5 دوره برتر
مهندس درویش زاده
داشتن یک میلیون فالوور در شبکه های اجتماعی
داشتن یک میلیون فالوور در شبکه های اجتماعی

داشتن یک میلیون فالوور در شبکه های اجتماعی

2
(1)

یکی از ضروری ترین مواردی که به موفقیت یک کسب ‌و کار کمک می کند رسیدن یک میلیون فالوور در شبکه های اجتماعی از جمله اینستاگرام و توییتر و فیس‌بوک و … است. این اتفاق مزیت های زیادی به همراه خواهد داشت  مشخصا نشان می‌دهد که افراد به شما توجه دارند و قابلیت زیادی برای تاثیرگذاری در زمینه کاری خود دارید. با لاین استور همراه باشید تا بررسی کنیم چطور می توان یک میلیون فالوور برای شبکه های اجتماعی داشت .

پادکست داشتن یک میلیون فالوور در شبکه های اجتماعی ؛ بنشوید :

 

 

داشتن یک میلیون فالوور در شبکه های اجتماعی نه‌ تنها برای اینفلوئنسرها اهمیت دارد، بلکه معیار مهمی برای موفقیت کسب‌وکارها می باشد .

در حال حاضر شبکه اجتماعی اینستاگرام یکی از شبکه های اجتماعی مهم برای ارتباط با مخاطبان است، خواه از آن برای بازاریابی محصول و یا کسب‌وکارتان استفاده نمایید و یا اینکه یک صفحه شخصی در آن ایجاد نمایید .

شبکه ها اجتماعی مثل یوتیوب و فیس‌بوک هنوز هم تاثیرگذار هستند، در حالی که توییتر، لینکدین و تیک‌تاک مخاطبان بیشتری را جذب می‌کنند.

اما چگونه می‌توان در شبکه‌های اجتماعی یک میلیون فالوور داشت؟

خوشبختانه با یک استراتژی درست، طرز فکر مناسب و پشتکار و ثبات، دستیابی به یک میلیون فالوور برای همه امکان‌پذیر است.

۱- استفاده از هشتگ های مناسب

اگر می‌خواهید یک میلیون فالوور در شبکه های اجتماعی جذب کنید، این کار مهم‌ترین مورد برای رسیدن هدف است. چه در اینستاگرام و چه در توییتر و چه در هر پلتفرم دیگری، هشتگ‌ها اولین راهی است که فالوورهای بالقوه جدید می‌توانند مطالب و محتوای تولیدی شما را پیدا کنند.

اما منظور از هشتگ‌های مناسب چیست؟

داشتن یک میلیون فالوور در شبکه های اجتماعی
داشتن یک میلیون فالوور در شبکه های اجتماعی

هشتگ‌ها باید دارای دو قابلیت اساسی باشند: اول اینکه مربوط به مطالب و محتوای شما باشند، و دوم اینکه در دسته‌بندی «ترند» یا پربازدیدها قرار بگیرند. تولید محتوای منظم و به‌روز یکی از راه‌های جذب فالوور است، نظر دادن درباره موضوعات مهم روز و یا ارسال عکس‌ها و تصاویر با توجه به ترندها یا موضوعات روز.

با نگاه انداختن به تحلیل آنلاین به‌روز، می‌توانید بفهمید که چه هشتگ‌هایی ترند شده‌اند و سعی کنید مطالب و محتوایی تولید کنید که در مورد آن هشتگ‌ها باشد.

با این وجود، نباید از هشتگ‌های نامربوط فقط به‌دلیل اینکه ترند شده‌اند، استفاده کنید. در این صورت مخاطبان شما با دیدن هشتگ‌های نامرتبط گیج می‌شوند و همچنین فالوورهای احتمالی را نیز از دست خواهید داد.

 

۲- دیگران را فالوو کنید و با آنها ارتباط برقرار کنید

وقتی که  شما  ساخت صفحه‌ای  را برای داشتن یک میلیون فالوور در شبکه های اجتماعی شروع کردین ، باید سایر کاربران با علاقه مندیها ، محتوا و مخاطبان هدف مشابه را دنبال کنین . این کار باعث می‌شود شما بخشی از جامعه کاربری باشین و مخاطبان هدف راحت‌تر می تونن شما را پیدا کنن .

برای اینکه یش از یک میلیون فالوور در شبکه های اجتماعی داشته باشید  ، شما باید در مورد رقبای خود و یا در صورتی که رقابت مهم نباشه، حداقل درباره پروفایل‌ها و صفحه‌های مشابه تحقیق کنین .

تا جایی که امکان دارد با جامعه کاربری در ارتباط باشید تا شناخته شوید و سایر کاربران را به سمت حساب کاربری خود جذب کنید. نظر دادن در مورد پست و عکس رقبا یکی از بهترین روش‌ها برای جذب و هدایت فالوور به سمت حساب کاربری خودتان است.

