خانه / لاین استور / social media marketing / چهار اصل برای برندسازی در شبکه های اجتماعی

چهار اصل برای برندسازی در شبکه های اجتماعی

فرقی نمیکند که میخواهید محصولات خود را  به فروش برسانید و یا مشترکین بیشتری را  به دست آورید یا فالوورهای خود را دنبال کنید زیرا در گام نخست آنها باید شما را بشناسند.توانایی انجام همه این امور به اعتبار برند شما بستگی دارد.یکی از بهترین روش ها برای رسیدن به این هدف ,استفاده از شبکه های اجتماعی است.تحقیقاتی که اخیرا در این مورد صورت گرفته است حاکی از آن هستند که  در بیش از ۷۱ درصد از برند ها ,تلاش زیادی صورت گرفته است تا  به  شدت در شبکه های اجتماعی سرمایه گذاری کنند تا به این ترتیب فالوورهای بیشتری را کسب کنند و برند خود را از شهرت بالایی برخوردار سازند.

در برندسازی شبکه‌های اجتماعی فرقی نمی‌کند که شما به دنبال افزایش فروش محصولات، افزایش بازدید، افزایش فالور و یا با هر هدفی که دارید اقدام به استفاده از این صفحات در دنیای مجازی کنید، زیرا اولین چیزی که در برندسازی شبکه‌های اجتماعی لازم دارید این است که افراد با شما کاملا آشنا باشند و شما را بشناسند.

در این مقاله از لاین استور  قصد دارم به ۴ اصل مهم در برندسازی شبکه‌های اجتماعی بپردازم که با استفاده از انها قادر خواهید بود تا به تمامی اهداف ذکر شده در بالا که نهایتا منجر خواهد شد تا برند شما شناخته‌تر شده و محبوبیت بالایی را دریافت کند.

مدیریت رسانه های اجتماعی

۱:شبکه هایی را  بسازید که از تصویر برند شما پشتیبانی کنند

تحقیقات صورت گرفته حاکی از آن هستند که ۲۲ درصد از آمریکایی ها چندین بار در طول روز از شبکه های اجتماعی استفاده میکنند و آن را  به یک ابزار و محیط مناسب برای برندسازی تبدیل کره اند.هزاران شبکه اجتماعی در بیرون از اینجا وجود دارد اما اکثر آنها ارزش آن را ندارند که زمان و انرژی خود را بر روی آنها سرمایه گذاری کنید. در عوض ,پلتفرم هایی را پیدا کنید که از تصویر برند شما  پشتیبانی کنند  و عوامل زیر را نیز در نظر بگیرید :

فیسبوک ,بهترین پلتفرم برای ارتقای میزان آگاهی از برند است و حدود سه چهارم از آمریکایی ها نیز از این سایت استفاده میکنند.

اینستاگرام نیز به عنوان گزینه بزرگی برای برندها تلقی میشود که به شدت نیز بر تصاویر متمرکز است. البته پینترست و لینکداین و گوگل پلاس نیز نقش مهمی را در این بین ایفا میکنند.

اصول برندسازی در شبکه‌های اجتماعی

۲:فراهم کردن محتوای ارزشمندی که از قابلیت به اشتراک گذاری نیز  برخوردار باشد

باید تمام تلاش خود را به کار بگیرید تا محتوای تولید شده توسط شما دارای چنان ارزش بالایی باشند که به صورت ناخودآگاه مخاطب و خواننده را مجذوب کرده و در نهایت باعث شوند تا مقاله شما را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارند.

این مورد صرفا منتهی به مقالات و نوشته‌های شما نیست، بلکه درون شبکه‌های اجتماعی و صفحات خود باید به گونه ای عمل کنید که بازدید کنندگان مطالب منتشر شده شما را بازنشر کرده و برای دیگران نیز ارسال کنند.

۳:ارتقای عوامل تاثیر گذار

انتشار محتوای تاثیر گذار در شبکه‌های اجتماعی از مهم‌ترین عوامل برندسازی در شبکه‌های اجتماعی می‌باشد، اما این تنها بخشی از معادله است. اگر شما دارای یک نام تجاری و برند نسبتا ناشناخته‌ای هستید، به احتمال زیاد در بحبوحه صدای رقبا برند شما به اصطلاح در نطفه خفه خواهد شد.

اما می‌توانید با تولید محتوای تاثیر گذار و فوق‌العاده این محدودیت را به مرور زمان برطرف کنید که لازم است تا حوصله به خرج داده و زمان کافی برای آن صرف کنید.

آیا بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی به بن بست خواهد رسید؟

۴:استفاده از کمپین های اجتماعی برای ارتقای محتوا

منظور از کمپین‌های اجتماعی این است که با استفاده از نام کسب و کار خود به حمایت از یک کمپین خاص بپردازید. به عنوان مثال اگر در کشور خود بخواهیم یکی از نمونه‌های بارز ان را مثال بزنیم مراسم چهارشنبه آخر سال می‌باشد که بسیار مخاطره انگیز است. شما می‌توانید یک کمپین در این رابطه ایجاد کرده و با استفاده از انواع ابزار همچون نرم‌افزارها از مخاطبان بخواهید که به کمپین بپیوندند.

این نوع کمپین‌ها که همواره با استفاده از یک هشتگ و تصویری ثابت هستند از دیگران نیز دعوت می‌کنند تا به این کمپین بپیوندند. محتوای کمپین شما نیز بسیار حائز اهمیت است. در محتوای کمپین خود باید از تصاویر و رسانه‌هایی استفاده کنید که تاثیر آن را بر روی خواننده بگذارند و همچنین در بخشی از محتوا لوگو و برند خود را قرار دهید تا مخاطبان ان را مشاهده کنند.

 

 

 

کلمات کلیدی : تبلیغات آنلاین تولید محتوا رسانه های اجتماعیشبکه‌های اجتماعی مطلب منتخبمدیریت شبکه های اجتماعی, تبلیغات شبکه های اجتماعی , تبلیغات در شبکه های اجتماعی, انتخاب عکس پروفایل , لینکدین , اینستاگرام , شبکه های اجتماعی تخصصی  , , , , ,  ,   , ,

 

 

منابع : تیچ تم , دکتر وردپرس

درباره‌ی مونا شاه حسینی

سلام. مونا شاه حسینی هستم فارغ التحصیل رشته مهندسی محیط زیست. مدتی است در زمینه بازاریابی شبکه های اجتماعی و کسب و کارهای شبکه های اجتماعی مشغول به فعالیت هستم. امیدوارم بتوانیم در کنار هم خدمات ویژه ای را فرآهم آوریم

اینو دیدی ؟

لاین استور

سفارش سرویس دنبال کننده ی خارجی گوگل پلاس

یکی ازشبکه های اجتماعی که مردم در آن فعالیت دارند شبکه اجتماعی گوگل پلاس می …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

ممنونم عضویت شما تایید شد

ثبت نشد لطفا مجدد سعی کنید

تبلیغات اینستاگرام | تبلیغات تلگرام | آموزش اینستاگرام | آموزش تلگرام will use the information you provide on this form to be in touch with you and to provide updates and marketing.

😍 هدیه لاین استور 😍

دریافت کتاب های آموزشی مهندس درویش زاده به صورت رایگان 

۱ -کتاب بازاریابی با شبکه های اجتماعی

۲ -کتاب بازاریابی با انتشار پادکست 

۳ -کتاب آموزش ساخت ربات تلگرام 

اینستاگرام .لاین استور۵۳