5 دوره برتر
مهندس درویش زاده
افزایش فالوورهای واقعی و فعال اینستاگرام

افزایش فالوورهای واقعی و فعال اینستاگرام

5
(1)

🌺 داشتن فالوورهای واقعی و فعال برای افرادی که به دنبال جذب مشتری بیشتر، فروش بیشتر، برند سازی و بازاریابی در اینستاگرام هستند، مسئله ای بسیار مهم است. صاحبان برندها و کسب و کارهای فعال در پلتفرم اینستاگرام نیز به دنبال فالور های واقعی هستند است.

سلام به همراهان عزیز لاین استور، در حال حاضر، اینستاگرام با داشتن بیش از یک میلیارد کاربر فعال ماهانه و همچنین قابلیت ها و امکانات متنوع بسیار مورد توجه بازاریاب ها و صاحبان مشاغل قرار گرفته است. با توجه به اهیمت موضوع در این مقاله درمورد روش های موثر در افزایش فالوورهای واقعی و فعال اینستاگرام صحبت می کنیم.

۱- مکان خود را اضافه کنید.

آمار نشان می دهد که پست هایی که دارای مکان های برچسب گذاری شده هستند، از تعامل بالاتری نسبت به پست های غیر فعال برخوردار می شوند. همچنین به افراد دیگری که در همان مکان شما هستند- به عنوان مثال در یک کنفرانس – کمک می کند تا با شما در شبکه های اجتماعی ارتباط برقرار کنند. بعلاوه ، اگر سایر کاربران آن مکان را جستجو کنند ، پست شما را در آن مکان پیدا می کنند. اگر پست شما جذاب و ارزشمند باشد، احتمال اینکه فالوور جدیدی به دست آورید، زیاد است.

۲- در تب اکسپلور برجسته شوید.

با ضربه زدن روی نماد ذره بین که در پایین صفحه اینستاگرام می بینید، می توانید به برگه اکسپلور دسترسی پیدا کنید. آیا می دانید هر ماه نیم میلیارد نفر این برگه را چک می کنند و تقریباً ۲۰۰ میلیون نفر هر روز آن را بررسی می کنند؟

پس تب اکسپلور دقیقاً برای چه کاری است؟ این تب جایی است که اینستاگرام پست هایی که ممکن است براساس فعالیت اخیر خود در این پلتفرم داشتید را پیشنهاد می کند. این پیج ها از محبوبیت بالایی برخوردارند.

تب اکسپلور فقط به عکس محدود نمی شود و استوری و IGTV را نیز نشان می دهد. دریافت پست در این تب آسان نیست، اما چیزی که مطمئناً وجود دارد : بهترین مطالب در اینجا نشان داده می شود!

۳- اطمینان حاصل کنید که افراد مناسب را دنبال می کنید.

شاید دنبال کردن هر کاربر در اینستاگرام وسوسه انگیز باشد و امیدوارم که او نیز شما را دنبال کرده باشد ، اما این فقط باعث می شود که شما از نظر توجه نا امید شوید. این راهی نیست که تعداد فالوورهای خود را افزایش دهید. شما باید کاربران درستی را انتخاب کنید – کسانی که به برند شما مرتبط هستند یا از همان منافع شرکت شما برخوردار هستند – و سپس آنها را دنبال کنید. همچنین ، به دنبال اینفلوئنسرهای مرتبط در جایگاه خود باشید. بررسی آنچه که آنها ارسال می کنند راهی عالی برای شماست تا بتوانید از آنچه بازار هدف شما به آن علاقه مند است، اطلاع پیدا کنید.

۴- در انجمن های مربوطه فعال باشید.

اینستاگرام دقیقاً مانند فروم یک سایت یک انجمن فعال است. بسته به علایق خود می توانید به جوامعی دسترسی داشته باشید که می توانید به آنها بپیوندید. مشارکت در این انجمن ها فراتر از فقط یک خط کامنت گذاشتن در مورد یک پست خاص است. بلکه باید برای گفتن مطالب اساسی کار کنید. البته اگر نمی خواهید که یک ربات به نظر برسید!

