پادکست چگونه از شر تبلیغات تلگرامی خلاص شویم ؛ بشنوید :
از ابتدای پیدایش شبکهی اینترنت، اسپمرها همیشه باعث ایجاد مزاحمت برای کاربران بودهاند. فرقی نمیکند آدرس ایمیلتان را در یک فرم تحت وب وارد میکنید، یا به دنبال جستجوی مطلبی به یک وبسایت سر میزنید، اسپمرها سعی میکنند تبلیغات مورد نظر خود را به شما نشان دهند.
مدتی قبل با فراگیر شدن تلگرام در بین کاربران ایرانی، این پیامرسان محبوب هم هدف پیامهای تبلیغاتی این افراد قرار گرفت و نرم افزار های مختلفی برای ارسال تبلیغات از طریق تلگرام عرضه شد. در مقابل، تلگرام با تدابیری مانند محدودیت ارسال پیام و حذف امکان ثبتنام با شمارههای مجازی، تا حد زیادی با این مشکل مقابله کرد.
حالا و با محدود شدن بسیاری از راههای ارسال پیام تبلیغاتی به تلگرام، معدود برنامههایی که هنوز به ارسال این پیامهای آزاردهنده ادامه میدهند از روش ساخت گروه و اضافه کردن تعداد زیادی کاربر به آن، استفاده میکنند.
تلگرام برای خلاصی از شر این مشکل و جلوگیری از اضافه شدن ناخواسته به گروههای تبلیغاتی، در نسخهی جدید خود این امکان را فراهم کرده تا افرادی که اجازهی اضافه کردن شما به گروه را دارند، مشخص کنید.
خلاص شدن از شر تبلیغات تلگرامی
- وارد اپلیکیشن تلگرام شده و از طریق منوی سمت چپ روی Settings تپ کنید.
- در صفحهی Settings بر روی Privacy and Security ضربه بزنید و سپس وارد گزینهی Groups شوید.
آموزش نحوه کار با مسنجر تلگرام -Telegram —سیر تا پیاز
- در بالای صفحهی جدید و در بخش Who can add me to group chats? (چه کسی میتواند مرا به گروهها اضافه کند) یکی از گزینههای Everybody (همه) یا My Contacts (مخاطبین من) را انتخاب کنید.
- چنانچه می خواهید بعضی افراد به هیچ عنوان اجازهی اضافه کردن شما به گروهها را نداشته باشند، در بخش پایینی این صفحه که با عنوان Add exceptions (افزودن استثنائات) مشخص شده است، روی Never Allow تپ کرده و افراد مورد نظرتان را به آن اضافه کنید.
جمعبندی
همانطور که مشاهده میکنید با قابلیتهای اضافه شده به نسخهی جدید تلگرام، خلاص شدن از شر پیامهای تبلیغاتی با تنظیم چند گزینهی ساده امکانپذیر است. اما چنانچه در رابطه با هر یک از بخشها و مراحل شرح داده شده به توضیحات بیشتری نیاز داشتید، میتوانید از طریق شمارههای موجود در سایت با کارشناسان ما در لاین استور تماسل کنید و از آنها راهنمایی دقیقتری بخواهید.
کلمات کلیدی:SOCIAL MEDIA MARKETING SOCIAL NETWORK ADVERTISING TELEGRAM استقبال از شبکه های اجتماعی اهمیت شبکه های اجتماعی بازاریابی شبکه های اجتماعی تبلیغات در شبکه های اجتماعیمقالات شبکه های اجتماعی کسب درامد از شبکه های اجتماعی
میزان فروش تجارت الکترونیکی از طریق شبکه های اجتماعی سه برابر بیشتر از فروش کل تجارت الکترونیکی جهانی است.