بازاریابی پیام کوتاه اغلب به دلیل اسپم بودن مورد انتقاد قرار می گیرد، اما اگر به درستی انجام شود موثرترین وسیله ارتباط جمعی است. با نرخ باز ۹۸٪ و زمان پاسخگویی ۹۰ ثانیه، بازاریابی پیامکی یک از روش های موثر در جذب مشتری است.
البته مهم است که مطمئن شوید پیامی که ارسال می کنید برای گیرنده مرتبط و مفید است و اطمینان حاصل کنید که وقت مردم را تلف نمی کنید و به نوعی به آنها کمک می کنید. در ادامه ۱۰ نکته که لازم است برای موفقیت در بازاریابی به آن توجه کنید، بیان می شود و در انتها بهترین پنل برای ارسال پیام کوتاه و بازاریابی پیامکی معرفی می گردد.
۱۰ نکته مهم در بازاریابی پیامکی
- پیام خود را کوتاه و دقیق بیان کنید.
با توجه به ماهیت یک پیام کوتاه، برای نوشتن پیام خود شما به ۱۶۰ حرف در هر پیام محدود می شوید. نکته شماره یک این است که سریع به اصل مطلب بپردازید و به موضوع اصلی بروید و سعی کنید آن را در چند کلمه اول بیان کنید. در ابتدای پیام از واژگان مانند «تخفیف» و «ارزان» استفاده کنید. با طرح اینکه «چه چیزی در انتظار شماست» و بیان بلافاصله پیام، مخاطب را بلافاصله متقاعد کنید تا نه تنها بقیه پیام را بخوانند، بلکه پیشنهاد را نیز بپذیرد.
- کلمات مهم را با حروف CAPITAL برجسته کنید.
پیامک به دلیل سادگی در همه جا وجود دارد، اما دارای محدودیت هایی نیز است. یکی از این محدودیت ها، فونت و قالب بندی کلمات است ، به این ترتیب راهی برای پررنگ یا تأکید بر کلمات مهم به جز قرار دادن آنها در CAPITALS وجود ندارد. بنابراین، اگر می خواهید کلمات خاصی مانند فروش یا تحویل رایگان به بیرون پرتاب شوند، استفاده از CAPITALS برای این کار روش خوبی است. اما از آنها کم استفاده کنید در غیر این صورت کلمات دیگر برجسته نخواهند شد.
- پیام ها را شخصی سازی کنید.
با ارائه دهنده پیامک خوب ، قادر خواهید بود پیام ها را شخصی سازی کنید. این کار می تواند به درگیر کردن خواننده شما کمک کند. با استفاده از نام یک شخص در هنگام خطاب قرار دادن او، از نظر روانشناسی سد غیرشخصی را می شکنید و باعث می شوید ناخودآگاه به شما اعتماد کنند. حتی اگر این اعتماد فقط برای زمان محدودی باشد، می تواند شما را از رقبای خود متمایز کند.
پیشنهاد مطالعه : چگونه ممبر هدفمند در تلگرام داشته باشیم؟
- از دعوت به عمل واضح و قوی استفاده کنید.
گیرندگان پیام شما به دنبال سرنخی برای اینکه قرار است در مرحله بعدی چه کاری انجام دهند، هستند. به جای اینکه پیام شما به سادگی نادیده گرفته شود، یک دعوت به عمل قوی و واضح می تواند کلید فروش باشد. بهترین مکان برای دعوت به عمل در انتهای پیام است، به عنوان یک دستورالعمل نهایی برای گیرنده. در اینجا چند نمونه از دعوت به اقدامات خوب آورده شده است:
- سریع عمل کن.
- ثبت نام کن.
- هم اکنون خرید کنید.
- از دست ندهید.
- پیشنهاد باور نکردنی
- آخرین شانس
- پیشنهاد محدود
- پایین ترین قیمت
- فوریت را اضافه کنید.
فوری به نظر رسیدن معامله یا پیام؛ راهی عالی برای جلب سریع مشتریان است. گفتن یک معامله در دو روز به آنها نیاز واقعی می دهد تا برنامه ریزی کنند که چگونه می توانند هنگام خواندن پیام از این مزیت استفاده کنند. روند فکر آنها ممکن است چیزی شبیه به این باشد: “من امروز نمی توانم موفق شوم، بنابراین باید فردا یا روزهای آینده بروم” ، تا آن زمان آنها فراموش کرده اند و این موضوع برایشان اولویت نخواهد داشت.