عضو شدن فعال در یک انجمن مرتبط با برند تجاری شما به ایجاد اعتبار و اقتدار در جایگاه انتخابی شما کمک می کند و باعث می شود شما در بازار هدف خود بیشتر دیده شوید. همچنین به اینستاگرام می گوید که مردم به آنچه شما ارسال می کنید، علاقه مند می شوند و به احتمال زیاد شما را در تب اکسپلور نشان می دهند.

۵- از کاربران مرتبط در کپش های خود نام ببرید.

با تگ کردن سایر کاربران یا منشن کردن دسته های آنها در کپشن، احتمال تعامل را افزایش دهید. انجام این کار نه تنها انگیزه آنها را برای درگیر شدن با پست شما فراهم می کند، بلکه اشتراک مجدد پست شما را فقط با چند ضربه آسانتر می کند. هنگامی که آنها پست شما را به اشتراک می گذارند، دوستانشان مشخصات شما را مشاهده می کنند و می توانند به راحتی بر روی تگ کلیک کنند. حتی ممکن است شما را دوست داشته باشند و دنبال کنند.

۶- کاربران را تشویق کنید تا دوستان خود را تگ کنند.

اگر این روش درست انجام شود، به تبلیغ بیشتر شما کمک می کند و آن را در معرض دید بیشتر کاربران اینستاگرام قرار می دهد. البته این بدان معناست که شانس بیشتری برای جذب فالوورهای جدید خواهید داشت.

۷- در ارسال پست های خود ثبات داشته باشید.

هرکسی می تواند شروع خوبی در اینستاگرام داشته باشد، ارسال محتوای جالب و اطمینان از زیبایی فید کاری است که در ابتدای فعالیت در اینستاگرام، بسیاری رعایت می کنند. با این حال ، همه به اندازه کافی ثبات ندارند تا این روند را ادامه دهند.

به یاد داشته باشید ، فالوورهای موجود، شما را دنبال می کنند زیرا آنها از مطالب شما خوششان می آید. اگر ناگهان ارسال پست های جذاب خود را متوقف کنید، فالوورهای خود را یکی یکی از دست می دهید. بنابراین ، در ارسال پست های خود منظم باشید. هرچه بیشتر ارسال کنید، به احتمال زیاد فالوورهای بیشتری خواهید گرفت.

افزایش فالوورهای واقعی و فعال اینستاگرام

۸- ارسال در یک زمان استراتژیک

هر زمان که دوست داشتید پست نکنید. اگر فقط یک حساب غیر تجاری را مدیریت می کنید ، ممکن است اشکالی نداشته باشد ، اما هنگامی که در اینستاگرام یک کسب و کار یا یک شرکت را اداره می کنید ، زمان بندی اهمیت زیادی دارد.

بنابراین، حتماً تحقیق کنید که بهترین زمان برای ارسال مطلبی در اینستاگرام برای شما چه زمانی است. یک روش خوب برای تعیین زمان مناسب برای ارسال پست این است که ببینید پروفایل های مشابه شما چه زمانی در حال ارسال پیام هستند.

۹- مطالب خود را برنامه ریزی کنید.

با استفاده از پلتفرم شخص ثالثی که به شما امکان می دهد پست های خود را به طور خودکار منتشر کنید، شانس دیده شدن پست خود را به حداکثر برسانید. بعلاوه ، برخی از این پلتفرم ها حتی به شما امکان می دهند ببینید که چگونه می توانید یک پست را با سایر پست های فید تان برای اهداف زیبایی، ترکیب کنید.

۱۰- کپشن های خلاق بنویسید.

