ایده های شگفت انگیز برای رشد یک کسب و کار
سلام و درود فراوان به همراهان عزیز و همیشگی سایت محبوب لاین استور
در این مطلب می پردازیم به ایده های شگفت انگیز برای رشد یک کسب و کار ، همراه ما باشید .
رشد یک کسب و کار به چه صورت انجام میگیرد؟ در این مطلب ایده هایی برای رشد کسب و کار را با هم بررسی خواهیم کرد . ۹۰ درصد موفقیت کسب و کارتان به بازاریابی و همچنین تبلیغات موفق وابسته است. پس، تنها ۱۰ درصد از موفقیت یک کسب و کار را می توان برای ایدهی کسب و کار در نظر گرفت .
بسیاری از افراد بر جنبههای نادرستی از بازاریابی کسب و کار متمرکز میشوند. یاد گرفتن نحوهی صحیح رشد یک کسب و کار از اهمیت بالایی برخوردار است.
کشف نحوه ی رشد یک کسب و کار
بحث بد بینی نیست ، ولی بسیاری از کسب و کارها با شکست مواجه میشوند. این یک واقعیت تلخ است که بسیاری از کارآفرینان نمیخواهند به آن اشاره کنند.
اگر کارآفرین هستید، چنین آماری نباید باعث دلسردیتان شود. بلکه باید به شما انگیزه دهد تا کسب و کارتان را به خوبی رشد دهید.
فکر می کنید چرا برخی از استارت آپها شکست میخورند، درحالیکه دیگران نمیدانند چگونه کسب و کارشان را رشد دهند؟
دلایل کمتر شناخته شدهای که باعث شکست یک کسب و کار میشوند کدامها هستند؟
کدام یک از نکات بازاریابی تضمینکنندهی رشد کسب و کار هستند؟
بازاریابی چیزی فراتر از تبلیغ و فروش محصولات است. بازاریابی به دنبال جنبههایی است که به تقویت بنیهی شما در جذب مشتری بپردازد.
هرچه چیزهای بیشتری دربارهی مشتریانتان بدانید، طرح بازاریابی کسب و کارتان از موفقیت بیشتری در بلند مدت برخوردار خواهد بود.
بازاریابی مؤثر کسب و کار، بهویژه در کسب و کارهای کوچک، هم میتواند باعث رشد و موفقیت یک کسب و کار شود و هم میتواند باعث شکست آن شود. بدون یک طرح بازاریابی خوب و تکنیکهای فروش، کسب و کار موفقی نخواهید داشت.
۱. محصولی رشد خواهد نمود که با نیازهای بازار همسو باشد.
بسیاری از کسانی که صاحب یک کسب و کار هستند و محصولاتی دارند که کسی تمایل به خرید آنها ندارد.
اگر کسی که صاحب کسب و کار هست نیازهای بازار را نشناسد ، چگونه انتظار دارند که کسب و کارشان رشد کند؟ برخی مالکان کسب و کارهای جدید اینگونه عنوان کردند که نبود نیاز بازار به محصولاتشان باعث شکست کسب و کارشان شده است . مهم نیست چه میزان ابزارهای بازاریابی و بودجه در دسترس آنها هست ، مشغول شدن با یک محصول بد، که نیازهای بازار را برآورده نمیکند هیچ نتیجهی مثبتی برای آنها یا صاحبان کسب و کار ندارد.
۲. یک گزارهی فروش منحصر به فرد آماده کنید .
برای اینکه یک کسب و کار موفق داشته باشید، لازم است بر وجه تمایزتان از دیگران متمرکز شوید. آیا میتوانید ویژگی منحصر بهفرد کسب و کارتان را در یک جمله خلاصه کنید؟ برندتان چه تفاوتی با رقبایتان دارد؟ از نظر مشتریانتان کدامیک از ویژگیهای برند شما مهمتر است؟ اگر میتوانید به این پرسشها در مورد کسب و کارتان پاسخ دهید، پس فرصت پیروزی دارید.
۳. هدف گذاری در بازار های مکمل .
قبل از آنکه به این امر بپردازید، از خودتان سوال کنید که شرکت من در چه کسب و کاری حضور و فعالیت میکند؟ و آیا محصولات و خدماتتان نیازهای مشتریان را برآورده میکند؟ بهعنوان مثال، پاسخ یک شرکت بیمهای این است که آنها محصولات بیمهای ارائه میکنند. اگر شرکت بگوید، باعث راحتی خیال مردم میشود و در روز مبادا به داد آنها میرسد، تعریف گستردهتری ارائه کرده است. در بازار گوشهی شما، تلاش کنید محصولات و خدماتی را بفروشید که مکمل یکدیگر هستند.
۴. کانال توزیع جدید بسازید .
