نمایندگی لاین استور / ریسلری / واسطه گری / نمایندگی / بازفروشی
نمایندگی پنل های لاین استور رو به راحتی میتونید تهیه کنید که به صورت ریسلری یا وایت برند ارائه میشه بزارید کمی بهتون توضیح بدم نمایندگی یا همون ریسلری یه راه خیلی عمومی و صد البته پر سود هست که افراد از مجموعه هایی که سیستم و تجهیزات و امکانات را آماده میکنند جهت فروش خدمات یا محصولات به صورت بی نام یا به نام خود این کار رو انجام میدهند مثلا خود ما از مجموعه مدیانا نمایندگی یا همون ریسلری سامانه پیامک رو گرفتیم و میتونیم اون رو به دیگران هم ارائه کنیم که میتونید در آدرس زیر سامانه رو ببینید :
اینم هم از ویکی پدیا که توصیف کرده ریسلری رو
واسطهگری
از ویکیپدیا، دانشنامهٔ آزادپ
یکی از عناصر چهارگانه آمیخته بازاریابی، واسطهگری است. وظیفه این عنصر، انتقال کالا یا خدمت از تولیدکننده به مشتری نهایی است. طیفی از واسطهها مثل عمده فروشها، خرده فروشها، دلالها، نمایندگان تولید، عاملان فروش، شرکتهای حمل و نقل، انبارهای مستقل، بانکها، شرکتهای تبلیغاتی و امروزه شبکه بزرگ و وسیع جهانی اینترنت عملیات انتقال را انجام میدهند. فناوری اطلاعات و ارتباطات در حوزه تجارت، نه تنها امکانات و تسهیلات متعددی برای شرکتهای ارائهکننده محصولات و خدمات به شیوه سنتّی مهیا نموده و باعث پیشرفت چشمگیر آنان شد، بلکه موجب ایجاد بنگاههای جدیدی شد که تنها به ارائه خدمات و سرویسها روی شبکه اینترنت پرداخته یا بهطور موازی در هر دو حوزه سنتی و نوین مشغول به فعالیت گردیدند. با گسترش اینترنت، نیازهای جدید، منابع جدید، محصولات جدید، نگرشها و راههای جدید برای کسب و کار و همینطور ارزشهای جدید برای بنگاه و مشتری به وجود آمدند و مباحثی نظیر اقتصاد دیجیتالی مطرح گردید که با نگرش کاهش قیمت محصول/سرویس برای مصرفکننده تا نزدیک صفر و کسب درآمد از راههای دیگر وارد عرصه شدند. در نهایت تولد واسطههای الکترونیکی به جای واسطههای فیزیکی نمایانگر حضور واسطهها در دنیای شبکهها در قالب جدید است.
در قسمتی دیگر در ویکی پدیا شرح بیشتری داده و مینویسد :
واسطهگری الکترونیکی
مدیریت ارتباط متقابل فروشنده و مشتری در یک محیط پیشرفته رسانهای به منظور کسب سود برای شخص یا سازمان مربوطه
فاکتورهای موفقیت در واسطهگری الکترونیکی:
۱) سود رسانی به فروشنده و مشتری
۲) توانایی در ارائه خدمات واطلاعات مورد نیاز مشتریان به صورت برخط
۳) توانایی کنترل و هدایت
۴) ایجاد یکپارچگی میان فعالیتهای واسطهگری الکترونیکی با سایر فعالیتها
فعالیتهایی که توسط واسطهها انجام میشود
قسم اول؛ بهرهگیری مصرفکننده از خدمات واسطهها
- جستجو و ارزیابی
انتخاب مصرفکننده در یک فروشگاه خاص بیشتر بر مبنای دو محور جستجوی گزینهها و معیارهای ارزیابی است. واسطههای خرده فروشی نوعی از خدمات ارزیابی و جستجو را طراحی و ارائه کرده که به مصرفکننده برای انتخاب آمیخته بازاریابی مناسب، کمک میکند.
• ارزیابی نیازها و جور کردن محصول
واسطهها میتوانند خدمات مفید و با ارزشی را از طریق کمک به تصمیمگیری مشتری فراهم کنند. برای مثال، برخی فروشگاههای سختافزار خود را به عنوان مشاور در امر خرید سختافزار معرفی کرده و به مشتریان در زمینه محصول مورد نیازشان، کمک میکنند.
- مدیریت ریسک مشتری
مصرف کنندگان همیشه اطلاعات کاملی ندارند، لذا ممکن است چیزی را بخرند که به دردشان نمیخورد. در نتیجه مصرفکننده در خرید کالا با مقداری ریسک مواجهاست. در این زمینه واسطهها خدمتی را فراهم کردهاند تا زمینه برگشت محصول وجود داشته باشد.
