جذب فالوور واقعی اینستاگرام
جذب فالوور واقعی در اینستاگرام

جذب فالوور واقعی اینستاگرام❤️

جذب فالوور واقعی اینستاگرام یکی از جذاب ترین بحث ها در این شبکه اجتماعی است، اینستاگرام بیش از یک میلیارد کاربر فعال ماهانه دارد. این امر باعث می شود این پلتفرم به عنوان یک بستر بسیار مطلوب در زمینه رشد کسب و کارها مطرح شود.

با این حال، راه موفقیت در اینستاگرام به سادگی ارسال مطالب به صورت روزانه نیست ترفندهای ساده مانند استفاده از هشتگ یا کوتاه کردن محتوای اینستاگرام ممکن است به شما کمک کند پاسخ های واقعی بیشتری دریافت کنید.

سلام به دوستان و همراهان همیشگی مجموعه لاین استور، در این مقاله در مورد چگونگی جذب فالوور واقعی اینستاگرام که موضوعی مهم برای صاحبان کسب و کارها و بازاریاب ها در جذب مخاطب بیشتر است، با هم صحبت می کنیم. لطفا تا پایان همراه ما باشید.

جذب فالوور واقعی اینستاگرام

مسائل مختلفی وجود دارد که باید برای جذب فالوور واقعی اینستاگرام باید به آن توجه کنید. در ادامه آن ها را بررسی می کنیم.

  1. محتوا

اگر می خواهید بدانید که چگونه مخاطبان اینستاگرام خود را به صورت واقعی افزایش دهید، به محتوای حساب اینستاگرام خود خوب نگاه کنید. استفاده از محتوای مناسب می تواند به شما کمک کند فالوورهای جدیدی را به صورت واقعی بدست آورید.

انتشار عکس هایی با کیفیت خوب، در جایی که همه چیز در کانون توجه است، بسیار سودمند می باشد. به یاد داشته باشید، اینستاگرام بصری است و شما با برخی از پست های چشمگیر و خیره کننده رقابت می کنید.برای ایجاد عکس شگفت انگیز به دستگاه خاصی نیازی ندارید، فقط باید توجه زیادی به جزئیات داشته باشید: نور طبیعی، یک تصویر واضح و یک پس زمینه شگفت انگیز، مواردی هستند که باید در ایجاد پست رعایت کنید.

این روزها تلفن های همراه هوشمند، بیش از حد قادر به ایجاد تصاویر شگفت انگیز هستند، اما اگر یک داستان پشت آن ایجاد نکنید و یک بعد شخصی به آن بدهید، یک تصویر ساده خواهید داشت.فقط بهترین مطالب خود را ارسال کنید. ارسال هر روز پست مهم است، اما آنچه از اهمیت بیشتری برخوردار است اطمینان از استاندارد بودن همه پست های شما است.

افزایش بازدید پیج اینستاگرام
افزایش بازدید پیج اینستاگرام

روی کپشن های خود، کار کنید.

کپشن ها ابزاری عالی برای پر کردن جای خالی و اطمینان از پایان یافتن داستان هستند. البته در این کار زیاده روی نکنید: پیام اینستاگرام خود را کوتاه، شیرین و ساده نگه دارید.

اینستاگرام عمدتا یک پلت فرم بصری است اما عنوان خوب می تواند کاملاً عکس شما را به سطح دیگری برساند. برخی از عکس های ما که بهترین عملکرد را داشته اند، کپشن های خوبی به همراه داشته اند. باهوش، صادق یا صمیمی فکر کنید.

انواع پست های مختلف را ارسال کنید.

فقط خودتان را به یک عکس محدود نکنید. ارسال مداوم تصاویر مشابه می تواند یکنواختی ایجاد کند.  هر از چندگاهی با افزودن پست های ویدئویی و پست های چرخشی، دایره پست های عادی خود را بشکنید و سپس آنالیز داده های پیج خود را بررسی کنید تا ببینید کدام نوع پست نتایج بهتری برای شما به ارمغان می آورد.

