راهنمای جامع پنل ممبر فالوور نوتیفیکیشن لاین 1استور

عیدی شما 70% تخفیف دوره های محبوب لاین استور

پیشاپیش سال نو مبارک کد تخفیف شما
nowruz99

آموزش
فوت و فن
فروش
...

بازاریابان
پنل ممبر فالوور
لاین استور
...

دوره اینستاگرام مارکتینگ
ویدئو + پی دی اف + پاورپوینت

آموزش
نمایندگی پنل ممبر و فالور
لاین استور

دوره
کانال داری حرفه ای
لاین استور
...

آموزش
محتوا گذاری
در سایت
وردپرسی

دوره تخصصی sms مارکتینگ + آموزش نمایندگان سامانه پیامک لاین استور

خانه / لاین استور / آموزش / آموزش شبکه های اجتماعی / هشتگ / هشتگ و روش استفاده از آن در شبکه های اجتماعی
هشتگ و روش استفاده از آن در شبکه های اجتماعی
هشتگ و روش استفاده از آن در شبکه های اجتماعی

هشتگ و روش استفاده از آن در شبکه های اجتماعی

هشتگ و روش استفاده از آن در شبکه های اجتماعی

سلام و درود به همراهان گرامی  لاین استور   همراه ما باشید با موضوع هشتگ و روش استفاده از آن در شبکه های اجتماعی

استفاده از هشتگ در بازاریابی رسانه های اجتماعی اتفاق جدیدی نیست.

اما می خواهیم یک منبع یکدست رو ارائه بدیم که به شما خواهد گفت آیا باید از هشتگ استفاده کنید یا خیر؟ از چه تعداد هشتگ استفاده کنید؟ از چه جایی می توانید هشتگ های مرتبط را پیدا کنید؟ و چه نوع هشتگ هایی برای تحت تاثیر قرار دادن مخاطبان در فیس بوک، گوگل پلاس، توییتر، اینستاگرام و … مورد استفاده قرار می‌گیرند؟

تاریخچه هشتگ

هشتگ از کجا اومده ؟ به نظر می‌رسه که هشتگ در حدود قرن چهاردهم متولد شده (مبارک باشه 😁 ).  قبل از اینکه ما از آن در تلفن هامون و یا در توییتر استفاده کنیم، هشتگ از “lb”، علامت اختصاری لاتین برای “پوند” بوجود آمده است.

بنابراین در ایالات متحده آن را برای مدتی علامت پوند نامگذاری کردند.

از # با عنوان هشتگ نام برده نمی‌شد تا زمانی که استفاده از آن در رسانه های اجتماعی محبوب شد.

کاربرد هشتگ

یک راه برای یافتن پست های مربوط به یک موضوع مشترک توییتر از سال ۲۰۰۷ است که افراد برای ایجاد گروه ها در توییتر از هشتگ استفاده می‌کردند.

استفاده از هشتگ  (#) در شبکه های اجتماعی

در این زمان بود که هشتگ شروع به حرکت کرد، و در نهایت تبدیل به نیروی بازاریابی رسانه های اجتماعی شد.

اکنون، بیایید درباره نحوه استفاده از هشتگ ها در هر پلت فرم رسانه های اجتماعی صحبت کنیم، با فیس بوک شروع می‌کنیم:شروع کنیم ؟

چگونه از هشتگ در فیس بوک استفاده کنیم

  FaceBook  

 

استفاده از هشتگ‌ها در فیس‌بوک می‌تواند بر روی پست های شما تأثیر بگذارد، اما شما باید از آن به درستی استفاده کنید.

در اینجا چند نکته برای استفاده از هشتگ ها در فیس‌بوک وجود دارد:

  1. از هشتگ‌ها بیش از حد استفاده نکنید. این باعث می‌شود که کسب و کار شما آزار دهنده باشد و یا به عنوان هرزنامه(spam) شناخته شود. در عوض، برای هر پست از یک یا دو هشتگ برای تعامل هرچه بهتر استفاده کنید. اگر از بیش از دو هشتگ در پست فیس‌بوک استفاده کنید، مشارکت کمتری خواهید یافت.
  2. پست فیس‌بوک خود را به صورت عمومی به اشتراک بگذارید (و اطمینان حاصل کنید که به افراد اجازه فالو دادن داده اید). در غیر این صورت، فقط دوستان و فالوورهای شما می‌توانند پست های شما را با هشتگ ها ببینند .هنگامی که پست فیس‌بوک خود را عمومی می‌کنید، هر کسی که هشتگی را که شما از آن در پست خود استفاده کرده اید را جستجو کند، می‌تواند پست شما را بببیند.