- توزیع محصول
برخی واسطهها، نقش مهمی در تولید، بستهبندی و توزیع محصول بازی میکنند. توزیع عاملی حساس و مؤثر در تصمیمگیری و دخیل در ارزش برخی کالاهای مصرفی است.
قسم دوم؛ بهرهگیری تولیدکننده از خدمات واسطهها
- انتشار اطلاعات محصول
یکی دیگر از خدمات واسطهها به تولیدکنندگان، اطلاع رسانی به مشتری درباره محصول و مشخصات آن است.
• اثر خرید
تولیدکنندگان علاوه بر خدمات اطلاعاتی، به خدمات واسطهها به دلیل اثرگذاری روی رفتار مصرف کنندگان و انتخاب خرید آنها، اهمیت میدهند. طرحهای جبران خدمات، تخفیفهای ویژه، پرداخت براساس چگونه قرار گرفتن محصول در قفسه و محل قرار گرفتن قفسه در فروشگاه، همه و همه راههایی است که تولیدکنندگان به واسطه آن، خدمات را از واسطهها میخرند.
- تهیه اطلاعات در خصوص مشتریان
علاوه بر نشر اطلاعات و خدمات اثرگذاری، واسطهها اطلاعات با ارزشی را در خصوص مشتریان فراهم میآورند. افزایش استفاده از فناوری اطلاعات در صنعت خردهفروشی، به افزایش اهمیت کمپانیهای اعتباری و خردهفروشی به عنوان منابع اطلاعات مشتری، منجر شدهاست.
• مدیریت ریسک تولیدکننده
تولید کنندگان در هنگام مبادلات بازرگانی، همانند مصرف کنندگان با ریسک مواجه هستند. واسطهها عامل تهیه خدماتی هستند که تولید کنندگان را قادر میکند در موقعیتهای کلاهبرداری و دزدی از سوی مصرف کننده، عملیات جبرانی انجام دهند.
تاثیر فناوری اطلاعات بر واسطهگری
فناوری اطلاعات، اثرات قابل توجهی روی سازمانها دارد. شرکتها با توجه به این نوع فناوری، که باعث کاهش هزینه کسب، پردازش و ارسال اطلاعات میشود، فرایند عملیات خود را متحول میکنند. همچنین، پردازش دادهها و زیربناهای فنی ارتباطات از راه دور از یک طرف منجر به توسعه شرکتهای جهانی شدهاند و از طرف دیگر، حلقههای الکترونیکی اطلاعات، سازمانهای مجازی یا شبکهای را به وجود آوردهاند. این تغییرات، چالشهای بنیادین در کاربرد مدیریت و فلسفه ساختارهای سازمانی و صنعتی را سبب شدهاند. نظامهای اطلاعاتی میانسازمانی نیز، شبکههای مبادله الکترونیکی دادهها، بانکهای اطلاعاتی و دیگر شکلهای حلقههای الکترونیکی را به هم متصل کردهاست. امروزه، گستره این شبکه، به مصرف کنندگان نیز رسیدهاست. پتانسیل تغییر در نظام ارزشی از گذشته بسیار قویتر شدهاست، به طوری که تولیدکنندگان را قادر میکند تا با مصرفکنندگان ارتباط مستقیم داشته باشند.
ظهور سختافزارها و شبکههای ارتباطی رایانهای ارزان این امکان را برای بسیاری از صنایع ایجاد کردهاست که بهطور مستقم با مشتریان خود ارتباط برقرار کنند. به این ترتیب نقش واسطهها در ساختار توزیع یک صنعت با تهدید جدی مواجه میشود. این پدیده حذف واسطهگری نامیده میشود. حذف واسطهها یکی از ارزشمندترین دستاوردهای فناوری اطلاعات میباشد که باعث کاهش بیسابقه قیمت کالاها و خدمات در جهان شدهاست. براساس برآوردهای انجام شده، حذف واسطهها و ایجاد ارتباط مستقیم بین خریداران و فروشندگان بین ۱۵ تا ۵۰ درصد موجب کاهش قیمت تمام شده کالاها و خدمات برای مشتریان شدهاست.
رابرت رزی (Robert Rozzi) نیز مهمترین و جدیدترین چالشهای بخش توزیع را این گونه بر میشمرد: “ مهمترین مسئله در افق نزدیک برای توزیع کنندگان، تجارت الکترونیک است. ”
دراکر (Drucker) صاحب نظر بزرگ مدیریت: ” نقش تازه و رو به افزایش اینترنت نباید نادیده گرفته شود که به عنوان یک کانال پخش، وارد شده و نقش سنتی کارگزاران فروش را کمرنگ ساختهاست.»
