تبلیغات در اینستاگرام
مزایای تبلیغات در اینستاگرام

تبلیغات در اینستاگرام ❤️

تبلیغات در اینستاگرام امروزه بحثی است که همه به دنبال آن هستند از آنجا که اینستاگرام بیش از ۱ میلیارد کاربر فعال ماهانه دارد، جای تعجب نیست که چرا مردم از فرصت تبلیغاتی این پلتفرم استفاده می کنند. آیا می دانید ۲/۲ درصد از کاربران اینستاگرام با یک تبلیغ ارتباط برقرار می کنند.

اینسناگرام در راس همه شبکه های رسانه های اجتماعی قرار دارد و فیس بوک با ۲۲/۰ درصد در جایگاه دوم قرار دارد. علاوه بر این، تا سال ۲۰۲۰، بیش از ۵/۴ میلیارد دلار درآمد از تبلیغات تلفن همراه فقط توسط اینستاگرام تولید شده است. سایر شبکه های رسانه های اجتماعی حتی به این مسئله نزدیک نمی شوند.

چه یک کسب و کار کوچک داشته باشید و چه یک شرکت بزرگ، یادگیری نحوه تبلیغات در اینستاگرام هنگامی که می خواهید مخاطبان خود را گسترش دهید، چیز مفیدی خواهد بود.

اینستاگرام از طریق هشتگ به مخاطبان جدید می رسد.

وقتی هشتگی را روی پست خود قرار می دهید، لینکی ایجاد می کند که به هر پستی که با آن هشتگ به اشتراک گذاشته شده منجر می شود. به همین دلیل استفاده از هشتگ ها برای افزایش ROI برای این پلتفرم ضروری است.

البته نباید زیاده روی کنید (بین پنج تا ۱۰ هشتگ در یک پست خاص یک قانون مهم است) و استفاده از هشتگ های معروف و مرتبط باعث کشف برند شما می شود. چه چیزی به اندازه استفاده از هشتگ های پرطرفدار می تواند جنبه موثر در استراتژی بازاریابی اینستاگرام شما داشته باشد.

برای کانال های بازاریابی دیگر خود محتوا ایجاد کنید.

اگر یک بازاریاب محدود در شبکه های اجتماعی هستید (همه ما نیستیم؟)، به تازه نگه داشتن، مرتبط و جذاب بودن مطالب در همه کانال های مختلف رسانه های اجتماعی خود توجه کنید.

آنچه در مورد اینستاگرام بسیار منحصر به فرد و ارزشمند است این است که به شما امکان می دهد به طور همزمان برای سایر کانال های بازاریابی خود محتوا ایجاد کنید.

یا می توانید تصاویر را ذخیره کرده و بعداً دوباره مورد استفاده قرار دهید یا حساب اینستاگرام خود را به حساب های Facebook و Twitter خود پیوند دهید، و آنها را مستقیماً به اشتراک بگذارید.

تبلیغات در اینستاگرام
مزایای تبلیغات در اینستاگرام

مطالعه بیشتر: کسب و کار اینترنتی

تبلیغات در اینستاگرام

در حالی که تقریباً هر کسی در اینستاگرام یافت می شود، بستر به اشتراک گذاری عکس به ویژه در میان ملنیال ها محبوب است. تقریباً ۶۰ درصد افراد ۱۸ تا ۲۹ ساله از اینستاگرام استفاده می کنند، به همین دلیل بوتیک ها و رستوران های مرسوم، مد روز و … در این پلتفرم رشد می کنند.

اینستاگرام ملنیال ها ( نسل هزاره) را به خود جلب می کند.

ملنیال های به افراد متولد در بین سال های ۱۹۸۰ تا ۲۰۲۰ می گویند که گروهی سنی نوجوان و جوان را شامل می شود. اگر ملنیال مورد نظر شما در اینستاگرام نیست، هنوز از اینستاگرام دور نشوید. از زمان راه اندازی، این پلتفرم همچنان محبوبیت خود را در بین گروه های سنی مسن تر حفظ کرده است.

در واقع، ۳۳ درصد افراد ۳۰ تا ۴۹ ساله و ۱۸ درصد افراد ۵۰ تا ۶۴ ساله در پلتفرم فعال هستند – دو عددی که این ایده را تکرار می کنند که این پلتفرم واقعاً برای همه مناسب است.

اینستاگرام همچنین از مناطق مختلف جمعیتی، کاربران را مشاهده می کند. جای تعجب نیست که ۳۹ درصد بزرگسالان ساکن مناطق شهری از اینستاگرام استفاده می کنند. با این حال، این پلتفرم همچنین میزبان ۳۱ درصد بزرگسالان ساکن در مناطق روستایی و ۲۸ درصد بزرگسالان ساکن در مناطق حومه شهر است.

