آموزش
فوت و فن
فروش
...

بازاریابان
پنل ممبر فالوور
لاین استور
...

دوره اینستاگرام مارکتینگ
ویدئو + پی دی اف + پاورپوینت

آموزش
نمایندگی پنل ممبر و فالور
لاین استور

دوره
کانال داری حرفه ای
لاین استور
...

آموزش
محتوا گذاری
در سایت
وردپرسی

دوره
تخصصی
اس ام اس
مارکتینگ

خانه / لاین استور / آموزش / آموزش شبکه های اجتماعی / اینستاگرام / دریافت مجوز از کاربران برای پست های اینستاگرام
دریافت مجوز از کاربران برای پست های اینستاگرام
دریافت مجوز از کاربران برای پست های اینستاگرام

دریافت مجوز از کاربران برای پست های اینستاگرام

دریافت مجوز از کاربران برای پست های اینستاگرام

سلام و درود فراوان به همراهان عزیز و همیشگی سایت محبوب  لاین استور 

در این مطلب می پردازیم به دریافت مجوز از کاربران برای پست های اینستاگرام ، همراه ما باشید .

اینستاگرام وب ‌سایت ‌هایی را که از امکان نمایش یکپارچه پست‌ها استفاده می نمایند ،را  به کسب مجوز از کاربر مالک تصویر ملزم می‌کند.

اینستاگرام در بیانیه‌ای اعلام کرده است که امکان نمایش یکپارچه‌ی پست‌ها در وب‌سایت ها (نمایش Embedded) به این معنی نیست که وب سایت برای نمایش پست ها از کاربر اجازه دارد . در واقع اینستاگرام  از وب‌سایت‌ها می‌خواهد که مجوزهای قانونی و کپی‌رایت لازم را از مالک محتوا دریافت نمایند و با داشتن مجوز محتوای پست را در داخل مطالب خود انتشار دهند .

درواقع اگر این قانون در هر جا، استفاده از محتوای دیگران را ملزم به داشتن مجوز انتشار می‌کند، که هر وب‌سایت باید قبل از استفاده از قابلیت یکپارچه‌سازی اینستاگرام، مجوز را از کاربر دریافت نماید.

چند پرونده حقوقی مرتبط با کپی رایت در اینستاگرام، سبب شد که مدیران شبکه های اجتماعی واکنش نشان بدهند .

قوانین و بیانیه‌ی جدید از طرف اینستاگرام، کمی پس از شکل گرفتن یک پرونده‌ی حقوقی در نیویورک سیتی به رسانه‌ها اعلام گردید که در آن پرونده، قاضی دادگاه علیه مجله‌ی نیوزویک شکایتی را بیان کرد. مجله ادعا کرده بود که طبق قوانین اینستاگرام، نمایش محتوای یک کاربر در داخل وب‌سایت، ایرادی ندارد. درحالی‌که قاضی، رعایت قوانین اینستاگرام را برای پیروی از قوانین حق کپی‌ رایت کافی نمی‌دانست. یک قاضی دیگر آمریکایی قبلا تشخیص داده بود که اینستاگرام می‌تواند مجوز انتشار محتوا در وب‌سایت‌های متفرقه را ارائه کند (در پرونده‌ای که علیه Mashable مطرح شده بود). رأی قاضی جدید نیز تفاوت چندانی با پرونده‌ی قبلی ندارد، اما اینجا بود که قاضی پرونده، کاترین فایلا به این نتیجه رسید که شواهدی مبنی بر دادن مجوز به ناشران از طرف اینستاگرام وجود ندارد.

بیانیه‌ی جدید اینستاگرام، به‌نوعی با هدف شفاف‌سازی اعلام شد و تاحدودی از حقوق عکاس‌ها حمایت گردید . البته اینستاگرام نمی‌گوید که کدام بخش از سیاست داخلی، حقوق نمایش یکپارچه‌ی پست در وب‌سایت را پوشش می‌دهند. تنها در بخشی از قوانین شبکه‌ی اجتماعی می‌خوانیم:

حق ارائه‌ی مجوز برای اثر تحت کپی رایت و همچنین حق جلوگیری از دیگران از استفاده‌ی بدون مجوز از اثر، به کاربر داده می‌شود.

