مدل‌های کسب و کار لینکدین

LinkedIn Pulse: این برنامه جدیدترین اخبار و اطلاعات مرتبط با علاقه کاربران را از سرتاسر جهان به آن‌ها انتقال می‌دهد.

LinkedIn Groups: در این بخش، کاربران می‌تواند در مکالمات گروهی درباره مشاغل و حرفه‌ها شرکت کرده و با یکدیگر تبادل اطلاعات کنند.

LinkedIn Job Seeker Premium: این برنامه ابزار مورد نیاز برای دستیابی سریع‌تر به شغل مورد نظر را برای کاربران فراهم خواهد آورد.

 LinkedIn Talent Solutions: با استفاده از بهترین ابزارهای استخدامی شرکت‌ها می‌توانند برترین نیروهای کار را به استخدام خود درآورند.

LinkedIn Sales Solutions: با استفاده از این ابزار متخصصان فروش می‌توانند فرصت‌های جدیدی را برای ایجاد بازارهای بهتر و سرعت بخشیدن به مدیریت فروش از طریق شبکه اجتماعی ایجاد کنند. این روش نیز، یکی از ابزارهای کسب و کار موفق و فرصت آفرین لینکدین در فضای کسب و کار مشارکتی هست. مدل کسب و کار لینکدین در این بخش به این گونه هست که بستر فرصت آفرینی دیجیتالی را برای فعالان کسب و کار ایجاد می‌کند تا با دنیایی از متخصصان آشنا شوند.

لینکدین امکانی جدید برای فریلنسرها و کارهای پروژه ای ارائه می کند

 LinkedIn Job Posts: این ابزار به شرکت‌ها امکان انتخاب بهترین گزینه‌ها بهترین در سطح محلی و جهانی را خواهد داد. چه گزینه ای بهتر برای شل و توتال و تویوتا و مرسدس بنز و گوگل و مایکروسافت و امریکن آنلاین و حتی لوفت هانزا، که بزرگان کسب و کار جهان هستند و از طریق این گزینه، متخصصان را جذب کنند! این جذب، هم برای کارفرما و هم برای لینکدین ارزشمند و ثروت آفرین هست.

LinkedIn Premium Subscription: امکان دسترسی به و برقراری تماس با حرفه‌ها و مشاغلی که مورد توجه کاربران است را فراهم خواهد آورد. یکی از روش‌های درامد زایی و پول سازی لینکدین، از این گزینه هست که پول‌های بسیاری را روانه این شرکت می‌کند.

اگر قصد دارید تا مدل کسب و کار و اصطلاحاً DNA موفقیت اینترنتی آن را جویا شوید، راهی ندارید تا این که در سایت به صورت رایگان عضو شد و مدتی در این پرتال گشت بزنید و ظرفیت‌ها و رازهای کسب و کار و تبلیغات و درامد زایی آن را جویا شوید. یکی از روش‌های درامد زایی لینکدین Talent Solutions، هست که از طریق آدرس https://business.linkedin.com/talent-solutions در دسترس می‌باشد. از طریق این صفحه، لینکدین بستری برای استعدادیابی و راه حل‌هایی برای تعامل بهتر کارفرمایان با برترین‌ها مشاغل در سراسر جهان ایجاد کرده است که برخی ازخدمات، اصلاً رایگان نیست. شبکه اجتماعی لینکدین حق اشتراکی که از شرکت‌ها برای حضور در این قسمت می‌گیرد، بین ۹۹ دلار تا ۷۱۹ دلار در ماه متغیر هست. ۶۱ درصد کل درامد لینکدین در سال ۲۰۱۴ میلادی، از طریق این بخش بوده است.

پول درآوردن به سبک Linkedin.com
(بخش استعدادیابی پرتال لینکدین)

یکی از بخش‌های جالب لینکدین، بخش Career Pages می‌باشد که کارفرمایان می‌توانند صفحات اختصاصی برای خود در این شبکه ایجاد کنند و از این طریق، به اطلاع رسانی فرصت‌های اشتغالی و جذب استعدادهای برتر در سراسر جهان در محیط مالتی مدیا اقدام کنند. نگاه کنید چگونه لینکدین بستر آفرینی فرصت ساز می‌کند. از همه ابزارها استفاده می‌کند تا کارگر و کارفرما در محیطی تعاملی، آشنا شده و تعامل کنند و کسب و کار موفق این شبکه بزرگ را به جلو ببرند.

پول درآوردن به سبک Linkedin.com
(صفحه راه اندازی صفحات تبلیغاتی کارفرمایان در پرتال لینکدین)
business.linkedin.com/talent-solutions/company-career-pages

افزایش محتوا بازاریابی لینکدین

البته Premium Subscriptions نیز سبب می‌شود تا کاربران این گروه، ماهانه ۱۹ دلار به عنوان حق عضویت در این بخش پرداخت کنند که خدمات خاصی را در اختیار آن ها قرار می‌دهد. البته بسته‌های دیگر نیز Business Plus package and the Executive package وجود دارد که بین ۴۰ تا ۸۰ دلار در ماه حق اشتراک دارند.

شرکت‌ها و گروه‌هایی که اسپانسر فعالیت‌های این شبکه اجتماعی هستند، می‌توانند با پرداخت هزینه‌های اشتراک، آگهی و تبلیغات و قابلیت‌های خود را برای طیف بیش تری از مخاطبان این سایت عظیم، معرفی کنند که فرصت کسب و کار دیگری را برای لینکدین ایجاد می‌کند.

پول درآوردن به سبک Linkedin.com
(صفحه اسپانسرهای لینکدین و داستان موفقیت آن ها)
business.linkedin.com/marketing-solutions/products

به هر حال، این گفتار لاین استور درباره آموزش لینکدین نبود و در چند دقیقه، شما را با دنیای کسب و کار این سایت به ظاهر رایگان آشنا کرد.

منابع: مدییروب , دیجیاتو

پشتیبانی : 05132727070

    لطفا برای مشاوره رایگان در خصوص ارائه خدمات؛ فرم زیر را پر کنید:

    درباره مجید درویش زاده

    درود من درویش زاده هستم .... فارغ التحصيل مهندسی کامپیوتر(ict) گرایش سیستمهای تحت شبکه، مدتی در زمینه تبلیغات، بازرگانی و فروش فعالیت داشته ام و در حال حاضر بصورت تخصصی بازاریابی اینترنتی و تبلبغات شبکه های اجتماعی را انجام میدهم. با آرزو های خوب

    اینو دیدی ؟

    راهنمای ضروری تبلیغات مؤثر در شبکه‌های اجتماعی

    راهنمای 7 گام ضروری برای تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی

    تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی یکی از ابزارهای قدرتمند و مؤثر برای بازاریابی آنلاین است که به برندها این امکان را می‌دهد که به سرعت به مخاطبان هدف خود دست یابند. با توجه به گسترش استفاده از این شبکه‌ها و افزایش زمان آنلاین کاربران، تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی به یک نیاز اساسی برای هر کسب‌وکاری تبدیل شده است. در این مقاله، به بررسی روش‌ها، استراتژی‌ها و نکات ضروری برای موفقیت در تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی خواهیم پرداخت.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    شانستو برای دریافت تخفیف ویژه امتحان کن! (ویژه نمایندگی)