پنج مرحله از مسیر بازاریابی محتوایی
پنج مرحله از مسیر بازاریابی محتوایی

پنج مرحله از مسیر بازاریابی محتوایی

پنج مرحله از مسیر بازاریابی محتوایی

سلام و درود فراوان به همراهان عزیز و همیشگی سایت محبوب  لاین استور 

 با بررسی پنج مرحله از مسیر بازاریابی محتوایی همراه ما باشید

هدف تمام مجموعه‌های فعال در زمینه بازاریابی جذب مخاطب و تبدیل آنها به مشتری است. از طرف دیگر، مشتری وفادار نیز تنها با ارائه محتوای جذاب و باکیفیت جذب می‌شود. ترکیب بازاریابی و تولید محتوا موجب پدیدآمدن بازاریابی محتوایی یا Content Marketing شده است. اما منظور از بازاریابی محتوایی چیست و برای موفقیت در آن باید به چه نکاتی توجه کرد؟ برای یافتن پاسخ این پرسش‌ها با این مقاله ازلاین استور همراه باشید.

بازاریابی محتوایی چیست؟

بازاریابی محتوا یک شاخه مدرن از بازاریابی است که در بستر اینترنت انجام می‌شود. در تعریف آن می‌توان گفت بازاریابی محتوا عبارت است از فرایند تولید محتوای مناسب و سپس هدایت آن به سمت مخاطب با استفاده از شبکه‌های اجتماعی، وب‌سایت، بلاگ و سایر اشکال محتوا. هدف هر کسب‌وکار از این نوع بازاریابی دیجیتال، کسب مخاطب وفادار، افزایش سطح اطلاعات و آگاهی مخاطب از محصولات و خدمات شرکت و در نهایت بالابردن میزان فروش و درآمد است.

بازاریابی محتوایی چیست
پنج مرحله از مسیر بازاریابی محتوایی

مرحله یک سکوت

دلیل اصلی شروع کردن این مرحله ، شروع کردن رقبایتان است

تولید محتوا ندارید یا ارگ هم داشته باشید از سر اجبار است

تمرکز روی برندتان است ( یا همان منم منم کرده های اولیه )

مرحله دوم تولید

تولید محتوای فله ای

تمرکزتان روی کمیت محتوا است ( تولید فله ای )

ذهنیت شما : هرچه بیشتر ، سئوی بهتر و ترافیک بیشتر

شکل گیری تیم و فرآیند های محتوا در این مرحله صورت می گیرد

به خواسته ی مخاطب کاری ندارید

پیشنهاد مطالعه : چگونه ولخرج نباشیم ؟

بازاریابی محتوایی چیست
پنج مرحله از مسیر بازاریابی محتوایی

مرحله سه سودمندی

تولید محتوا بر اساس اصل ارزش 

تمرکزتان روی کیفیت محتوا است

شروع به ساخت یک مسیر هدفمند برای مخاطب می کنید

هدف شما ایجاد یک اجتمع از مخاطبین ( قبیله ) است

تولید محتوای کاربردی و مفید حول محور مخاطب صورت می گیرد

مرحله چهار داستان سرایی

تولید محتوای تجربه محور

تمرکزتان روی ایجاد تجربه و حس برای مخاطب است

هدف شما مرجع شدن برای همه است

شما نسبت به رقبا متقاوت می شوید

مرحله پنج کسب درآمد

هدف شما کسب درآمد از خود محتواست ( فروش محتوا و تبلیغات )

برگزاری همایش ، دوره و …

پنج مرحله از مسیر بازاریابی محتوایی
بازاریابی محتوایی

سخن آخر درباره پنج مرحله از مسیر بازاریابی محتوایی

دنیای بازاریابی و به‌طور خاص در این مطلب، بازاریابی محتوایی[لینک] دائم در حال تغییر و دگرگونی است. با این‌ وجود، هنگام تدوین هر استراتژی در زمینه بازاریابی محتوا، گام‌هایی که در این مطلب به آنها اشاره شد، می‌توانند به موفقیت یک کسب‌وکار کمک کنند. اگرچه، موفقیت همیشه تضمین‌شده نیست. به‌طور کلی می‌توان گفت ایده‌پردازی، به چالش کشیدن ایده، تولید محتوا، تبلیغات و بدست آوردن مشتری از نکاتی است که هنگام بازاریابی محتوا باید مورد توجه قرار بگیرند.

بازاریابی محتوا ممکن است در ظاهر ساده به نظر برسد اما اجرای کامل و موفقیت‌آمیز آن یک چالش بزرگ برای کسب‌وکارها محسوب می‌شود.

 

    ⇓  پیشنهادی برای شما  ⇓      

🍀  با نام دلخواه خود به کسب درآمد بپردازید   🍀

با نام خود نماینده لاین استور شوید ( نمایندگی ری برند )

اطلاعات بیشتر در خصوص نمایندگی ریبرند رو اینجا بخونید

و یا همین الان با شماره های مندرج در سایت در تماس شوید ( مشاوره رایگان )

منشن اینستاگرام 

پنل ممبر فالوور نوتیفیکیشن میدونی چیه ؟؟

🌸 راهنمای جامع پنل ممبر و فالور و نوتیفیکیشن 😍 میخوای مطالعه کنی؟؟

میخوای از اینستاگرام کسب در آمد داشته باشی ؟؟

میخوام بیشتر بدونم  من درآمد دارم

 

 

#مجید_درویش_زاده #لاین_استور#استارتاپونه
درویش زادهDarvishzade
پنل ممبر فالوور

    لطفا برای مشاوره رایگان در خصوص ارائه خدمات؛ فرم زیر را پر کنید:

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    شانستو برای دریافت تخفیف ویژه امتحان کن! (ویژه نمایندگی)