پادکست راهنمای به دست آوردن بالاترین بازدهی از بازاریابی محتوایی ؛ بشنوید :
زمانی که بازاریابان محتوا تلاش میکنند که تا در این صنعت که به سرعت در حال تحول است جای پای خود را محکم کنند، این موضوع مهم است که محتوایی تولید کنید که هم مخاطب آن را بپسندد و همچنین نرخ بازگشت سرمایه را نیز حاصل کند. هنگامی که مخاطب با شما در تعامل است، یعنی شما اعتماد ایجاد کردهاید که باعث میشود راحتتر سرنخهای فروش جذب کنید و فروش خود را بالا ببرید. دنبال کردن این ۴ روش برای استفاده از محتوای شما در سال ۲۰۱۷ بازاریابی شما را تقویت میکند.
۱) محتواهای طولانی، مخاطب ارزشمندتری را به دنبال دارد
بازاریابان محتوای تیزهوش میدانند که بازدیدکنندگان وبسایت اغلب به دنبال یافتن راه حل برای یک مشکل یا اطلاعات بیشتر در مورد یک موضوع هستند. این شغل شماست که دریابید آن مشکلات چیست و محصول، توضیح یا مشاوره تخصصی خود را به عنوان بهترین راه حل ارائه دهید.
بهترین محتوای طولانی به طور کامل یک سوال را پاسخ میدهد و کمکهای مفیدی را ارائه میدهد. محتواهای بصری و ویدئوها نه تنها باعث ایجاد تعامل با مخاطب میشود بلکه محتوا را به قطعات متنوعتری تقسیم بندی میکند.
انتشار محتوا در توییتر Twitter
۲) محتواهای محبوب را شخصی سازی کنید
با توجه به تحقیقات موسسه بازاریابی محتوا، طبق نظرسنجی، ۷۵ درصد از بازاریابان در حال برنامه ریزی برای استفاده از محتواهای محبوب خود برای دستیابی به هدف نهایی خود برای شخصی سازی محتوا هستند. هنگامی که بر روی کاربر متمرکز میشوید برای کاربر مفید و جذاب به نظر میرسید و بازدیدکنندگان را هدایت میکند که به نتایجی که با نیازهای خاص آنها مطابقت دارد برسند.
۳) محتواهای قوی خود را دوباره منتشر کنید تا ترافیک بیشتری جذب کنید
شما به راحتی میتوانید هر نوع محتوایی که تولید میکنید را دوباره منتشر کنید و گسترش دهید تا از سرمایه گذاری خود بیشترین بهره را ببرید. پستهای محبوب خود را شناسایی کنید. با انتشار یک مقاله و یا به روز رسانی یک پست به آخرین اخبار و آمارها، یک موضوع را بیشتر باز کنید. لینکهای بیشتری به مقاله اصلی خود اضافه کنید تا خوانندگان را در مسیر دستیابی به اطلاعات بیشتر حول آن موضوع حفظ کنید.
شما همچنین میتوانید محتواهای محبوب را در زمانهای مناسب در شبکههای اجتماعی دوباره به کار برید. در نظر بگیرید که چگونه میتوانید با استفاده از همان عناصر روش جدیدی ارائه دهید. به راحتی میتوانید از یک پست قدیمی بلاگ برای یک اینفوگرافی یا پستهای جدید برای شبکههای اجتماعی خود استفاده کنید.
افزایش محتوا بازاریابی لینکدین
۴) شبکههای اجتماعی هنوز هم ترافیک ایجاد میکنند
ایجاد یک محتوای سرگرم کننده، جذاب و مفید کافی نیست. به عنوان یک بازاریاب محتوا، شغل شما ایجاد ترافیک بیشتر به سوی محتواییست که شما تولید کردهاید. تبلیغ محتوا در پلتفرمهای رسانههای اجتماعی، بهترین راه برای رسیدن به مخاطبان است، زیرا روشی آسان و ارزان برای دسترسی گسترده به مخاطبان است.
بسیاری از صاحبان کسب و کار مطمئن نیستند که چطور به صورت موثر از این کانالها استفاده کنند. اما مطالعات نشان داده است که صرف شش ساعت زمان در هفته میتواند ترافیک را افزایش دهد. شروع به مشارکت در سایر کانالهای محبوب مانند لینکدین، توئیتر، اینستاگرام، پینترست و… کنید تا بتوانید از تمامی فرصتها استفاده کنید. با این حال بهتر است کانالهایی که بیشترین ارتباط را با محصول و خدمات شما دارند را به کار برید. انتشار مداوم در یک یا دو شبکه اجتماعی اغلب موثرتر از تقسیم تلاشهای خود در ۵ یا ۶ شبکه است.
بازاریابی محتوایی هنر خیلی ظریفی است که باید از بین هزاران تبلیغ و متن و عکس بتواند مخاطب را به خود جذب کند.
و بهتر است اینکار را به کاردان آن بسپاریم.
سایت لاین استور یکی از بهترین ها در امر تبلیغات و بازاریابی است…
بله دوست گرامی همینطوره ممنونیم از شما دوستان عزیزمون که نظرات قشنگتون رو برامون ارسال میکنید منتظر نظرات بعدیتون هستیم