ریلز اینستاگرام
افزایش فالوور اینستاگرام

افزایش فالوور با ریلز اینستاگرام

0
(0)

یکی از سرویس های مهمی که اینستاگرام در اختیار کاربران خود قرار داده ریلز است، افزایش فالوور با ریلز اینستاگرام یکی از این ویژگی ها است که کاربران می توانند از آن استفاده کنند و محصولات یا خدمات خود را به دیگران معرفی کنند.

ریلز اینستاگرام پاسخ فیس بوک به تیک تاک است که در حال حاضر در ۵۰ کشور جهان در دسترس است. ریلز یک افزودنی به پلتفرم جدید اینستاگرام است که به شما امکان می دهد، فیلم های ۱۵ ثانیه ای را ضبط، ویرایش و به اشتراک بگذارید. اگر فالوورهای زیادی در اینستاگرام دارید و نمی خواهید وقت خود را برای ایجاد فالوورهای جدید صرف کنید، ریلز یک ویژگی عالی اینستاگرام است. مشابه تیک تاک، ریلز به شما امکان می دهد محتوای ویدیویی با فرم کوتاه را که به فید اینستاگرام اضافه می شود ضبط و به اشتراک بگذارید.

افزایش فالوور با ریلز اینستاگرام

ریلز شبیه استوری اینستاگرام است، اما چند تفاوت اساسی در بین آن ها وجود دارد. برای مبتدیان، ریلز شامل طیف وسیعی از ابزارهای ویرایش ویدئو، جلوه های واقعیت افزوده (AR) و کنترل سرعت است. همچنین این گزینه به شما امکان می دهد چندین فیلم را ترکیب کنید، تراز کنید و برش دهید تا تغییرات بی وقفه ایجاد کنید. اگر حساب اینستاگرام شما عمومی است، می توانید ریلز را در فید به اشتراک بگذارید تا یافتن محتوای شما برای افرادی که از قبل شما را دنبال نمی کنند، آسان تر شود.

استفاده از ریلز برای افرادی که از اینستاگرام یا تیک تاک استفاده کرده اند آسان است، اما اگر می خواهید ریلز با کیفیت بالا ایجاد کنید، درک درستی از آنچه ریلز می تواند – و نمی تواند – انجام دهد مهم است. در این مقاله، ما نحوه ایجاد ریلز در اینستاگرام، نحوه استفاده از فیلم های موجود برای ایجاد ریلز و نحوه استفاده از ابزار ویرایش ریلز را بیان می کنیم. بیایید با یک مرور کلی سریع در ریلز اینستاگرام شروع کنیم.

ریلز اینستاگرام چیست؟

ریلز یک ویژگی اینستاگرام است که به شما امکان می دهد محتوای ویدئویی با فرم کوتاه ایجاد کنید که می توانید آن را با دنبال کنندگان اینستاگرام یا هر کسی که در این پلتفرم است به اشتراک بگذارید. شما می توانید فیلم های ۱۵ ثانیه ای را ضبط و ویرایش کنید، صدا و جلوه اضافه کنید و سپس فیلم ها را با فالوورها و کل کاربران اینستاگرام خود به اشتراک بگذارید (اگر حساب شما عمومی است).

نحوه ایجاد ریلز های اینستاگرام

ایجاد ریلز اینستاگرام واقعاً آسان است شما با راه اندازی برنامه Instagram در دستگاه همراه خود شروع کنید و روی نماد دوربین در گوشه بالا، سمت چپ صفحه ضربه بزنید تا دوربین Instagram Stories باز شود. در منوی پایین صفحه، ویژگی های مختلف دوربین را خواهید داشت. صفحه را به سمت Reels بکشید. در اینجا، چهار نماد در سمت چپ صفحه خواهید داشت:

Music (موسیقی): موسیقی را برای پخش در کلیپ خود انتخاب کنید.
Playback (پخش): جلوه های اسلوموشن یا فست موشن (حرکات سریع و آهسته) را به فیلم خود اضافه کنید.
Effects (جلوه ها): از کتابخانه پس زمینه، بازی، فیلتر و جلوه های اینستاگرام انتخاب کنید.
Timer (تایمر): طول فیلم خود را انتخاب کنید تا بتوانید از ضبط بدون هندزفری استفاده کنید.