چگونه از هشتگ در توئیتر استفاده کنید

  twitter  

 

توییت های با هشتگ، تا دو برابر نسبت به توئیت های بدون هشتگ باعث جذب مخاطبین می‌شوند. اما، به طور معمول، قوانینی مربوط به استفاده از هشتگ ها در توییتر وجود دارد، از جمله نحوه استفاده از هشتگ ها در تبلیغات توییتر.

  1. توییت هایی با یک یا دو هشتگ، ۲۱٪ بیشتر باعث جذب می‌شوند، پس زیاده روی نکنید. با یک یا دو تا هشتگ هم می‌توانید این ترفند را پیاده کرده و نتیجه بگیرید.
  2. توییت های با هشتگ، تعداد بیشتری بازتوییت دریافت می‌کنند اما حتی توییت هایی که به طور مشخص از فالوور ها درخواست باز توییت می‌کنند نیز بیشتر از بقیه باز توییت دریافت می‌کنند.
  3. Twitonomy یک منبع عالی برای پیدا کردن تجزیه و تحلیل برای روند هشتگ ها است.

نحوه استفاده از هشتگ ها در اینستاگرام

  Instagram  

 

اگر به نظر می‌رسد که نقطه مهم در تمام پلتفرم های رسانه های اجتماعی، استفاده از یک یا دو هشتگ است، این مورد در اینستاگرام وجود ندارد. این احتمالا به همین دلیل است که بسیاری از پستهای اینستاگرام دارای هشتگ های ظاهرا بی پایان هستند.

در اینجا چند نکته برای استفاده از هشتگ ها در اینستاگرام وجود دارد:

  1. همیشه از هشتگ در اینستاگرام استفاده کنید. شما به طور متوسط ۱۲.۶ درصد بیشتر مخاطب جذب خواهید کرد.
  2. از نظر تعداد هشتگ در اینستاگرام، پست های با تعداد بیشتر هشتگ، مثلا ۱۱ هشتگ نسبت به پست های بدون هشتگ دارای جذب و اثر گذاری بیشتر هستند.
  3. در این مورد، هر چه بیشتر بهتر. بر طبق نظر سایت Hootsuite (یک سایت معتبر دیجیتال مارکتینگ خارجی)، شما می‌توانید تا ۳۰ هشتگ در اینستاگرام استفاده کنید.

نحوه استفاده از هشتگ ها در گوگل پلاس

  +Google  

 

استفاده از هشتگ ها در گوگل پلاس نسبت به دیگر پلتفرم ها متفاوت است. آنها به شما در دستیابی به تعداد افراد بیشتری نسبت به پست هایی که حاوی هشتگ ها نیستند، کمک می‌کنند . در اینجا چند نکته ایست که باید درباره هشتگ در گوگل پلاس بدانید:

  1. هشتگ ها نفوذ بیشتری در گوگل پلاس در مقایسه با سایر پلتفرم ها دارند. اگر می‌خواهید تعامل بیشتری با گوگل پلاس داشته باشید، هشتگ ها کلید هستند.
  2. اگر شما هشتگی را در گوگل جستجو کنید، یک نوار کناری را مشاهده خواهید کرد که پست های گوگل پلاس مربوط به هشتگ جستجو شده را به شما نشان می‌دهد.
  3. تحقیقات زیادی در مورد هشتگ های گوگل پلاس وجود ندارد، بنابراین بین ۱ تا ۳ هشتگ در گوگل پلاس استفاده کنید.

نحوه استفاده از هشتگ ها در لینکدین

  Linkdin  

 

هشتگ ها در لینکدین همیشه ساپورت نمیشوند اما کاربرد انها در لینکدین تقریبا مشابه جاهای دیگر است.

