اهمیت تبلیغات موثر در اینستاگرام
تبلیغات موثر در اینستاگرام و مزیت های آن

تبلیغات موثر در اینستاگرام ❤️

تبلیغات موثر در اینستاگرام  به عنوان یکی از روش های مفید برای شناخت برند و معرفی حوزه کسب و کاری است که در آن مشغول به فعالیت هستید. مهم ترین مسئله برای صاحبان پیج های اینستاگرامی این است که بتوانند برای خود فالوور بیشتری داشته باشند تا بهتر خود را به دیگران معرفی کنند.

بهترین و اصولی ترین راه برای تعداد افزایش فالوور تبلیغات موثر در اینستاگرام در این روش شما دقیقا کسانی رو جذب میکنید که به موضوع پیج شما علاقه دارن و احتمالا مشتری های احتمالی شما هستن و در این صورت است که می تونید محصول خودتان را بفروشید.

۴ مرحله برای تبلیغات موثر در اینستاگرام

شناخت انواع مدل های تبلیغات در  اینستاگرام

قبل از اینکه اقدامی برای تبلیغات در اینستاگرام انجام بدین، باید بدونید که چه نوع تبلیغاتی در اینستاگرام وجود داره و چه زمانی باید از هر کدوم از این روش ها استفاده کنید.

مثلا باید بدونید چه زمانی تبلیغات ساعتی بدین، چه زمانی از تبلیغ براساس ویو استفاده کنید. یا چه زمانی تبلیغات پست و استوری رو انجام بدید. اگر هنوز در انتخاب مدل های تبلیغات مشکل دارید می توانید با تیم پشتیبان لاین استور در ارتباط باشید.

انتخاب پیج های مناسب برای تبلیغات موثر در اینستاگرام

مهمترین قدم در تبلیغات اینستاگرامی، این است که شما مناسب ترین پیج ها رو برای تبلیغات خودتون انتخاب کنید که این کار باید بر اساس مخاطبین و حوزه کاری شما انجام شود.

طراحی تبلیغات حرفه‌ای

سومین گام مهم در تبلیغات اینستاگرام، این است که یک تبلیغ خوب و اثرگذار طراحی کنید. طراحی تبلیغ ویدئویی یا بنری اصول و ریزه کاری هایی دارد که باید طبق همان پیش بروید.

تحلیل و بهبود تبلیغ

بعد از اینکه تبلیغات خودتون رو انجام دادید، باید با توجه به آمارهایی مثل تعداد فالوورهای به دست آمده، تعداد ویوهای ویدئو و… تبلیغات خودتون رو بهبود بدید تا در دفعات بعدی تبلیغات بهتر و پربازده تری داشته باشید.

قالب های تبلیغات موثر در اینستاگرام

تبلیغات عکسی

صاحبان کسب‌وکارها می‌توانند از طریق تصویرسازی‌های زیبا خودشان را معرفی کنند. برای اینکه کاری کنید افراد دید متفاوتی نسبت به برند شما پیدا کنند یا برای اینکه اقدامی انجام دهند، اینستاگرام محیطی تمیز، ساده، زیبا و خلاقانه در اختیار شما می‌گذارد.

تبلیغات ویدئویی

تبلیغات ویدئویی نیز همان کیفیت بصری همه‌ جانبه‌ را دارند که تبلیغات تصویری در اینستاگرام دارند و علاوه بر این شما قابلیت‌های جلوه‌های تصویری، صدا و حرکت را نیز در اختیار دارید.

تبلیغات چرخشی

تبلیغات چرخشی یک لایه از تبلیغات تصویری، عمیق‌تر هستند. افراد می‌توانند با کشیدن انگشت به طرفین روی این نوع آگهی‌ها، عکس‌های بیشتری ببینند و با لمس یک دکمه‌ به وب‌ سایتی بروند و اطلاعات بیشتری کسب کنند.