- از کلمات قدرت استفاده کنید.
متعهد شوید که برخی از کلمات قدرت را در پیام خود وارد کنید تا مخاطبان خود را واقعا درگیر خود کنید. اطمینان حاصل کنید که از این کلمات قدرتمند با دقت و به طور مناسب استفاده کنید؛ به این ترتیب قادر خواهید بود با احساسات گیرندگان خود در ارتباط باشید. برخی از کلمات قدرتمند:
- عجیب
- فوق العاده
- اولین باشید
- ظرفیت تکمیل شد
- باورنکردنی
- فقط برای افراد خاص
- محدود
- برای ادامه ثبت نام کنید
- غیرعادی
- شوکه کننده
- منحصر به فرد
- با جملات کوتاه بنویسید.
جملات کوتاه جذاب تر هستند و به راحتی یادآوری می شوند. با نوشتن جملات طولانی و پیچیده، اغلب علاقه مردم را به سرعت از دست می دهید. به نوشتن در سطح کلاس پنجم پایبند باشید و توجه خواننده خود را حفظ خواهید کرد. این امر به ویژه هنگامی که چیزی را می فروشید بسیار مهم است. کوتاه و مختصر نگه داشتن نکات به مخاطب کمک می کند تا بر روی پیام بماند و جذب آن شود.
- مخاطبان خود را گروه بندی کنید.
بر اساس معیارهایی مانند سن یا شغل مخاطب، آن ها را گروه بندی کنید و پیام هایی متناسب با مخاطب خود ارسال کنید. زیرا ارسال پیام های یکسان به همه افراد می تواند از مقبولیت آن بکاهد. شما می توانید با گرفتن تاریخ تولد و ارسال پیامک های تبریک در روز تولد آن ها را سورپرایز کنید.
- گزینه انصراف را در پیامک بگنجانید.
با وجود پیام های بازاریابی از هر نوع، به ویژه با قوانین جدید ضد هرزنامه، باید گزینه انصراف را در پیامک خود قرار دهید. با این کار مخاطب می داند که هر زمان بخواهد می تواند از دریافت پیام شما انصراف دهد و احساس راحتی خواهد کرد.
- نام تجاری خود را در پیام خود وارد کنید.
طبق قانون، باید مشخص شود که پیام از طرف چه کسی آمده است. بنابراین این نیز باید در نظر گرفته شود. آیا از شماره تلفن همراه مجازی استفاده می کنید و نام تجاری خود را در پیام وارد می کنید، یا اینکه این شماره از نام تجاری شما است و شماره تلفن همراه مجازی را در پیام وارد می کنید.
بهترین پنل ارسال پیامک لاین استور
شما نیز می توانید با بازاریابی پیامکی روند فروش محصول خود را بهبود ببخشید، مشتریان بیشتری جذب کنید و درآمد خود را افزایش دهید. پنل ارسال پیامک لاین استور، فرصت بازاریابی پیامکی را به همراه خدمات بسیار ویژه و جذابی برای شما فراهم می آورد.
در پنل ارسال پیامک لاین استور امکانات بسیار متنوع و منحصر به فردی در دسترس کاربران عزیز قرار میگیرد که می تواند به شما کمک کند تا بازاریابی پیامکی را به سهولت انجام دهید. مخاطبان عزیز در ۴ سطح کاربری، ادمین، بازاریاب و همکار طلایی میتوانند به خدمات و تخفیفات ویژه پنل پیامک لاین استور دسترسی داشته باشند. با دسترسی به پنل ارسال پیامک لاین استور، ضمن ارسال پیامک های تبلیغاتی برای کسب و کار خود، می توانید از طریق این پنل نیز کسب درآمد کنید.