شما می‌توانید به همان شیوه ای که در سایر پلتفرم های دیگر هشتگ ها را جستجو می‌کنید، در لینکدین نیز جستجو کنید. لینکدین از هشتگ ها برای نظارت بر آنچه که برای کاربران مهم است، استفاده می‌کند تا بتواند محتوای مناسبتری را برای آنها نشان دهد.

چگونگی استفاده از هشتگ در لینکدین

  1. برای به دست آوردن دید بیشتری در سایت ، هشتگها را به پروفایل کسب و کار خود اضافه کنید.
  2. اگر شما در پلتفرم وبلاگ نویسی لینکدین می‌نویسید، برخی از هشتگ های مربوطه را به قسمت مقالات خود اضافه کنید.
  3. از آنجا که این یک ویژگی جدید است، تحقیقات زیادی در مورد چگونگی استفاده از هشتگ ها در لینکدین وجود ندارد، بنابراین فقط از قانون ۱ و ۲ در حال حاضر استفاده کنید. که باید بدون نشان دادن شما به عنوان هرزنامه ظاهر شود. اگر تغییراتی رخ دهد و یا به سطح جدید از تحقیات برسیم، ما شما را در این مورد به روز نگه می‌داریم.

ابزار جستجو و تحقیق درباره هشتگ

مطمئن نیستید که هشتگ های شما چه چیزی را باید بیان کنند؟ در اینجا چند ابزار برای شروع کار و کمک به شما نام برده می‌شود:

من وقتی می‌خواستم حساب توییتر خود را مدیریت کنم از Ritetag برای پیدا کردن هشتگ های با نرخ بالای ارتباطات و تاثیرگذای استفاده می‌کردم.

من این مورد را قبلا بیان کردم، اما از آنجایی که ممکن است کل مطلب را نخوانده باشید دوباره آن را یادآوری می‌کنم که Twitonomy یک منبع عالی برای پیدا کردن تجزیه و تحلیل برای روند هشتگ ها است.

این یک ابزار دیگر است که به شما کمک می‌کند تا هشتگ های مناسب توییتر را پیدا کنید.

 

    ⇓  پیشنهادی برای شما  ⇓      

منشن اینستاگرام 

پنل ممبر فالوور نوتیفیکیشن میدونی چیه ؟؟

🌸 راهنمای جامع پنل ممبر و فالور و نوتیفیکیشن 😍 میخوای مطالعه کنی؟؟

میخوای از اینستاگرام کسب در آمد داشته باشی ؟؟

  میخوام بیشتر بدونم  من درآمد دارم

 

درباره‌ی پشتیبان لاین استور مداحی

سید یحیی مداحی هستم متولد 1365 در مشهد مقدس | از 10 سالگی علاقه مند به کامپیوتر بودم و از سال 1395 به طراحی سایت علاقه مند شدم و فعالیتم رو در این زمینه آغاز کردم ، هنوز هم تشنه به آموختن هر چه بیشتر این علم زیبا و دوست داشتنی ، ممنونم که وقت گذاشتید و این مطلب رو مطالعه کردید . اگر موردی بود حتما در قسمت دیدگاه بیان کنید . امیدوارم که همیشه موفق و پیروز و سربلند باشید .

اینو دیدی ؟

راهنمای-جامع-تبلیغات-در-تلگرام

راهنمای جامع تبلیغات در تلگرام

اگر شما هم قصد تبلیغات در تلگرام را دارید، قول می‌دهیم خواندن این راهنمای تبلیغ …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

ممنونم عضویت شما تایید شد

ثبت نشد لطفا مجدد سعی کنید

تبلیغات اینستاگرام | تبلیغات تلگرام | آموزش اینستاگرام | آموزش تلگرام will use the information you provide on this form to be in touch with you and to provide updates and marketing.

😍 هدیه لاین استور 😍

دریافت کتاب های آموزشی مهندس درویش زاده به صورت رایگان 

۱ -کتاب بازاریابی با شبکه های اجتماعی

۲ -کتاب بازاریابی با انتشار پادکست 

۳ -کتاب آموزش ساخت ربات تلگرام 

اینستاگرام .لاین استور۵۳