در آخر، بازدیدکنندگان، صفحه شما را می بینند و اگر محتوای شما به‌اندازه کافی جذاب باشد، حداقل بعضی از آنها صفحه شما را دنبال می‌کنند و تبدیل به فالوور شما می‌شوند.

۳- محتوای با کیفیت و به طور منظم تهیه و انتشار دهید

باید تا جایی که می‌توانید فعال باشید البته تا زمانی که در تایم‌لاین خودتان بیش از حد پست منتشر نکنید و یا برای دیگران بیش از حد کامنت نگذارید. برای اینکه به فالوورهای احتمالی نشان دهید که محتوای باکیفیت و اصیلی دارید، پست‌های شما باید به‌صورت منظم منتشر شود و جذاب و گیرا باشد.

مطمئنا در آغاز کار باید آزمون و خطا انجام دهید تا بفهمید که چه پست‌هایی باید منتشر کنید و مخاطبان هدفتان چه نوع محتوایی را می‌پسندند، اما وقتی که به محتوا و سبک خاص خودتان رسیدید، سعی کنید به همان سبک و قالب پایبند بمانید.

۴- زمان مناسب برای انتشار مطالب را مشخص نمایید

پیشتر مشخص شده است که «بهترین» زمان برای انتشار پست و مطلب چه زمانی است، و این راهنماها می‌تواند در ابتدای کار به دردتان بخورد. با این حال، هنگامی که می‌خواهید فالوور را جذب کنید و با آنها ارتباط برقرار کنید، بهتر است داده‌های مربوط به پست‌ها و پروفایل خودتان را نیز بررسی کنید. ممکن است عادت‌ها و ترجیحات مخاطب هدف شما با یک کاربر عادی فرق داشته باشد.

داشتن یک میلیون فالوور در شبکه های اجتماعی
داشتن یک میلیون فالوور در شبکه های اجتماعی

ابزارهای تحلیل مثل Instagram Analytics for Business، که می‌توانید در اینستاگرام و در قسمت فالوورها پیدا کنید، می‌تواند آمار لایک و اشتراک‌گذاری پست‌های شما را نشان دهد.

یکی از پرسود ترین آمارها، یک خط زمان (تایم‌لاین) است که به شما نشان می‌دهد که فالوورها در چه زمانی بیشترین فعالیت را در اینستاگرام داشته‌اند. با توجه به این آمار، می‌توانید بفهمید که بهترین زمان انتشار مطالب و پست‌ها، چه ساعتی از روز و چه روزی از هفته است.

۵- فالو کردن فالوورهای رقبا

احتمال می دهیم که شما یک صفحه عکاسی با موضوع عکاسی شهری و عکس‌های سیاه و سفید در اینستاگرام دارید. اگر قبلا این کار را انجام نداده‌اید، پروفایل‌ها و صفحه‌هایی که شبیه صفحه شما است و فالوورهای زیادی هم دارد را پیدا کنید. فالوورهای آن صفحه‌ها و پروفایل‌ها حتما به عکاسی سیاه و سفید علاقمندند و یا اینکه فقط یک صفحه و پروفایل را در این زمینه فالو کرده‌اند. حالا، آن فالوورها را فالو کنید.

با انجام این کار، مستقیما با مخاطب هدف آینده خود ارتباط برقرار می‌کنید و به‌طور غیرمستقیم از آنها دعوت می‌کنید تا از پروفایل و صفحه شما بازدید کنند. حداقل تعدادی از این کاربرها شما را فالو می‌کنند.

۶- شبکه های اجتماعی خود را باهم لینک کنید

این روش بروز شده ی نیست، اما بیشتر افراد فراموش می‌کنند از این روش استفاده کنند. حتی اگر از اول در یک پلتفرم دیگر فعال هستید، دلیلی ندارد که نباید از سایر پلتفرم‌ها فالوور را به پروفایل و صفحه اصلی‌تان هدایت کنید.

احتمال می دهیم که اینستاگرام پلتفرم اصلی شما است. لینک صفحه اینستاگرام شما باید در همه پلتفرم‌هایتان قابل دسترسی باشد. این پلتفرم‌ها شامل دیگر شبکه‌های اجتماعی است، مثل فیس‌بوک، توییتر و پینترست و حتی لینکدین، البته اگر می‌توانید با آن کار کنید. و همین طور اگر وبسایت دارید، لینک صفحه اینستاگرام را باید در وبسایتتان قرار دهید (و البته باید وبسایت داشته باشید.)

اگرچه اغلب وقت خود را صرف بازاریابی برای صفحه اینستاگرام می‌کنید اما باید زمانی را هم به تبلیغ دیگر شبکه‌های اجتماعی اختصاص دهید. پینترست که از نظر بصری شبیه اینستاگرام است، برای بازاریابی فیلم و عکس می‌تواند به به درد تان بخورد.

