تبلیغات ویژه در شبکه‌های اجتماعی

❤️ تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی

با تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی می‌توانید از اولین روزی که وب ‌سایت شما فعال شود، فروش مداوم داشته باشید. امروزه بازاریابی و تبلیغات نقش اساسی در دیده شدن برندها و میزان درآمد کسب‌ و کارهای مختلف دارد. صد ها استراتژی بازاریابی مختلف در دسترس صاحبان مشاغل و کسب و کارها وجود دارد، اما آنچه که امروز حرف اول فروش مداوم را می‌زند، تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی است.

سلام به دوستان عزیز لاین استور و صاحبان کسب و کارها، تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی، تبلیغاتی است که در پلتفرم‌های شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام، فیس‌بوک، توئیتر و …. به روش های مختلف، به کاربران ارائه می شود. شبکه های اجتماعی از اطلاعات کاربر برای ارائه تبلیغات بسیار مرتبط، براساس تعاملات درون یک بستر خاص استفاده می‌کنند.

در بسیاری از موارد هنگامی‌که بازار هدف با آمار جمعیتی یک پلتفرم اجتماعی همسو می شود، تبلیغات اجتماعی می‌تواند با هزینه کمتری، فروش بیشتری را به دنبال داشته باشد. اما تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی چه مزیت‌هایی دارد؟ در ادامه این موضوع را با هم مرور می‌کنیم.

تبلیغات ویژه در شبکه‌های اجتماعی

مزایای تبلیغات در شبکه های اجتماعی

یکی از مهم‌ترین معیارهایی که میزان موفقیت یک فعالیت را به مدیران کسب ‌و کارها نشان می‌دهد، نرخ بازگشت سرمایه است. ROI یا نرخ بازگشت سرمایه یعنی فرد به ازای هزینه‌ای که کرده، چه قدر سرمایه وی بازگشت دارد.

محاسبه نرخ بازگشت سرمایه یکی از اصلی‌ترین فعالیت‌های کارشناسان شبکه های اجتماعی است زیرا این معیار مشخص می‌کند که تا چه حد فعالیت‌هایی یک کسب ‌و کار در شبکه های مجازی مؤثر بوده است. امروزه اثبات شده که تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی بهترین روش تبلیغات برای دستیابی به ROI سریع است.

اکثر کانال ها برای اینکه بتوانند ROI مناسبی ایجاد کنند، به زمان زیادی نیاز دارند. مثلاً بازاریابی محتوا پس از این‌که بتواند بازدهی بک لینک و جذب سئو ایجاد کند، با گذشت زمان عملکرد خوبی را نتیجه خواهد داد. اینفلوئنسر مارکتینگ نیز از نظر فروش با تلاش کم اما با هزینه بالا، نتایج سریعی به دست می‌دهد، اما این نتایج با گذشت زمان ادامه پیدا نمی‌کند و شما فروش خود را به ازای هر پست و اغلب با هر بار ارسال کمتر خواهید کرد.

اما با تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی می‌توانید از اولین روزی که وب ‌سایت شما فعال شود، فروش مداوم داشته باشید. برای سایت ‌های تجارت الکترونیک مدرن، توانایی ورود سریع و مداوم مشتریان جدید یک معامله بزرگ است. حتی اگر در فروش اولیه نتوانید به درآمد خالص مثبت دست بیابید، مراجعه، بازاریابی از طریق ایمیل و حفظ مشتری می تواند بازدهی زیادی داشته باشد.

به همین دلیل هزینه تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی در جهان از ۱۶ میلیارد دلار در سال ۲۰۱۴ به ۳۱ میلیارد دلار در سال ۲۰۱۶ رسید و این روند تا کنون نیز به صورت افزایشی ادامه داشته است.

با تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی می‌توانید فروش خود را رشد دهید و از محتوای تولید شده توسط مشتری استفاده کنید که عملکرد بهتری هم دارد. با توجه به این‌که در این شبکه‌ها می‌توانید مشتری‌های جدید و برگشت‌پذیری را مورد هدف قرار دهید، تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی فرصتی را برای شما ایجاد می‌کند تا برند تجاری مورد نظر خود را ایجاد کنید و نام آن را در ذهن کاربران ماندگار کنید.

