دبیر شورای عالی و رییس مرکز ملی فضای مجازی با اشاره به اینکه خدمات کاربردی حتما باید ملی باشند، از جایگزینی پیام رسانهای خارجی با پیام رسانهای داخلی در سال آینده خبر داد.
آموزش کامل کار با شبکه های اجتماعی و ابزارهای ارتباطی به همراه نقد و بررسی آنها(بخش دوم)
سید ابوالحسن فیروزآبادی (دبیر شورای عالی و رییس مرکز ملی فضای مجازی) در مراسم افتتاح فاز دوم شبکه ملی اطلاعات این موضوع را بیان کرد که شبکه ملی اطلاعات بر پایه اصول انقلاب در حال شکلگیری است، وی در ادامه افزود: مقام معظم رهبری همواره بر راهاندازی شبکه ملی و داشتن شبکه ای با مدیریت پایدار و زیرساخت و امنیت ایرانی تاکید داشتند و این مسئله نیز از مصوبات و اهداف مرکز ملی فضای مجازی است.
فیروزآبادی از شبکه ملی اطلاعات به عنوان موفقترین دستاورد دولت یازدهم نامبرد و افزود: نظامهایی که در شبکه ملی اطلاعات پیگیری میشود همگی بحث خودگردانی مدیریت، خودمختاری در طراحی فنی، حکمرانی در شبکه، توسعه در بلوغ شبکه، بومی سازی فناوری، داشتن رصد متمرکز، شبکههای مستقل انحصاری و مدیریت و مهندسی ترافیک داخلی به نحوی که شبکه در هر شرایط خاص کشور به کار خود ادامه دهد، میباشند.
آموزش کامل کار با شبکه های اجتماعی و ابزارهای ارتباطی به همراه نقد و بررسی آنها(بخش اول)
دبیر شورای عالی و رییس مرکز ملی فضای مجازی با بیان این مطلب که خدمات کاربردی حتما باید ملی باشند، گفت: در راستای شبکه ملی اطلاعات، خدماتی از جمله ایمیل، نرم افزارهای پیام رسانها و موتورهای جستجوگر باید ملی باشند. بنابراین انتظار داریم طی مدت یک سال آینده پیام رسانهای داخلی جایگزین نرم افزارهای پیام رسان خارجی شوند.
فیروزآبادی در ادامه با اشاره به الزام ارائه خدمات سلامت در شبکه ملی اطلاعات بیان کرد: هم اکنون در اکثر کشورها بدون الزامات فرهنگی کشور ما، نظام سلامت شبکه وجود دارد، بنابراین در کشور ما نیز نباید تمام شهروندان از یک نوع شبکه و اینترنت استفاده نمایند و باید برای طبقات خاص و سنین خاص خدمات مناسبی ارائه دهیم.
کلمات کلیذی : تبلیغات در شبکه های اجتماعی , تبلیغات شبکه های اجتماعی , شبکه های ملی , بوم سازی فناوری , جایگزینی پیاو رسان خارجی , social media marketing , Social network advertising