در حقیقت، ثابت شده است که آگهی های چرخشی، نرخ تعامل بیشتری در هر بین دیگر پست ها دارند. از فیلتر عکس ها استفاده کنید و آنها را به گونه ای ترکیب کنید که داستانی جذاب را روایت کند.

  1. برندینگ و ارزش ها

با افزودن نام تجاری، به هر چیزی و هر آنچه که ارسال می کنید، شناخته شدن همه پست های خود را آسان کنید. به رنگ ها، لحن صدا، پیام های خاص فکر کنید. توجه به هر آنچه به معنای “نگاه و احساس” است یک استراتژی عالی بازاریابی است.

مردم نسبت به پیامهای قوی واکنش نشان می دهند. دادن هویت معتبر به برند شما از طریق بیان ارزش هایی که شرکت شما دنبال می کند، راهی عالی برای ایجاد طرفداران وفادار است.

اگر افراد به شرکت شما اعتقاد داشته باشند، آنها از شما به صورت آنلاین و آفلاین پشتیبانی خواهند کرد، نام برند شما را تقویت می کنند و فالوورهای جدیدی را به صفحه شما وارد می کنند. فقط به یاد داشته باشید که کلید اصلی در اینجا اصالت است.

  1. ثبات و پیگیری

عامل مهم دیگر، ثابت بودن است. ثابت بودن در پست های شما نه تنها به صورت واقعی به افزودن فالوورهای جدید کمک می کند، بلکه به حفظ فالوورهای قدیمی نیز کمک می کند. به هر حال، شبکه های اجتماعی یک استراتژی بلند مدت نیاز دارند.

ثابت بودن، به قابلیت اطمینان تبدیل می شود. افراد شما را دنبال می کنند زیرا آنچه را که شما پست می کنید دوست دارند. به آنها محتوای مداوم و به موقع ارائه دهید تا به آنها بفهمانید که اگر بارها و بارها به صفحه شما برگردند، می توانند روی شما حساب کنند.

این کار همچنین به شما کمک می کند تصویری (برای مشاغل خود) بسازید که متمرکز بر ویژگی های خاص حساب اینستاگرام شما باشد (مانند استفاده از هشتگ های مشابه در همه پست ها، یا ارسال تصاویر به سبک خاص).

برای به دست آوردن جذابیت از هشتگ استفاده کنید

استفاده صحیح از هشتگ ها می تواند به گسترش پیام شما به جذب فالوور واقعی اینستاگرام و به رشد پیج تان کمک کند. شما نه تنها می توانید فالوورهای بیشتری کسب کنید، بلکه این فالوورهای افرادی خواهند بود که واقعاً به موضوعات توصیف شده در هشتگ های شما علاقه مند هستند و احتمالاً با شما تعامل خواهند داشت.

بنابراین اطمینان حاصل کنید که از هشتگ هایی استفاده می کنید که نسبتاً محبوب هستند اما بسیار رایج نیستند. اینستاگرام به شما اجازه می دهد تا حدود ۳۰ هشتگ در پست های خود اضافه کنید، اما مطالعه درباره هشتگ نشان می دهد که باید تعداد کمتری استفاده کنید.

در واقع، تعداد هشتگ هایی که استفاده می کنید و تصمیم برای قرار دادن آنها در کپشن یا اولین نظر، باید پس از تجزیه و تحلیل دقیق مخاطبان و اندازه پروفایل شما، انجام شود.

با این حال، هنگام انتخاب هشتگ ها، باید اطمینان حاصل کنید که فقط آن هشتگ ها در پست های شما گنجانده شده اند که به شما کمک می کنند با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید.

تقویت آشنایی از طریق عکس

از آنجا که اینستاگرام به یک مجله دیجیتال شباهت دارد ، محتوای موجود در اینستاگرام باید برای به اشتراک گذاشتن یک فضای مشترک یا موضوع مشترک تنظیم شود.