همچنین می توانید فلاش خود را روشن یا خاموش کنید، دوربین را بین جلو و عقب تغییر دهید یا به تنظیمات استوری اینستاگرام بروید. برای ضبط ویدئوی جدید برای ریلز اینستاگرام خود، روی دکمه دوربین ضربه بزنید. برای نشان دادن محدودیت زمانی ۱۵ ثانیه ای خود، یک نوار پیشرفت صورتی در بالای صفحه مشاهده خواهید کرد.

برای شروع و توقف ضبط مجدداً روی دکمه دوربین ضربه بزنید. برای ضبط هندزفری، روی دکمه تایمر ضربه بزنید و طول فیلم را انتخاب کنید، سپس روی تنظیم تایمر ضربه بزنید.
برای شروع ضبط، از آنجا روی دکمه دوربین ضربه بزنید تا در مدتی که تعیین می کنید، متوقف شود.

اگر طول را تنظیم نکردید و ضبط را قبل از حد ۱۵ ثانیه متوقف کردید، می توانید کلیپ های جدید اضافه کنید و آنها را برای تغییر بی وقفه با کلیپ های قبلی تراز کنید. پس از ضبط یک کلیپ، آیکون همتراز کردن (Align icon) را دریافت می کنید که می توانید برای دیدن کلیپ قبلی روی آن ضربه بزنید و دوربین خود را برای همسویی با آن کلیپ حرکت دهید.

کلیپ های کوتاه تر از ۱۵ ثانیه در سمت چپ دکمه دوربین ظاهر می شوند که می توانید برای حذف کلیپ یا برش طول آن ها ضربه بزنید. با دوباره ضربه زدن روی دکمه دوربین، می توانید کلیپ جدیدی به سری خود اضافه کنید. ریلز ها می توانند به اندازه دلخواه شما تا ۱۵ ثانیه یا کمتر کلیپ داشته باشند.

پس از ضبط کلیپ های خود، روی پیکان بعدی ضربه بزنید تا ویدیوی خود را ویرایش کنید. اگر ویدیوی شما از ۱۵ ثانیه اختصاص یافته استفاده کرده باشد، به طور خودکار به صفحه ویرایش منتقل می شوید.

نحوه استفاده از ویدئوهای موجود برای ایجاد ریلز اینستاگرام

ویدیویی روی تلفن خود دارید که می خواهید آن را به ریلز تبدیل کنید؟ در اینجا نحوه انجام آن را بیان می کنیم. اینستاگرام را باز کنید و صفحه را به سمت راست بکشید تا دوربین باز شود و روی ریلز در پایین صفحه ضربه بزنید. سپس، برای دسترسی به رول دوربین خود را به سمت بالا بکشید و ویدیویی را که می خواهید استفاده کنید انتخاب کنید.

در صورت نیاز قبل از ضربه زدن روی بارگذاری، آن را مرتب کنید. فیلم خود را ویرایش کنید یا صدا، جلوه یا متن اضافه کنید. ویدیوی خود را به عنوان استوری در فید اینستاگرام خود منتشر کنید یا آن را به عنوان پیش نویس ذخیره کنید.

افزایش فالوور با ریلز اینستاگرام
اهمیت افزایش فالوور

پیشنهاد مطالعه : ۱۰ مزیت بازاریابی پیامکی

ابزار ویرایش ریلز اینستاگرام

ریلز اینستاگرام چند ابزار مختلف ویرایش ویدئو را ارائه می دهد که می توانید از آنها برای ایجاد فیلم های کوتاه و جذاب و جالب استفاده کنید.

Audio

مشابه استوری های ایسنتاگرام، می توانید از کتابخانه صوتی اینستاگرام برای یافتن آهنگ ها و صداهای مورد استفاده در ریلز خود استفاده کنید. اگر فقط بخش خاصی از کلیپ صوتی را می خواهید، می توانید این کار را نیز انجام دهید و از آن در یک کلیپ یا در چند کلیپ استفاده کنید.

