مزیت بازاریابی پیامکی
۱۰ مزیت بازاریابی پیامکی

۱۰ مزیت بازاریابی پیامکی

۱۰ مزیت بازاریابی پیامکی

بازاریابی پیامکی یک گوهر تا حدودی پنهان در میان دنیای تبلیغات است. بیشتر افراد هر روز از پیامک و تلفن همراه استفاده می کنند. همین مزیت مهم، فرصت را برای بازاریابی موثر، دیده شدن بهتر تبلیغات و فروش بیشتر فراهم کرده است.

اس ام اس (یا سرویس پیام کوتاه) کلمه دیگری برای ارسال پیامک است. ارسال پیام کوتاه به اندازه شبکه های اجتماعی یا بروشورها برای بازاریابی مهم است. مزیت های بازاریابی پیامکی آن را برای هر نوع مشاغلی که به دنبال جلب نظر بیشتر مشتریان خود هستند، به انتخابی عالی تبدیل می کند.

مزایای بازاریابی پیامکی چیست؟

اگر برای انجام بهترین استراتژی ها می خواهید با یک شرکت بازاریابی پیامکی همکاری کنید. این مزایا را در نظر بگیرید:

  • نرخ بازتر از ایمیل

یکی از بزرگترین مزایای بازاریابی پیامکی این واقعیت است که متن ها تا ۹۸٪ از زمان دریافت توسط مشتریان شما باز می شوند. این موضوع به SMS سرعت بازتری بالاتر از سایر گزینه های تبلیغاتی می دهد.

گم شدن ایمیل ها در یک پوشه هرزنامه به سهولت اتفاق می افتد و برای مشتری ساده است که این فایل ها را دور بریزد. اما با رواج تلفن های همراه و محبوبیت ارسال پیام کوتاه، بازاریابی پیامکی مورد توجه قرار گرفته است. زیرا در بیشتر مواقع، مشتریان شما پیامک ها را باز می کنند و محتوای آن را می خوانند.

اگر می خواهید راهی برای دستیابی به ارتباط مداوم با مشتریان خود پیدا کنید، SMS را امتحان کنید.

  • مقرون به صرفه

ارسال متن برای مشتری اصلاً هزینه زیادی ندارد. حتی هنگام ارسال برای بسیاری از افراد، هزینه مشکلی ایجاد نمی کند. وقتی آن را با سایر گزینه های بازاریابی مانند پرداخت هزینه برای تبلیغات در اینستاگرام مقایسه می کنید، به طور کلی مقرون به صرفه تر است.

این امر باعث می شود بازاریابی پیامکی گزینه ای عالی برای همه مشاغل باشد. به خصوص برای مشاغل تازه تاسیس که به دنبال راهی برای شروع تبلیغات بدون صرف هزینه زیاد هستند.

  • موبایل پسند

این روزها افراد بیشتری از دستگاه های تلفن همراه خود برای انجام کارهایی مانند خرید و مرور استفاده می کنند. بازاریابی پیامکی می تواند یک سرمایه قوی برای استراتژی بازاریابی تلفن همراه شما باشد.

  • به یک جمعیت گسترده دسترسی پیدا کنید.

از آنجا که این روزها افراد زیادی تلفن همراه دارند، اطلاعات دموگرافیک مشتری شما می تواند از طریق مزایای بازاریابی پیامکی گسترش یابد. با بازاریابی پیامکی به جای اینکه فقط روی یک استراتژی بازاریابی متمرکز شوید که ممکن است فقط به یک بخش از اطلاعات جمعیتی شما برسد، می توانید به همه دسترسی داشته باشید.

تا زمانی که مخاطبان شما یک دستگاه تلفن همراه داشته باشند که می تواند متن را دریافت کنند، از پیام هایی که برای آنها ارسال می کنید، لذت می برید. به علاوه، با قرار گرفتن در معرض بیشتر مشتریان، به بخشی از دنیای آنها تبدیل می شوید. با این روش، خریدهای بیشتری از محصول یا خدمات شما حاصل می شود.

  • با انواع دیگر بازاریابی کار می کند.

بازاریابی پیامکی لازم نیست که به تنهایی بخشی از تبلیغات باشد. بلکه می توانید از آن در کنار سایر روش های بازاریابی استفاده کنید. بازایابی پیامکی می تواند یک روش سریع و آسان برای اتصال مشتریان به شما باشد.

پس از آن استفاده کنید تا مشتریان بیشتری به شبکه های اجتماعی شما علاقه مند شوند. شاید برای هر کسی که می خواهد از طریق وب سایت آنلاین شما خرید کند، تخفیف ارائه دهید. آیا می خواهید کالای جدیدی را تبلیغ کنید؟ برای آن پیامک ارسال کنید.

  • تحویل سریع

وقتی صحبت از پیام کوتاه می شود عملاً هیچ زمان انتظاری وجود ندارد. هنگامی که دکمه ارسال را فشار دادید، می توانید مطمئن باشید که مشتریان شما بلافاصله پیام شما را دریافت می کنند.

