استراتژی تولید محتوا در اینستاگرام

استراتژی تولید محتوا در اینستاگرام ❤️

استراتژی تولید محتوا در اینستاگرام اصلی‌ترین فاکتور برای داشتن یک پیج خوب در اینستاگرام است، اصلی ترین راه برای بازاریابی پیج اینستاگرام تولید محتوا جذاب و باکیفیت است. این نکته برای کسانی که پیج‌های تجاری دارند و بازاریابی مجازی انجام می‌دهند از اهمیت بیشتری برخوردار است.

به عنوان مثال اگر شما پیج فروش پوشاک دارید ولی محتوای خوبی برای آن تهیه نکنید یا عکس و فیلم‌هایی جذاب برای مخاطبانتان در اینستاگرام به اشتراک نگذارید موفقیت و پیشرفت کمتری خواهید داشت.

اینستاگرام شبکه‌ای جهانی است که افراد مختلف با هر سلیقه‌ای را با استفاده از محتوا به هم مرتبط می‌کند در نظر بگیرید شما در حال چک کردن صفحه‌ شخصی خود هستید اما محتوا پیج های دیگر توجه شما را به خود جلب می‌کند، بلافاصله آن را دنبال می‌کنید و متوجه می شوند زمان زیادی را برای چک کردن محتوای آن گذاشتید.

در بررسی این مسئله که چه چیزی باعث می شود افراد برای بازدید پیج شما زمان بگذارند باید گفت محتوا حرف اول را می زند، در این راستا نتیجه می گیریم استراتژی تولید محتوا در اینستاگرام باید به صورت اصولی انجام شود و با داشتن استراتژی تولید محتوا در اینستاگرام می توانید به تبلیغات هدفمند بپردازید.

انواع استراتژی تولید محتوا در اینستاگرام

استراتژی تولید محتوا در اینستاگرام، یعنی برخورداری از برنامه‌ دقیق و منظم برای انتشار محتوا، در حقیقت داشتن استراتژی به شما کمک می‌کند تا با نظم خاصی بتوانید محتوایی تولید کنید که هم باعث پیشرفت پیج و هم باعث افزایش مخاطبان شود.

افراد در اینستاگرام به دنبال پیج‌هایی هستند که برای آن‌ها محتوایی مفید داشته باشند به همین دلیل اگر در انتخاب محتوای خود دقت کنید و کیفیت آن را بالا ببرید پیشرفت چشم‌گیری در این زمینه خواهید داشت. در ادامه به این استراتژی ها اشاره خواهیم کرد.

انتخاب موضوع مناسب

قبل از آنکه به تولید محتوا مشغول شوید، باید از موضوعات مورد نظر خود آگاهی کامل داشته باشید سعی کنید موضوعات را دسته‌بندی کنید و به دنبال موضوعاتی بروید که طرفداران زیادی دارند. استفاده از ابزارهای اینستاگرامی مانند هشتگ، منشن، تگ و… می‌تواند در افزایش بازدید پست شما نقش مهمی داشته باشد.

 استراتژی تولید محتوا در اینستاگرام
تولید محتوا در اینستاگرام

انتشار پست ها در زمان مناسب

از آنجایی‌ که اینستاگرام این روزها وسیله‌ای برای سرگرمی مردم شده است، بسیاری از مردم در ساعات خاصی از شبانه‌ روز بیشتر در اینستاگرام فعالیت دارند. بنابراین می‌توانید با انتشار پست‌های سرگرم‌کننده در آن ساعات، مخاطب بیشتری را به سمت خود بکشانید.

فهمیدن اینکه مردم بیشتر در چه ساعاتی در اینستاگرام هستند کار چندان سختی نیست، کافی است چند روزی در ساعات مختلف پست بگذارید تا ببینید در چه زمانی بازخوردها بیشتر است و به‌ این‌ ترتیب در همان ساعات پست‌هایتان را انتشار دهید.

همکاری با اینفلوئنسرهای اینستاگرامی

اینفلوئنسر به پیج کسانی می‌گویند که در اینستاگرام بسیار تأثیرگذار هستند و بازدیدهای فراوانی دارند به همین دلیل یکی از کارهای رایجی که باعث دیده شدن محتوای شما نزد کاربران اینستاگرام می‌شود همکاری با آن‌ها است. معرفی پیج‌های مختلف در هر زمینه‌ای توسط اینفلوئنسرها در اینستاگرام سیل فالوورهای جدیدی را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

استفاده از قابلیت های متنوع اینستاگرام

اینستاگرام در هرکدام از نسخه‌های جدیدش از قابلیت‌های تازه‌ای رونمایی می‌کند که جذابیت آن را برای کاربران دوچندان می‌کند. شما باید از تمامی قابلیت‌های اینستاگرام برای تولید محتوا استفاده کنید تا مخاطبان خود را به‌روز نگه دارید و ارتباط خود با آن‌ها را از دست ندهید.

