روشهای محافظت از کسب و کار
سلام و درود فراوان به همراهان عزیز و همیشگی سایت محبوب لاین استور
در این مطلب می پردازیم به روشهای محافظت از کسب و کار همراه ما باشید .
روش های محافظت از کسب و کار چه هستند ؟ چرا باید از کسب و کار خود محافظت کنید ؟ محافظت از کسب و کار به چه معنایی است ؟ چه قوانینی برای محافظت از کسب و کار کارآفرینان وجود دارد ؟ چگونه می توانید از خود و کسب و کارتان محفظت کنید ؟ در مقاله روش های محافظت از کسب وکار این موضوع بررسی می شود.
۱. مطمئن شوید، حقنشر (کپیرایت)، نشان تجاری، و مالکیت دارید.
مطمئن شوید نام برند، نام محصولات، محتوا، تصویرسازی، و ویدئوتان را با گرفتن حق نشر و نشان تجاری مناسب محافظت میکنید. بدون محافظت یا مدرک مستدل برای دادههایتان، یک رقیب به آسانی میتواند محتوای برندتان را بدزدد و ادعا کند مال خودش است. از این گذشته، بعضیها دادههایتان را میدزدند، و با حق نشر و نشان تجاری جدید از آن محافظت قانونی میکنند، و بعد علیه تخلف شما اقدام قانونی میکنند! اجازه ندهید این اتفاق برایتان بیفتد.
۲. داراییهای برخط برندتان را در اختیار بگیرید.
با اینکه فقط باید از یک دامنه برای شرکتتان استفاده کنید، اما انواع مختلف دامنههای برندتان را بخرید و در اختیار بگیرید. یعنی علاوهبر.com، دامنهی.net و.org را هم داشتهباشید. اگر برندتان توجه زیادی را به خودش جلب کند، رقبایتان میتوانند این دامنهها را بهدست بیاورند و آن را به قیمتی گزاف به خودتان بفروشند. علاوه بر این، همهی نامهای مرتبط را در رسانههای اجتماعی و فهرستهای راهنما مطالبه کنید. خدماتی مثل یکست(Yext) و نوئم(Knowem) میتوانند این فرآیند را سرعت دهند، و به عنوان جایزه، علائم باارزشی را در موتورهای جستوجو برای جامعه و محل خودتان تولید کنند.
۳. برای نام برندتان پول خرج کنید.
حتی اگر برای بالا بردن بازدید وبگاهتان به کمپین پرداخت در ازای کلیک اتکا نمیکنید، به محافظت از کلیدواژههایی که در موتورهای جستوجو به برندتان اختصاص دارند کمی بودجه اختصاص بدهید. این کلیدواژهها ارزان هستند و اطمینان میدهند کسبوکارتان در جایگاه تبلیغاتی بالا در صفحهی اول نتیجهی جستوجوی نام کسبوکارتان میماند. اگر نام کسبوکارتان را جستوجو کردید و رقیبتان را در جایگاه غیررایگان گوگل پیدا کردید، این اتفاقی نیست. با اینکه گوگل به رقبا اجازه میدهد برای نام برندتان پول خرج کنند، آنها نمیتوانند در نسخهی تبلیغی از نام برندتان استفاده کنند.
اگر با چنین موردی برخورد کردید، تبلیغکننده را به گوگل گزارش کنید. اگر از یک کمپین کلیک در ازای پرداخت پول استفاده میکنید، با سیاستهای گوگل آشنا شوید. راههای دیگری برای مقابله با سرقت مشتریهایتان وجود دارد. مثلا، گوگل اغلب صفحات هدف را ملزم میکند ظوابط خاصی را، از قبیل اطلاعات تماس معتبر، اعمال کنند. اگر رقیبتان سعی میکند با نام برند شما خودش را معرفی کند، تبلیغکننده را به گوگل گزارش کنید.
۴. توافقنامههای عدم افشای مناسب آماده کنید.
بسته به ماهیت کسبوکارتان، یک توافقنامهی عدم افشا میتواند شرکتتان را از پیامدهای مستقیم و غیرمستقیم حفظ کند. اگر در مدل کسبوکارتان به مجموعهی کوچکی از پیمانکارهای آزاد اتکا میکنید، توافقنامهی عدم افشای شما باید پیمانکارانتان را از اشتراکگذاری فرآیندها و شیوههای شما با رقبایتان منع کند. ممکن است رقبایتان برای این اطلاعات پیشنهاد پاداش بکنند، . این اصل شامل کارمندان تماموقتتان هم میشود. یک رقیب میتواند یکی از بازیکنان اصلی تیمتان را خام کند تا بهطور قانونی رازهای محرمانهتان را درمورد کسبوکارتان بهطور قانونی در اختیارش بگذارد.. با همکاری مشاور حقوقیتان توافقهای عدم افشایی بنویسید که برای کسبوکار شما تنظیم شدهباشند. این یک ضرورت است و ارزش آن را دارد.
پیشنهاد مطالعه : مهم ترین اصول کسب و کارهای کوچک
⇓ پیشنهادی برای شما ⇓
🍀 با نام دلخواه خود به کسب درآمد بپردازید 🍀
با نام خود نماینده لاین استور شوید ( نمایندگی ری برند )
اطلاعات بیشتر در خصوص نمایندگی ریبرند رو اینجا بخونید
و یا همین الان با شماره های مندرج در سایت در تماس شوید ( مشاوره رایگان )
منشن اینستاگرام
پنل ممبر فالوور نوتیفیکیشن میدونی چیه ؟؟
🌸 راهنمای جامع پنل ممبر و فالور و نوتیفیکیشن 😍 میخوای مطالعه کنی؟؟
میخوای از اینستاگرام کسب در آمد داشته باشی ؟؟
📘 پیشنهاد مطالعه 📘
⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