۷- بازاریابی هشتگ خودتان

برای ساختن یک هشتگ شخصی منحصربه‌فرد، مرتبط و جذاب تلاش زیادی انجام داده‌اید. حالا، هشتگ را به یک برند تبدیل کنید! البته، باید هشتگ خودتان را در سایر شبکه‌های اجتماعی درمیان بگذارید (مورد شماره ۶)، اما به یاد داشته باشید که می‌توانید هشتگ خودتان را به‌صورت آفلاین بازاریابی کنید.

اگر دارای کسب‌وکار کوچکی هستید، این مورد می‌تواند به کارتان بیاید. هشتگ خودتان را روی مواد تبلیغاتی -از پوستر گرفته تا کارت ویزیت- درج کنید.

اگر اینفلوئنسر هستید اما کسب‌وکاری ندارید، خواهی توانست با کمی خلاقیت این روش را به کار بگیرید. به‌عنوان مثال، تعدادی کارت ویزیت و یا تراکت و بروشور جذاب و زیبا چاپ کنید -که هشتگ شما هم روی آنها درج شده باشد- و آنها را در دسترس افراد علاقمند به محتوا و مطالبتان قرار دهید.

برای مثال، اگر صفحه شما در زمینه ورزش و زندگی سالم فعالیت دارد، مواد تبلیغاتی‌تان را در باشگاه‌ها و فروشگاه‌های ورزشی پخش کنید.

۸- استفاده از ابزاری های تجزیه و تحلیل برای پیشرفت  کار

داشتن یک میلیون فالوور در شبکه های اجتماعی
داشتن یک میلیون فالوور در شبکه های اجتماعی

یکی از دلایل مهم در استراتژی موفق شبکه‌های اجتماعی این است که حدس و گمان را کنار بگذارید. خوشبختانه، با استفاده از ابزارهای کاربردی که وجود دارد می‌توانید آمار و اطلاعاتی درباره مخاطبان هدف، رقابت و عملکرد پست‌ها و لایک‌ها و اشتراک‌گذاری‌ها به دست بیاورید.

اشتراک گذاشتن بیشتر این برنامه‌ها برای کاربران حرفه‌ای پولی است، اما دریافت تحلیل درست داده‌ها می‌تواند به‌طور شگفت‌انگیزی باعث افزایش تعداد فالوورهای شما شود. می‌توانید قبل از پرداخت پول و تهیه اشتراک این برنامه‌ها، از آنها به‌صورت آزمایشی استفاده کنید تا ببینید که کدام برنامه مناسب کسب‌وکار شما است.

۹- از مشاوره های لاین استور بی بهره نمانید :

برای ترقی کسب و کار خود در شبکه های اجتماعی به راحتی می توانید با ما تماس بگیرید و از خدمات لاین استور استفاده نمایید ما خدمات متنوعی برای کسب و کارها داریم که به پیشرفت کسب و کارها در شبکه های اجتماعی کمک شایانی خواهد نمود . شما هم اگر می خواهید کسب و کار خود را در شبکه های اجتماعی رونق ببخشید فرصت را از دست ندهید و با شماره های مندرج در سایت تماس بگیرید . آرزوی لاین استور موفقیت تمامی کسب و کارهاست البته کسب و کارهایی که از اصول پیروی می کنند مطمئنا به موفقیت خواهند رسید و برای دانستن این اصول باید حتما مشاوره و دوره های آن را بگذرانید تا در این امر نیز موفق گردید . برای این کار فقط کافی است بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

تلگرام واتساپ

نظرات خود را در مورد ” داشتن یک میلیون فالوور در شبکه های اجتماعی ” در قسمت دیدگاه با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید .

این مطلب چقدر مفید بود؟

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

2 / 5. 1

اولین کسی باشید که به این مطلب ستاره می دهد

این مطلب را مفید میدانید...

برای ارتقاء این مطلب نظر بدهید

پیشهادتان به نویسنده و مدیر سایت

#مجید_درویش_زاده #لاین_استور#استارتاپونه
درویش زادهDarvishzade
پنل ممبر فالوور
 
  • سلام، لطفا برای مشاوره رایگان در خصوص ارائه خدمات فرم زیر را پر کنید:
 

درباره‌ی نویسنده لاین استور

نویسنده و پشتیبان لاین استور
دوره طراحی سایت

اینو دیدی ؟

شبکه های اجتماعی و کسب و کارها

شبکه های اجتماعی در کسب و کارها

5 (1) حتما می دانید که جمع وسیعی از کاربران گوشی های هوشمند در شبکه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پنل کاربری

پنل ادمین

پنل بازاریاب

پنل همکار طلایی

پنل نمایندگی پایه

پنل نمایندگی ریبرند

پنل نمایندگی ویژه

پنل نمایندگی طلایی