چالش ۳۰ روزه ساخت پیج اینستاگرام
چالش ۳۰ روزه ساخت پیج اینستاگرام

چالش ۳۰ روزه ساخت پیج اینستاگرام

چالش ۳۰ روزه ساخت پیج اینستاگرام

سلام و درود فراوان به همراهان عزیز و همیشگی سایت محبوب  لاین استور   در این مطلب رو می پردازیم به چالش ۳۰ روزه ساخت پیج اینستاگرام  ، با ما همراه باشید.

 

ساخت ساخت پیج اینستاگرام یکی از مهم ترین دغدغه های افراد علاقه مند به شروع کسب و کار در این اپلیکیشن محسوب میشود. اگر شما هم دوست دارید بدانید چطور میتوان با چند مرحله ساده و تنها در چند دقیقه حساب اینستاگرامتان را تبدیل به بیزنس پروفایل کنید تا انتهای این مقاله همراه لاین استور باشید….

راه اندازی پیج کاری اینستاگرام می تواند ایده فوق العاده برای بسیاری از مشاغل باشد. در دنیای که کسب و کار ها به سمت مجازی شدن حرکت می کند و بازار کسب وکار آنلاین بیش از هر زمان دیگر داغ شده شده است، اینستاگرام یکی از بهترین بستر های موجود برای این کار می باشد. در مقاله چالش ۳۰ روزه ساخت پیج اینستاگرام به طور کامل به بررسی صفر تا صد شروع ار در اینستاگرام پرداختیم. بدون شک برای وارد شدن به این عرصه ساختن بیزینس اکانت یا پیج کاری اینستاگرام جز اولین قدم ها می باشد.

مزایای ساخت پیج اینستاگرام
چالش ۳۰ روزه ساخت پیج اینستاگرام

چرا ساخت پیج اینستاگرام بیزینسی یا تجاری

شاید بسیاری از افراد از قابلیت های بخش بیزینس اکانت اینستاگرام غافل باشد. و بپرسند که چرا به جای پروفایل های معمولی باید از پیچ کاری اینستاگرام استفاده کرد؟ و تفاوت های آن نسبت به پیج های معمولی چیست؟ در پاسخ این سوال می توان گفت که خوشبختانه اینستاگرام در سال های قبل با اهمیت دادن به کسب و کار های آنلاین اختیارات و قابلیت های خوبی را در قالب پیج کاری به افراد عرضه کرد. امروزه بیزنس پروفایل نه تنها برای مشاغل و برند ها بلکه برای انواع حرفه ها نیز قابل استفاده است.

از قابلیتهای بخصوص این پروفایل ها قابلیت بررسی بازدید کنندگان، آمار تخصصی و جزییات و روند کلی پیج است. بدون شک افراد می توانند با بررسی آمار و ارغام نشان داده شده، مخاطبان را بهتر بشناسند وکیفیت محتوایشان را بیش بهبود بخشند.در ادامه به برخی از قابلیت های پیج کاری اینستاگرام اشاره خواهیم کرد.

چالش ۳۰ روزه ساخت پیج اینستاگرام

برای ساخت پیج بیزنسی یا تجاری در اینستاگرام کارهایی رو که باید برای اون انجام بدیم به سی روز تقسیم بندی کنیم

مدت زمان انجام کار چه باید انجام دهیم
روز اول ۱ اکانت بیزنسی خود را در اینستاگرام بسازید
از روز دوم تا روز هفتم  ۲-۷ نقشه ۳۰ روزه محتوا و پست های خودتان را ترسیم کنید
از روز هشتم تا روز پانزدهم ۸-۱۵ با اکانت های هم سطح خودتان تبادل کنید
از روز شانزدهم تا روز بیست و یکم ۱۶-۲۱ نظر دادن و تعامل با اکانت های بزرگتر
از روز بیست و دوم تا روز بیست و ششم ۲۲-۲۶ ارسال ۲ تا ۳ پست عالی هر روز
از روز بیست و هفتم تا روز سی ام  ۲۷-۳۰ رشد اکانت خودتان را مشاهده کنید

 

چالش 30 روزه ساخت پیج اینستاگرام
ساخت پیج اینستاگرام

پیشنهاد مطالعه :نکاتی قبل از شروع کسب و کار در اینستاگرام

برای رشد پیج در انیستاگرام چک لیست های زیر را در نظر بگیرید

اینستاگرام لوگوپست هایی با کیفیت و ارزش محتوای بالا بسازید

نه پست هایی با ارزش پایین هر چقدر هم که زیاد باشند

 

اینستاگرام لوگو در خصوص موضوع پست هایی که قرار می دهید ، محتوا در استوری تولید کنید ، آن محتوا نیز

باید ارزشمند باشد تا مخاطب را جذب و به سمت پست هدایت کند

 

اینستاگرام لوگو از کاربران درخواست تعامل داشته باشید . نظر آنها را بپرسید.

بخواهید که مطلب رو باری دوستانشان بفرستند

 

اینستاگرام لوگوبه تمام دایرکت ها ، کامنتها و لایک ها فورا پاسخ بدهید

اینکار باعث رشد سریع پیج شما می شود

چالش 30 روزه ساخت پیج اینستاگرام
ساخت پیج اینستاگرام

 

    ⇓  پیشنهادی برای شما  ⇓      

🍀  با نام دلخواه خود به کسب درآمد بپردازید   🍀

با نام خود نماینده لاین استور شوید ( نمایندگی ری برند )

اطلاعات بیشتر در خصوص نمایندگی ریبرند رو اینجا بخونید

و یا همین الان با شماره های مندرج در سایت در تماس شوید ( مشاوره رایگان )

منشن اینستاگرام 

پنل ممبر فالوور نوتیفیکیشن میدونی چیه ؟؟

🌸 راهنمای جامع پنل ممبر و فالور و نوتیفیکیشن 😍 میخوای مطالعه کنی؟؟

میخوای از اینستاگرام کسب در آمد داشته باشی ؟؟

میخوام بیشتر بدونم  من درآمد دارم

#مجید_درویش_زاده #لاین_استور#استارتاپونه
درویش زادهDarvishzade
پنل ممبر فالوور

    لطفا برای مشاوره رایگان در خصوص ارائه خدمات؛ فرم زیر را پر کنید:

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اپلیکیشن سامانه اطلاع رسانی اپلیکیشن سامانه شبکه های اجتماعی

    شانستو برای دریافت تخفیف ویژه امتحان کن! (ویژه نمایندگی)