شما همیشه این گزینه را دارید که هنگام ضبط ریلز خود صوت مورد نظر خود را ایجاد کنید. صدا مختص شما است و اگر حساب عمومی اینستاگرام داشته باشید، سایر کاربران می توانند از صدای اصلی شما در ریلز خود استفاده کنند.

Effects

شما می توانید فیلترها و جلوه های مختلفی را به ریلز خود اضافه کنید درست مشابه استوری های اینستاگرام. اگر چه افکت ها در ایسنتاگرام به اندازه اثرات تیک تاک قوی و فراوان نیستند اما اینستاگرام چندین جلوه را ارائه می دهد که می توانید از آنها برای جذابیت تصویری ریلز استفاده کنید.

Timer

ابزار تایمر ضبط فیلم را برای مدت زمان مشخصی تا ۱۵ ثانیه بدون نگه داشتن دکمه دوربین آسان می کند. شما فقط تایمر را تنظیم کرده ، روی دکمه ضبط ضربه بزنید ، و قبل از شروع ضبط یک شمارش معکوس سه ثانیه خواهید داشت.
 
Align

ترازبندی با ردیف کردن ویدئوهایتان به شما کمک می کند، یکپارچگی ایجاد کنید. این گزینه به شما کمک می کند مشابه تیک تاک که کریتور اواسط کلیپ خود را تغییر می دهید، نسخه برداری کنید.

Speed

ریلز اینستاگرام به شما امکان می دهد تا سرعت کلیپ های ویدیویی و صوتی خود را کم یا زیاد کنید، بنابراین می توانید همه چیز را موزون نگه دارید.

نحوه استفاده از ریلز اینستاگرام برای تجارت

ریلز اینستاگرام یک روش عالی برای کسب و کارها برای افزایش ریچ و ایجاد یک اجتماع در اینستاگرام است. حتی اگر ریلز اینستاگرام کاملاً جدید باشد، مشاغل مختلفی وجود دارد که قبلاً با موفقیت زیادی از این پلتفرم استفاده کرده اند.

برای برند ها و اینفلوئنسرهای اینستاگرام که از قبل طرفداران خود را در این پلتفرم دارند، ریلز ایسنتاگرام راهی مناسب برای بلند شدن شما در بازی اینستاگرام است. در اینجا شش روش برای استفاده بیشتر از ریلز اینستاگرام آورده شده است.

۱- برای مخاطبان هدف خود محتوا با نام تجاری ایجاد کنید.

در تیک تاک مد بسیار زیاد بوده است، اینفلوئنسرهای مد در این پلتفرم از ترنزیشن برای نشان دادن تغییرات جادویی در مدل لباس استفاده می کنند. تعجب آور نیست که مد در ریلز اینستاگرام نیز زیاد است. از زمان راه اندازی ریلز اینستاگرام، رهبر مد TopShopدر حال حاضر بیش از ۱٫۷ میلیون بازدید از یکی از ویدیوهای خود را جمع آوری کرده است:

واضح است که TopShopمخاطبان خود را می شناسد و آنها سخت تلاش می کنند تا آنچه را که می خواهند به مخاطب ارائه دهند. ایجاد محتوای متناسب با مخاطب مورد نظر شما بدون توجه به بستری که استفاده می کنید ممکن نیست. اما هر پلتفرم قابلیت های خاص خود را دارد که در آن انواع خاصی از محتوا بهتر از بقیه کار می کنند.

در حالی که استوری اینستاگرام و ریلز اینستاگرام بسیار شبیه به هم هستند، ریلز ابزار ویرایش پیچیده تری را ارائه می دهد که می تواند برای ایجاد فیلم های سرگرم کننده و پرانرژی استفاده شود. سپس این فیلم ها می توانند به طور گسترده از طریق صفحه فید به اشتراک گذاشته شوند که فقط به فالوورهای شما محدود نمی شوند.

با استفاده از ریلز، برند ها می توانند محتوای اینستاگرام خود را به گونه ای ایجاد کنند که تاثیرگذاری و دسترسی بیشتری به مخاطبان داشته باشد. این مساله تا حد زیادی به سمت ایجاد و رشد روابط جمعی در این پلتفرم است.