قبل از بیان خدمات ارائه شده به سطح های کاربری، ادمین، بازاریاب و همکار طلایی این پنل، امکانات کلی سامانه پیامک لاین استور بیان می شود. امکانات کلی سامانه پیامک لاین استور که در دسترس تمامی کاربران قرار می گیرد، موارد زیر را شامل می شود:
- سرویس پیام کوتاه
- سرویس فکس مارکتینگ
- سرویس ایمیل مارکتینگ
- ارسال تکی و گروهی
- ارسال دفترچه تلفن
- ارسال منطقهای
- ارسال کدپستی
- ارسال سن و جنسیت
- ارسال بر اساس رنج شماره
- گزارش پیام های دریافتی و ارسالی
- قابلیت دفترچه تلفن
- قابلیت ورود مخاطبین از موبایل
- ارسال مشاغل و اصناف
- ارسال محلهای
- ارسال از روی نقشه
- ارسال کلمات کلیدی
- ارسال بانک شماره دسترسی اپراتور خدماتی
- ارسال دکل BTS ایرانسل
- ارسال دکل LBS همراه اول
- دسترسی اپراتور ویژه
- درخواست های پشتیبانی
- استدیو ضبط صدا
- دسترسی اپراتورهای ارسال
- شمارههای عمومی ارسال
- گنجینه پیامک تبریک و یادآوری
- استعلام بک لیست مخابراتی
- پیامک مسابقه و نظرسنجی
- پیشخرید – فاصله هفت روز تست
- وب سرویس
- سرویس پیام صوتی
- صندوق انتقادات و پیشنهادات.
مخاطبان عزیز میتوانند ضمن دریافت تمامی خدمات مذکور در همه پنل های کاربری، ادمین، بازاریاب و همکار طلایی از خدمات ویژه دیگری نیز، بسته به نوع پنل می توانند استفاده نمایند.
پیشنهاد مطالعه : ساخت پیامک تبلیغاتی
همان طور که بیان گردید، در چهار سطح مختلف میتوان به سرویسهای موجود در پنل پیامک لاین استور دسترسی داشت که در ادامه خدمات هر سطح بیان میشود:
- پنل کاربری
- دسترسی به امکانات کلی سامانه پیامک لاین استور که در بالا ذکر شد.
- یک خط شماره اختصاصی
- ۱۰ پیامک هدیه
- پنل ادمین
- دسترسی به امکانات کلی سامانه پیامک لاین استور که در بالا ذکر شد.
- ۲ خط شماره اختصاصی
- منشی پیامکی
- ۱۰۰ پیامک هدیه
- پنل بازاریاب
- دسترسی به امکانات کلی سامانه پیامک لاین استور که در بالا ذکر شد.
- ۳ خط شماره اختصاصی
- امکان کنترل از راه دور و آفلاین
- منشی پیامک
- پیامک نوبت دهی
- ۳۰۰۰ تعداد پیامک هدیه
- پنل همکار طلایی
- دسترسی به امکانات کلی سامانه پیامک لاین استور که در بالا ذکر شد.
- سرویس ارزشافزوده
- ۵ خط شماره اختصاصی
- کنترل از راه دور و آفلاین
- منشی پیامک
- پیامک نوبت دهی
- ۵۰۰۰ پیامک هدیه
در صورتی که شما نیز قصد دارید تا بازاریابی پیامکی خود را به بهترین شکل با پنل ارسال پیامک لاین استور، تجربه کنید و از این ابزار برای بازاریابی، جذب مشتری و فروش بیشتر محصولات خود استفاده کنید، کافی است با مجموعه لاین استور در ارتباط باشید یا بر روی دکمه زیر کلیک نمایید.
مجموعه لاین استور به عنوان مجری و مشاور تبلیغات در شبکه های اجتماعی، سالهاست که به صاحبان کسب و کارها کمک می کند تا بهتر و بیشتر در شبکه های اجتماعی دیده شوند.
این مجموعه با ارائه بهترین خدمات مشاوره ای، طراحی سایت، طراحی و بهینه سازی پیج اینستاگرام، بهینه کردن پروفایل شبکه های اجتماعی و ارائه خدمات مجازی به صورت تخصصی و حرفه ای به کسب و کارهای مختلف کمک می کند تا کمپین های تبلیغاتی موفقی در این فضا داشته باشند.
جهت دریافت خدمات مشاوره ای، تبلیغاتی و خدمات مربوط به فعالیت موفق در شبکه های اجتماعی می توانید با کارشناسان لاین استور در ارتباط باشید.