افزایش ممبر و فالوور شبکه های اجتماعی
تفاوت پروموشن اینستاگرام با تبلیغات در چیست؟
تفاوت پروموشن اینستاگرام با تبلیغات در چیست؟

تفاوت پروموشن اینستاگرام با تبلیغات در چیست؟

0
(0)

در لا به لای امکانات گسترده اینستاگرام امکانی وجود داره به نام پروموشن Promotion که از دید خیلی ها پنهان و یا اینکه از کنار این امکان رد میشن در این مطلب می خواهیم به تفاوت پروموشن اینستاگرام با تبلیغات در چیست؟ پاسخ بدهیم اما ابتدا اگر مطلب پروموشن یا پروموت در اینستاگرام چیست ؟ را مطالعه نکردید ابتدا این کار را انجام دهید . و سپس همراه لاین استور به مطالعه ادامه این مطلب بپردازید.

پروموشن اینستاگرام چطور موجب رشد کسب‌و‌کار‌ها می‌شود؟

آیا تا به حال درباره اثبات اجتماعی مطلبی را شنیده‌اید؟ این موضوع بدین معنا است که هر چه پست‌های یک کسب‌و‌کار در شبکه‌های اجتماعی بیشتر مورد بازدید، بازبینی، به‌اشتراک‌گذاری و … قرار گیرند، آن کسب‌و‌کار هم در دنیای واقعی و هم در فضای مجازی از مقبولیت بیشتری برخوردار خواهد بود. محبوبیت در بین مردم نه تنها اعتبار، بلکه مهم بودن یک موضوع را نیز نشان می‌دهد.

در دنیای دیجیتال امروزی که اطلاعات با سرعت سرسام‌آوری در حال جابجا شدن است، طبیعتا کسب‌و‌کار‌هایی می‌توانند در زمینه تولید محتوا موفق باشند که شاخص‌های فنی را نیز رعایت کنند. اگر محتوای شما بتواند افرادی را به خود جذب کند، آنگاه عملکردی شبیه به گلوله برف خواهد داشت.

پروموشن اینستاگرام چطور می‌تواند محبوبیت اجتماعی یک کسب‌و‌کار را افزایش دهد؟

بزرگ‌ترین کاربرد پروموشن اینستاگرام در زمینه اطلاع‌رسانی برند‌ها است. الگوریتم این پلتفرم نیز همانند سایر شبکه‌های اجتماعی بر عامل سرعت/محبوبیت تکیه دارد؛ یعنی هرچه میزان محبوبیت پست‌های شما بیشتر باشد، کاربران بیشتری نیز شما را مشاهده خواهند کرد.

اینستاگرام پی برده که حدود ۶۰ درصد کاربران این شبکه از طریق این پلتفرم از محصولات و سرویس‌های جدید مطلع شده و همچنین ۷۵ درصد کاربران نیز اظهار کرده‌اند که پس از مشاهده یک پست، اقداماتی از جمله بازدید از وب‌سایت، خرید محصولات و … را انجام داده‌اند.

تفاوت پروموشن اینستاگرام با تبلیغات در چیست؟

پروموشن اینستاگرام باعث بیشتر دیده شدن پست‌های کاربران شده و هزینه انجام این کار نیز بر اساس پرداخت مبلغی به ازای هر ۱۰۰۰ بازدید (CPM) صورت می‌گیرد. این در حالی بوده که تبلیغات شرکت‌هایی همانند گوگل بر مبنای تعداد کلیک موفق (CPC) است.

پست‌های پروموشن پست‌هایی عادی و غیرتبلیغاتی بوده و شما آن‌ها را به پست‌های اسپانسرشده تبدیل می‌کنید. شاید آن‌ها نیز از تگ «Sponsored» استفاده کنند، اما برخورد اینستاگرام با آن‌ها متفاوت خواهد بود. در واقع یک پست تبلیغاتی را می‌توان با روش‌های مختلفی طراحی کرد، اما پروموشن به معنا افزایش لایک، بازدید و اظهارنظر همان پست تبلیغاتی ساده است.

دلیل اینکه اینستاگرام پروموشن را به‌عنوان یک ویژگی جداگانه ارائه می‌دهد این است که در شبکه‌های اجتماعی هیچ کسب‌و‌کار و هیچ حسابی نباید فقط از یک نوع پست استفاده کند. بهترین استراتژی در فضای مجازی، ایجاد تعادل بین پست‌های پروموشن و پست‌های تبلیغاتی ساده است.

آیا سایر انواع تبلیغات از پروموشن ارزان‌تر هستند؟

در حقیقت اطلاعات کاملی در این زمینه در دسترس نیست، اما طبق برآورد‌های مؤسسه AdEspresso، هزینه تبلیغات کلیکی بین ۰.۷ الی ۰.۸ دلار متغیر بوده و این در حالی است که این تبلیغات برای سنین ۲۵ الی ۳۴ سال نسبت به سنین ۱۳ الی ۱۷ سال، هزینه بیشتری خواهند داشت.

 

برای امتیاز دادن به این مطلب از راست به چپ ستاره بدهید !

0 / 5. 0

اولین کسی باشید که به این مطلب ستاره می دهد

این مطلب را مفید میدانید...

برای ارتقاء این مطلب نظر بدهید

پیشهادتان به نویسنده و مدیر سایت

#مجید_درویش_زاده #لاین_استور #استارتاپونه

درباره‌ی نویسنده لاین استور

نویسنده و پشتیبان لاین استور
دانشگاه مفهومی شبکه های مجازی

اینو دیدی ؟

آیا باید برای پیجم فالوور ایرانی بخرم یا خارجی؟

آیا باید برای پیجم فالوور ایرانی بخرم یا خارجی؟

5 (1) برای امتیاز دادن به این مطلب از راست به چپ ستاره بدهید ! …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنل کاربری

پنل ادمین

پنل بازاریاب

پنل همکار طلایی

پنل نمایندگی مجاز

پنل نمایندگی ریبرند

پنل نمایندگی ویژه