این روزها کمتر کسی را می توان یافت که در اینستاگرام حضور نداشته باشد. این شبکه اجتماعی جذاب و پرطرفدار بستری را فراهم کرده تا کاربران نه تنها بتوانند ارتباطات اجتماعی خود را مدیریت کنند بلکه مهمتر از آن، می توانند در این فضا ضمن اجرای برنامه بازاریابی و کمپین تبلیغاتی خود، کسب درآمد کنند.اینجاست که اهمیت بهینه سازی اینستاگرام صد چندان می شود.
بعد از طراحی یک پیج حرفه ای در اینستاگرام، نوبت به بهینه سازی آن می رسد. زیرا همانطور که اینستاگرام برای کسب و کار شما جذاب و مهم است برای رقبا و میلیون ها کاربری که به دنبال توسعه کسب و کارشان از طریق این پلتفرم هستند نیز اهمیت دارد. بنابراین نباید از کنار این موضوع مهم به راحتی عبور کرد.
با توجه به اهمیت موضوع قصد داریم در این مقاله به بررسی نکات مهمی بپردازیم که می تواند در بهینه سازی اینستاگرام به شما کمک کند و راه جذب مخاطب را برایتان هموار نماید.
اینستاگرام شبکه اجتماعی جذاب و پرطرفدار
اینستاگرم پلتفرم مبتنی بر تصاویر است که با داشتن قابلیت ها و امکانات متنوع ابزاری بسیار کاربردی برای برقرای ارتباط و تعامل است. با وجود اینکه زمان زیادی از راه اندازی اینستاگرام نمی گذرد (۲۰۱۰) اما به سرعت مورد توجه قرار گرفت به طوری که دو سال بعد تعداد کاربران آن به ۱۰۰ میلیون نفر رسید.
محبوبیت اینستاگرام همچنان ادامه داشت و هر سال میلیون ها نفر به عضویت آن در می آمدند تا اینکه تعداد کاربران فعال اینستاگرام در سال ۲۰۲۱ به بیش از یک میلیارد نفر رسید. محبوبیت اینستاگرام در بین ایرانی ها نیز از همان اوایل راه اندازی آن ایجاد شد اما در سال ۲۰۱۲ این محبوبیت به اوج رسید و حالا طبق آمارهای منتشر شده در سال ۱۴۰۰ شمسی بیش از ۴۰ میلیون ایرانی کاربر اینستاگرام هستند. در حال حاضر نیز بیش از یک میلیون پیج ایرانی در اینستاگرام در حوزه کسب و کار و درآمدزایی فعالیت می کنند.
اما چه قابلیت ها و امکاناتی در اینستاگرام وجود دارد که توانسته تا این اندازه مخاطبان را تحت تاثیر قرار دهید؟
- لایو اینستاگرام
- قابلیت اینسایت اینستاگرام
- قابلیت اشتراک گذاری تصاویر به صورت آلبوم
- قابلیت پرسیدن سوال
- هشتگ گذاری و قابلیت پیگیری آن ها
- محدود کردن فعالیت برخی کاربران
- پست گذاری در حساب های چندگانه
- شمارش معکوس در استوری در آپدیت جدید آن
- قابلیت اشتراک گذاری پست ها در بخش استوری
- امکان بررسی نوع و میزان فعالیت خودتان و دیگر کاربران در آپدیت جدید آن
- امکان به اشتراک گذاشتن همزمان چند عکس و فیلم در استوری
- قابلیت تلویزیون اینستاگرام و امکان افزودن زیرنویس خودکار به IGTV
- امکان درخواست راستی آزمایی
- قابلیت گاید اینستاگرام
- و …
حتی با نگاهی سطحی به این آمارها و توجه به قابلیت های اینستاگرام نیز می توان به اهمیت این پلتفرم در برندسازی، تبلیغات، بازاریابی و درآمدزایی پی برد. از طرفی حضور این همه کاربر فعال در حوزه کسب و کارهای مختلف نشان از این دارد که رقبای شما حسابی در اینستاگرام فعالند و در حال جذب مشتریان بالقوه بازار هدف شما هستند. پس با تفکر بیشتری پیج خود را بهینه کنید و فعالیتتان را هدفمند و حرفه ای بسازید.
