,گوگل پلاس و Tumblr متصل شوید .
۲: Buffer
اگر به دنبال نرم افزاری هستید که گردش در آن به سادگی صورت گیرد و ساده به نظر برسد میتوانید تیم خود را از کارایی بیشتری بهره مند کنید, سپس Buffer به عنوان یک عامل کلیدی برای مدیریت رسانه اجتماعی تلقی میشود.وقتی که اکانت را ایجاد کردید سپس میتواند شبکه های اجتماعی را انتخاب کنید که میخواهید به آن اضافه کنید . در سمت چپ نیز میتوانید شبکه هایی را اضافه یا کم کنید و یا به صفحات و پروفایل ها متصل شوید .
۳: SocialOomph
SocialOomph نیز مجموعه ای از ویژگی های جدید را ارائه میکند که استراتژی بازاریابی شما را ارتقاء میدهند .ایجاد یک اکانت به سادگی صورت میگیرد .سپس از طریق یک ایمیل ,آن را ارزیابی کنید و پس از آن نیز آماده استفاده از این ابزار باشید .
در قسمت بالای آن نیز یک نوار پنج گزینه ای قرارگرفته است که بر مدیریت شبکه های اجتماعی متمرکز هستند.مرحله نخست ,نیازمند آن است که بر روی نوار شبکه ها کلیک کنید و شبکه ها یا گروهی از کانال ها را به SocialOomph متصل کنید .سپس میتوانید آنها را مدیریت کنید .
با این ترفندها مانع لِه شدن عزت نفس خود در شبکههای اجتماعی شوید
۴: Hootsuite
Hootsuite ,یکی از بهترین ابزارهای مدیریت رسانه اجتماعی است که توسط میلیون ها نفر از مردم در سراسر جهان مورد استفاده قرار میگیرد تا بازاریابی موثری را در مورد کار خود انجام دهند.وقتی که برای Hootsuite ثبتنام کردید برنامه خود را انتخاب کنید و میتوانید مجموعه ای از ویژگی های مختلف را به کار ببرید .
۵: Sprout Social
وقتی که اولین بار برای یک ابزار مدیریت ,ثبت نام میکنید ممکن است در ابتدا اندکی دشوار به نظر برسد . در اینجا نوارها و دستورالعمل هایی وجود دارند. این ابزار موثرتر از ۴ ابزاری است که در ابتدای این قسمت به آنها اشاره کردیم زیرا بر این ایده متمرکز است که ارتباطات میان مشاغل و مشتریان باید بهتر باشند .
کلمات کلیدی : اصول مداری نیاز شبکه اجتماعی , مدیریت همزمان شبکه اجتماعی , مدیریت شبکه های اجتماعی , اپلیکشن , تبلیغات در شبکه های اجتماعی , کسب درامد از شبکه های اجتماعی , مدیریت شبکه های اجتماعی , Social network advertising social media marketing
فراگیری آموزش کار با شبکه های اجتماعی نیاز هست و سایت شما بهترین
ممنون از شما دوست عزیز