نحوه استفاده هشتگ برای تبلیغات شبکه های اجتماعی

پادکست نحوه استفاده هشتگ برای تبلیغات شبکه های اجتماعی ؛ بشنوید :

 

 

در پست های قبلی سایت line store در رابطه با موضوع هشتگ و استراژی ان استفاده کردیم اما هشتگ فقط در رابط با موضوع اینستاگرام نیست بلکه در کار و رونق کار شما در شبکه های اجتماعی کاربرد دارد

استراژِی ونحوه استفاده از هشتگ

هشتگ نمادهای پیشوندی هستند که معمولاً قبل از موضوعی می آیند که داده ها یا اطلاعات زیادی در شبکه های اجتماعی درباره آنها وجود دارد.

Image result for نحوه استفاده هشتگ برای تبلیغات شبکه های اجتماعی

از این نماد برای برجسته کردن یک مطلب و پیگیری راحت تر تمامی مطالبی که در خصوص یک موضوع است در شبکه های اجتماعی استفاده می شود. این واقعیت غیر قابل انکار است که امروزه شبکه های اجتماعی گسترش چشمگیری داشته است و در تمامی جنبه های زندگی مردم ، صنایع ، بازار ، دولتها و غیره تأثیر داشته است. بنابراین ، لازم است در تبلیغ و بازاریابی نیز از این اهرم بسیار مهم و پر کاربرد غافل نباشید و بهترین و مناسب ترین استفاده ها را داشته باشید. برای اینکه بتوانید به بهترین نحو از قابلیتهای شبکه های اجتماعی استفاده کنید باید مهارتها و دانش کافی در خصوص نحوه استفاده از آن را به دست آورید. نماد هشتگ در زمینه تبلیغ ، بازاریابی و برندسازی می تواند بسیار کمک کننده باشد. شما در صورتی که بخواهید تمامی مطالب مربوط به برند یا تبلیغاتتان مورد بازدید بسیاری از افراد قرار بگیرد ، همچنین افراد به راحتی بتوانند به تمامی مطالبی که شما در خصوص برند یا تبلیغات خود در شبکه های اجتماعی منتشر کرده اید دسترسی داشته باشند و به راحتی پیگیری کنند بهتر است از نماد هشتگ استفاده کنید. برای اینکه از هشتگ بهترین استفاده را کرده و واکنشها و بازخوردهای زیادی را دریافت کنید پیشنهاد می شود از روشهایی که در ادامه آموزش داده می شود استفاده کنید.

راه اول استفاده از هشتگ استفاده از یک شعار

گاهی می توانید یک شعار خیلی کوتاهی را انتخاب کرده و از آن به عنوان کلید واژه ای که افراد می توانند شما را بشناسند یا برای مخاطبان جذب کننده باشد استفاده کنید. بنابراین یکی از راههایی که می توانید از هشتگ استفاده کنید این است که علامت هشتگ # را قبل از شعار کوتاه خود که معمولاً بین ۱ تا ۳ حرف است استفاده کنید.

راه دوم استفاده از هشتگ استفاده از یک لغت مستقیم

گاهی بهتر است از یک لغتی که مستقیماً به برند شما مربوط است استفاده کنید و این لغت را از طریق هشتگ # پر رنگ کرده و در ذهنها ثبت کنید. این لغت باید توانایی این را داشته باشد که برند و فعالیت شما را در ذهن مخاطبان تداعی کند.

راه سوم استفاده از هشتگ  استفاده از لغتهای کلی

از نظر مشاوره تبلیغات و بازاریابی ، گاهی ممکن است شما از یک واژه ای که مستقیماً به برند شما مربوط نباشد استفاده کنید. بدین منظور که شما یک لغتی را به عنوان هشتگ انتخاب می کنید که مربوط به زمینه فعالیت شماست نه مستقیماً برند و شرکتتان. معمولاً از این روش ، شرکتها و برندهایی استفاده می کنند که هنوز شناخته شده نیستند و از طریق این لغت قصد دارند ذهن خواننده را آماده کنند که چه نوع مطلبی را می خواهد مطالعه کند.

Image result for ‫لغت های کلی هشتگ‬‎

راه چهارم استفاده از هشتگ استفاده از یک کلید واژه

این روش شما یکی از واژه هایی که در متنتان بسیار تکرار شده است و موضوع اصلی مطالبتان در خصوص آن است انتخاب کرده و به عنوان هشتگ درج می کنید. معمولاً شرکتها و برندها باید این کلید واژه را بر اساس اتفاق و رویدادی که در شرکت آنها روی می دهد یا روی داده است انتخاب می کنند.