بهینه سازی اینستاگرام چیست؟
منظور از بهینه سازی اینستاگرام که سئو اینستاگرام نیز نامیده می شود، ایجاد یک پیج جذاب که قابلیت قرار گرفتن در بخش اکسپلور اینستاگرام را داشته باشد و رتبه بالایی کسب کند. برای اینکه پلتفرم اینستاگرام قانع شود که پیج شما ارزش قرار گرفتن در معرض دید افراد زیادی دارد باید حسابی برای آن وقت بگذارید و آن را بهینه کنید.
قرار گرفتن یک پیج در رتبه های بالای اینستاگرام هدف کاربران فعالی است که به دنبال کسب درآمد، برندینگ و دیده شدن بیشتر و بهتر هستند. قرار گرفتن در رتبه های بالای اینستاگرام فرصت مهمی برای جذب فالوورهای بیشتر، تعامل بیشتر با مخاطبان، دیده شدن بهتر محتواهای تبلیغات، جذب مشتریان بیشتر، فروش بهتر و اعتمادسازی بالاتر در این پلتفرم می شود.
اما چه کار کنیم که پیج موفقی داشته باشیم و چگونه می توانیم پیج اینستاگرام خود را بهینه کنیم؟ نکات زیر برای رسیدن به این هدف مهم بیان می شود. مهم است که آن ها را به خاطر بسپارید و در مدیریت پیج خود اعمال کنید.
نکاتی برای داشتن یک پیج موفق
قابلیت ها و امکانات اینستاگرام باعث جذب تعداد زیادی از افراد برای کسب درآمد، تبلیغات و بازاریابی شده است به طوری که می توان رقابت بالای صاحبان کسب و کارها و برندها را در این پلتفرم به خوبی احساس کرد.
در بین میلیون ها پیج کسب و کاری که در اینستاگرام فعال هستند تنها برخی از آن ها می توانند به اهداف خود برسند و در اصطلاح پیج های موفقی داشته باشند. گذاشتن چند پست در ماه، ارسال چند تصویر از محصولات یا لاگین شدن در زمان های دلخواه، نه تنها هیچ منفعتی برای شما ندارد بلکه به ضرر برند و کسب و کارتان خواهد بود زیرا تصویر نامناسبی از شما در ذهن مخاطب ایجاد می کند.
برای موفقیت در اینستاگرام ضروری است پیج شما به قدری جذاب باشد که بتواند مخاطبان هدف شما را جذب کند. داشتن پیج موفق در اینستاگرام فعالیت حرفه ای شما را می طلبد و لازم است تا به درستی پیج خود را بهینهسازی کنید.
نکاتی که در ادامه بیان می شود به شما در بهینه سازی و موفقیت پیج اینستاگرامتان کمک زیادی می کند. ما نیز در مجموعه لاین استور این نکات را مدنظر داریم و برای پیج خود و مشتریان عزیز به کار می گیریم.
۱- حساب کاربری اینستاگرام خود را تجاری کنید.
در حال حاضر بیش از ۲۵ میلیون کسب و کار از حساب های تجاری اینستاگرام برای دسترسی به ابزارهای تجزیه و تحلیل مفید و تبلیغاتی استفاده می کنند. در ایران نیز بیش از یک میلیون حساب تجاری در حال کسب درآمد و برندینگ هستند. بر خلاف حساب های شخصی، حساب های تجاری قابلیت تجزیه و تحلیل مربوط به عملکرد پست هایی که می گذارید و بررسی فعالیت فالوورها را در اختیارتان قرار می دهند.
از آنجا که ۸۰ درصد از کاربران اینستاگرام حداقل یک برند را دنبال می کنند، اینستاگرام این امکان را به حساب های تجاری می دهد تا یک دکمه تماس داشته باشند و مخاطبان بتوانند از طریق پیام مستقیم، ایمیل یا پیام کوتاه اینستاگرام به نمایندگان یک کسب و کار یا برند پیام ارسال کنند. این امر پشتیبانی مشتریان در شبکههای اجتماعی را بسیار آسان کرده است. تنها با چند ضربه و به سهولت می توانید پیج خود را تجاری کنید
۲- از ابزارهای کوتاه کننده لینک استفاده کنید.