همچنین کاتلر ورود رایانه و شبکه جهانی اینترنت را باعث دگرگونی انقلابی و تغییر دهنده عادتهای خرید میداند.
دستاوردهای فناوری اطلاعات برای بنگاه و سازمانهای تجاری
- ایجاد فرمهای جدید تجارت و واسطهگری
- امکان ارسال میزان بیشتری اطلاعات با قیمت کمتر به مشتری
- قابلیت دستیابی به بازارهای جدید
- افزایش بازدهیهای کانالهای ارتباطی (پیشنهادهای الکترونیکی به سرعت انجام میشوند.)
- کاهش هزینههای تولید و توزیع کالاهای اطلاعاتی.
- امکان شخصی سازی ارتباطات با مشتری
- تعامل بیشتر با مشتریان، بازاریابی مستقیم و ارتباط یک به یک را میسر میکند
- افزایش بازدهیهای عملیاتی در تجارتهای برخط. (انتقال بیشتر مراحل معامله به مشتریان)
و در نهایت نتیجهگیری
در دوران فعلی، که نه آن شکل صرف سنتی در شبکه توزیع حاکم است و نه هنوز به دنیای بالغ و تکامل یافته اینترنتی رسیدهایم، به چه صورت باید رفتار کنیم؟
در این دوران، واسطههای فیزیکی همچنان قدرتمدار هستند. این قدرت ناشی از رابطه مستقیم با مصرفکننده نهایی است. به همین سبب، تولیدکنندگان به جهت ترس از تلافی واسطهها، هنوز قابلیت محدود کردن واسطههای فیزیکی را ندارند. در حقیقت، در این دوران گذار، عده کمی از مشتریان دسترسی به شبکه تجارت الکترونیک دارند. بنابراین هیچ شرکتی ریسک از دست دادن بخش عمده کسب و کارش را به بهای محدود نمودن واسطه نپذیرفته و استفاده از این هزینه فرصت را عاقلانه و منطقی نمیداند. علت دیگری که حذف یا محدود کردن واسطهها ـ چه فیزیکی و چه الکترونیکی ـ را با تردید روبرو کرده، قدرت انتخابی است که واسطهها به مشتریان میدهند. در حال حاضر، هر واسطه نماینده چند تولیدکنندهاست، لذا فرصت انتخاب برای مصرفکننده پدید میآید. وقتی که هیچ تولیدکنندهای قادر به برآوردن انتظارات و نیازهای مشتریان ـ آن هم در طیفی گسترده و متمایز ـ نباشد، خدمات واسطهگری مطلوبیت دارد.
در نهایت ملاحظه شد در دوران فعلی که دوران گذار است، به دلایل بنیادی، اقتصادی و اجتماعی نیاز به واسطههای فیزیکی حس میشود. در دنیای تکامل یافته و بالغ فردا نیز، واسطهها در قالب الکترونیکی جلوه مینمایند. پایگاههای راهنما، جستجو، ملها، فروشندگان مجدد مجازی، اجلاسها و گروههای کاری اینترنتی، مطبوعات اینترنتی، ارزیابی کنندهها و…در نقش واسطههای الکترونیکی عمل میکنند.
صفحه واسطه گری در ویکی پدیا فارسی
صفحه ریسلری در ویکی پدیا انگلیسی
میخوام بهتون پیشنهاد کنم که با خیال راحت نماینده لاین استور بشید و با چند ماه تلاش درآمد ثابتی رو برای خودتون رقم بزنید .
اما دوست دارید بدونید تفاوت نمایندگی های ریسلری به مانند همین که لاین استور بهتون ارائه میکنه با کسب و کارهایی مثه بیز و… چی هست ؟
ممکنه در نگاه اول بگید بسیار به هم شبیه هستند ولی در ادامه باید خدمتتون بگم که شما در شرکت های ذکر شده همیشه وابسته به اون مجموعه هستید و همیشه درحال تبلیغ برند اون مجموعه و در ادامه باعث بزرگتر شدن اون مجموعه میشید و حتی اگر نفروشید هیچ عوایدی برای شما ندارد ولی برای مجموعه مذکور رایگان صدها بار تبلیغ کرده اید .ولی در نمایندگی لاین استور با آموزش های ارائه شده شما برای خودتون فعالیت میکنید و به برند و نام خودتون کمک میکنید که روز به روز بزرگتر بشه و مشتریان شما همیشه شما رو میشناسند .
مشاهده ویژگی های پنل نمایندگی لاین استور