مزایای بازاریابی پیامکی واقعا در اینجا درخشان است زیرا این نوع تبلیغات به زمان آماده سازی کمی نیاز دارد. هیچ ماده ای برای جمع آوری یا چاپ وجود ندارد که منتظر بمانید. هیچ طرحی برای تکمیل یا افرادی که باید با آنها تماس بگیرید، وجود ندارد.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که پیام خود را ایجاد کنید و آن را برای مشتریان خود ارسال کنید. و  از آنجا که ما قبلاً می دانیم پیامک ها به مراتب بیشتر از ایمیل باز می شوند، می توانید مطمئن باشید مشتریان شما اخبار مهم شما را در سریعترین زمان ممکن مشاهده خواهند کرد.

  • تعامل مشتری را تقویت می کند.

پیام کوتاه فقط این امکان را به شما نمی دهد که با مشتریان خود بیشتر ارتباط برقرار کنید. بلکه می تواند به مشتریان شما راهی برای تعامل با شما بدهد. پیام کوتاه به آنها اجازه می دهد احساس کنند که تجارت شما در دسترس تر است. این باعث می شود تجارت شما به جای اینکه فقط “در یک فروشگاهی که فقط گاهی به آن جا می روند”، جزئی از زندگی آنها شود. درعوض، با آنها همراه هستید و باعث می شود شما را به یاد بیاورند.

  • مشتریان می توانند انتخاب کنند.

ارسال پیام های متنی انبوه، ارائه آخرین خبرهای مربوط به مشاغل تجاری به مشتریان، بسیار عالی است. اما به مشتریان خود اجازه دهید تصمیم بگیرند که آیا مایل به شرکت در این کار هستند یا خیر، این کار باعث می شود در کل با کسب و کار شما احساس راحتی کنند.

به علاوه، مشاهده اینکه چه تعداد مشتری از این به روزرسانی ها استفاده می کنند می تواند اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهد. سپس برای استراتژی های بعدی بازاریابی استفاده کنید.

  • مشتریان می توانند انصراف دهند.

با این وجود، دادن گزینه رد این پیام ها به مشتریان شاید حتی از اهمیت بیشتری برخوردار باشد. بهتر است به آنها این گزینه را بدهید تا به جای اینکه آنها را از این پیام های تلفن همراه دور کنند، از این پیام های تلفن همراه چشم پوشی کنند. آنها ممکن است انصراف دهند، اما استراتژی های بازاریابی دیگری وجود دارد که می توانید در عوض برای آن دسته از مشتریان استفاده کنید.

  • قابل انعطاف و قابل برنامه ریزی

وقتی صحبت از مزایای بازاریابی پیامکی می شود، یکی از بهترین مزایای آن این واقعیت است که بسیار متنوع است. می توانید پیام های متنی را متناسب با موارد مختلف برای کمک به ارتقا تجارت خود ترکیب کنید.

شما می توانید فروش را اعلام کنید، تخفیف موقت دهید، به مشتریان وفادار پاداش دهید، یک محصول جدید را تبلیغ کنید، اخبار را به اشتراک بگذارید و موارد دیگر، همه و همه با ارسال پیامک انجام می شود.

این گزینه ابزاری عالی برای مشاغل بزرگ و کوچک است. با توجه به همه این موارد، شما می توانید ببینید که پیامک برای کسب و کار شما چقدر عالی است. شاید به اندازه شبکه های اجتماعی مد نباشد، اما نتیجه می گیرد. بازاریابی پیامکی مزایای بسیاری دارد و با صرف هزینه کمی برای شما، دلیلی ندارد که آن را امتحان نکنید.

به خصوص هنگامی که مزایای بازاریابی پیامکی این فرصت را به کسب و کار شما می دهد که بالاتر از همه رقبا باشید. اگر صاحب شغل و کسب و کار هستید و به دنبال جذب مشتری بیشتر هستید، بهترین راه حل برای شما خرید پنل ارسال پیام کوتاه با شماره دلخواه است.

۱۰ مزیت بازاریابی پیامکی
بازاریابی پیامکی

پنل ارسال پیام کوتاه نرم افزاری است که به شما امکان می دهد پیام های متنی تبلیغاتی، تخفیف، اطلاعیه و غیره را برای مشتریان یا مخاطبان هدف خود بفرستید. ما در مجموعه لاین استور این فرصت را برای شما فراهم می کنیم، تا با دریافت خدمات بسیار متنوع به پنل ارسال پیامک لاین استور دسترسی داشته باشید و با استفاده از این ابزار، برند و محصولات خود را به دیگران معرفی کنید و فروش تان را افزایش دهید.

پنل ارسال پیامک لاین استور

پنل ارسال پیامک لاین استور یک پنل بسیار کاربردی با خدمات بسیار متنوع است که امکان ارسال پیامک‌های تبلیغاتی، نظرسنجی، پیام های صوتی، ارسال پیام بر اساس سن، جنسیت، منطقه، پیام به صورت گروهی و تکی و… را در اختیار شما قرار می‌دهد.