قابلیت قرار دادن لینک در بخش پروفایل اینستاگرام یک قابلیت کاربردی است که هنوز برخی از افراد به آن اهمیت نمی دهند. بسیاری از بازاریابان هنوز این اشتباه را مرتکب می شوند که از لینک کوتاه نشده در پروفایل حساب کاربری خود استفاده می کنند. بدون لینک کوتاه شده نمی توانید بدانید که تعداد بازدیدکنندگان وب سایت یا مشتریانی که از اینستاگرام آمده اند، چقدر هستند؟
برای اطلاع از آمار کلیک های انجام شده بر روی لینکی که در قسمت پروفایل و بخش بایوی اینستاگرام خود قرار داده اید، می توانید لینک مورد نظر را کوتاه نمایید. ابزارهای مختلفی هستند که به صورت رایگان لینک مورد نظر شما را کوتاه می کنند. از ابزارهای مهم کوتاه کننده لینک می توان به موارد زیر اشاره کرد .
استفاده از کوتاه کننده لینک و قرار دادن لینک کوتاه در بخش پروفایل اینستاگرام به شما اجازه می دهد تا به اطلاعات خوبی درباره اینکه چه کسی، کجا و در چه زمانی بر روی لینک شما کلیک کرده، دست یابید. از طرفی کوتاه کننده لینک فرصتی را فراهم می کند تا لینک مورد نظر خود را شخصی سازی کنید و حتی این لینک ها را برای ارسال در پیام کوتاه و ایمیل نیز استفاده نمایید
۳- عملکرد پیج خود را تجزیه و تحلیل کنید.
تنها راه تشخیص اینکه آیا استراتژی اینستاگرام شما کار می کند یا نه، این است که پیچ خود را تجزیه و تحلیل کنید. با انجام تجزیه و تحلیل پیج اینستاگرامتان می توانید اطلاعات زیادی را در مورد فعالیت، میزان موفقیت و نقطه ضعف های خود به دست آورید.
تحلیل پیجتان بدست می آورید، می توانید به ابعاد مختلف فعالیتتان از انتخاب بهترین پست با تعداد بازدید بالا تا زمان ایده آل برای ارسال مطالب جدید اشراف داشته باشید و این نتایج را در گام بعدی استراتژی خود اعمال کنید.
۴- بیوگرافی اینستاگرام خود را بررسی کنید.
بخش پروفایل و بیوگرافی اینستاگرام موضوع بسیار مهمی است که باید برای بهینه سازی به آن توجه شود. داشتن یک بیوگرافی مناسب اینستاگرام اهمیت زیادی دارد. یک بیوگرافی خوب باید به درستی و به طور کامل توضیح دهد که کسب و کار شما چیست و قرار است چه محصولات و خدماتی را در اختیار کاربران قرار دهید.
بهتر است در بیوگرافی مستقیماً با مخاطبان هدف خود صحبت کنید. این کار باعث می شود تا فالوورهایی را جذب کنید که با برند شما همسو هستند و به احتمال زیاد در آینده مشتری شما خواهند شد. به این فکر کنید که چگونه می توانید از آن ۱۵۰ کاراکتر در بخش بیوگرافی اینستاگرام برای معرفی خود به بهترین شکل استفاده کنید.
بیوگرافی اینستاگرام شما باید موارد زیر را شامل شود:
- حاوی یک عکس پروفایل واضح باشد.
- تصویر روشنی از آنچه انجام می دهید را ارائه دهد.
- شخصیت شما را به درستی معرفی کند.
- دارای دکمه فراخوان اقدام (خرید، بیشتر بخوانید، با ما تماس بگیرید و …) باشد.
- حتما حاوی لینکی برای هدایت کاربران به وب سایت شما باشد. زیرا بخش بیوگرافی اینستاگرام تنها مکانی است که می توانید به آن لینک اضافه کنید.
- حاوی نام کاربری یا اصطلاحات برجسته ای باشد که ممکن است افراد جستجو کنند.
- دارای هشتگ ها و اصطلاحات کلیدی باشد که مخاطبان هدف شما جستجو می کنند.