نکات پایانی برای استفاده از هشتگ

به خاطر محدودیت ۱۴۰ کاراکتری توییتر، تگ های خود را کوتاه نگه دارید. هیچکس از تگ های بلند استفده نمی کند و دلیل آن نیز بسیار روشن است، محدودیت کاراکتری توییتر!
مبهم نباشید: برای مثال اگر شما مطلبی را برای صاحبان سگ های نوع Collies می خواهید منتشر کنید، از هشتگ اختصاصی CollieOwners استفاده کنید خیلی بهتر از یک هشتگ مانند DogOwners که جنبه ی عمومی تری دارد می باشد.
مراقب کلمات اختصاری باشید. جدا از هشتگ های اختصاری محبوب مانند DWTS که مربوط به برنامه ی محبوب تلویزیونی می باشد، خلاصه کردن و اختصاری کردن هشتگ ها می تواند کاربران را گمراه نماید.
زیاده روی نکنید. توییتر به شما توصیه می کنند که بیش از ۲ هشتگ در هر توییت خود استفاده نکنید. به فکر خوانندگان خود باشید. خواند پیامی که پر از هشتگ و علایم # می باشد برای خوانندگان جالب نیست.
همیشه در نظر داشته باشید، توییت هایی که ارسال می کنید برای خوانندگان جالب و دارای ارزش باشد. از تکرار بپرهیزید، واز هشتگ هایی که هیچ ارتباطی به مطلب شما ندارند هرگز استفاده نکنید.
استراتژی هشتگ های شما

سایر شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام و یا پینترست نیز از هشتگها بهره میبرند تا مطالب خود را دسته بندی و مرتبط کنند. بنابراین در نظر داشته باشید اگر شما از سایر پلتفرم ها نیز استفده می کنید خیلی مهم است که هشتگ ها را در بقیه شبکه ها نیز به کار بگیرید. با کمی تحقیق شما می توانید کمپینی بسیار موفق و بدون هزینه بسازیر تا پیام شما را به تعداد زیادی ازمخاطبان شما برساند.

از چه هشتگی برای تجارت و کار خود استفاده کرده اید؟ آیا با ساخت هشتگ مخصوص خود موفقیتی هم داشته اید؟

 

 

 

منابع؛  پارک بازاریابی ایران بیزنس توتوریال

 

 

پشتیبانی : 05132727070

    لطفا برای مشاوره رایگان در خصوص ارائه خدمات؛ فرم زیر را پر کنید:

    14 دیدگاه ها

    1. هشتگ فوق العاده کاربردی هست تا اونجایی که من میشناسم خیلی میتونه بهمون کمک کنه باتشکر از اینکه کاربران رو مطلع میکنید

      • با تشکر از شما ، بله بسیاری از حرفه های تخصی برای گسترش کار و فعالیت خود از این استراتژی استفاده نموده و نقش بسزایی در زمینه تبلیغات در شبکه های اجتماعی به همراه دارد.

    2. راه های استفاده از هشتگ خیلی مفیده و باید استفاده بشه این در صورتیس مه بیزنس ما بیشتر دیده میشه کشب درامد شبکه های اجتماعی

    3. برای کسب درامد از شبکه های اجتماعی اول از همه باید بهترین شبکه های اجتماعی را که برای تجارت مفید و مناسب هستند شــناسایی کنــیم

    4. استفاده از یک لغت مشخص برای تبلیغات شبکه های اجتماعی می تواند کسب درآمد ما را بالاتر ببرد و موفقیت بیشتر کسب کنیم

    5. استفاده از هشتگ ها در تمام پیام رسان ها کاربردی هست.

    6. راهکار هایی که گفته شد کاملا برای تبلیغات در شبکه های اجتماعی کارآمد است، تشکر

    7. سلام
      مطلب مفیدی بود بیشتر گذاشتن هشتگ زیر هر پست برای تبلیغات رایگان در شبکه های اجتماعی خیلی موثر هست چون در سرچ کردن زودتر پیدا میشی و تبلیغتو دیگران به صورت رایگان میبینن

    8. بله در اینستاگرام هشتک استفاده کردم و برای بهتر دیده شدن بسیار مناسب و خوب بود

    9. تبلیغات رایگان در شبکه های اجتماعی سهم عمده ای در افزایش بازدهی و درامد بیشتر بدون صرف هزینه های هنگفت است

      • در همه موارد تبلیغات رایگان در شبکه های اجتماعی جوابگو نمی باشد. تبلیغات رایگان را می توانید برای شروع کار امتحان کرده و در صورت رضایت از پکیج های مقرون به صرفه استفاده نمایید که با توجه به فعالیت بسیار پیچیده و طولانی هزینه ای بسیار پایین دریافت می نمایند.

    10. مطلب عالی و کاربردی

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    شانستو برای دریافت تخفیف ویژه امتحان کن! (ویژه نمایندگی)