بنرهای تبلیغاتی، راهی برای کشش مشتری به سایت

بنرهای تبلیغاتی، راهی برای کشش مشتری به سایت

بنرهای تبلیغاتی، راهی برای کشش مشتری به سایت

banner

تبلیغات از راه بنر چیست؟

تبلیغات بنری یکی از فراگیرترین گونه‌های تبلیغات در میدان تجارت الکترونیک است. این روش از تبلیغات دارای بهره‌وری و کارایی بالایی در گستره وب می‌باشد. تا جایی که برخی از آمارها نشان می‌دهد تبلیغات بنری در وب بسیار کارسازتر از تبلیغات تلویزیونی و مطبوعاتی است.

مطالعه تبلیغات بنری و انواع آن چیست و چه کاربردی در تبلیغات دارند به شما پیشنهاد میشود

 آیا بنرهای تبلیغاتی هنوز هم موثرند؟

به این پرسش به دو گونه می‌توان پاسخ داد. نخستین پاسخ، پاسخی کوتاه است: بله هنوز موثرند.

ولی دومین پاسخ کامل‌تر است:

اگر تبلیغات خود را بنیادی طراحی کنید و در جای مناسب قرار دهید موثر هستند. این به آن معنی است که نمی‌توان به اولین شرکت تبلیغاتی اعتماد کرد و تصور کرد که با پرداخت مبلغی ناچیز، نگاه میلیون‌ها نفر به شما جلب خواهد شد؛ بنابراین باید بررسی‌هایی در این باره انجام دهید تا متوجه شوید که بنرهای تبلیغاتی شما در چه زمان و مکانی بیشترین کارایی را خواهند داشت.

نکته مهم دیگر این است که به محض پرداخت ۱ دلار برای تبلیغات نباید انتظار داشته باشید که ۱ دلار به درآمد شما افزوده شود. این مسئله یکی از تصورات غلط تاجران دنیای الکترونیکی است. هزینه تبلیغات الکترونیکی نسبتاً بالا است و سرعت نتیجه گرفتن از آن کند است.

ولی نباید تنها به بخش تاریک مسئله نگاه کرد، زیرا تبلیغات الکترونیکی مزایای فراوانی نیز دارند. این‌گونه تبلیغات توانایی انعطاف و هماهنگی بسیاری با تجارت ویژه شما را دارا هستند و باعث افزایش فروش کالا از راه وب‌سایت می‌شوند.

مسلماً مایلید که بیننده عملی را انجام دهد، نه اینکه تا بی‌نهایت به تبلیغ شما خیره شود.

حالا که مطالب اصلی مطرح شد، کمی بیشتر توضیح می دهم.

برای درک بهتر مطلب مطالعه نحوه ایجاد بنر تبلیغاتی خوب برای افزایش ممبر پیشنهاد میشود

طراحی بنر تبلیغاتی یک اصل فراگیر و ساده دارد: محتوای تبلیغات باید تنها دست‌نوشته ساده یا پیوند به سایت شما باشد. بیشتر مردم به این‌گونه تبلیغات توجه خواهند کرد زیرا هنگامی‌که فردی در اینترنت گردش می‌کند به دنبال مجموعه‌ای از اطلاعات ویژه است و به فکر مشاهده انیمیشن‌های گیرا یا آرم‌های هنری نیست. مردم به دنبال اطلاعات مرتبط با موضوع موردنظر خود هستند، پس وظیفه شما همین است: ارائه اطلاعات درست به جستجوگران در زمان و مکان مناسب.

به شما اطمینان می دهم که این کار به اندازه‌ای ساده است که احتیاج به هیچ طراح چیره دستی ندارید و خودتان می‌توانید یک بنر ساده را طراحی کنید، زیرا هیچ شخصی بهتر از خود شما محصولات و خدماتتان را نمی‌شناسد. با جملات ساده و گویا آن‌ها را توصیف کنید و شاهد جذب شدن ترافیک و مشتریان مستعد به سایت خود باشید.

ایجاد آرم (نشان تجاری) یا ایجاد ترافیک

بنرهای تبلیغاتی می‌توانند با توجه به اهداف مورد نظرتان شما را یاری کنند.

معروف ساختن نام تجاری در اذهان همگانی، مسلماً دشوارتر است به‌ویژه برای شرکت‌های کوچک یا متوسط. ولی اگر بودجه کافی برای این کار در نظر گرفته‌اید، مشغول شوید.

آیا از تاثیر تبلیغات از طریق بنر تلگرام آگاه هستید؟

برای ایجاد ترافیک استفاده از تبلیغات شاید منطقی‌ترین راه باشد ولی اگر بخواهید تعداد زیادی بنر تبلیغاتی در سایت‌های گوناگون قرار دهید متحمل هزینه زیادی خواهید شد، به ویژه هنگامی‌که شما برای کلیک بازدیدکننده روی بنر پول پرداخت می‌کنید، ولی این ورود منجر به فروش نمی‌شود.

راه عملی‌تر برای این کار آن است که ۲ یا ۳ بنر تبلیغاتی در سایت‌های مرتبط قرار دهید تا فشار زیادی را از نظر مالی متحمل نشوید.

مکان قرار گرفتن بنر

راز موفقیت «بنرهای تبلیغاتی» در مکان قرار گرفتن آن نهفته است. باید زمان لازم را صرف کنید و محل مناسب را بیابید. سایت‌هایی را پیدا کنید که در زمینه مرتبط با شما کار می‌کنند ولی محصولات و خدمات شما را ارائه نمی دهند. بازدیدکنندگان این سایتها مسلماً در همان لحظه به سمت شما جذب خواهند شد. صفحه ورود مشتریان به سایت خود را جذاب طراحی کنید تا بازدیدکننده را به ماندن درسایت شما ترغیب نماید.

 

#مجید_درویش_زاده #لاین_استور#استارتاپونه
درویش زادهDarvishzade
پنل ممبر فالوور

    لطفا برای مشاوره رایگان در خصوص ارائه خدمات؛ فرم زیر را پر کنید:

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    شانستو برای دریافت تخفیف ویژه امتحان کن! (ویژه نمایندگی)