- به صورت برجسته ای دستاوردهای شما را نشان دهد.
البته ممکن است نوشتن یک بیوگرافی کوتاه و در عین حال جامع برای شما دشوار باشد، در اینصورت میتوانید به کارشناسان مجموعه لاین استور مراجعه کنید زیرا سالهاست در این شبکه های اجتماعی به صورت حرفهای فعالیت می کنند.
۵- بر کیفیت فالوورهای خود تمرکز کنید نه کمیت آنها.
بسیاری از بازاریابان اینستاگرام تصور می کنند که داشتن تعداد زیادی دنبال کننده برای ایجاد یک پروفایل کاملاً بهینه اینستاگرام مهم است. از این گذشته، هرچه یک کسب و کار یا برند تعداد فالوورهای بیشتری داشته باشد، معتبرتر به نظر می رسد. اما نگاهی سریع به پروفایل های اینستاگرام متعلق به برخی از بزرگترین شرکت های جهان نشان می دهد که کیفیت فالوورها از کمیت آن ها مهمتر است.
۶- اعلان های اینستاگرام را فعال کنید.
مطمئن شوید که شما و تیمتان در موقعیتی هستید که بتوانید با فعال کردن اعلان های اینستاگرام به مخاطبان تان پاسخ دهید. اینکه کاربران بدانند برند شما همیشه در دسترس است، راهی عالی برای افزایش تعامل با مخاطبان و مشتریانتان خواهد بود.
فعال کردن اعلان های اینستاگرام
. برای این کار کافی است مراحل زیر را انجام دهید:
- اینستاگرام خود را به روزرسانی کنید.
- در تب پروفایل شخصی خود منوی سه خطی بالای صفحه را لمس کنید تا وارد بخش تنظیمات حساب کاربریتان شوید.
- در پنجره ای که ظاهر می شود گزینه Notifications را انتخاب کنید.
- در ادامه گزینه Pause All را با لمس کردن و کشیدن انگشت خود به سمت چپ، غیر فعال کنید. با غیرفعال کردن این گزینه می توانید تمامی اعلان های مربوط به پست، استوری، درخواست فالوورها، ارسال پیام در دایرکت و … را دریافت نمایید:
- Posts, Stories and Comments تنظیمات نوتیفیکیشن پست ها، استوری ها و کامنت ها
- Likes: اعلان مربوط به لایکها
- Likes and Comments on Photos of You: اعلان لایکها و کامنتهای مربوط به پستهای شما
- Photos of You: اعلان پست هایی که در آن ها تگ شده اید.
- Comments: اعلان مربوط به کامنت ها
- Comment Likes and Pins: اعلان مربوط به لایک و پین شدن کامنت ها
- First Posts and Stories: اعلان مربوط به اولین پست و استوری فالوورهایتان
- Followings and Followers تنظیمات مربوط به فالوورها
- New Followers: اعلان فالوورهای جدید
- Accepted Follows Requests: اعلان مربوط به پذیرش درخواست های فالوورها
- Friends on Instagram: اعلان مربوط به پیوستن دوستانی که در فیس بوک دارید به اینستاگرام.
- Mentions in Bio منشن شدن در بیوی اینستاگرام توسط کاربران دیگر
- Direct Messages: تنظیمات مربوط به پیام های دایرکت
- Message Requests: اعلان مربوط به درخواست چت از طرف کاربرانی که آن ها دنبال نکرده اید.
- Group Requests: اعلان مربوط به درخواست افزودن به گروه از طرف کاربرانی که آن ها دنبال نکردهاید.
- Messages: اعلان پیام های دایرکت
- Video Chats: اعلان مربوط به چت های ویدئویی
- Live and IGTV: تنظیمات مربوط به ویدئوهای لایو و IGTV
- Live Videos: اعلان شروع ویدئوی لایو توسط فالوورهایتان
- IGTV Video Uploads: اعلان مربوط به آپلود ویدئوی IGTVتوسط فالوورهای شما
- IGTV View Counts: اعلان بازدید بیش از ۱۰۰K کاربر از ویدئوی IGTV شما
- From Instagram تنظیمات مربوط به اعلان هایی که نرم افزار اینستاگرام ارسال می کند.
