چرا بازاریابی پیامکی داشته باشیم؟

چرا بازاریابی پیامکی داشته باشیم؟ ❤️

🌺بازاریابی پیامکی به عنوان یکی از موثرترین و سریع ترین راه های تبلیغات و برقراری ارتباط با مشتریان است. اثر بازاریابی پیامکی را در عرض چند ثانیه می بینید.همانطور که برندهای های بیشتری به دنبال جذب مشتری هستند، پیام کوتاه هم روز به روز به بخشی مهم در بازاریابی تبدیل می شود. با این حال، با وجود اینکه تعداد کمی از آژانس های بازاریابی دیجیتال پیام کوتاه را به عنوان یک پیشنهاد اصلی ارائه می دهند، مشتریان آنها به طور بالقوه ارتباطات با مشتریان و افزایش ROI را از دست می دهند.

سلام به دوستان عزیز لاین استور، مشاور و مجری آموزش و تبلیغات در شبکه های اجتماعی؛ سازمان ها به اشتباه معتقدند که بازاریابی پیامکی نیاز به سرمایه گذاری سنگین در برنامه ها دارد و اجازه ارتباط شخصی و هدفمند را نمی دهد و فاقد تجزیه و تحلیل قوی برای پشتیبانی از بازگشت سرمایه است. واقعیت این است که دسترسی به ارتباطات تلفن همراه بسیار آسان تر از تصور است و دسترسی به مصرف کنندگان تلفن همراه چه تلفن های هوشمند و غیر هوشمند، می تواند به سادگی با ارسال یک پیام متنی شخصی و هدفمند انجام شود.

 

مزایای بازاریابی پیامکی
پنل پیامک روشی برای جدب مشتری

چرا بازایابی پیامکی روش موثر برای جذب مشتری است؟

  1. یک کانال مستقیم و فوری است.

پیام کوتاه با نرخ خواندن ۹۷٪ در عرض ۱۵ دقیقه تحویل، یکی از فوری ترین کانال های موجود است. می توانید اطمینان حاصل کنید که پیام های مهم شما تقریباً فوری خوانده می شوند. ۴۵٪ از تبلیغات پیامکی بازدهی سرمایه گذاری موفقیت آمیزی را ایجاد می کند که در صورت ترکیب با سایر کانال های معروف مانند ایمیل و شبکه های اجتماعی به بیش از ۵۰٪ می رسد.

  1. می تواند کانال های دیگر را پشتیبانی و ادغام کند.

مهم است که همه کانال ها در ترکیب بازاریابی به خوبی با هم کار کنند و پیامک نیز از این قاعده مستثنی نیست. پیام کوتاه یک کانال مستقل عالی است، اما توانایی تقویت و پشتیبانی سایر رسانه های بازاریابی مانند شبکه های اجتماعی و ایمیل را نیز دارد.

پیامک علاوه بر اینکه به تنهایی عالی است، می تواند در جهت تقویت و پشتیبانی سایر رسانه های محبوب در بین مصرف کنندگان مانند شبکه های اجتماعی و ایمیل نیز عمل کند.

به عنوان مثال آنها می توانند به مشتریان یادآوری کنند که ایمیلی را که ساعت ها یا حتی روزهای قبل توسط یک برند تجاری ارسال شده بخوانند. پیامک پیگیری ساده با این سوال که “آیا ایمیل ما را خوانده اید؟” می تواند به افزایش نرخ باز کردن ایمیل کمک کند.

  1. می توانید درباره مشتریان خود بیشتر بدانید.

پیام کوتاه یک کانال عالی برای دریافت بازخورد از مشتریان شما از طریق نظرسنجی است. تحقیقات نشان می دهد که به طور متوسط ​​۳۱٪ از مصرف کنندگان از طریق پیام کوتاه به یک نظرسنجی پاسخ می دهند که میانگین زمان پاسخگویی کاربران برای آنها بیش از ۵ دقیقه است. یعنی شما می توانید در مدت زمان کوتاهی نتایج خوبی کسب کنید.

  1. می توانید تعامل مشتری را افزایش دهید.

SMS را به عنوان راهی برای تقویت تعامل برند خود با مشتریان در کل چرخه عمر مشتری در نظر بگیرید. کسب و کارها باید به یاد داشته باشند که نوع محتوایی را که ارسال می کنند تغییر دهند، در حالی که ممکن است مشتریان برای به روزرسانی ها و اخبار مربوط به تحولات آینده در این برند ارزش قائل شوند، این اطلاعات بهتر است از طریق ایمیل در صورت مناسب تر بودن با پیام رسانی خلاقانه، ارائه شود.

علاوه بر این ، برند ها می توانند از پیام کوتاه برای پیشنهادات فوری و پیش بینی شده مربوط به فروش مانند کوپن ، تخفیف ، تبلیغات یا حتی پیام های تولد استفاده کنند.

  1. داده های پاسخ، شما را قادر می سازد نظارت و ردیابی داشته باشید.

ردیابی ROI معنی دار، شناسایی مشتریانی که از طریق پیام متنی درگیر می شوند و نرخ تحویل را کنترل می کنند، همه اینها از طریق پیام کوتاه امکان پذیر است. با استفاده از این تجزیه و تحلیل ها ، مشاغل می توانند کمپین های هدفمند دیگری ایجاد کرده و به طور مستمر درک بهتری از پایگاه داده تلفن همراه خود ایجاد کنند.

حالا که با مزایای بازاریابی پیامکی آشنا شدید، وقت را از دست ندهید و مراقب باشید تا از رقبای خود عقب نیفیتید. ما در مجموعه لاین استور با ارائه پنل پیامک کشوری، فرصت های بسیار جذابی برای تعامل و ارتباط بیشتر با مشتری، جذب مشتری بیشتر و افزایش فروش در اختیار شما قرار می دهیم.