مجموعه لاین استور به‌ عنوان یک مجموعه متخصص و حرفه‌ای در زمینه تبلیغات و بازاریابی و به‌ عنوان مجری آموزش کسب درآمد از شبکه ‌های اجتماعی، پنل پیامک لاین استور را با هدف ارسال پیام‌ های تبلیغاتی و همچنین کسب درآمد برای افراد علاقه ‌مند به کسب ‌و کارهای اینترنتی در اختیار مخاطبان عزیز قرار می‌دهد.

در پنل پیامک لاین استور امکانات بسیار متنوعی در دسترس کاربران عزیز قرار می‌گیرد. مخاطبان عزیز در ۴ سطح کاربری، ادمین، بازاریاب و همکار طلایی می‌توانند به خدمات و تخفیفات ویژه پنل پیامک لاین استور دسترسی داشته باشند. اما قبل ‌از بیان خدمات ارائه ‌شده به سطح های کاربری، ادمین، بازاریاب و همکار طلایی، امکانات کلی سامانه پیامک لاین استور بیان می‌شود. امکانات کلی سامانه پیامک لاین استور شامل موارد زیر می‌باشد:

  • سرویس پیام کوتاه
  • سرویس فکس مارکتینگ
  • سرویس ایمیل مارکتینگ
  • ارسال تکی و گروهی
  • ارسال دفترچه تلفن
  • ارسال منطقه‌ای
  • ارسال کدپستی
  • ارسال سن و جنسیت
  • ارسال بر اساس رنج شماره
  • گزارش پیام‌ های دریافتی و ارسالی
  • قابلیت دفترچه تلفن
  • قابلیت ورود مخاطبین از موبایل
  • ارسال مشاغل و اصناف
  • ارسال محله‌ای
  • ارسال از روی نقشه
  • ارسال کلمات کلیدی
  • ارسال بانک شماره دسترسی اپراتور خدماتی
  • ارسال دکل BTS ایرانسل
  • ارسال دکل LBS همراه اول
  • دسترسی اپراتور ویژه
  • درخواست‌ های پشتیبانی
  • استدیو ضبط صدا
  • دسترسی اپراتورهای ارسال
  • شماره‌های عمومی ارسال
  • گنجینه پیامک تبریک و یادآوری
  • استعلام بک لیست مخابراتی
  • پیامک مسابقه و نظرسنجی
  • پیش‌خرید – فاصله هفت روز تست
  • وب سرویس
  • سرویس پیام صوتی
  • صندوق انتقادات و پیشنهادات.

مخاطبان عزیز می‌توانند ضمن دریافت تمامی خدمات مذکور در همه پنل های کاربری، ادمین، بازاریاب و همکار طلایی از خدمات متنوع و ویژه دیگری نیز بسته به نوع پنل استفاده نمایند.

انواع بازاریابی پیامکی
۱۰ مزیت بازاریابی پیامکی

همان ‌طور که بیان گردید، در چهار سطح مختلف می‌توان به سرویس‌های موجود در پنل پیامک لاین استور دسترسی داشت که در ادامه بیان می‌شود:

  1. پنل کاربری
  • دسترسی به امکانات کلی سامانه پیامک لاین استور که در بالا ذکر شد.
  • یک خط شماره اختصاصی
  • ۱۰ پیامک هدیه
  1. پنل ادمین
  • دسترسی به امکانات کلی سامانه پیامک لاین استور که در بالا ذکر شد.
  • ۲ خط شماره اختصاصی
  • منشی پیامکی
  • ۱۰۰ پیامک هدیه
  1. پنل بازاریاب
  • دسترسی به امکانات کلی سامانه پیامک لاین استور که در بالا ذکر شد.
  • ۳ خط شماره اختصاصی
  • امکان کنترل از راه دور و آفلاین
  • منشی پیامک
  • پیامک نوبت‌ دهی
  • ۳۰۰۰ پیامک هدیه
  1. پنل همکار طلایی
  • دسترسی به امکانات کلی سامانه پیامک لاین استور که در بالا ذکر شد.
  • سرویس ارزش‌افزوده
  • ۵ خط شماره اختصاصی
  • کنترل از راه دور و آفلاین
  • منشی پیامک
  • پیامک نوبت‌ دهی
  • ۵۰۰۰ پیامک هدیه

در صورتی که شما نیز قصد دارید تا بازاریابی پیامکی خود را به بهترین شکل با پنل پیامک لاین استور، انجام دهید و از این ابزار برای اهداف اقتصادی، بازایابی، جذب مشتری و فروش بیشتر استفاده کنید، کافی است با مجموعه لاین استور در ارتباط باشید و بر روی دکمه های زیر کلیک نمایید.

 خانم مهندس پورنقی   خانم مهندس برومند 

#مجید_درویش_زاده #لاین_استور#استارتاپونه
درویش زادهDarvishzade

پنل ممبر فالوور

    لطفا برای مشاوره رایگان در خصوص ارائه خدمات؛ فرم زیر را پر کنید:

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    شانستو برای دریافت تخفیف ویژه امتحان کن! (ویژه نمایندگی)