دانشگاه تلگرام
دانشکده تلگرام در دانشکده تلگرام شما با ترفند ها و نکات بسیار کاربردی در زمینه تلگرام و تبلیغات شبکه های اجتماعی آشنا میشوید دانشگاه شبکه های اجتماعی - دانشکده تلگرام
دانشکده تلگرام در دانشکده تلگرام شما با ترفند ها و نکات بسیار کاربردی در زمینه تلگرام و تبلیغات شبکه های اچتماعی آشنا میشوید دانشگاه شبکه های اجتماعی - دانشکده تلگرام

آموزش های تلگرام و دیگر شبکه های اجتماعی

اردیبهشت, 1395

  • 9 اردیبهشت

    هفت روش بازاریابی برای کسب و کارهای کوچک

    هفت روش بازاریابی برای کسب و کارهای کوچک

    🌺 در این نوشته کوتاه، هفت نکته بازاریابی کم خرج ولی بسیار موثر برای کمک به کسب و کارهای کوچک جهت یافتن مشتریان و افزایش فروش محصولات و خدمات به آنان گردآوری شده است.

    ادامه مطلب
  • 9 اردیبهشت

    موثرترین روش های تبلیغات اینترنتی برای مشاغل کوچک

    ولین تبلیغاتی که در اینترنت شکل گرفت به صورت متنی بود اما بعدها بنرهای گرافیکی و متحرک جزو جذابیت های دنیای اینترنت شد. ابتدا این بنرها توجه مخاطب را جلب می کردند و همین علاقه مندی سبب شد تا استفاده از بنرها گرافیکی به سرعت رشد کند. اما هر چه …

    ادامه مطلب
  • 8 اردیبهشت

    همه چیز در مورد ایمیل تبلیغاتی یا ایمیل مارکتینگ

    اهمیت تبلیغات با ایمیل (تبلیغات ایمیلی) نامه همواره یکی از ابزارهای بازاریابی و تبلیغات بوده است. با افزایش روزافزون استفاده از پست الکترونیک (email) این ابزار به شیوه اثربخشی برای تبلیغات اینترنتی تبدیل شده است. تبلیغات از طریق پست الکترونیک ابزار مقرون به صرفه ای است که از نرخ پاسخگویی …

    ادامه مطلب
  • 8 اردیبهشت

    همه چیز درباره تبلیغات اینترنتی

    یکی از شرایط اساسی برای موفقیت در جذب آگهی در هر رسانه، انتخاب صحیح گروه آگهی دهنده هاست. با فرض جذب آگهی برای سایتهای اینترنتی فارسی، بایستی ببینیم تاکنون از چه کسانی آگهی درج شده و در آینده از چه کسانی می شود برای سایتهای اینترنتی آگهی گرفت؟     …

    ادامه مطلب
  • 6 اردیبهشت

    اختلالات تلگرام ادامه دارد – آپدیت ها در راهند

    تلگرام امشب (ساعت یک بامداد هفتم اردیبهشت ۹۵) در برخی مناطق جهان دچار کندی و قطعی شد   قطعی و اختلال سیستم ربات‌ها در تلگرام، مجزا و بیشتر از قطعی گفتگوی شخصی و کانال بود که پیش‌بینی می‌شود علت آن یک آپدیت روی سیستم ربات‌ها باشد  

    ادامه مطلب
  • 6 اردیبهشت

    سه عملکرد اساسی برای بازاریابی در کانال‌های چندگانه

    ارتباطات بازاریابی همچنان از طریق تعامل مخاطبان با برندها شکل می‌گیرد و افزایش تعداد کانال‌ها این تعامل را آسان تر می‌کند. موفقیت کمپین تا حد زیادی به رساندن پیام‌های درست به مخاطبان هدف بستگی دارد؛ از این رو، استفاده از تک کانال‌ها و یا حتی کانال‌های دوگانه برای بازاریابی، چندان …

    ادامه مطلب
  • 6 اردیبهشت

    بازاریابی اینترنتی

    تبلیغات اینترنتی نوعی از تبلیغات است که بدلیل ارزانی، ماندگاری زیاد و فراگیر بودن آن همزمان با رشد ابزارهای اطلاع رسانی و روابط عمومیجایگاه خاصی را در بین تبلیغاتچی‌ها باز کرده است. شبانه‌روزی و بی وقفه بودن آن و قابلیت ایجاد تغییرات بصورت به روز باعث شده این نوع تبلیغات …