۲- محتوای TikTokخود را دوباره استفاده کنید

اگر از قبل برای تیک تاک محتوا ایجاد می کنید، دلیلی وجود ندارد که نتوانید محتوای خود را برای ریلز اینستاگرام دوباره استفاده کنید. فقط کافی است یک صفحه از کتابچه ASOS بگیرید. این برند طرفداران زیادی در تیک تاک و اینستاگرام دارد که بدون نیاز به ایجاد محتوا برای هر پلتفرم، از بهترین محتوای تیک تاک خود برای شروع در ریلز اینستاگرام استفاده کنید که تاکنون موفقیت بزرگی را برای افراد به دنبال داشته است. این Reels در عرض چند روز بیش از ۴/۴ میلیون بازدید داشته و در حال حاضر بیش از ۱/۵ میلیون بازدید دارد:

ریلز اینستاگرام از همان ابعاد ویدئویی تیک تاک استفاده می کند و شما به احتمال زیاد می توانید ویدئوی مشابهی را در ریلز پیدا کنید (یا فقط صوت اصلی را ایجاد کنید)، بنابراین استفاده مجدد از محتوای تیک تاک برای ریلز کار چندان جالبی نیست.
 
۳- نکات، آموزش ها و سایر مطالب آموزشی را به اشتراک بگذارید.

محتوای آموزشی مانند نکات آموزشی و مطالب آموزشی یک روش عالی برای جذب فالوور و برای افزایش ارزش محتوای ریلز شما است. به طوری که حتی یک فیلم ۱۵ ثانیه ای نیز برای ارائه آموزش کافی است.

۴- یک چالش جدید شروع کنید.

چالش های تیک تاک یکی از جذاب ترین و سرگرم کننده ترین ها هستند. بنابراین استفاده از چالش های موجود در ریلز  اینستاگرام نیز برای جذب فالوور کاملا منطقی است.

۵- همکاری با اینفلوئنسرها

اینفلوئنسرها کسانی هستند که بر فالوورهای خود تأثیرگذارند. فالوورها آنها را دوست دارند و به آنها گوش می دهند. برند هایی مانند Walmart و Nike به طور مرتب از اینفلوئنسرها برای تبلیغ برند ها و محصولات استفاده می کنند. و  بهترین قسمت این است که حتی لازم نیست برند مستقیماً درگیر شود. یک اینفلوئنسر نایک، از فید خود برای دیده شدن لباس های قرنطینه برند نایک استفاده کرد.

۶- محصولات خود را به نمایش بگذارید.

شاید یکی از بارزترین کاربردهای ریلز اینستاگرام نمایش محصولات، خدمات و یا در مورد Netflix و Amazon Prime، نمایش های شما باشد. ویدئو با فرم کوتاه یک قالب محتوای عالی برای فیلم های تبلیغاتی است. بنابراین می توانید مخاطبان خود را هیجان زده کنید و کنجکاوی آنها را برانگیزانید. در اینجا مثالی از Amazon Prime Video آورده شده است که یک بیت کمدی ۱۰ ثانیه ای را به نمایش می گذارد که بیش از ۲/۱ میلیون بازدید داشته است.

از آنجا که ریلز اینستاگرام برای مشاهده هر کسی از صفحه فید در دسترس است (اگر Reels از یک حساب عمومی به اشتراک گذاشته شده باشد)، حتی افرادی که حساب شما را دنبال نمی کنند محتوای شما را مشاهده می کنند که از این بابت با استوری اینستاگرام است که فقط توسط دنبال کنندگان شما مشاهده می شود، تفاوت دارد.

نحوه استفاده از ریلز اینستاگرام
استفاده از ریلز اینستاگرام

پیشنهاد مطالعه : ۲۳ ایده کسب و کار آنلاین

برای استفاده از مخاطب موجود اینستاگرام خود از ریلز اینستاگرام استفاده کنید.

در آگوست سال ۲۰۲۰، اینستاگرام ریلز را در ایالات متحده و ۵۰ کشور دیگر منتشر کرد.  در حالی که ریلز هنوز در صفحه فید بسیار اندک است، اما دلیلی وجود ندارد که فکر کنید جذابیتی نخواهد داشت. لازم به یادآوری است که اینستاگرام ویژگی استوری خود را در سال ۲۰۱۶ راه اندازی کرد و در ابتدا فقط حدود ۱۵۰ میلیون کاربر داشت اما به سرعت در سال ۲۰۲۰، استوری اینستاگرام بیش از ۵۰۰ میلیون کاربر فعال ماهانه دارد.

