خانه / لاین استور / social media marketing / مقایسه تبلیغات در دو شبکه اجتماعی تلگرام و اینستاگرام
تبلیغات شبکه های اجتماعی

مقایسه تبلیغات در دو شبکه اجتماعی تلگرام و اینستاگرام

تبلیغات درشبکه های اجتماعی اینستاگرام و تلگرام

سوالات مختلفی ممکن است در رابطه با دو شبکه اجتماعی تلگرام و اینستاگرام و تبلیغات درشبکه های اجتماعی برای شما پیش بیاید مانند :

مخاطبین تلگرام بیشتر هستند یا اینستاگرام ؟ تبلیغات در کدام یک از این دو شبکه اجتماعی موثرتر است ؟ و …

از این رو ما در این مقاله سعی می کنیم به مقایسه این دو شبکه اجتماعی بپردازیم پس با ما همرا باشید .

تبلیغات در تلگرام

یکی از ساده ترین راه ها برای تبلیغات در تلگرام نمایش لینک در کانال های شلوغ می باشد .

اگر در کانالی با محتوای طنز به تبلیغات بپردازید بازدهی نخواهد داشت زیرا محتوای تبلیغات شما هیچ ارتباطی با محتوای کانال مربوطه ندارد .

برای این که تبلیغات درشبکه های اجتماعی موثر واقع شود در درجه اول باید نیازهای بازار هدف را تامین کند

و نکته مهم اینکه باید در جای درست برای نمایش گذاشته شود .

معمولا در تلگرام تبلیغات در محل مناسب برای نمایش قرار نمی گیرند به همین علت بازدهی چندانی ندارند .

اما در صورتی که در جای درست در معرض نمایش قرار بگیرند بازدهی فوق العاده بالایی خواهند داشت .

از نقات قوت تبلیغات در تلگرام می توان به آنلاین بودن کاربران اشاره کرد که باعث می شود تبلیغات شما به راحتی در دسترس مخاطبین قرار بگیرد

اما به دلیل زیاد بودن تعداد پیام ها ممکن است تبلیغات شما در بین آن ها دیده نشود .

تبلیغات در اینستاگرام

شبکه اجتماعی اینستاگرام به دلیل تصویر محور بودن بیشترین محبوبیت را در بین شبکه های اجتماعی دیگر دارد و تبلیغات در اینستاگرام بسیار کاربردی هست

از آنجایی که حدود ۶۸ درصد کاربران از هشتگ ها برای جست وجو استفاده می کنند پس شما می توانید

با استفاده از هشتگ ها و البته تولید محتوای خلاقانه برای تبلیغات در شبکه های اجتماعی افراد زیادی را جذب کنید . مانند تلگرام ، انتخاب پیج درست

در اینستاگرام برای تبلیغات درشبکه های اجتماعی بسیار مهم است .

در اینستاگرام اگر شما نیاز کاربران را به درستی بشناسید و محتواهای خلاقانه تولید کنید

و از هشتگ گذاری مناسب بهره ببرید به راحتی می توانید افراد زیادی را جذب کنید .

مدت زمانی که افراد در اینستاگرام سپری می کنند کمتر از تلگرام است اما ویژگی تصویر محور بودن آن باعث می شود

تا کاربران همواره از جست و جو در آن لذت ببرند .

اکنون تصمیم گیری با شماست که کدام یک از این دو شبکه اجتماعی را برای تبلیغات خود انتخاب کنید .

 

درباره‌ی مهدی عابدی

اینو دیدی ؟

استخدام طراح سایت وردپرسی

استخدام طراح سایت وردپرسی   لاین استور در نظر دارد جهت پیشبرد فعالیت خود در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *