همه چیز در مورد ایمیل تبلیغاتی یا ایمیل مارکتینگ

اهمیت تبلیغات با ایمیل (تبلیغات ایمیلی)

نامه همواره یکی از ابزارهای بازاریابی و تبلیغات بوده است. با افزایش روزافزون استفاده از پست الکترونیک (email) این ابزار به شیوه اثربخشی برای تبلیغات اینترنتی تبدیل شده است. تبلیغات از طریق پست الکترونیک ابزار مقرون به صرفه ای است که از نرخ پاسخگویی بالایی نیز برخوردار است. همچنین این ابزار موجب وفاداری مشتریان و نیز موجب تقویت نام تجاری می‌شود، ضمن اینکه در جذب و نگهداری مشتریان نیز ابزار بسیار کارآمدی است.

در این روش اطلاعات مورد نظر به صورت متون گرافیک (ثابت یا متحرک)، همزمان برای هزاران نفر ارسال می‌شود و دریافت کنندگان می‌توانند با پرکردن فرمهای پیش بینی شده در نامه با فرستنده ارتباط دو سویه (Interactive) برقرار کنند. این نامه‌ها را می‌توان بصورت خبرنامه‌های ادواری نیز ارسال کرد.

امروزه اینترنت یکی از رسانه‌های تبلیغاتی به شمار می‌رود. هر روز تعداد بیشتری از صاحبان مشاغل به سمت تبلیغات در این رسانه کشیده می‌شوند.

یکی از راه‌های تبلیغات در اینترنت ارسال ایمیل‌های تبلیغاتی است. ارسال تبلیغات از طریق ایمیل در عین داشتن مخاطب فراوان بسیار مقرون به صرفه نیز می‌باشد.

انواع مختلفی از تبلیغات مبتنی بر پست الکترونیک وجود دارد. یک نوع از تبلیغات مبتنی بر پست الکترونیک خبرنامه‌های اینترنتی هستند که توسط شرکت و یا نماینده فروش شرکت تهیه شده و برای گروه خاصی که علایق مشترکی در مورد کالا و خدمات دارند ارسال می‌شوند و خدماتی را به مشتریان ارائه می‌کنند. ارسال خبرنامه‌ها در بسیاری از موارد با کسب اجازه از مشتریان و بصورت ادواری صورت می‌گیرد.

تبلیغات اینترنتی با ارسال ایمیل مارکتینگ
کارشناسان براین باورند‌ در حالی که روزبه‌روز میزان تمایل مردم برای تماشای برنامه‌های ویدئویی روی اینترنت و دیدن سایتها بیشتر می‌شود و خدمات صوتی و نوشتاری گسترده‌تری در محیط مجازی برای آنها راه‌اندازی می‌شود، ممکن است تا مدتی دیگر تاریخ مصرف گیرنده‌های تلویزیون و نشریات مکتوب به پایان برسد.

کاربران، این روزها به دنبال تنوع هستند و این طور که بررسی‌های جدید نشان می‌دهد،‌ اینترنت توانسته تنوع مورد نظر آنها را داشته باشد و افراد را از تمامی قشرهای مختلف به سمت خود بکشاند. در مقابل این طیف وسیع که روزانه به سمت اینترنت روی می‌آورند، طبق آمارها هر روزه از تعداد مخاطبان تلویزیون و خواننده های نشریات نوشتاری کم می‌شود و تنها برخی تماشاچیان و خوانند گان وفادار همچنان اطلاعات مورد نیاز خود را از گیرنده‌های تلویزیون و روزنامه ها دریافت می‌کنند.

مطمئنا، تبلیغات اینترنتی کاملا با داشتن وب سایت متفاوت است. دنیای اینترنت دنیای بزرگی است فقط با داشتن وب سایت از کجا مطمئن می شوید که در اینترنت مطرح خواهید بود و به اهدافتان خواهید رسید ؟ مگر اینکه از ابزارهای کارآمد و مناسب تبلیغات استفاده کنید .موثرترین و در عین حال به صرفه ترین ابزار در دنیای مجازی ، ارسال ایمیل در حجم زیاد (ایمیل مارکتینگ )به کاربران است .