مستقیم به سراغ هشتگ ها نروید. به اندازه کافی وقت بگذارید و عنوان خوب بنویسید. چیزی که خوانندگان شما می خواهند بخوانند. قبل از نوشتن هشتگ ها، کپشن خلاقی بنویسید و برای این کار چند نکته زیر را به ذهن بسپارید:

  • با کلمات کلیدی و نکات مهمتر شروع کنید.
  • شروع عنوان خود را با چیزی چشم نواز انجام دهید تا پست شما را جالب تر نشان دهد.
  • سوال خوبی بپرسید. مردم به طور طبیعی کنجکاو هستند، بنابراین از آن به نفع خود استفاده کنید! اگر طراحی سوال به درستی انجام شود، می تواند به افزایش جذابیت پست شما کمک کند.
  • از شکلک استفاده کنید! با افزودن این نمادها به زیرنویس های خود ، پست های خود را “پاپ” کنید. همچنین این کار به بهبود تصاویر پست شما کمک می کند.
  • طول کپشن های خود را متنوع کنید. ببینید چه چیزی برای مخاطبان شما خوب است. اگر متوجه شدید که ارسال یک عنوان طولانی برای پست شما ضروری است ، پس این کار را انجام دهید. فقط اطمینان حاصل کنید که مردم با خواندن آن خسته نشوند.

۱۱-  ارسال در استوری های اینستاگرام

استفاده از ویژگی استوری اینستاگرام باعث می شود تا پروفایل شما برای تعداد بیشتری از کاربران جذاب شود. این یک استراتژی اثبات شده است و به بسیاری از حسابهای تجاری کمک کرده است تا طرفداران زیادی پیدا کنند. گزارش های اخیر نشان می دهد کسانی که استوری ها را ارسال می کنند، دایرکت بیشتری دریافت می کنند.

در کنار همه این کارها می توانید با خرید فالوورهای واقعی با سرعت بیشتری و به سهولت تعداد فالوورهای خود را افزایش دهید.

خرید فالوورهای واقعی ایرانی

با خرید فالوور های واقعی می توانید با سرعت زیادی، تعداد فالوورهای پیج خود را افزایش دهید. می توانید سرویس ارسال پاپ اپ ایرانی اکانت اینستاگرام (کیفیت ویژه) را از پنل ممبر فالوور و نوتیفیکیشن لاین استور خریداری نمایید. نمایش پیج شما به صورت پاپ اپ برای کاربران اینستاگرام باعث می شود تا آن ها پس از بررسی محتوای پیج تان در صورت علاقه مندی، پیج تان را فالو کنند.

استفاده از سرویس ارسال پاپ اپ ایرانی اکانت اینستاگرام باعث جذب فالوورهای واقعی اینستاگرام می شود. شما می توانید این سرویس و صدها سرویس متنوع دیگر را از پنل ممبر فالوور و نوتیفیکیشن لاین استور خریداری نمایید.

جهت اطلاع از تعرفه ها و ثبت سفارش سرویس ارسال پاپ اپ ایرانی اکانت اینستاگرام (کیفیت ویژه)، کافی است بر روی دکمه زیر کلیک نمایید.

سفارش ارسال پاپ اپ ایرانی اینستاگرام

شما چند فالوور واقعی جذب کرده اید؟ آیا تاکنون از روش پاپ اپ برای افزایش تعداد فالوورهای واقعی اینستاگرام خود استفاده کرده اید؟ لطفا تجربیات خود را با ما در میان بگذارید.

این مطلب چقدر مفید بود؟

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

5 / 5. 1

اولین کسی باشید که به این مطلب ستاره می دهد

این مطلب را مفید میدانید...

برای ارتقاء این مطلب نظر بدهید

پیشهادتان به نویسنده و مدیر سایت

#مجید_درویش_زاده #لاین_استور#استارتاپونه
درویش زادهDarvishzade
پنل ممبر فالوور

درباره‌ی کارشناس لاین استور پشتیبان لاین استور

با عرض سلام و خسته نباشید . من پشتیبان لاین استور هستم . با آرزو موفقت برای شما عزیزان.
دانشگاه مفهومی شبکه های مجازی

اینو دیدی ؟

تولید محتوای صوتی

تولید محتوای صوتی

5 (2) 🌺 تولید محتوای صوتی برای وب سایت، وبلاگ، پیج اینستاگرامی، کانال های تلگرام، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پنل کاربری

پنل ادمین

پنل بازاریاب

پنل همکار طلایی

پنل نمایندگی پایه

پنل نمایندگی ریبرند

پنل نمایندگی ویژه

پنل نمایندگی طلایی