این یازده دلیل عبارتند از:
۱٫برای بهبود رتبهبندی سازمان خود
۲٫پیوند گرفتن با مشتریان
۳٫برای مقابله با رقبا
۴٫شانس برابر برای همه سازمانها
۵٫راحتی بیشتر از بازاریابی سنتی
۶٫ارائه محصول بصورت راحت تر
۷٫از ابتدا به شما میتوانید کمی درآمد داشته باشید
۸٫توانایی رابطه متمرکز
۹٫ایجاد اعتبار برای محصول
۱۰٫نظارت بر مشتری
۱۱٫جلو زدن از رقبا.
نتیجهگیری
فنآوریها در حال تغییر محیط بازاریابی دیجیتال هستند که تا به امروز در حال تحول است . اگر شما در شروع فاز اولیه کار هستید ، به یاد داشته باشید که توسعه مواد و توسعه محصول نیاز به دست یابی توسعه و بستهبندی محصول یا سرویس شما دارد. این موضوع مهمی است چون ممکن استاین موقعیت دقیقا همان جایی باشد که مشتری برای اولین بار در اینترنت با محصول برخورد میکند . اطلاعات بالا کافی است تا درک کنیم چرا بازاریابی دیجیتال برای کسبوکار آنلاین مهم است و با کمک این اطلاعات شما کسبوکار خود را به راحتی در بازاریابی آنلاین یا بازاریابی دیجیتال پرورش میدهید .