توییتر یکی از کانالهای دیجیتال است که بیشتر کسبوکارها در دنیا از آن بهرهمند میشوند. کوتاه بودن پیام در توییتر بیشتر از اینکه ممکن است فعالیت شما را محدود کند به درک بهتر کاربران کمک میکند زیرا به طور مستقیم پیام شما را به گوش دیگران میرساند.
جالب است بدانید که:
– ۵۳٪ از کسبوکارها در حوزه اطلاعات و ارتباطات بالاترین نرخ استفاده از بلاگ و میکروبلاگ را دارند.
– ۸۵٪ از بازاریابان B2Bاز توییتر برای گسترش فعالیتشان استفاده میکنند.
– ۵۰٪ از بازاریابان B2B توییتر را از موثرترین کانالها در میان رسانههای اجتماعی میدانند.
برچسب ها : اینفوگرافیک, توییتر, رسانههای اجتماعی, کسب و کار , تبلیغات در شبکه های اجتماعی , کسب درامد از شبکه های اجتماعی, مدیریت شبکه های اجتماعیSocial network advertising , social media marketing
دراین مقاله از مزیت های توییتر به دلیل کوتاه بودن توییت ها درکسب وکار اشناشدم