تبلیغات هدفمند در شبکه های اجتماعی
مزیت تبلیغات در شبکه های اجتماعی

تبلیغات هدفمند در شبکه های اجتماعی ❤️

تبلیغات هدفمند در شبکه های اجتماعی برای معرفی کسب ­و­کارهای مختلف در دنیای دیجیتال امروزی خیلی مهم است، چرا که امروزه استفاده از شبکه های اجتماعی به بخش جدایی‌ناپذیر زندگی اکثر مردم تبدیل شده است . تبلیغات هدفمند در شبکه های اجتماعی یکی از موثرترین روش‌های تبلیغات و فروش محسوب می‌شود. ا این تبلیغات با استفاده از راه های مختلف مانند برگزاری کمپین‌ها یا استفاده از اینفلوئنسرها و غیره روی پلتفرم‌های گوناگون تبلیغاتی، مشتری را جذب می‌کند.

تبلیغات هدفمند در شبکه های اجتماعی چیست؟

به هر نوع تبلیغاتی هدفمندی که در شبکه های اجتماعی انجام شود ،تبلیغات هدفمند در شبکه های اجتماعی : می گویند. یکی از موثرترین انواع این تبلیغات هم، تبلیغاتی است که شما به خود پلتفرم‌ها سفارش می‌دهید، مثل تبلیغات فیسبوک، اینستاگرام، توییتر و… . این شبکه‌های اجتماعی با اطلاعاتی که از این مخاطبان می‌گیرند، بر اساس سلیقه و علاقه‌مندی‌های آنها تبلیغات را به انها نشان می‌دهند.

این روزها مردم برای دنبال کردن اخبار روز، ارتباط برقرار کردن با دوستان خود و حتی خرید آنلاین از فروشگاه‌ها از شبکه‌های اجتماعی مختلف مانند اینستاگرام، لینکدین، واتساپ و تلگرام استفاده می‌کنند. از این رو شبکه های اجتماعی می‌تواند یک محیط خوب و فرصتی ارزشمند برای برندسازی و گسترش کسب و کار باشد که با تبلیغات هدفمند در شبکه های اجتماعی می‌توان به این هدف رسید. البته همانطور که می‌دانید برای تبلیغات در شبکه های اجتماعی شما ملزم به پرداخت هزینه هستید.

تبلیغات هدفمند در شبکه های اجتماعی
آشنایی با انواع تبلیغات هدفمند در شبکه های اجتماعی

مزایای تبلیغات هدفمند در شبکه های اجتماعی

تبلیغات هدفمند در شبکه های اجتماعی مزایای بسیاری دارد که به طور خلاصه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

امکان دیده شدن توسط طیف گسترده‌ای از مخاطبان
امکان هدفگذاری دقیق‌تر مخاطبین با توجه به سلیقه و سبک زندگی آن‌ها
تأثیر فراوان شبکه های اجتماعی بر خرید مشتریان
همسویی با اقدامات مربوط به تولید محتوا در شبکه های اجتماعی
دسترسی راحت و آسان به مخاطبانی که از دستگاه‌های موبایل استفاده می‌کنند

تفاوت تبلیغات و بازاریابی در شبکه های اجتماعی

بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی با تبلیغات در آن کاملا با هم فرق می کنند. در واقع برای پیشبرد استراتژی یک کسب و کار در دنیای مجازی ابتدا با بازاریابی در شبکه های مجازی، آنالیز و تحلیل کامل را روی کسب و کار، محصول و خدماتی که ارائه می‌دهد، مخاطب هدف آن در شبکه های اجتماعی مشخص می‌شود و طبق آن بهترین نوع پلتفرم در اختیار کسب و کار قرار می‌گیرد؛

اما در حوزه تبلیغات هدفمند در شبکه های اجتماعی، خدماتی که از جانب شرکت‌های گوناگون دیجیتال مارکتینگ مانند شرکت راز به صاحبین کسب و کار ارائه می‌شود، متفاوت است. به طور مثال در حوزه تبلیغات شبکه های اجتماعی تمرکز بیشتر روی روش‌های تبلیغاتی با استفاده از تکنیک‌های به خصوص است که این روش و تکنیک‌ها بر روی هر شبکه متفاوت است.

مطالعه بیشتر:  تبلیغات در اینستاگرام

انواع بهترین تبلیغات هدفمند در شبکه های اجتماعی

فیسبوک
تلگرام
اینستاگرام
توییتر
لینکدین
پینترست

تبلغات هدفمند درشبکه های اجتماعی
اهمیت تبلیغات هدفمند در شبکه های اجتماعی

تبلیغات هدفمند در شبکه اجتماعی اینستاگرام

این روزها اینستاگرام تبدیل به یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین شبکه‌ اجتماعی برای کاربران ایرانی شده است. طبق آمار اعلام شده در حال حاضر اینستاگرام بین ۱۰ الی ۱۴ میلیون کاربر ایرانی دارد . به همین علت بسیاری از صاحبین کسب و کار،در اینستاگرام تبلیغ می‌کنند.

اینستاگرام قابلیت‌های مختلفی دارد که با استفاده از آن‌ها می‌توان تبلیغات هوشمندانه انجام داد. از ویژگی‌های اینستاگرام می‌توان به قابلیت تجاری کردن صفحه، استفاده از الگوهای آماده، پیگیری هشتگ‌ها ، میزان بازدید از صفحه و اطلاعات آماری دیگر اشاره کرد.