تبلیغات اینترنتی با ارسال ایمیل مارکتینگ
بازاریابی اینترنتی، آنلاین مارکتینگ، تبلیغات اینترنتی، e-marketing و عبارت های مشابه به بازاریابی و یا فروش محصولات یا خدمات از طریق اینترنت گفته میشوند. اینترنت فرصت های ویژه و منحصر به فردی مانند کاهش هزینه های اطلاع رسانی محصولات و خدمات به جهانیان برای بازاریابی فراهم آورده است.

پیش از این، بازاریابی اینترنتی صرفا به داشتن یک وب سایت و قرار دادن تبلیغات در وب سایت های دیگران اطلاق می شد، اما امروزه، بازاریابی اینترنتی از طریق ارسال ایمیل انبوه به مجموعه ابزار ی قدرتمندی تبدیل شده است که می تواند معرفی و فروش شما را افزایش دهد. هر چند تجارت شما کاملا سنتی، نیمه سنتی و یا کاملا مدرن باشد، بازاریابی اینترنتی با ایمیل مارکتینگ می تواند سهم به سزایی در استراتژی بازاریابی و فروش کلی شرکت ، سایت و محصولات شما ایفا کند.

بازاریابی اینترنتی با ارسال ایمیل تبلیغاتی (ایمیل مارکتینگ )
بازاریابی اینترنتی، آنلاین مارکتینگ، تبلیغات اینترنتی، e-marketing و عبارت های مشابه به بازاریابی و یا فروش محصولات یا خدمات از طریق اینترنت گفته میشوند. اینترنت فرصت های ویژه و منحصر به فردی مانند کاهش هزینه های اطلاع رسانی محصولات و خدمات به جهانیان برای بازاریابی فراهم آورده است.

پیش از این، بازاریابی اینترنتی صرفا به داشتن یک وب سایت و قرار دادن تبلیغات در وب سایت های دیگران اطلاق می شد، اما امروزه، بازاریابی اینترنتی از طریق ارسال ایمیل انبوه به مجموعه ابزار ی قدرتمندی تبدیل شده است که می تواند معرفی و فروش شما را افزایش دهد. هر چند تجارت شما کاملا سنتی، نیمه سنتی و یا کاملا مدرن باشد، بازاریابی اینترنتی با ایمیل مارکتینگ می تواند سهم به سزایی در استراتژی بازاریابی و فروش کلی شرکت ، سایت و محصولات شما ایفا کند.

دوره آموزش ساخت ربات حرفه ای

فروشگاه آنلاین و ضرورت ارسال ایمیل انبوه تبلیغاتی
آیا تجارت شما توان آن را دارد که روزانه هزاران مشتری بالقوه را از دست بدهد؟

ارزش و حجم کالا و خدماتی که در چند سال اخیر از طریق اینترنت به فروش رفته اند، به ویژه در ایران، به صورت تصاعدی رشد کرده است. اکنون اکثر مردم دارای کارت های خرید بانکی هستند و بسیاری از این کارت ها قابلیت خرید آنلاین را دارا می باشند. تحقیقات نشان داده، بر خلاف ضعف و کمبود امکانات و زیر ساخت های تجارت الکترونیک در ایران مانند پایین بودن سرعت اینترنت و فقدان کارت های اعتباری، باز هم فروش آنلاین روند تصاعدی داشته و در حال افزایش می باشد.

۱) گستره جغرافیایی خود را افزایش دهید.
۲) به لیست مشتریان خود بیافزایید.
۳) حضور پر رنگ تری در جامعه داشته باشید.
۴) به مشتریان خود اطلاعات بیشتر و کامل تری نسبت به شرکت، کالا یا خدمات خود بدهید.
۵) یک فروشگاه ۲۴ ساعته مشتری مدار داشته باشید و بدون تعطیلی و حتی در خواب فروش داشته باشید!
۶) با دعوت و ارسال ایمیل در مشتریان خود اعتماد و وفاداری ایجاد کنید.
۷) کاهش چشمگیر در هزینه های تبلیغات و بازاریابی را تجربه کنید.
۸ ) می توانید اطلاعات آماری بیشتری از مشتریان خود کسب کنید.
و دهها مزیت دیگر…

#مجید_درویش_زاده #لاین_استور#استارتاپونه
درویش زادهDarvishzade
پنل ممبر فالوور

    لطفا برای مشاوره رایگان در خصوص ارائه خدمات؛ فرم زیر را پر کنید:

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    شانستو برای دریافت تخفیف ویژه امتحان کن! (ویژه نمایندگی)