    ادامه مطلب
  • 6 اردیبهشت

    تبلیغات در دنیای مجازی چگونه است؟

    وقتی کلی کها از پول م یگویند روزگاری است رایانه همه زندگی بشر قرن ۲۰ را به خود اختصاص داده است و شاید اقرار نباشد که بگوییم همه چیز از یک وسیله ب یجان به نام رایانه شروع م یشود. خیلی از ما روز خود را با رایانه آغاز می …

    ادامه مطلب
  • 6 اردیبهشت

    روشی جدید در تبلیغات مجازی و کمپین های دیجیتال

    پادکست روشی جدید در تبلیغات مجازی و کمپین های دیجیتال ؛ بشنوید :     پس از کوچ دسته جمعی کاربران شبکه های اجتماعی از وایبر و واتس اپ به شبکه پیام رسان تلگرام در ایران، بواسطه مزیت های کم نظیر شبکه تلگرام همچون امنیت و سرعت بالای آن و پس از …

    ادامه مطلب
  • 6 اردیبهشت

    هفت تصور نادرست در مورد بازاریابی شبکه‌ای

    ازاریابی شبکه‌ای یک مدل کسب‌وکار با ۵۰ سال قدمت است. تصورات نادرست بسیاری در مورد این نوع از بازاریابی وجود دارد که در بهترین حالت آن را یک کسب‌وکار بی‌اهمیت و در بدترین حالت، عده‌ای از فروشندگان حریص تعریف می‌کنند.   اما اگر این نگرش‌ها و تصورات غلط قدیمی را …

    ادامه مطلب
  • 6 اردیبهشت

    لزوم ارتقای سواد فضای مجازی برای استفاده صحیح از شبکه های اجتماعی

    کارشناس فضای مجازی بر ضرورت ارتقای سواد فضای مجازی در جامعه تاکید کرد و گفت: این موضوع می تواند زمینه استفاده صحیح و مناسب از شبکه های اجتماعی را فراهم کند. روح الله مومن نسب روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار علمی ایرنا اظهار کرد: در صورت نهادینه …

    ادامه مطلب
  • 6 اردیبهشت

    علت استفاده افراطی از شبکه‌های اجتماعی چیست؟

    استادیار دانشکده علوم تربیتی دانشگاه اصفهان گفت: بعد منفی استفاده از شبکه‌های اجتماعی مجازی ناشی از عدم آگاهی استفاده درست از این شبکه‌ها است. نگین برات دستجردی اظهارکرد: شبکه‌های اجتماعی مجازی به فضایی گفته می شود که کاربران آن متعلق به یک جامعه واقعی هستند و با برخورداری از حقوق …

    ادامه مطلب
  • 5 اردیبهشت

    بیست رسانه اجتماعی برتر دنیا

    ۱ – فیس بوک (Facebook.com): فیس بوک بزرگترین شبکه اجتماعی دنیا با بیش از ۹۰۱ میلیون نفر کاربر (آپریل ۲۰۱۲) است. این وب سایت در فبروری ۲۰۰۴ تاسیس شد. چیزی که باعث شده تا فیس بوک به اوج شهرت امروزی خود برسد این است که کاربران می توانند دوست پیدا کنند، …

    ادامه مطلب
  • 5 اردیبهشت

    بیشترین درآمد فیس بوک از کجاست؟

    فیس‌بوک همچنان به افزایش تصاعدی درآمدهایش از طریق تبلیغات ادامه می‌دهد و در سه‌ماهه قبل نیز توانسته ۷۳ درصد از مجموع درآمدهایش را از طریق تبلیغات کسب کند. به گزارش دیجی کالا، فیس‌بوک همچنان به افزایش تصاعدی درآمدهایش از طریق تبلیغات ادامه می‌دهد و در سه‌ماهه قبل نیز توانسته ۷۳ …

    ادامه مطلب
  • 5 اردیبهشت

    اهمیت شبکه هایی اجتماعی

    شبکه‌های اجتماعی شیوه برقراری ارتباط مردم را تغییر داده‌اند. این شبکه‌ها از قبیل فیس‌بوک، توییتر، اینستاگرام، گوگل پلاس، لینکدین و سایر شبکه‌های اجتماعی، برقراری ارتباط بین مردم را ساده‌تر کرده‌اند. شما می‌توانید به‌راحتی و با پیگیری مطالب، عکس‌ها و ویدئوهایی که دوستانتان منتشر می‌کنند از آنها باخبر شوید اهمیت شبکه‌های …

