مقدمهای در رابطه با شبکه اجتماعی پاساژ
شبکه اجتماعی پاساژ تجربه خرید آگاهانه را برای کاربران خود به ارمغان میآورد. کاربران میتوانند توسط این اپلیکیشن به لیستی از محصولات فروشگاه ها و پاساژهای مختلف شهر تهران به همراه جزییات و قیمت آنها دسترسی داشته باشند و پس از انتخاب محصول مورد نظر، نسبت به خرید حضوری آن اقدام نمایند. علاوه بر آن کاربران میتوانند تجربه خرید خود را در این اپلیکیشن به اشتراک بگذارند.
از دیگر قابلیت های ارائه شده توسط این شبکه اجتماعی میتوان به امکان اطلاع از آخرین حراجی ها و تخفیف های محصولات فروشگاه ها اشاره کرد. اپلیکیشن پاساژ برای سیستم عامل اندروید عرضه شده و به صورت رایگان قابل دانلود است. در ادامه این مقاله قصد داریم تا به معرفی و بررسی شبکه اجتماعی پاساژ بپردازیم.
طراحی کمپین بازاریابی شبکه های اجتماعی
معرفی شبکه اجتماعی پاساژ
همانند سایر شبکه های اجتماعی به منظور استفاده از قابلیت های برنامه پاساژ نیازمند ایجاد حساب کاربری خواهید بود. پس از ورود به برنامه از شما خواسته میشود تا موقعیت یاب دستگاه خود را جهت نمایش نزدیکترین فروشگاه ها و پاساژها فعال نمایید. بدین ترتیب میتوانید با مراجعه به بخش جستجو به لیستی از فروشگاه ها و پاساژها دسترسی داشته باشید. علاوه بر آن، پست های سایر کاربران هم در این بخش قابل مشاهده خواهد بود.
فروشگاه ها و پاساژ ها در این شبکه اجتماعی در دسته بندی های جداگانه قابل دسترسی هستند و میتوانید ترتیب نمایش آنها را بر اساس فاصله و یا محبوبیت تغییر دهید. اگر به دنبال فروشگاه و یا پاساژ خاصی هستید، تنها کافیست تا با استفاده از کادر جستجو موجود در قسمت فوقانی صفحه به جستجوی آن بپردازید. همچنین کاربران میتوانند در این بخش به لیست محصولات بر اساس دسته بندی های مختلف دسترسی داشته باشند.
با انتخاب هر یک از فروشگاه ها قادر به مشاهده محصولات، آدرس و شماره تماس آن فروشگاه خواهید بود. همچنین با دنبال کردن فروشگاه های مورد علاقه خود میتوانید از آخرین و جدیدترین محصولات آنها مطلع شوید. از دیگر قابلیت های کاربردی ارائه شده توسط شبکه اجتماعی پاساژ میتوان به نمایش موقعیت فروشگاه و یا پاساژ بر روی نقشه و امکان مسیریابی اشاره کرد.
علاوه بر امکان اطلاع از محصولات فروشگاه ها و پاساژها شما میتوانید تجربه خرید خود را در شبکه اجتماعی پاساژ به اشتراک بگذارید و لایک و نظر دریافت کنید. همچنین این شبکه اجتماعی شما را از آخرین تخفیف ها و حراجی های برندهای مختلف مطلع میسازد. شبکه اجتماعی مذکور شامل بخشی تحت عنوان چالش هم میشود. با شرکت در این چالش ها میتوانید سطح خود را افزایش دهید و بدون قرعه کشی جوایز و پاداش دریافت کنید.
هشت روش کاربردی برای بازاریابی در شبکه های اجتماعی
جمعبندی
نقاط قوت:
- امکان اطلاع از محصولات فروشگاه ها و پاساژها
- دسته بندی محصولات
- امکان دنبال کردن اکانت ها
- امکان اطلاع از تخفیف ها و حراجی ها
- دریافت جوایز و پاداش
نقاط ضعف:
- محدودیت در محتوا (در حال تکمیل)
- پیچیدگی در بعضی قسمت ها
پیشنهادات برای بهبود برنامه
در بررسی انجام شده از این اپلیکیشن اندرویدی ، مشکل خاصی مشاهده نشد و همانطور که گفتیم امکانات آن کافی به نظر میرسند. البته انتظار میرود که در سازماندهی بخش های مختلف شبکه اجتماعی پاساژ هوشمندانه تر عمل گردد تا از پیچیدگی های آن کاسته شود. همچنین با تکمیل محتوای اپلیکیشن فوق، میتوانیم کارایی بیشتری را از آن ببینم و امیدواریم در آینده ای نزدیک، این اتفاق بیفتد.
منابع : موبایل کمک ، پانوشت ، پاساژ اپ
نسخه ۳٫۵۰ منتشر شده
لطفا نسخه جدید رو قرار بدید! گروه اضافه شده
باشه گلم در اولین فرصت قرار میدیم
برای تبلیغات موثر باید روش آن را یاد گرفت و با مطالعه مقاله های لاین استور میتوان راهکارهای خوبی در این زمینه یاد گرفت
بسیار سپاسگزاریم،بله تبلیغات در شبکه های اجتماعی نقش بسیار موثری در رشد کسب و کارمون داره
کاربران میتوانند توسط این اپلیکیشن به لیستی از محصولات فروشگاه ها و پاساژهای مختلف شهر تهران به همراه جزییات و قیمت آنها دسترسی داشته باشند
بله دوست گلمون، خوشحالیم که دوستان خوبی مثل شما در شبکه های اجتماعی داریم که نظرات ارزشمندتون رو برامون ارسال میکنید، منتظر نظرات بعدیتون هستیم