بازاریابی مقاله ای ( انواع بازاریابی )
بازاریابی مقاله ای ( انواع بازاریابی )

بازاریابی مقاله ای ( انواع بازاریابی )

بازاریابی مقاله ای ( انواع بازاریابی )

سلام و درود فراوان به همراهان عزیز و همیشگی سایت محبوب  لاین استور 

در این مطلب می پردازیم به بازاریابی مقاله ای ( انواع بازاریابی ) ، همراه ما باشید .

 

بازاریابی مقاله ای چطور می تواند به رشد کسب و کار شما کمک کند

بازاریابی مقاله ای به دو بخش تقسم بندی می شود که در ادامه خواهیم گفت

بازاریابی سنتی مقاله‌ای

بازاریابی مقاله‌ای از زمانی که تولید انبوه روزنامه‌ها شروع شد به وسیله متخصصان بازاریابی مورد استفاده قرار گرفت. یک کسب و کار برای روزنامه محتوا ایجاد می‌کند، مثلاً: موضوع مقاله می‌تواند در فصل مالیات‌گیری مربوط به ممیزی‌های مالیاتی باشد؛ و روزنامه ممکن است از مقاله استفاده کند و اطلاعات تماس کسب وکار را روی آن قرار بدهد. روزنامه‌ها و رسانه‌های سنتی بودجه محدودی برای تولید محتوا دارند و این بخش‌های مقالات برای آن‌ها درآمد زا است.

اهمیت بازاریابی مقاله ای
بازاریابی مقاله ای چیست

بازاریابی مقاله‌ای در اینترنت

بازاریابی مقاله در اینترنت برای ارتقاء تخصص نویسنده‌ها در بازاریابی آن‌ها، محصولات و سرویس‌ها به وسیله دایرکتوری مقالات کاربرد دارد. دایرکتوری مقالات همراه با رتبه گوگل خوب می‌تواند کاربران زیادی را برای سایت فراهم کند و اعتبار سایت را در موتورهای جستجو برای افزایش ترافیک سایت بالا ببرد. این دایرکتوری به افزایش اعتبار سایت در رتبه بندی‌ها کمک می‌کند به علاوه ترافیک را از سمت خوانندگان به سایت شما می‌کشاند. مقالات و دایرکتوری مقالات برای موتورهای جستجو جذاب هستند زیرا دارای محتوای غنی ای هستند. هردوی راهنمای گوگل برای مدیران سایت و تحلیل‌های افرادی که در تیم مدیریت اسپم گوگل هستند(Matt Cutts) گفته‌اند: استراتژی تولید محتوا و ایجاد دایرکتوری‌ها به مانند بک لینک برای سایت شما عمل می‌کند.

دارندگان تجارت، بازاریابان و کارآفرینان برای رسیدن به بالاترین نتایج در بازاریابی مقاله‌ای، مقالاتشان را در دایرکتوری‌های متفاوتی قرار می‌دهند. به هرحال، عمدهٔ موتورهای جستجو محتواهای دوتایی یا چند بار تولید شده را فیلتر می‌کنند تا در نتایج جستجوی گوگل، یک نوشته چندبار ظاهر نشود. بعضی از بازاریابان با تغییراتی در مقالات سعی در دور زدن این فیلترها دارند، که به اینکار چرخش مقاله یا article spinning گفته می‌شود؛ که این مقاله از نظر تئوری می‌تواند بازدیدکنندگان را از طریق چند دایرکتوری مختلف بدست آورد.

بیشتر بازاریابی اینترنت و بهینه‌سازی برای موتورهای جستجو نیاز به یک دامنه، یک فضا، و بودجه برای ارتقای کار خود دارند. به هر حال، بازاریابی مقاله‌ای که از دایرکتوری‌های مختلف برای مقاله‌ها استفاده می‌کند می‌تواند به صورت رایگان ترافیک زیادی را از طریق موتورهای جستجو به سمت سایت شما بکشاند. بازاریابی با مقاله باعث افزایش اعتبار سایت شما خواهد شد.