امکان دارد که زمانی پیش بیاید که احساس میکنید برخی کانالهای توزیع خاص،رشد کافی برای کسب و کارتان همراه ندارند. اگر اینچنین است، لازم است استراتژیتان را بازبینی کنید. ولی این کار مستلزم برنامهریزی دقیق است، چرا که این کار چالشبرانگیز است. شما میتوانید از سامانههای توزیع چندکاناله نیز استفاده کنید. واقعیت این است که، گزینههای خرید زیادی برای مشتریان امروز وجود دارد. در حالیکه برخی افراد، فروشگاههای سنتی را ترجیح میدهند، برخی به خرید آنلاین تمایل نشان میدهند.
۵. نام و تصویر برندتان را معرفی کنید و برای این کار هزینه و تبلیغات کنید .
واقعیت این است که، وقتی مردم چیزی را میشناسند، احساس خوبی خواهند داشت. مصرفکنندگان برندهایی را انتخاب میکنند که با آنها آشنا هستند. سرمایهگذاری در یک برنامهی بازاریابی کسب و کار که موجب آگاهی مردم و افزایش تقاضا برای سرویس یا محصول شما میشود از اهمیت بالایی برخوردار است.
۶. از ایده های بازاریابی آنلاین برای رشد کسب و کارتان استفاده کنید.
برای شما معلوم است که ما در دنیای دیجیتال زندگی میکنیم. شما باید در فضای آنلاین و رسانههای اجتماعی حضور داشته باشید تا بتوانید محصولات یا خدماتتان را بفروشید. استفاده از اثربخشی آنلاین در توییتر و فیسبوک باعث افزایش رؤیتپذیری برندتان میشود. به این ترتیب مشتریان جدیدی مییابید و کسب و کارتان رشد موفقیت آمیزی خواهد داشت.
۷. برنامهی وفاداری داشته باشید.
اگر به دنبال راههایی برای جذب مشتریان همیشگی میگردید، لازم است یک برنامهی وفاداری داشته باشید. برنامهی وفاداری، با تشویق افراد به خرید مجدد، بر عادت خرید مشتریانتان تأثیر میگذارد. وجود یک برنامهی وفاداری برای هر کارآفرین زیرکی که به دنبال رشد کسب و کارش است، ضروری است.
۸. تمرکزتان را بر مصرفکنندهی نهایی بگذارید ولی از توزیعکنندگان نیز غافل نشوید.
اکثر توزیعکنندگان که بهطور مستقل عمل میکنند نسبت به هیچ برندی وفادار نیستند. این امر می تواند باعث بروز مشکل برای کسب و کارها شود. آنها به دنبال برندهایی هستند که بیشترین سود را برایشان داشته باشند. مصرفکنندهی نهایی، ذینفع اصلی است. ولی میبایست یک برنامهی مشترک طراحی کنید تا نتیجهی بُرد – بُرد داشته باشید.
۹. هیچ استراتژی بازاریابی، تأثیرگذارتر از حرف مردم نیست.
این نکته یکی از مهمترین عناصر استراتژیهای بازاریابی است. مشتریان شما بهترین کسانی هستند که میتوانند برای شما تبلیغ کنند. مردم غالبا به قضاوت دوستان و افراد خانوادهشان دربارهی کیفیت یک محصول اطمینان میکنند. تلاش کنید تا بازاریابی دهان به دهان در مورد کسب و کارتان رونق بگیرد.
۱۰٫ تبلیغات به طور سنتی به خصوص تبلیغات در فضای مجازی را فراموش نکنید .
همانطور که می دونید استفاده از شبکه های مجازی در عصر کنونی بسیار بالاست و خیلی ها در تلگرام ، اینستاگرام ، روبیکا ، سروش ، ایتا و دیگرشبکه های اجتماعی حضور دارند که بدون شک یکی از بهترین و به صرفه ترین مکان هایی که می توان تبلیغات کرد همین شبکه های اجتماعی می باشد که آن هم نیاز به رسیدگی و تخصص دارد . اگر تازه به فکر شروع راه اندازی کسب و کار در فضای مجازی و یا شروع تبلیغات در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی شده اید . می توانید از مشاورین لاین استور راهنمایی بگیرید و برای این کار می توانید با شماره هایی که در سایت قرار داده شده است تماس بگیرید .
⇓ پیشنهادی برای شما ⇓
🍀 با نام دلخواه خود به کسب درآمد بپردازید 🍀
با نام خود نماینده لاین استور شوید ( نمایندگی ری برند )
اطلاعات بیشتر در خصوص نمایندگی ریبرند رو اینجا بخونید
و یا همین الان با شماره های مندرج در سایت در تماس شوید ( مشاوره رایگان )
منشن اینستاگرام
پنل ممبر فالوور نوتیفیکیشن میدونی چیه ؟؟
🌸 راهنمای جامع پنل ممبر و فالور و نوتیفیکیشن 😍 میخوای مطالعه کنی؟؟
میخوای از اینستاگرام کسب در آمد داشته باشی ؟؟
📘 پیشنهاد مطالعه 📘
⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