    ادامه مطلب
  • 5 اردیبهشت

    ده قانون برای بازاریابی رسانه‌های اجتماعی

    محتوا اهرم قدرت در بازاریابی رسانه‌های اجتماعی است که باعث افزایش مخاطبان می‌شود، اما در شروع کار و بدون هیچ تجربه‌ و بینش قبلی کمی چالش‌برانگیز خواهد بود. بنابراین درک اصول بازاریابی رسانه‌های اجتماعی ضروری است.       بازاریابی رسانه‌های اجتماعی یک شیوه بازاریابی است که ضوابط و مراحل …

    ادامه مطلب
  • 5 اردیبهشت

    ده نکته برای مدیریت حرفه ای فیس بوک

    هنگامی که بحث رسانه های اجتماعی به میان می آید، فیس بوک یکی از قدرتمند ترین ها است. در اوایل سال جاری، شبکه اجتماعی بزرگ آبی رنگ دارای یک میلیارد و ۲۸۰ میلیون کاربر فعال بطور ماهانه بود. که یک سر و گردن بالاتر از دیگر سایت های محبوب مانند …

    ادامه مطلب
  • 5 اردیبهشت

    بازاریابی شبکه اجتماعی چیست؟

    بازاریابی شبکه اجتماعی از اهرم شبکه های اجتماعی برای افزایش تعامل و تبادل نظر با مخاطبان و افزایش فروش استفاده کنید. بازاریابی شبکه اجتماعی بعنوان مثال در گوگل پلاس حضور شما را در موتورهای جستجوگر مستحکم می کند. برند و نام تجاری شما را معروف می کند، محصولات و خدمات …

    ادامه مطلب
  • 5 اردیبهشت

    قدرتی جدید به نام شبکه اجتماعی در بازاریابی

    درباره شبکه‌های اجتماعی و میزان تاثیرگذاری آن‌ها بر بازاریابی، حرف‌های زیادی زده می‌شود. بسیاری از سازمان‌ها در فیس‌بوک، تویی‌تر و سایر شبکه‌های اجتماعی مجازی صفحات مخصوص به خود ایجاد کرده‌اند. درحالی که بسیاری عقیده دارند که ارزش حرفی که دهان به دهان میان مشتریان می‌گردد بسیار زیاد است، ولی ارزش …

    ادامه مطلب
  • 5 اردیبهشت

    چرا تبلیغات در اینستاگرام مفید و موثر است؟

    اینستاگرام یک شبکه اجتماعی قدرتمند و مناسب برای معرفی محصولات است اما برای برند سازی بر اساس تبلیغ مناسب نیست بنابراین هرگز نباید اهمیت تبلیغات در اینستا را فراموش کنید و به این موضوع هم خیلی دقت داشته باشید که بیشترین تمرکز خودتون رو برای معرفی محصول توی اینستاگرام بزارید …

    ادامه مطلب
  • 5 اردیبهشت

    بهترین روش تبلیغات اینترنتی

    در این پست به بررسی مهم ترین روشهای تبلیغات اینترنتی و بازاریابی آنلاین خواهیم پرداخت تا ببینیم هر یک چه ویژگیهایی داشته و کدام یک برای استفاده مناسب تر هستند. بیزینس بدون تبلیغات وجود نخواهد داشت و برای موفقیت گریزی از انجام تبلیغات نیست پس چه بهتر که بهترین روشهای …

    ادامه مطلب
  • 5 اردیبهشت

    ابزارها و روشهای تبلیغات در اینترنت چیست

    سوال این است ؛ ابزارها و روشهای تبلیغات در اینترنت چیست؛ شما بعنوان مدیر وبلاگ ؛ مدیر وبسایت ؛ کاربر حرفه ای و کاربر پاره وقت ؛ می توانید خدمات ؛ سرویسها ؛ محصولات و کالاو … خود را در اینترنت تبلیغ کنید؛ همه اینترنت ابزار شمااست حتی می توانید …