به عنوان مثال، ممکن است ارسال تصاویر مرتبط با یک موضوع واحد را در نظر داشته باشید، یا اینکه برش تصاویر را به روشی مشابه انجام دهید، یا حتی فیلتر یکسان را برای همه تصاویر خود انتخاب کنید.

ارزیابی شخصیت از طریق لحن صدا

نحوه نوشتن پیام نیز در ثابت بودن، نقش زیادی دارد. نام تجاری خود را به عنوان یک شخص در نظر بگیرید: نوع نگاه و گفتار، دوست داشتن و دوست نداشتن همه بخشی از شخصیت آن است.

شخصیت برند خود را مشخص کنید و اطمینان حاصل کنید که پیام های خود را با لحن و روشی منتقل می کنید که مخاطبان شما بتوانند آن را شناسایی و با آنها ارتباط برقرار کنند.

  1. تحقیقات بازار

بخش مهمی از یادگیری نحوه جذب فالوور واقعی اینستاگرام با انجام تحقیقات مناسب در بازار اتفاق می افتد. این کار به شما کمک می کند استراتژی های پیاده سازی شده توسط رقبای خود در اینستاگرام را شناسایی کنید، خصوصاً مواردی که در این شبکه اجتماعی محبوب هستند.

در مورد رقبای خود موارد زیر را بررسی کنید:

  • چه زمانی و چه چیزی ارسال می کنند؟
  • چگونه آنها با مخاطبان خود درگیر می شوند؟
  • چه محتوایی باعث ایجاد هیجان می شود و چه چیزی از بین می رود؟

می توانید پروفایل های اینستاگرام آنها را با مشخصات خود مقایسه کنید و ببینید که آنها چه کارهای بهتری انجام می دهند.

 

راه های جذب فالوور واقعی اینستاگرام
راه های جذب فالوور واقعی اینستاگرام
  1. شبکه سازی

بدون شبکه نمی توانید انتظار افزایش فالوور داشته باشید. شبکه به شما کمک می کند تا با مخاطبان زیادی در اینستاگرام ارتباط برقرار کنید و در نتیجه باعث رشد و محبوبیت کسب و کار شما در اینستاگرام می شود.

در اینجا چند ایده در مورد چگونگی انجام آن آورده شده است:

  • تعامل با دیگران از طریق فید آن ها
  • تعامل با دیگران از طریق پاسخ دادن به نظرات در عکس های شخصی و پست ها
  • عضویت در گروه های تعاملی اینستاگرام و تیم شدن با اینستاگرامرها
  • افزایش میزان نمایش با تگ کردن برند ها، اینفلوئنسرها یا فالوورهای خود
  • اجازه دادن به دیگران برای تنظیم دوباره پست های شما (با اشتراک مجدد در Story آنها)

سخن آخر

تمامی موارد ذکر شده از موثرترین نکات برای جذب فالوور واقعی اینستاگرام  است که باید بخاطر بسپارید و خودتان آن ها را امتحان کنید. اما در حالی که این کار ها را انجام می دهید، باید به یاد داشته باشید که این شیوه ارائه برند شما و تعامل با کاربران است که در واقع به طور واقعی به رشد فالوورهای اینستاگرام شما کمک می کند.

در کنار همه این موارد، می توانید با خرید سرویس های افزایش آمار پیج اینستاگرام، از جمله سرویس های افزایش فالوور، لایک، کامنت، دایرکت، ریچ، ایمپرشن، منشن و… به دیده شدن هر چه بیشتر صفحه خود کمک کنید. زیرا داشتن تعداد زیاد فالوور، کامنت و لایک در زیر پست های شما، دیگران را نیز ترغیب به عضویت در پیج تان خواهند کرد.

 خانم مهندس پورنقی   خانم مهندس برومند 

#مجید_درویش_زاده #لاین_استور#استارتاپونه
درویش زادهDarvishzade
پنل ممبر فالوور

    لطفا برای مشاوره رایگان در خصوص ارائه خدمات؛ فرم زیر را پر کنید:

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    شانستو برای دریافت تخفیف ویژه امتحان کن! (ویژه نمایندگی)