آنچه باید درباره هشتگ های اینستاگرام بدانید

آنچه باید درباره هشتگ های اینستاگرام بدانید

اینستاگرام امروزه از شبکه‌های اجتماعی محبوب در جهان به شمار می‌آید و روشی بسیار کارآمد برای تبلیغات و کسبب درآمد، رونق دادن به کار و شغل شما و … شده است. شما در این شبکه‌ی اجتماعی صفحاتی را می‌بینید که دنبال کننده‌ و یا بازدید بالایی دارند؛ اما چه عواملی بر بالا رفتن فالوئرها و لایک‌های صفحه‌ی شما تاثیر می‌گذارد؟!

یکی ار ابزار‌هایی که به بازدید و دیده شدن شما در اینستا کمک می‌کند استفاده از هشتگ است. هشتگ‌ها در اینستاگرام راهی برای بهتر دیده شدن صفحه‌ و پست‌های شماست. در این مقاله قصد داریم قوانین مفیدی از هشتگ ها را برای شما شرح دهیم.

 

پنج نکته مهم در رابطه با هشتگ که باید بدانید را بخوانید

هشتگ جیست؟

هشتگ در واقع کلمه کلیدی است که کاربر آن را در قسمت Search اینستاگرام جست و جو می‌کند. برای ساخت هشتگ کافی است کلمه‌ی مورد نظر خودتان را به همراه علامت # در پست خود قرار دهید. برای مثال با گذاشتن کلمه‌ی لاین استور در کنار علامت # هشتگ این کلمه را می‌سازید و با گذاشتن این هشتگ زیر پست خود هر کسی که کلمه‌ی لابن استور را در قسمت تگ‌ها سرچ کند پست شما به همراه تمامی پست هایی که این هشتگ را دارند نمایش داده می‌شود.

از تمام ۳۰ هشتگ استفاده کنید

اینستاگرام برای هر پست حداکثر تعداد ۳۰ هشتگ را مجاز کزده است. سعی کنید از تمام ۳۰ هشتگ استفاده کنید چرا که هر هشتگ امکان دیده شدن پست شما در برابر دید افراد است. طبیعی است استفاده از تمام هشتگ‌ها شانس دیده شدن شما را بالاتر خواهد برد.

استفاده از هشتگ‌های ممنوعه، ممنوع!

اینستاگرام یک سری هشتگ‌ها را ممنوعه اعلام می‌کند؛ سعی کنید از آن‌ها استفاده نکنید چرا که پست شما نمایش داده نخواهد شد. تمام هشتگ‌های استفاده شده را یادداشت کنید دلیل این کار این است که می‌توانید از این یادداشت در جهت پیگیری‌های مورد نیاز استفاده کنید. ایجاد گروه‌های هشتگی و اجتناب از تایپ دوباره هشتگ دلایلی دیر برای یادداشت هشتگ است.

هشتگ‌های نیچ (Niche) و ترند (Trend) را ترکیب کنید

بعضی کاربران اینستاگرام به اشتباه فکر می‌کنند که بهتر است همه‌ی هشتگ‌های آن‌ها ترند باشند. هشتگ‌هایی که صدها پست با آن‌ها تگ شده و در هر لحظه، چند نفر دیگر هم از آن‌ها استفاده می‌کنند. هشتگ‌های ترند ممکن است در لحظه‌ی اولیه‌ی انتشار پست شما، مفید باشند و به بهتر دیده شدن آن کمک کنند. اما این را هم باید در خاطر داشته باشیم که عمر مفید آن‌ها کوتاه است. اگر شما از هشتک #nofilter استفاده کنید، اگر صرفاً می‌خواهید به بیننده اطلاع دهید که عکس ویرایش نشده، کار درستی انجام می‌دهید. اما اگر می‌خواهید با این هشتگ یا هشتگ‌هایی مانند nature# و animal# راحت‌تر در جستجوها دیده شوید، خوب است بدانید که عکسی که با #nofilter تگ می‌شود در کمتر از یک ثانیه از فهرست ده عکس اول خارج می‌شود. به همین علت، همواره توصیه می‌شود هشتگ‌های پرکاربرد را با هشتگ‌های خاص‌‌تر ترکیب کنید.

استفاده از هشتگ ها در لاین استور

جستجو برای پیدا کردن هشتگ های مورد علاقه

از چه هشتگ هایی استفاده کنیم؟ برای پاسخ به این سوال کافیست این قانون را در نظر بگیرید. شروع به ایجاد یک لیست از هشتگ‌های مورد علاقه تان بکنید به این صورت که ابتدا:

دسته بندی خود را مشخص کنید. (آشپزی یا ورزشی یا … )، اکانت‌های بزرگ در زمینه دسته بندی خود را چیدا کنید و ببینید آن‌ها از چه هشتگی استفاده می کنند. هشتگ‌های مورد علاقه تان در این صفحات را ببینید و یادداشت کنید. روی هشتگ بزنید و در بالای صفحه هشتگ های مرتبط را هم ببینید. اینگونه به نوشتن لیست خود ادامه دهید.

بررسی کردن صفحه تگ های اینستاگرام

اینستاگرام در قسمت سرچ بخشی مرتبط با هشتگ ها دارد به آنجا بروید و هشتگ‌ها را ببینید. اینستاگرام شمارنده‌ای دارد که نشان می‌دهد هر هشتگ چقدر استفاده شده است. سه نوع گروه هشتگ بر اساس این شمارش در اینستاگرام وجود دارد؛ هشتگ‌های میلیونی، متوسط و کوچک.

هشتگ های میلیونی را تنها در پست ها استفاده کنید اما عموما استفاده از هشتگ‌های کوچک در ابتدای کار بهتر است چرا که در هشتگ‌های میلیونی رقابت بسیار شدید است و امکان دیده شدن پست شما بسیار کم خواهد شد. اما در هشتگ‌های کوچک امکان دیده شدن شما در بالای صفحه بسیار زیاد است.

 

منبع: زومکت _ متمم

پشتیبانی : 05132727070

    لطفا برای مشاوره رایگان در خصوص ارائه خدمات؛ فرم زیر را پر کنید:

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    شانستو برای دریافت تخفیف ویژه امتحان کن! (ویژه نمایندگی)