برای تبلیغات در شبکه های اجتماعی هزینه کمتری صرف خواهید کرد که می‌تواند تاثیر بسزایی در میزان درآمد شما داشته باشد و همچنین به رشد کسب ‌و کار شما کمک بسیاری خواهد کرد. علاوه بر این، در شبکه‌های اجتماعی می‌توانید از بخش آنالیز و داده های آن‌ ها اطلاعات بسیار ارزشمندی بدست آورید و با تجزیه و تحلیل این داده‌ها بهترین روش را در تبلیغات خود اعمال کنید.

در شبکه های اجتماعی لازم نیست تا منتظر بمانید کسی کلمات کلیدی موردنظر شما را جستجو کند، لازم نیست منتظر بمانید تا شخصی تبلیغات شما را اجرا کند یا وبلاگ شما را بخواند، به همین دلیل این شبکه‌ها بهترین گزینه برای تبلیغات شناخته شده‌اند.

البته برای این‌که بهترین تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی را داشته باشید، اول باید شبکه‌ای را انتخاب کنید که مشتریان هدف شما بیشترین تمرکز را در آن دارند. جایی که مشتریان هدف شما بیشتر در دسترس هستند و بیشترین فعالیت را دارند.

پیشنهاد مطالعه : تبلیغات پاپ آپ در تلگرام

تبلیغات ویژه در شبکه‌های اجتماعی

تعرفه تبلیغات در شبکه های اجتماعی

ویژگی‌ها و مزایای شبکه های اجتماعی امروز صاحبان کسب ‌وکارها و برندها را قانع کرده تا به ‌عنوان یکی از بهترین ابزارها برای تبلیغات و بازاریابی آن‌ها را مورد استفاده قرار دهند. دسترسی آسان و کم‌ هزینه، فراگیر بودن تبلیغات، امکان برقراری تعامل و ارتباط مؤثر با مشتری، امکان تولید محتواهای چند رسانه‌ای اعم از ویدئو، پادکست، متن و…، حضور میلیون‌ها کاربر در شبکه‌های اجتماعی مختلف و امکان مدیریت صفحات و کانال‌ها توسط افراد به طور مستقیم از مهم‌ترین دلایل و ویژگی‌هایی است که شبکه‌های اجتماعی را به ابزاری بسیار پرطرفدار برای تبلیغات تبدیل کرده است.

خب آنچه مسلم است برای شروع ماجرا و برای هر کاری افراد دنبال تعرفه‌ها و هزینه‌های آن کار هستند. تعرفه تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی نیز از مهم‌ترین مسائلی است که ذهن افراد را درگیر می‌کند. اما خب واقعیت این است که تعیین تعرفه برای تبلیغات در شبکه های اجتماعی بستگی به نوع شبکه اجتماعی، نوع روش بکار رفته برای تبلیغات و استفاده از خدمات مجازی مختلف دارد. اما مطمئناً این روش تبلیغات بسیار ارزان تر از رسانه های جمعی و روشهای قدیمی می باشد.

مجموعه لاین استور به‌ عنوان یک مجموعه متخصص و حرفه‌ای در بازاریابی و کسب‌ و کار در شبکه‌های اجتماعی نه تنها بهترین روش های بازاریابی را در اختیار شما قرار می دهد، بلکه تعرفه‌ های تبلیغات در شبکه اجتماعی را نیز برای شما برآورد می کند، تا براساس میزان سرمایه خود بتوانید روش های تبلیغاتی مؤثری را با همکاری این مجموعه در پیش بگیرید.

کارشناسان مجموعه لاین استور انواع روش‌های تبلیغاتی در شبکه‌های اجتماعی داخلی و خارجی، کانال، پیج ها وب سایت‌ها را با روش‌های مختلف و تولید محتواهای جذاب برای کسب ‌و کارهای مختلف انجام می دهد. بعلاوه دوره‌های آموزشی کسب درآمد در شبکه ‌های اجتماعی را نیز در اختیار مخاطبان عزیز قرار می دهد. می‌توانید با ارتباط با این مجموعه از تعرفه تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی اطلاع پیدا کنید، همچنین با خیال راحت تبلیغات و بازاریابی محصولات خود را به ما بسپارید.

ارتباط با پشتیبانی در واتساپ ارتباط با پشتیبانی در تلگرام

#مجید_درویش_زاده #لاین_استور#استارتاپونه
درویش زادهDarvishzade
پنل ممبر فالوور

    لطفا برای مشاوره رایگان در خصوص ارائه خدمات؛ فرم زیر را پر کنید:

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    شانستو برای دریافت تخفیف ویژه امتحان کن! (ویژه نمایندگی)