با توجه به رشد بستر های نرم افزاری اینستاگرام و پایگاه گسترده کاربران آن، احتمالاً اینفلوئنسرهای اینستاگرام و برند هایی که از قبل فالوورهای زیادی در این پلتفرم دارند ، از این ویژگی جدید استقبال می کنند.

ریلز فرصتی عالی برای برند ها و اینفلوئنسرها در بسترهای نرم افزاری است که می خواهند دامنه خود را به فالوورهای جدید گسترش دهند، دنبال کنندگان بیشتری را در اینستاگرام به دست آورند و یک جامعه بسازند، البته قبل از اینکه ریلز اشباع شود.

درست است که ریلز اینستاگرام جایگزینی مناسب برای تیک تاک نیست، اما هر چه تعداد بیشتری از مردم از ریلز استفاده می کنند این احتمال وجود دارد که اینستاگرام ویژگی های بیشتر و عملکرد بهتری به بخش ریلز اضافه کند.

اگر شما نیز قصد تبلیغات و بازاریابی در اینستاگرام را دارید، مجموعه لاین استور خدمات مشاوره ای و همچنین خدمات فنی مرتبط را در اختیار شما قرار می دهد. کارشناسان مجموعه لاین استور محصول و خدمات شما را در اینستاگرام به صورت حرفه ای، تبلیغ می کنند و برای محصول شما بازاریابی انجام می دهند.

بعلاوه در صورتی که علاقه مند به آموزش روش های تبلیغاتی در اینستاگرام یا دیگر شبکه های اجتماعی هستید، لاین استور در دانشگاه مفهومی شبکه های اجتماعی دوره های آموزشی جامعی را در اختیار علاقه مندان قرار می دهد. همین حالا می توانید با لاین استور ارتباط برقرار کنید و حضور خود را در اینستاگرام هدفمند سازید.

کارشناسان مجموعه ما تمامی مشاوره ‌ها و حمایت های لازم را در اختیار شما قرار می دهند. برای ثبت نام در پنل ممبر فالوور و نوتیفیکیشن لاین استور و دریافت نمایندگی فروش خدمات مجازی، کافی است بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

 خانم مهندس پورنقی   خانم مهندس برومند 

این مطلب چقدر مفید بود؟

0 / 5. 0

اولین کسی باشید که به این مطلب ستاره می دهد

این مطلب را مفید میدانید...

برای ارتقاء این مطلب نظر بدهید

پیشهادتان به نویسنده و مدیر سایت

#مجید_درویش_زاده #لاین_استور#استارتاپونه
درویش زادهDarvishzade
پنل ممبر فالوور
 
  • سلام، لطفا برای مشاوره رایگان در خصوص ارائه خدمات فرم زیر را پر کنید:
 

درباره‌ی خانم ملایی

سلام به شما همراهان همیشگی لاین استور همانطور که می دانید اولویت اصلی ما درک کامل نیازهای شما است. لاین استور بهترین راهکار را برای موفقیت شما در شبکه‌های اجتماعی از جمله خرید ممبر تلگرام انجام می دهد. کار ما پس از انجام سفارش شما تمام نمی‌شود، بلکه پس از اتمام کار برای ارائه آموزش‌های تکمیلی و مشاوره‌های رایگان با شما همراه خواهیم بود.
دوره طراحی سایت

اینو دیدی ؟

انواع تبلیغات در لینکدین

😍 انواع تبلیغات در لینکدین ❤️

0 (0) لینکدین تعداد مخاطبان تخمینی را به همراه توصیه‌هایی برای انواع تبلیغاتی که قصد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پنل کاربری

پنل ادمین

پنل بازاریاب

پنل همکار طلایی

پنل نمایندگی پایه

پنل نمایندگی ریبرند

پنل نمایندگی ویژه

پنل نمایندگی طلایی

شانستو برای دریافت تخفیف ویژه امتحان کن! (ویژه نمایندگی)