- Reminders: اعلان مربوط به یادآوری ها
- Product Announcements: دانلود قابلیت ها و امکانات جدید اینستاگرام
- Ads: اعلان های مربوط به تبلیغات اینستاگرام
- Support Requests: اعلان مربوط به درخواست پشتیبانی
- Unrecognized Logins: اعلان ورود دستگاه های ناشناس به اکانت اینستاگرام شما
- Other Notifications Type تنظیمات مربوط به انواع اعلان های ایمیل و پیامک
- Feedback Emails: اعلان ایمیلهای فیدبک
- Reminder Emails: اعلان مربوط به ایمیل های یادآوری
- Product Emails: اعلان مربوط به محصولات جدید اینستاگرام
- News Emails: اعلان مربوط به ایمیل های خبری مربوط به قابلیت های جدید اینستاگرام
- Support Emails: اعلان مربوط به ایمیل های پشتیبانی
۷- برای نظارت بر کانال های پیام رسانی خود ادمین داشته باشید.
بسیاری از مصرف کنندگان انتظار دارند که به سرعت به نیازهایشان پاسخ داده شود و از طرف صاحبان آن محصول پشتیبانی فوری دریافت کنند. حضور در شبکه های اجتماعی مختلف و ارائه خدمات پشتیبانی تاثیر زیادی در رضایت مشتری دارد. علاوه بر این، تحقیقات نشان می دهد که یک فرد معمولی تجربه منفی از دریافت خدمات مشتری را با ۱۶ نفر از دوستان خود به اشتراک می گذارد، پس زیاد احتیاط کنید.
از آنجایی که حساب های تجاری اینستاگرام این امکان را برای بینندگان ایجاد می کنند که با لمس یک دکمه با صاحبان یک برند و کسب و کار تماس بگیرند، درخواست خدمات مشتری به راحتی می تواند در هر ساعت از شبانه روز انجام شود. با توجه به این واقعیت، بازاریابان شبکه های اجتماعی باید در نظر بگیرند که فردی را برای نظارت بر پیام های دریافتی اینستاگرام تعیین کنند. این فرد همان ادمین است که وظیفه پاسخگویی و تعامل با مخاطبان و مشتریانتان را انجام خواهد داد.
۸- تصویر پروفایل اینستاگرام خود را متناسب با کمپین های فعلی به روز کنید.
اکثر بازاریابان اینستاگرام به فکر به روز رسانی مشخصات اینستاگرام خود نیستند، در حالی که انجام این کار می تواند راهی عالی برای جذاب نگه داشتن پروفایل شما باشد. برای تصویر پروفایل خود از یک عکس منحصر به فرد و متمایز استفاده کنید.
تصویر پروفایل با لباس رسمی بهترین گزینه است.یک تصویر ساده از شما در کنار محیط کار و لوگوی برندتان می تواند عکس مناسبی برای پروفایل تان باشد. لوگوی مربوط به برندتان را که قبلاً در وب سایت خود، مطالب بازاریابی و دیگر کانال های خود در شبکه های اجتماعی استفاده کرده اید را در پروفایلتان استفاده کنید.
استفاده از لوگویی که مربوط به برند شماست در شبکه های اجتماعی مختلف به افزایش آگاهی از برند شما کمک می کند. ایجاد یک پروفایل زیبا ممکن است دشوار باشد، اما یک استراتژی ضروری برای فعالیت موفق در اینستاگرام است.
۹- برای افزایش اعتبارتان، علامت تیک آبی را بدست آورید.
مشابه توییتر، اینستاگرام به برندهای معتبر این امکان را می دهد تا وضعیت حساب تأیید شده را که با علامت تیک آبی مشخص شده است، دریافت کنند. این علامت تیک آبی به فالوورهای اینستاگرام آرامش می بخشد.
البته دریافت تیک آبی از سوی اینستاگرام کار سخت و دشواری است. اما کارشناسان مجموعه لاین استور تیک آبی پروفایل تان را ایجاد می کنند تا اعتبار پیج شما افزایش پیدا کند.
۱۰- پیج اینستاگرام خود را در دستگاه های مختلف مرور کنید.
