مدیریت شبکه های اجتماعی | لاین استور
سلام و درود به همراهان گرامی لاین استور همراه ما باشید با موضوع مدیریت شبکه های اجتماعی
یکی از مهمترین فاکتورهای مدیریت شبکه های اجتماعی که در این مطلب به آن خواهیم پرداخت شناسایی امکانات و قابلیت های هر شبکه اجتماعی میباشد . ویژگی های هر بستر می تواند به شما در تعریف شبکه هایی برای توسعه برند شما کمک خواهد نمود.
فیس بوک:
این بزرگترین شبکه اجتماعی جهان با بیش از یک میلیون کاربر است. با تشکر از اندازه آن ، به احتمال زیاد مخاطب هدف شما در این سیستم عامل قرار دارد. به همین دلیل ، ضروری است که شما این شبکه را در استراتژی های رسانه های اجتماعی خود قرار دهید. علاوه بر این ، این سرویس تبلیغاتی بسیار مؤثر و شخصی دارد.
LinkedIn:
این مهمترین شبکه اجتماعی حرفه ای است ، بنابراین ضروری است که آن را در کمپین های رسانه های اجتماعی خود وارد کنید (به ویژه اگر در بازاریابی B2B وارد شوید). در اینجا می توانید یک پروفایل تجاری برای خودتان ایجاد کنید و برای شرکت و محصولات خود صفحاتی ایجاد کنید. انجام این کار به نفع نمایش و موقعیت یابی شما خواهد بود.
توییتر:
این پلت فرم جایی است که اخبار مهم را پوشش میدهد . به همین دلیل برای پوشش دادن رویدادها و به اشتراک گذاشتن اخبار برند شما ایده آل است. علاوه بر این ، سیستم طبقه بندی محتوای آن با استفاده از هشتگ ها برای پخش پیشنهادات و ارتباط با افراد علاقه مند در بخش شما مناسب است.
Google+:
این همان شبکه اجتماعی است که توسط همان شرکتی ساخته شده است که بیشترین موتور جستجوی مورد استفاده را ایجاد کرده است: Google. بنابراین ، استفاده از آن از نظر موقعیت یابی وب قابل تعیین است. این بستر همچنین استفاده از هشتگ ها را برای ردیابی آسان تر نشریات امکان پذیر می کند.
پینترست:
این گزینه برای نمایش محصولات شما ایده آل است زیرا به شما امکان می دهد عکسهای باکیفیت از کالاهای خود را بارگذاری کرده و آن را به دسته ها یا تابلوهای طبقه بندی کنید که توسط کاربران در جستجوی آنها پیدا می شود. علاوه بر این ، اگر مخاطبان شما عمدتاً زن هستند ، پس باید در اینجا منتشر کنید زیرا بیش از ۸۰٪ اعضای آنها زن هستند.
اینستاگرام:
این شبکه اجتماعی که به طور مداوم رو به رشد است متمرکز بر تصاویر و فیلم ها می شود ، بنابراین برای نمایش محصولات یا داستانهای تصویری مرتبط با خدمات شما نیز مناسب است. علاوه بر این ، به لطف بروزرسانی های اخیر اینستاگرام ، تبلیغ کنندگان ابزارهای تقسیم بندی بسیار مؤثرتری دارند.
⇓ پیشنهادی برای شما ⇓
منشن اینستاگرام
پنل ممبر فالوور نوتیفیکیشن میدونی چیه ؟؟
🌸 راهنمای جامع پنل ممبر و فالور و نوتیفیکیشن 😍 میخوای مطالعه کنی؟؟
میخوای از اینستاگرام کسب در آمد داشته باشی ؟؟
میخوام بیشتر بدونم من درآمد دارم