وقتی که اپلیکیشن‌های رسمی اینستاگرام به کمکش می‌آیند

فهرست مطالب

همه ما چه در حساب کاربری شخصی اینستاگرام خودمان و چه در حساب کاربری کمپانی خود سعی داریم خلاقیت به خرج دهیم و محتوای بهتری تولید کنیم. از طرفی می‌دانیم که تنها چیزی که در اینستاگرام اهمیت دارد، محتوای مصور آن است؛ پس همواره باید بکوشیم که محتوای جذاب‌تری برای مخاطبان خود تولید کنیم. به همین دلیل است که خود اینستاگرام دست به کار شده و با عرضه یک سری اپلیکشن، سعی دارد تمام کمبودهای اپلیکیشن اصلی خود را برطرف کند. در ادامه به معرفی این اپلیکیشن‌های رسمی اینستاگرام می‌پردازم که کارکرد بسیار ساده‌ای دارند و تعداد آنها ۳ تا است:

وقتی که دکمه‌های فراخوان پا به اینستاگرام گذاشتند

Hyperlapse:

Image result for hyperlapse logo

این اپلیکیشن که نسخه اول آن در ۲۶ اوت سال ۲۰۱۴ توسط اینستاگرام عرضه شد، به شما کمک می‌کند تا بتوانید از ویدئوهایی که در حین گرفتن آنها لرزش دستتان زیاد بوده، نهایت استفاده را ببرید. همان طور که از نام Hyperlapse مشخص است، به واسطه این اپلیکیشن به شما این امکان داده می‌شود که سرعت ویدئوهای خود را افزایش داده و از ویدئوی بدون مصرف خود یک ویدئوی جالب و ماندگار خلق کنید.

اگر می‌خواهید از پرواز خود فیلم‌برداری کنید و آن را در اینستاگرام به اشتراک بگذارید، پیشنهاد می‌کنم که به جای ۱۵ ثانیه، کل زمان بلندشدن هواپیما را فیلم‌برداری کرده و سپس دور آن را با Hyperlapse زیاد کنید؛ مشخصا بعد از انجام این کار متوجه می‌شوید که ویدئو خوبی برای اشتراک‌‌گذاری دارید.

حتی کسب‌وکارها می‌توانند از این اپلیکیشن استفاده کنند و برای مثال، محل برگزاری یک رویداد را با سریع کردن ویدئویی که در طول مسیر رفتن به رویداد گرفته شده، نشان دهند.

در ضمن به کمک Hyperlapse می‌توانید سرعت یک ویدئو را از ۲X تا ۱۲X برابر کنید و متاسفانه این اپلیکیشن فقط روی گوشی‌ها و تبلت‌های اپل قابل اجراست و هنوز نسخه اندروید آن منتشر نشده.

 

 

Layout:

Image result for Layout

از زمانی که شبکه اجتماعی اینستاگرام عرضه شده بود، همه ما برای اینکه در یک پست خود چندین عکس را جای دهیم، از اپلیکیشن‌هایی مانند InstaCollage استفاده می‌کردیم؛ تا اینکه بالاخره در روز ۲۳ مارس ۲۰۱۵، به صورت رسمی اینستاگرام اپلیکیشنی را منتشر کرد که امکاناتی فراتر از اپلیکیشن‌های قبلی را در اختیار ما قرار می‌دهد. Layout به شما این امکان را می‌دهد تا با انتخاب عکس‌های خود (تا ۸ عکس) و انتخاب قالب مورد نظرتان، عکس‌های خود را ادغام کنید.

از سوی دیگر به کمک Layout به راحتی می‌توانید قرینه و یا وارونه عکس خود را در تصویر نهایی قرار دهید و سایز تمام عکس‌های انتخاب شده را عوض کنید.

این اپلیکیشن هم برای سیستم عامل iOS و هم Android عرضه شده است.

 

Boomerang:

Image result for boomerang app logo

شاید سرگرم‌کننده‌ترین اپلیکیشن عرضه شده توسط اینستاگرام، همین Boomerang باشد که با آن می‌توان ویدئوهای متفاوت و جالبی درست کرد. این اپلیکیشن دقیقا مانند یک بومرنگ عمل می‌کند و به شما این امکان را می‌دهد که یک ویدئوی اصطلاحا لوپ درست کنید که به صورت مداوم تکرار می‌شود.

می‌توان گفت که برای درست کردن ویدئوهای سرگرم‌کننده، Boomerang بهترین گزینه است. کارکرد این اپلیکیشن بسیار ساده است و فقط لازم است که کمی اهل شکار لحظات باشید

این اپلیکیشن هم روی هر دو سیستم عامل iOS و Android موجود است.

نکات خیلی مهم برای موفقیت در اینستاگرام

هنوز مشخص نیست که برنامه بعدی اینستاگرام برای اپلیکیشن‌های وابسته به خودش چیست و تنها چیزی که می‌توان در مورد آینده گفت این است که با توجه به این سه اپلیکیشن، اینستاگرام باز هم ممکن است سراغ یکی دیگر از نقص‌های خودش برود. حواستان باشد که اگر از اینستاگرام برای بازاریابی استفاده می‌کنید مقاله ۴ قانون که باید آنها را در اینستاگرام رعایت کنید را مطالعه کنید.

 

کلمات کلیدی :اپلیکشن های رسمی اینستاگرام ,Boomerang , Hyperlapse , Layout اینستاگرام ,قالب های تبلیغاتی ,قوانین اینستاگرام , مزایای شات اوت , روش انتشار شات اوت , استقبال از شبکه های اجتماعی  , تبلیغات در شبکه های اجتماعی , کسب درامد از شبکه های اجتماعی,   مدیریت شبکه های اجتماعی ,Social network advertising , social media marketing

 

منبع : بلاگ آد

 

پشتیبانی : 05132727070

    لطفا برای مشاوره رایگان در خصوص ارائه خدمات؛ فرم زیر را پر کنید:

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    شانستو برای دریافت تخفیف ویژه امتحان کن! (ویژه نمایندگی)