 

 

همان‌طور که در متن بالا خواندیم ، نمایش محتوای یک حساب کاربری به‌صورت یکپارچه یا امبدد (Embedded)، از قوانین مستثنی نیست. این شبکه‌ی اجتماعی همچنین یکپارچه‌سازی محتوا را به‌صورتی که «هر حقی از هر فردی سلب کند»، ممنوع می‌داند. آن‌ها همچنین در مصاحبه‌های متعدد اعلام کردند که به‌دنبال راهی هستند که افزایش کنترل کاربران روی محتوای یکپارچه را مهیا سازد. درحال‌حاضر عکاس‌ها تنها می‌توانند با Private (خصوصی)کردن حساب کاربری، از امبد (Embedded) شدن پست‌ها جلوگیری کنند که تأثیر زیادی روی بازدهی حساب کاربری آن‌ها خواهد داشت و عموما هیچ عکاسی تمایل به انجام آن نخواهد داشت .

 

 

مشکلات حقوقی پیش آمده و رأی‌های صادرشده هیچ‌گاه بدین معنا نیستند که وب‌سایت‌ها امکان و اجازه‌ی استفاده از عکس‌های اینستاگرام را ندارند. هر دو قاضی اعلام کردند که وب‌سایت‌ها درواقع عمل کپی را انجام نداده‌اند و قانون کپی رایت نقض نشده است. چرا که وب‌سایت، تنها محتوا را با آدرس‌دهی امبد، از داخل سرورهای اینستاگرام نمایش می‌داد. چنین روندی به‌نام Server Test در پروزنده‌ی Mashable مورد دفاع قرار گرفت. شاید نیوزویک هم در پرونده‌ی خود از آن استفاده کند.

نیوزویک حتی در صورت رد شدن بحث Server Test هم هنوز دلایلی برای دفاع از خود در دادگاه دارد. آن‌ها می‌توانند از قانون استفاده‌ی منصفانه بهره ببرند که ذاتا، پست اینستاگرام را محتوایی ممنوعه نمی‌داند. به‌هرحال پرونده‌های جاری و واکنش شبکه‌ی اجتماعی بزرگی همچون اینستاگرام، در آینده روی کلیت یکپارچه کردن محتوا در وب‌سایت‌ها تأثیر خواهد داشت.

    ⇓  پیشنهادی برای شما  ⇓      

🍀  با نام دلخواه خود به کسب درآمد بپردازید   🍀

با نام خود نماینده لاین استور شوید ( نمایندگی ری برند )

اطلاعات بیشتر در خصوص نمایندگی ریبرند رو اینجا بخونید

و یا همین الان با شماره های مندرج در سایت تماس بگیرید ( مشاوره رایگان )

منشن اینستاگرام 

پنل ممبر فالوور نوتیفیکیشن میدونی چیه ؟؟

🌸 راهنمای جامع پنل ممبر و فالور و نوتیفیکیشن 😍 میخوای مطالعه کنی؟؟

میخوای از اینستاگرام کسب در آمد داشته باشی ؟؟

میخوام بیشتر بدونممن درآمد دارم

📘 پیشنهاد مطالعه 📘

⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓

⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓
⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓
⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓
⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓
⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓
⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓
⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓

درباره‌ی پشتیبان لاین استور مداحی

سید یحیی مداحی هستم متولد 1365 در مشهد مقدس | از 10 سالگی علاقه مند به کامپیوتر بودم و از سال 1395 به طراحی سایت علاقه مند شدم و فعالیتم رو در این زمینه آغاز کردم ، هنوز هم تشنه به آموختن هر چه بیشتر این علم زیبا و دوست داشتنی ، ممنونم که وقت گذاشتید و این مطلب رو مطالعه کردید . اگر موردی بود حتما در قسمت دیدگاه بیان کنید . امیدوارم که همیشه موفق و پیروز و سربلند باشید .

اینو دیدی ؟

حذف اکانت اینستاگرام با گوشی و کامپیوتر

حذف اکانت اینستاگرام با گوشی و کامپیوتر

حذف اکانت اینستاگرام با گوشی و کامپیوتر سلام و درود فراوان به همراهان عزیز و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

پنل کاربری

پنل ادمین

پنل بازاریاب

پنل همکار طلایی

پنل نمایندگی مجاز

پنل نمایندگی ریبرند

پنل نمایندگی ویژه

ممنونم عضویت شما تایید شد

ثبت نشد لطفا مجدد سعی کنید

تبلیغات اینستاگرام | تبلیغات تلگرام | آموزش اینستاگرام | آموزش تلگرام will use the information you provide on this form to be in touch with you and to provide updates and marketing.

😍 هدیه لاین استور 😍

دریافت کتاب های آموزشی مهندس درویش زاده به صورت رایگان 

۱ -کتاب بازاریابی با شبکه های اجتماعی

۲ -کتاب بازاریابی با انتشار پادکست 

۳ -کتاب آموزش ساخت ربات تلگرام 

اینستاگرام .لاین استور۵۳