    ادامه مطلب
  • 5 اردیبهشت

    روشهای نوین تبلیغات در اینترنت

    مقدمه امروزه تبلیغات از روش‌های گوناگونی توسط رادیو، تلویزیون، روزنامه‌‌ها، مجلات، در سطح شهرها بر بیلبوردها و… صورت می‌گیرد؛ اما در این بین یکی دیگر از روش‌هایی که هزینه کمتر و تاثیرگذاری مناسبی دارد، تبلیغات از طریق اینترنت یا همان تبلیغات آنلاین است. روشی که سال‌ها است بسیاری از کشورهای …

    ادامه مطلب
  • 5 اردیبهشت

    سیزده روش جدید برای تبلیغات در دنیای مجازی

    شرکت های بزرگ و کوچک و فروشگاه هایی که میخواهند به کسب و کار خود توسعه دهند و آرزوی افزایش مشتریان خود را دارند چگونه میتوانند مخاطبان خود را بسوی خود جذب کنند ؟ بازاریابی و تبلیغات اینترنتی اولین و بهترین پیشنهاد متخصصان و کارشناسان در تمام دنیا و بخصوص …

    ادامه مطلب
  • 5 اردیبهشت

    ده روش‌ نوین بازاریابی و تبلیغات

    روش‌های نوین بازاریابی و تبلیغات ۱) یکی از عوامل عدم موفقیت در زمینه بازاریابی زمانی حاصل می‌شود که سایت قادر به ایجاد بستری امن و قابل اطمینان در هنگام سفارش خریداران، نباشد.برای ایجاد چنین اطمینانی، سایت می‌تواند به خریداران این اطمینان رابدهدکه کلیه عملیات سفارش خرید از طریق سرورهای امن …

    ادامه مطلب
  • 5 اردیبهشت

    روش های تبلیغ موثر در اینترنت

    امروزه اینترنت آنقدر در زندگی روزمره همه نفوذ کرده است که نمی توان از پتانسیل بالای کاربران آن غافل ماند کاربرانی که دیگر فقط نوجوان و جوان نیستند بلکه فعالین بازار و سرمایه گذارانی که سرمایه های کلانی هم در اختیار دارند را هم شامل می شوند افرادی که می …

    ادامه مطلب
  • 5 اردیبهشت

    تبلیغات اینترنتی چیست؟

    تعریف تبلیغات اینترنتی تبلیغات اینترنتی به استفاده از اینترنت به عنوان یک کانال و وسیله ارتباطی برای ارسال تبلیغات در محیط وب اشاره دارد،در تعریفی دیگر، تبلیغات اینترنتی را اینگونه تعریف نموده‌اند: نمایش دادن نامها وعلائم تجاری، شعارها و تصاویر تبلیغاتی در سایتهای (پایگاههای) پربیننده اینترنت، به نحوی که به …

    ادامه مطلب
  • 5 اردیبهشت

    بازاریابی محتوایی چیست؟

    این که برای موفقیت در بازاریابی، نیازمند به برقراری ارتباط با مشتری هستیم، واقعیتی است که احتمالاً برای شما بسیار تکراری است ! اما پاسخ به این سوال که چگونه ارتباط مذکور را باید ایجاد کنیم، احتمالاً برای شما جذاب باشد. content marketing یا «بازاریابی محتوایی» یا به عبارتی «بازاریابی …

    ادامه مطلب
  • 5 اردیبهشت

    چگونه در شبکه‏ های اجتماعی تبلیغات کنیم؟

    کلیپ‌سازی راز موفقیت تبلیغات در فضای مجازی روزانه ذهن مخاطبان با روش‏های مختلفی درگیر حجم زیادی پیام تبلیغاتی می‌شود و همین منجر به بی‏توجهی به بخشی از این تبلیغات شده است. از این‌رو شرکت‌ها برای موثر کردن تبلیغات کالا تنها راه‌حل را افزایش نقاط تماس یافته‌اند، به‌طوری‌که از تمام ابزارهای …

    ادامه مطلب
  • 5 اردیبهشت

    بنرها و بازاریابی در فضای مجازی

    تبلیغات از طریق اینترنت با هدف بازاریابی، یکی از قوی ترین و موثرترین ابزار در تجارت الکتریک محسوب می گردد. هدف از مطرح کردن بحث بنرها در حوزه ی تبلیغات، بررسی شیوه های موجود در طراحی و ارائه بنرها در جهان و ایران و سپس مطالعه نقاط قوت و ضعف …

    ادامه مطلب

شانستو برای دریافت تخفیف ویژه امتحان کن! (ویژه نمایندگی)