هدف اصلی دربارهٔ بازاریابی مقاله‌ای این است که موتورهای جستجو بازدید را به سمت سایت شما بکشاند؛ بنابراین یک نویسنده می‌تواند قدرت خودش را تقویت کند و در زمینه کاریش تأثیرگذار باشد، در حالی که دارد برای افزایش ترافیک سایت خودش نفوذ نیز می‌کند. کلید بازاریابی با مقاله این است که نویسنده باید برای مقالاتش ارزش ایجاد کند، نه فقط به دنبال ارتقاء سایتش، محصولاتش و سرویس‌هایش باشد.

گام هایی که برای ترفیع یک کسب و کار از طریق بازاریابی مقاله ای باید برداشت

اگر این شیوه از بازاریابی به درستی اجرا شود، شیوه ای بسیار اثربخش و البته ارزان قیمت به نسبت دیگر روش های ترفیع کسب و کارهای کوچک است. در ادامه گام هایی در این رابطه معرفی می کنیم:

گام اول:

وبلاگ ها و وبسایت های نیازمند محتوا در بازار هدف خود را جستجو کنید.

گام دوم:

بر روی وبسایت یا وبلاگ مورد نظر اطلاعات را جستجو کنید در رابطه با تامین محتوا، نویسنده میهمان و …

گام سوم:

اگر اطلاعاتی در این رابطه پیدا نکردید، به مدیر سایت ایمیل ارسال کنید. برخی وبسایت ها ممکن است با وجود علاقه به دریافت محتوا اما این موضوع را بصورت عمومی درج نکرده باشند.در ایمیل خود باید نشان دهید که چرا منبع خوبی برای این کار هستید.

گام چهارم:

مطالب خود را در قالب دستورالعمل های ارائه شده از طریق وبسایت ارائه کنید. اینکه لینک می خواهند یا نه، یا اینکه تعداد لینک ها چه تعداد باید باشد و … .

گام پنجم:

در قسمت معرفی خود برای مقالات خود را بگونه ای معرفی کنید که خواننده به مراجعه به وبلاگ یا وبسایت خودتان ترغیب شود.

گام ششم:

وقتی مطالب شما منتشر شد، آن را از طریق شبکه های اجتماعی اعلام کرده و تبلیغ کنید. این یک کار برنده – برنده برای شما و میزبان است.

بازاریابی مقاله ای
بازاریابی مقاله ای چیست

با ، بازاریابی مقاله ای ( انواع بازاریابی ) آشنا شدید  و توجه داشته باشید که از ابزار بازاریابی اینترنتی غافل نشوید 

ما به شما ابزار قدرتمند پنل ممبر فالوور نوتیفیکیشن لاین استور رو  پیشنهاد میکنیم 

برای بازاریابی اینترتی بهتر و بروزتر

    ⇓  پیشنهادی برای شما  ⇓      

🍀  با نام دلخواه خود به کسب درآمد بپردازید   🍀

با نام خود نماینده لاین استور شوید ( نمایندگی ری برند )

اطلاعات بیشتر در خصوص نمایندگی ریبرند رو اینجا بخونید

و یا همین الان با شماره های مندرج در سایت در تماس شوید ( مشاوره رایگان )

منشن اینستاگرام 

پنل ممبر فالوور نوتیفیکیشن میدونی چیه ؟؟

🌸 راهنمای جامع پنل ممبر و فالور و نوتیفیکیشن 😍 میخوای مطالعه کنی؟؟

میخوای از اینستاگرام کسب در آمد داشته باشی ؟؟

میخوام بیشتر بدونممن درآمد دارم

بازاریابی مقاله ای چیست

📘 پیشنهاد مطالعه 📘

⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓

⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓
⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓
⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓
⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓
⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓
⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓
⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓
#مجید_درویش_زاده #لاین_استور#استارتاپونه
درویش زادهDarvishzade
پنل ممبر فالوور

    لطفا برای مشاوره رایگان در خصوص ارائه خدمات؛ فرم زیر را پر کنید:

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    شانستو برای دریافت تخفیف ویژه امتحان کن! (ویژه نمایندگی)