تبلیغات هدفمند در شبکه اجتماعی لینکدین

لینکدین یکی دیگر از شبکه‌های اجتماعی محبوب است که فعالیت آن به صورت تخصصی روی حوزه تجارت و کاریابی است؛ تبلیغات در شبکه اجتماعی لینکدین مزایای بسیاری دارد؛ به طور مثال دسترسی شما به مخاطبان هدفمند بهتر صورت می‌گیرد و با افراد متخصص در زمینه کاری خود بیشتر آشنا می‌شوید.

برای تبلیغات در لینکدین می‌توانید از امکانات مختلف این شبکه اجتماعی استفاده کنید؛ امکاناتی مثل تجاری کردن صفحه و استفاده از آن برای ایجاد تبلیغ متنی که برای اینکار کافی‌ست عنوان، توضیحات و عکس مورد نظرتان و آدرس لندینگ پیج خود را وارد کنید تا در صفحه تجاری شما به نمایش گذاشته شود. علاوه بر این هشتگ گذاری که به تازگی در بین کاربران ایرانی نیز مرسوم شده است، از راهکارهای تبلیغاتی در لینکدین است و کمپین‌های اسپانسری لینکدین که پولی هستند و ممکن است برای کاربران ایرانی محدودیت داشته باشد.

تبلیغات در شبکه اجتماعی واتساپ

درست است که واتساپ یک اپلیکیشن پیام‌رسان موبایل است و بیشتر برای پیام دادن و مکالمه صوتی یا تصویری از آن استفاده می‌شود؛ اما از آنجا که این اپلیکیشن رایگان بوده و تعداد کاربران آن، به ویژه کاربران ایرانی، زیاد است، فرصت خوبی برای برای کسب و کارها در تبلیغ ایجاد کرده است. امکانات مختلف واتساپ مثل امکان گروه زدن، اشتراک گذاری مطالب مختلف در فرمت‌های عکس، ویدئو و متن و غیره می‌تواند برای برخی از کمپین‌های تبلیغاتی کسب و کار شما مناسب باشد.

مزایای تبلیغات هدفمند در شبکه اجتماعی
مزیت تبلیغات هدفمند در شبکه های اجتماعی

تبلیغات در فیسبوک

اگر کسب و کار شما بین المللی است، در استفاده از تبلیغات در فیسبوک، تردید نکنید.یک صفحه بیزنسی در فیسبوک بسازید، و با کمک Facebook Ads Manager برای تبلیغات خود هدف‌گذاری کنید. مخاطبان هدف، بودجه تبلیغات، عکس، ویدیو و محتوا خود را انتخاب کنید و شاهد نمایش تبلیغ خود باشید.

تبلیغات در توییتر

توییتر بستری عالی برای تبلیغ و وایرال شدن در مدت کوتاه برای کسب و کارهاست.از توییتر برای افزایش کلیک وبسایت، آگاهی برند، فالوور، تعامل توییت و نصب اپلیکیشن می‌توانید استفاده کنید.

تبلیغات در یوتیوپ

شاید کمی غیر طبیعی به نظر برسد، اما اجرای تبلیغ در یوتیوب می‌تواند بسیار قدرتمند باشد. شبکه ای که روزانه بیش از ۵ میلیارد بازدید ویدیو را ثبت می‌کند. البته منظور ما اجرای آگهی های چند ثانیه ای ابتدای ویدیوها نیست. این نوع تبلیغات موثر است، اما ما درباره کمپین دیگری صحبت می‌کنیم.

بهتر است با یک یا چند کانال پرطرفدار ارتباط برقرار کنید. از آنها حمایت مالی کرده تا در ویدیوهای تولید شده درباره شما و برندتان صحبت کنند. همچنین می‌توانید برای وب سایت خود از این نوع آگهی یک لینک دریافت کنید تا بازدید کننده های بیشتری به شما مراجعه کنند.

نتیجه گیری

دنیای دیجیتال امروزی می‌تواند یک فرصت بسیار عالی برای دیده شدن و ماندگار شدن کسب و کار شما باشد. با این حال وارد شدن و ماندگار ماندن در آن نیاز به هدف‌‌گذاری دقیق و استراتژی راهبردی دارد از این رو کمک گرفتن از گروه‌ها و شرکت‌های متخصص در زمینه بازاریابی و تبلیغات هدفمند در شبکه های اجتماعی می‌تواند به شما در پیش بردن این کار کمک کند پس فرصت را از دست ندهید و همین حالا برای موفقیت کسب و کارتان اقدام نمایید.

اگر شما هم نیز قصد فروش محصولات یا خدمات خود از طریق شبکه های اجتماعی را دارید،می توانید از خدمات مجموعه لاین  استور استفاده نمایید.برای این کار فقط کافی است با مشاوران ما در ارتباط باشید.
#مجید_درویش_زاده #لاین_استور#استارتاپونه
درویش زادهDarvishzade
پنل ممبر فالوور

    لطفا برای مشاوره رایگان در خصوص ارائه خدمات؛ فرم زیر را پر کنید:

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    شانستو برای دریافت تخفیف ویژه امتحان کن! (ویژه نمایندگی)