مزایای بازاریابی پیامکی
پنل پیامک روشی برای جدب مشتری

بازاریابی پیامکی با پنل پیامک لاین استور

پنل ارسال پیامک لاین استور یک پنل کاربردی با خدمات بسیار متنوع است که امکان ارسال پیامک‌های تبلیغاتی، نظرسنجی، پیام های صوتی، ارسال پیام بر اساس سن، جنسیت، منطقه، پیام به صورت گروهی و تکی و… را در اختیار شما قرار می‌دهد.

مجموعه لاین استور به‌ عنوان یک مجموعه متخصص و حرفه‌ای در زمینه تبلیغات و بازاریابی و به‌ عنوان مجری آموزش کسب درآمد از شبکه ‌های اجتماعی، پنل پیامک لاین استور را با هدف ارسال پیام‌ های تبلیغاتی و همچنین کسب درآمد برای افراد علاقه ‌مند به کسب ‌و کارهای اینترنتی در اختیار مخاطبان عزیز قرار می‌دهد.

در پنل پیامک لاین استور امکانات بسیار متنوعی در دسترس کاربران عزیز قرار می‌گیرد. مخاطبان عزیز در ۴ سطح کاربری، ادمین، بازاریاب و همکار طلایی می‌توانند به خدمات و تخفیفات ویژه پنل پیامک لاین استور دسترسی داشته باشند. اما قبل ‌از بیان خدمات ارائه ‌شده به سطح های کاربری، ادمین، بازاریاب و همکار طلایی، امکانات کلی سامانه پیامک لاین استور بیان می‌شود. امکانات کلی سامانه پیامک لاین استور شامل موارد زیر می‌باشد:

  • سرویس پیام کوتاه
  • سرویس فکس مارکتینگ
  • سرویس ایمیل مارکتینگ
  • ارسال تکی و گروهی
  • ارسال دفترچه تلفن
  • ارسال منطقه‌ای
  • ارسال کدپستی
  • ارسال سن و جنسیت
  • ارسال بر اساس رنج شماره
  • گزارش پیام‌ های دریافتی و ارسالی
  • قابلیت دفترچه تلفن
  • قابلیت ورود مخاطبین از موبایل
  • ارسال مشاغل و اصناف
  • ارسال محله‌ای
  • ارسال از روی نقشه
  • ارسال کلمات کلیدی
  • ارسال بانک شماره دسترسی اپراتور خدماتی
  • ارسال دکل BTS ایرانسل
  • ارسال دکل LBS همراه اول
  • دسترسی اپراتور ویژه
  • درخواست‌ های پشتیبانی
  • استدیو ضبط صدا
  • دسترسی اپراتورهای ارسال
  • شماره‌های عمومی ارسال
  • گنجینه پیامک تبریک و یادآوری
  • استعلام بک لیست مخابراتی
  • پیامک مسابقه و نظرسنجی
  • پیش‌خرید – فاصله هفت روز تست
  • وب سرویس
  • سرویس پیام صوتی
  • صندوق انتقادات و پیشنهادات

چرا بازاریابی پیامکی داشته باشیم؟

مخاطبان عزیز می‌توانند ضمن دریافت تمامی خدمات مذکور در همه پنل های کاربری، ادمین، بازاریاب و همکار طلایی از خدمات متنوع و ویژه دیگری نیز بسته به نوع پنل استفاده می نمایند.

همان ‌طور که بیان گردید، در چهار سطح مختلف می‌توان به سرویس‌های موجود در پنل پیامک لاین استور دسترسی داشت که در ادامه بیان می‌شود:

  1. پنل کاربری

  • دسترسی به امکانات کلی سامانه پیامک لاین استور که در بالا ذکر شد.
  • یک خط شماره اختصاصی
  • ۱۰ پیامک هدیه
  1. پنل ادمین

  • دسترسی به امکانات کلی سامانه پیامک لاین استور که در بالا ذکر شد.
  • ۲ خط شماره اختصاصی
  • منشی پیامکی
  • ۱۰۰ پیامک هدیه
  1. پنل بازاریاب

  • دسترسی به امکانات کلی سامانه پیامک لاین استور که در بالا ذکر شد.
  • ۳ خط شماره اختصاصی
  • امکان کنترل از راه دور و آفلاین
  • منشی پیامک
  • پیامک نوبت‌ دهی
  • ۳۰۰۰ تعداد پیامک هدیه
  1. پنل همکار طلایی

  • دسترسی به امکانات کلی سامانه پیامک لاین استور که در بالا ذکر شد.
  • سرویس ارزش‌افزوده
  • ۵ خط شماره اختصاصی
  • کنترل از راه دور و آفلاین
  • منشی پیامک
  • پیامک نوبت‌ دهی
  • ۵۰۰۰ پیامک هدیه

در صورتی که شما نیز قصد دارید تا بازاریابی پیامکی خود را به بهترین شکل با پنل پیامک لاین استور، انجام دهید و از این ابزار برای اهداف اقتصادی، بازایابی، جذب مشتری و فروش بیشتر استفاده کنید، کافی است با مجموعه لاین استور در ارتباط باشید و بر روی دکمه های زیر کلیک نمایید.

 خانم مهندس پورنقی   خانم مهندس برومند 

#مجید_درویش_زاده #لاین_استور#استارتاپونه
درویش زادهDarvishzade
پنل ممبر فالوور

    لطفا برای مشاوره رایگان در خصوص ارائه خدمات؛ فرم زیر را پر کنید:

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    شانستو برای دریافت تخفیف ویژه امتحان کن! (ویژه نمایندگی)