قبل از اینکه نسخه دسکتاپ برنامه اینستاگرام وجود داشته باشد، نسخه آیفون و بعداً نسخه اندروید این پلتفرم ایجاد شدند. بازاریابان اینستاگرام باید مشخصات شرکت و محتواهایی که در پیج خود می گذارند را در دستگاه های مختلف بررسی کنند تا مطمئن شوند که این تجربه با همه دستگاه ها سازگار است.
۱۱- اطمینان حاصل کنید که به وب سایت بهینه سازی شده برای موبایل لینک می دهید.
اگر علاقه مند به جابجایی ترافیک وب سایت خود هستید و مخاطبانتان را از طریق پروفایل اینستاگرام به صفحه وب خود دعوت می کنید، مطمئن شوید که کل وب سایت شرکت شما برای موبایل بهینه شده است. بیشتر کاربران اینستاگرام از طریق یک دستگاه تلفن همراه به صفحه شما دسترسی خواهند داشت و ارائه اولین تصور ضعیف می تواند به شانس شما برای افزایش تبدیل شدن مخاطب به یک مشتری وفادار آسیب جدی بزند.
سرعت لود شدن صفحه، باید برای همه دستگاه ها بسیار سریع باشد. یک مطالعه نشان داده که سایت های تلفن همراه که بارگیری آنها ۳ ثانیه یا بیشتر طول می کشد، بیش از ۵۰ درصد از بازدیدکنندگان خود را از دست می دهند.
در حال حاضر پیج مجموعه لاین استور این ویژگی را دارد و برای ارائه اطلاعات جامع و برقراری ارتباط موثرتر با مخاطبان خود آن ها را به وب سایت لاین استور هدایت می نماید و خدمات بسیار متنوعی را در وب سایت خود در اختیار آن ها قرار می دهد.
۱۲- ایموجی ها را برای سرگرمی اضافه کنید.
سرگرمی های مختلفی در اینستاگرام وجود دارد. یکی از این موارد استفاده از ایموجی ها در بیوگرافی شرکتتان است. چند ایموجی می توانند جای کلمات را بگیرند و به شما این امکان را بدهد تا یک بیوگرافی جذاب بنویسید.
به کاربردن ایموجی در بیوی اینستاگرامتان، علاوه بر اینکه به برند شما در میان دیگر پیج ها متمایز می کند، به آن جلوه ای سرگرم کننده میدهد. با توجه به اینکه شکلک ها فضای کمتری نسبت به کلمات اشغال می کنند بنابراین می توانید اطلاعات بیشتری در مورد برند خود بنویسید.
چند نکته مهم برای استفاده از ایموجی در بیوگرافی اینستاگرام
- استفاده چند ایموجی بدون متن به هیچ عنوان نتیجه خوبی ندارد بنابراین به صورت خلاقانه ترکیبی از کلمات آمیخته با ایموجی را به کار ببرید.
- ایموجی ها باید با نام تجاری شما مرتبط باشند. ایموجی های مختلف را امتحان کنید تا انواعی که با برند شما سازگارند را بیابید.
- از شکلک ها برای تأکید بر نکات کلیدی در محتوای خود استفاده کنید.
نکته ای که در رابطه با ایموجی ها لازم است بیان کنم این است که متاسفانه بسیاری از افراد از ایموجی ها و کلمات به صورت اشتباه استفاده می کنند. به عنوان مثال می توان به واژه ابزارآلات اشاره کرد:
ابزارآلات 🔰 : این ایموجی اشتباه است.
ابزارآلات 🛠 : این ایموجی درست است.
ایجاد یک پروفایل کاملاً بهینه شده در اینستاگرام که بتواند کاربران اینستاگرام را درگیر خود کند، نیازمند یک برنامه سازماندهی شده از جمله صبر فراوان است.
اگرچه سلبریتی ها در اینستاگرام پرطرفدارترین پیج ها را دارند اما به غیر از این افراد، کسانی هم هستند که با بهینه سازی پیج اینستاگرام خود و انتشار محتواهای ارزشمند و خلاقانه توانستهاند و فالوورهای زیادی را جذب کنند که در ادامه به برخی از آن ها اشاره می شود.