در حال حاضر اینستاگرام فقط عکس و ویدئوهای یک دقیقه‌ای نیست بلکه امکاناتی نظیر استوری، تلویزیون اینستاگرام(IG TV)، لینک‌های تبلیغاتی و… در آن وجود دارد که هرکدام بستر مناسبی برای تبلیغات و تولید محتوا است. این پلتفرم‌های مختلف پیج شما را برای مخاطب جذاب‌تر می‌کنند و باعث تأثیرگذاری محتوای شما در ذهن بیننده می‌شود.

نکات مهم برای تولید محتوای متنی در اینستاگرام

استفاده از داستان سرایی

پس از انتخاب عکس، زمان رسیدن تولید محتوای متنی مناسب است؛ برای این کار می‌توانید از داستان سرایی درباره تصویر خود استفاده کنید؛ همواره باید توجه داشته باشید که داستان شما کاملاً مرتبط با تصویرتان باشد. همچنین با استفاده از شخصیت پردازی درباره تصاویرتان می‌توانید به شرح یک داستان متناسب با برند یا شخصیت خودتان بپردازید.

برنامه ریزی برای هر پست

برنامه ریزی برای محتوای هر پست می‌تواند تأثیر بسزایی درجذب مخاطب داشته باشد، ارتباط داشتن هر پست با پست قبلی و همچنین گوشزد کردن یک قسمت مهم از پست قبلی(مثلاً با استفاده از هشتگ)  نه تنها نشان دهنده همبستگی پیج شما بوده بلکه به تولید محتوا نیز منجر می‌شود.

 توجه به مخاطبین هدف

توجه به این موضوع که مخاطبین شما بیشتر شامل چه گروه سنی هستند، پی بردن به علاقه مندی های آن‌ها و سوالاتی از این قبیل، به شما کمک می‌کند تا به شخصیت مخاطبین هدف خود پی برده و با استفاده از این اطلاعات می‌توانید به تولید یک محتوای متناسب با مخاطبانتان بپردازید.

 تولید محتوای متنی در اینستاگرام
تولید محتوای متنی در اینستاگرام

استفاده از جملات پر انرژی

از جمله پست‌هایی که همواره مخاطبان زیادی را به خود جلب کرده‌اند، پست‌هایی با مضمون‌های پر انرژی و جملات انگیزشی است؛ همچنین می‌توانید با استفاده از یک عکس با کیفیت، با توجه به معیارهای گفته شده در انتخاب عکس، پستی را که شامل جنبهٔ بصری عالی و هم جنبه محتوایی انگیزشی و با انرژی برای مخاطبان باشد را منتشر کنید.

استفاده از کامنت ها و دایرکت ها

یکی از مواردی که بیشتر کاربران به آن توجه می‌کنند نظرات کاربران دیگر درباره محصولات شما است، پس می‌توانید از کامنت های کاربران خود که در زیر پست‌ها قرار دارند. همچنین از مواردی که در دایرکت مطرح می‌کنند نیز استفاده کنید.

استفاده از مصاحبه

مصاحبه با افراد مشهور و مخصوصاً افرادی که محبوبیت زیادی دارند، می‌تواند به تولید محتوا منجر شود؛ به این صورت که شما می‌توانید محصول خود را برای این افراد ارسال کرده و از آنها درخواست کنید که در قالب یک مصاحبه ویدیویی، درباره محصولتان، نظرشان را مطرح کنند.

سخن آخر

در این مقاله سعی کردیم شما را با استراتژی تولید محتوا در اینستاگرام آشنا کنیم همچنین به انواع تولید محتوا در اینستاگرام پرداختیم اگر هنوز هم کسب و کار اینترنتی خود را شروع نکرده اید و مردد هستید می توانید از طریق لینک های زیر با پشتیبانان تیم لاین استور در ارتباط باشید.

خانم مهندس پورنقی  خانم مهندس برومند 

#مجید_درویش_زاده #لاین_استور#استارتاپونه
درویش زادهDarvishzade
پنل ممبر فالوور

    لطفا برای مشاوره رایگان در خصوص ارائه خدمات؛ فرم زیر را پر کنید:

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    شانستو برای دریافت تخفیف ویژه امتحان کن! (ویژه نمایندگی)