شاید این را بخوانید و فکر کنید، “خوب، بنابراین به نظر می رسد که همه از اینستاگرام استفاده می کنند. او با این کجا می رود؟ “خوب، دقیقاً به همین دلیل است که من همه اینها را می گویم.

در گذشته، بازاریابان در مورد اجرای تبلیغات در اینستاگرام تردید نشان داده اند. خواه به این دلیل است که از همان تعداد گسترده کاربران فیس بوک برخوردار نیست

و هم اینکه به دلیل انتخاب رسانه های اجتماعی رئیس جمهور ما نیست، متخصصان از این امر دور شده اند. من اینجا هستم تا بگویم اگر در اینستاگرام نیستید، از دست می دهید. مخاطبان شما در آنجا هستند و اگر به آنها نرسیدید، رقبایتان آن ها را جذب می کنند.

یافتن بهترین زمان برای ارسال در اینستاگرام

گوش کنید، بهترین زمان جهانی برای ارسال در اینستاگرام وجود ندارد، اما راهی وجود دارد که بفهمید برند منحصر به فرد شما چه زمانی باید پست ارسال کند. Instagram Insights ابزاری است که می توانید برای شناخت مخاطبان خود در سطح عمیق تری استفاده کنید.

با مشاهده Insights خود، خواهید فهمید که مخاطب شما در کجا زندگی می کند، چگونه در حال کشف شما هستند، سن، جنسیت و تعداد دفعات تعامل با حساب شما را نیز نشان می دهد.

علاوه بر این، اینستاگرام در روزهایی از هفته که پروفایل شما بیشترین میزان بازدید را دارد، تجزیه و تحلیل می کند و حتی به شما اجازه می دهد تا بدانید کدام ساعت از هر روز بهترین پست را ارسال کنید.

البته، شما همیشه باید ساعتهای مختلف را امتحان کنید و ببینید که محتوای شما چگونه عمل می کند. هرچه بیشتر آزمایش کنید، بهتر می توانید بهترین زمان ارسال پست را تعیین کنید. با استفاده از Instagram Insights خود را در کمپین بازاریابی بعدی خود در نظر بگیرید و پیشرفت محتوای خود را پیگیری کنید.

سطح بالای تعامل اینستاگرام

بیش از ۶۰ درصد از کاربران اینستاگرام هر روز وارد این سیستم می شوند. آیا میدانید چه معنایی میدهد؟ مشتریان شما می توانند از اینستاگرام برای دسترسی به شما یا صحبت در مورد بند شما استفاده کنند بدون اینکه شما حتی در مورد آن بدانید!

در واقع، ۷۵٪ از کاربران اینستاگرام با دیدن یک پست تجاری به کارهای مختلفی اقدام می کنند. به این معنی که، آنها ممکن است محصول را جستجو کنند ، در مورد آن به دوست خود بگویند یا حتی محصول یا خدمات شما را خریداری کنند.

اگر اخیراً از طریق فید اینستاگرام خود پیمایش کرده اید، می خواهم شرط بگذارم که حداقل یک پست از یک وعده غذایی خوشمزه از رستوران مرسوم، مد روز که در خیابان افتتاح شده است و… را دیدید.

در واقع، شما احتمالاً موارد دیگری بیش از فقط یک پست مانند آن را دیده اید. این یک واقعیت است – مردم دوست دارند بهترین زندگی خود را در اینستاگرام به اشتراک بگذارند.

تعامل اینستاگرام
مزایای تعامل اینستاگرام

نحوه استفاده از اینستاگرام برای تجارت

ده ها پتلتفرم رسانه اجتماعی برای انتخاب توسط بازاریابان وجود دارد که هرکدام از آنها ویژگی ها، فرصت ها و تفاوت های مختلفی را ارائه می دهند.

برای بازاریابان، موضوع مهم این است که مخاطبان شما در کجا زندگی می کنند و چه بستری شما را قادر می سازد تا به بهترین وجه به آنها دسترسی پیدا کنید.

سخن آخر

برای تبلیغ در اینستاگرام می‌توانید از سایت های معتبر استفاده کنید که با اینستاگرامرهای زیادی در ارتباط هستند و می‌توانند تبلیغات شما را به دست نمایش‌دهندگان تبلیغ برسانند.

اگر شما هم می خواهید شروع به تبلیغات در اینستاگرام کنید و کسب و کار اینترنتی خود را راه اندازی کنید می توانید با تیم پشتیبان لاین استور از طریق لینک های زیر در ارتباط باشید.

 خانم مهندس پورنقی   خانم مهندس برومند 

پشتیبانی : 05132727070

    لطفا برای مشاوره رایگان در خصوص ارائه خدمات؛ فرم زیر را پر کنید:

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    شانستو برای دریافت تخفیف ویژه امتحان کن! (ویژه نمایندگی)