نمونه پیج های حرفه ای
پیج دیجی کالا
همانطور که کسب و کار دیجی کالا بسیار موفق بوده است، پیج اینستاگرام آن نیز مورد استقبال کاربران قرار گرفته است. اطلاع رسانی در مورد تخفیفات، مسابقات دیجی کالا و روش های شرکت در قرعه کشی از روش های دیجی کالا در جهت بهینه سازی اینستاگرام آن است.
پیج اپلیکیشن آپ
اپلیکیشن آپ یک ابزار رایگان با کاربرد آسان برای پرداخت قبوض، کارت به کارت، خرید بیمه عمر، بیمه بیکاری و… است. پیج اینستاگرام مربوط به معرفی این اپلیکیش به اندزه کافی بهینه شده و جذاب است. برگزاری قرعه کشی ماهیانه، چالشهای مختلف و اهدای جوایز از جمله فعالیتهای این پیج است.
پیج ژوان ( Zhuaan)
ژوان یکی از پیج های پرطرفدار اینستاگرام است که در رابطه با موضوعات مختلف عکس نوشته و دلنوشته منتشر می کند. طراحی جذاب گرافیکی عکس نوشته ها و موضوعات مرتبط با مسائل روز باعث شده تا بسیار مورد توجه قرار بگیرد.
پیج ویزلند
ویزلند از جمله کسب و کارهای موفقی است که در زمنیه تولید و فروش کیف و کفش چرم فعالیت می کند. تولید محصولات باکیفیت با چاشنی خلاقیت اولین قدم بزرگی است که این کسب و کار برای جذب مخاطب برداشته است.
استفاده از محتواهای تصویری با کیفیت بالا، به کاربردن تم نسبتاً مشابه در کلیه تصاویر منتشر شده، انتشار ویدئوها و تصاویری از اینفلوئنسرها و هنرمندان در جهت حمایت این محصول از روش های موثری است که این کسب و کار برای تعامل بهتر و بیشتر مورد توجه قرار داده است.
نمونه پیج های غیرحرفه ای
بهینه سازی اینستاگرام لاین استور
با توجه به اهمیت رتبه پیج اینستاگرام، میزان تعامل با مخاطبان و نوع محتوای منتشر شده در آن که بر میزان جذب مشتری، میزان فروش و درآمد نهایی شما تاثیرگذار است، کارشناسان لاین استور تلاش می کنند تا از طریق بهینه سازی اینستاگرام به صورت کاملاً حرفه ای ، شما را در رسیدن به اهدافتان یاری کنند.
خدمات ارائه شده در زمینه بهینه سازی پیج اینستاگرام که توسط مجموعه لاین استور در اختیار مخاطبان عزیز قرار می گیرد، شامل موارد زیر می شود:
- انتخاب نام کاربری حرفهای متناسب با کسبوکار شما
- راهنمایی جهت انتخاب عکس پروفایل
- درج بایوی مناسب در پیج
- دستهبندی – زیباسازی کاور هایلایت استوری
- تصحیح و معرفی نابترین هشتگ ها برای افزایش بازدید پست
- آموزش روشهای کپشننویسی
- امنیت پیج به منظور جلوگیری از هک شدن
- نحوه گذاشتن Alt text (توضیحات پست) برای افزایش بازدید
- انتخاب آیدی مناسب برای جستجوی آسان پیج
- ویرایش ۳ پست آخر پیج
- تبدیل اکانت شخصی به اکانت تجاری (Business)
- آموزش اضافه کردن متن آماده جهت پاسخ سریع دایرکت ها
- آموزش بستن کامنتهای نامناسب
- آموزش رستریکت (Restrict) و محدود کردن کاربران
- پشتیبانی سه روزه پیج اینستاگرام
- آموزش اضافه کردن لوکیشن جهت افزایش بازدید
- آنالیز رایگان پیج (هدیه لاین استور به شما)
نمونه کارهای لاین استور برای بهینه سازی اینستاگرام
مجموعه لاین استور به عنوان یک مجموعه حرفه ای و با داشتن کارمندان متخصص و توانمند در زمینه بهینه سازی اینستاگرام به مشتریان عزیز خود خدمات جذابی را ارائه کرده است. در ادامه برخی از پیج های بهینه شده توسط مجموعه لاین استور را با هم می بینیم.