نکات مهم برای موفقیت در اینستاگرام

استفاده از عکس‌های طبیعی

اینستاگرام یک شبکه‌ی اجتماعی برای به‌ اشتراک‌گذاری عکس است و به همین دلیل بر پایه‌ی مسائل بصری بنا نهاده شده است. تنها موردی که میان همه‌ی حساب‌های کاربری موفق و محبوب در اینستاگرام مشترک است، عکس‌های خارق‌العاده‌شان است.

به منظور اینکه تبلیغات اینستاگرامی‌تان به افزایش فروش، یادآوری تبلیغات و شهرت برند شما منجر شوند، استفاده از عکس‌هایی با کیفیت بالا یک امر ضروری است. تصاویر شما باید طبیعی و اینستاگرامی نیز به نظر برسند تا افراد صرفا به خاطر تبلیغاتی بودن‌شان، آنها را رد نکنند.

از نوشتن درون عکس بکاهید

هرچه تبلیغات شما مانند یک پست واقعی به نظر برسد، احتمال اینکه بازگشت سرمایه‌‌‌ای، بیش از حد متوسط را مشاهده کنید، افزایش خواهد یافت. اینستاگرام کلا بر پایه‌ی عکاسی است. اگر به سال های گذشته نگاهی بی اندازید متوجه خواهید شد به ندرت متنی در آنها وجود دارد و تنها درون تعداد اندکی از آنها لوگو مشاهده می‌شود.

تبلیغات موثر در اینستاگرام چیست ؟
تبلیغات موثر در اینستاگرام 

کوتاه بنویسید

می‌دانیم که مصرف‌کنندگان و کاربران شبکه‌های اجتماعی تنها برای مدت زمان کوتاهی به هر چیزی توجه می‌کنند. کار شبکه‌های اجتماعی رساندن مقدار ثابتی خبر و شایعه به کاربران با کمترین نیاز به مطالعه است و اینستاگرام از این قضیه مستثنی نیست، حتی می‌توان گفت اینستاگرام مکانی است که کاربران آن کمترین تمایل را به «خواندن» دارند!

استفاده از هشتگ برای تبلیغات موثر در اینستاگرام

یکی دیگر از تفاوت‌های اینستاگرام و فیسبوک «هشتگ‌ها» هستند. در حالی که «هشتگ‌ها» در فیسبوک چندان برجسته و مورد توجه نیستند، در اینستاگرام عکس این قضیه صادق است. تبلیغات اینستاگرامی شما باید مانند بخشی از جریان طبیعی پست‌های اینستاگرامی به نظر برسند پس هشتگ‌ها را به پست‌های‌تان اضافه کنید.

سخن پایانی

برای تکمیل تبلیغات موثر در اینستاگرام می توانید از درج داستان نیز استفاده کنید. ویدئوهایی که در بخش داستان اضافه می کنید باید کوتاه باشند، ترجیحا ۱۵ ثانیه یا کم‌تر و باید در سه ثانیه اول کاربران را درگیر کنند.

در حال حاضر همه ابعاد عکس و ویدئو در این بخش پشتیبانی می‌شوند. بهتر است نیمی از داستان را بصورت بصری جذاب کنید، و اطمینان حاصل کنید که برندتان در چند ثانیه اول به نمایش گذاشته شده است برای موثر شدن تبلیغ حتما موسیقی را به داستان تان اضافه کنید.

اگر می خواهید تبلیغات را در پیج خود بصورت بهینه انجام دهید می توانید با تیم پشتیبان لاین استور از طریق لینک های زیر در ارتباط باشید.

خانم مهندس پورنقی  خانم مهندس برومند 

#مجید_درویش_زاده #لاین_استور#استارتاپونه
درویش زادهDarvishzade
پنل ممبر فالوور

    لطفا برای مشاوره رایگان در خصوص ارائه خدمات؛ فرم زیر را پر کنید:

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    شانستو برای دریافت تخفیف ویژه امتحان کن! (ویژه نمایندگی)