اعتماد سازی در اینستاگرام
اعتماد سازی برای اینستاگرام

اعتماد سازی در اینستاگرام ❤️

اعتماد سازی در اینستاگرام پس از جذب کاربران، اولین قدم برای تبدیل کردن آن‌ها به مشتری است؛ یعنی اگر بتوانید اعتماد فالوورهای خود را جلب کنید، احتمال خرید محصولات یا خدمات کسب‌ و کار اینترنتی شما توسط آنها زیاد است.

در واقع اگر شما موفق شوید که اعتماد فالوورهای خود را جلب کنید، احتمال اینکه آنها خدمات یا محصولات شما را خریداری کنند بسیار زیاد است. روش های افزایش اعتماد سازی در اینستاگرام شامل مراحل مختلف است که قصد داریم در این مقاله به طور کامل به آنها بپردازیم.

اعتمادسازی در اینستاگرام

کسب و کارهای زیادی در فضای اینستاگرام حضور دارند و مهم ترین هدف همگی آن ها هم کسب درآمد از اینستاگرام است. خیلی از کسب و کارها از اینستاگرام به عنوان یک کانال برای بازاریابی و تبلیغات محصولات خودشان استفاده می کنند. به همین خاطر کسب اعتماد سازی در اینستاگرام از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و باید برای اعتماد سازی در اینستاگرام برنامه ریزی کرد.

هرچقدر که بیشتر بتوانید اعتماد مخاطبین خودتان را در اینستاگرام کسب کنید، راحت تر هم می توانید به درآمد برسید. برای اعتمادسازی در اینستاگرام باید گام های زیر را دنبال کنید:

برندسازی در شبکه های اجتماعی

برند، هویت کسب و کار شما در سطح اینترنت است. هرچقدر که برند شما در بین کاربران بیشتر شناخته شده باشد، آن ها نیز راحت تر می توانند به شما اعتماد کنند. برای مثال زمانی که در مورد برندهای اپل یا سامسونگ صحبت می کنید،

هیچکس به کیفیت محصولات آن ها شک نمی کند و در صورتی که یکی از محصولات سامسونگ را در کنار محصولات چند برند ناشناخته قرار دهید، مطمئنا دیگران محصولی که برند سامسونگ دارد را انتخاب خواهند کرد. آیتم هایی وجود دارد که به برند شما در شبکه های اجتماعی کمک می کند که عبارتند از: محتوای منتشر شده در پیج اینستاگرامتان و تبلیغات هدفمند.

یادگیری تولید محتوا ممکن است مدتی زمان ببرد اما در طولانی مدت کمک زیادی به برندسازی شما خواهد کرد با تبلیغات هم خیلی سریعتر به نتیجه می رسید، اما باید زیرساخت لازم را برای پشتیبانی از کاربران خودتان داشته باشید.

اعتماد سازی در اینستاگرام
جلب اعتماد سازی در اینستاگرام

 گارانتی و خدمات پس از فروش

در صورتی که از اینستاگرام به عنوان یک کانال برای بازاریابی و فروش خدمات و محصولات خودتان استفاده می کنید، باید برای آن ها گارانتی هم در نظر بگیرید و به مشتریان خودتان اطمینان دهید که محصولات و خدمات شما کیفیت لازم را دارند.

در صورتی که کسب و کار استارتاپی دارید، معمولا کاربران تمایل کمتری به خرید از شما دارند، زیرا خیلی در مورد کیفیت محصولات و خدمات شما مطمئن نیستند، اما ارائه گارانتی و خدمات پس از فروش برای محصولاتی که عرضه می کنید، آن ها را نسبت به ثبت سفارش مشتاق می کند.

تولید محتوای با ارزش

زمانی که کاربر در اینستاگرام، وارد صفحه شما می شود، اولین چیزی که پس از بررسی تعداد فالوورها می بیند، محتوایی است که داخل صفحه قرار داده اید. اگر محتوای تولید شده توسط شما کاربردی،

با ارزش یا سرگرم کننده باشد، کاربر صفحه شما را فالو می کند، اما اگر محتوا نتواند نظر او را جلب کند، صفحه شما را هم دنبال نخواهد کرد و احتمال اینکه تعداد مخاطبین شما افزایش یابد هم کمتر خواهد بود.

ارائه محتواهای آموزشی رایگان

تامین محتوای آموزشی و عملی نقش مهمی در اعتمادسازی در اینستاگرام دارد. سعی کنید محتوایی در اینستاگرام خودتان قرار دهید که از طریق آن ها کاربر می تواند دانش خودش را افزایش دهد. مثلا اگر قرار است محصولات فیزیکی را در صفحه اینستاگرام خودتان بفروشید،

می توانید نحوه استفاده از آن را به کاربر آموزش دهید. بهتر است برای این کار از عکس و ویدیو هم استفاده کنید. همچنین کسب و کارهایی که محصولات یا خدمات دیجیتالی ارائه می دهند هم می توانند از این روش استفاده کنند.

نمایش محصول در محیط واقعی

اگر در زمینه فروش محصولات فیزیکی فعالیت دارید، بهتر است تصاویر محصول که در محیط واقعی قرار گرفته است را منتشر کنید. مثلا اگر قصد دارید در زمینه فروش لباس فعالیت کنید، می توانید از مدل واقعی برای گرفتن تصاویر استفاده کنید.

انتشار نظرات مشتری در مورد محصولات یا خدمات 

کاربر معمولا بیشتر از اینکه به نظرات شما در مورد محصول اعتماد کند، به نظراتی که دیگر مشتری ها ثبت کرده اند اعتماد خواهد کرد. دلیل این امر هم این است که مشتریان دیگر تجربه واقعی خودشان را در مورد محصول یا خدمات شما منتشر می کنند. اگر کاربر ببیند که کاربران دیگر از محصول شما راضی هستند، احتمال اینکه از شما خرید کنند نیز بیشتر خواهد بود.

اعتماد سازی در اینستاگرام
اعتماد سازی برای اینستاگرام

سخن آخر

بحث اعتماد سازی در اینستاگرام یکی از دغدغه های مهم در میان مشاغل اینترنتی است، چرا که مهم ترین نکته در بازاریابی و افزایش مشتری و درنهایت افزایش فروش محصولات است.

در این مقاله به بررسی چند نمونه مهم از روش های افزایش اعتماد سازی در اینستاگرام مخاطب پرداختیم. با بکارگیری این روش ها می توانید تا حد بسیار زیادی اعتماد کاربران اینستاگرام را جلب کرده و مشتریان واقعی خود را افزایش دهید.

برای ارائه راه کارهای بیشتر می توانید به سایت لاین استور مراجعه کنید و یا از طریق لینک های زیر با تیم پشتیبان لاین استور در ارتباط باشید.

 خانم مهندس پورنقی   خانم مهندس برومند 

#مجید_درویش_زاده #لاین_استور#استارتاپونه
درویش زادهDarvishzade
پنل ممبر فالوور

    لطفا برای مشاوره رایگان در خصوص ارائه خدمات؛ فرم زیر را پر کنید:

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    شانستو برای دریافت تخفیف ویژه امتحان کن! (ویژه نمایندگی)