چطور پست هامون رو در اکسپلور نمایش بدیم
چطور پست هامون رو در اکسپلور نمایش بدیم

نمایش پست ها در اکسپلور

نمایش پست ها در اکسپلور

سلام و درود فراوان به همراهان عزیز و همیشگی سایت محبوب  لاین استور 

در این مطلب می پردازیم به این موضوع که نمایش پست ها در اکسپلور، همراه ما باشید .

همه کسب و کارها به هر طریقی به دنبال دیده شدن هستند. نمایش پست ها در اکسپلور یکی از بهترین راه کارهای دیده شدن محسوب می گردد. نمایش پست در اکسپلور اینستاگرام یک تبلیغ رایگان و کاربردی محسوب می شود. به کمک این صفحه می توانید کسب و کار خود را به بُعد وسیعی از کاربران اینستاگرام معرفی کنید و از این طریق تعداد فالوورها و ترافیک صفحه خود را افزایش دهید. در این مقاله می خواهیم بدانیم چگونه در صفحه اکسپلور اینستاگرام دیده شویم؟ برای دریافت پاسخ این سوال ما را تا انتها همراهی کنید.

اکسپلور چیست
نمایش پست ها در اکسپلور

برای اینکه پست هامون در اینستاگرام به صفحه اکسپلور بره مهمترین مسئله بحث اینگیجمنت پیج  هست

پیشهاد میکنم  اینگیجمنت یا نرخ تعامل  در اینستاگرام چیست ؟ رو مطالعه کنید

صفحه اکسپلور اینستاگرام چیست؟

از آنجا که صفحه اکسپلور اینستاگرام برای قرار گرفتن محتوای پیج در معرض دید تعداد زیادی از مخاطبین کاربرد دارد پس فرصت مناسبی برای معرفی برند بشمار می رود. این قابلیت برای برندها بسیار سودمند و مفید خواهد بود. زیرا از این طریق می توانند محصولات و خدمات خود را به حوزه وسیعی از مخاطبین اینستاگرام معرفی کرده و در راستای جذب فالوور اقدام کنند. در واقع صفحه اکسپلور اینستاگرام طراحی شده است تا به کسب و کارها در بیشتر دیده شدن کمک کند

صفحه اکسپلور اینستاگرام شامل پست های لایک شده توسط کاربرانی است که به آن پست ها علاقه دارند. پست هایی از اکانت های مشابه، اکانت هایی که دنبال می کنید و اکانت هایی که برای شما بیشترین جذابیت را دارند. الگوریتم اکسپلور اینستاگرام به گونه ای طراحی شده که بیشتر به خواسته های کاربران توجه می کند و پست هایی را به شما نشان می دهد که بیشترین لایک و یا نظر را نسبت به آن داشته اید.

بنابراین پست های نمایش داده شده در اکسپلور شما با دیگر کاربران متفاوت است. بر همین اساس برای اینکه پست خود را در اکسپلورر اینستاگرام منتشر کنید می بایست مخاطبین هدف خود را شناسایی نمایید، زمان بندی دقیقی در نظر بگیرید و از اشخاص مطرح برای شروع کار کمک بگیرید. قبل از شروع توضیحات، بهتر است کمی در مورد صفحه اکسپلورر ایسنتاگرام گفتگو کنیم سپس به آموزش گذاشتن پست در اکسپلور اینستاگرام بپردازیم.

نمایش پست ها در اکسپلور
اکسپلور اینستاگرام

آموزش گذاشتن پست در اکسپلور اینستاگرام

روش ها و ترفندهای مختلفی برای قرار گرفتن پست های شما در صفحه اکسپلور اینستاگرام وجود دارد. در ادامه مهم ترین روش ها را معرفی می کنیم:

  • مخاطبین هدف خود را بشناسید
    اپلیکیشن آن دسته از محتواهایی را در صفحه اکسپلور اینستاگرام قرار می دهد که فکر می کند افراد به احتمال زیاد با آنها در تعامل خواهند بود. بنابراین لازم است سلائق مخاطبین خود را بدانیم و بر اساس آن محتوا تولید کنیم.
  • استفاده از هشتگ های محبوب و برچسب های موقعیت مکانی 
    بکار بردن هشتک های مرتبط و مناسب امکان یافتن محتوای شما را دو چندان می کند. بنابراین شانس قرار گرفتن پست در صفحه اکسپلور اینستاگرام افزایش می یابد. اگر چه هشتگ برای کمک به کاربران در یافتن محتوای شما قدرتمند است اما باید از آنها با احتیاط و کاملا هوشمندانه استفاده شود. اگر چه تعداد هشتگ های مجاز برای هر پست ۳۰ تا است اما تعداد مطلوب توصیه شده تعداد ۱۱ هشتگ می باشد. استفاده بیش از حد از هشتگ ها و استفاده از هشتگ هایی که ارتباطی با موضوع پست شده ندارند تاثیر منفی خواهد داشت.
  • برقراری ارتباط با دنبال کنندگان 
    برای دیده شدن پست های شما در صفحه اکسپلور اینستاگرام، لازم است تمام تلاش خود را برای افزایش تعامل با مخاطبین انجام دهید.
    – یکی از راه های افزایش تعامل با مخاطبین لایک و اظهار نظر در مورد پست های آن ها و جواب دادن به کامنت های آنها در زیر پست شماست.
  • از کپشن های جذاب و تشویق کننده استفاده کنید.
    قدرت کپشن های پست را برای تشویق و ترغیب فالوورهای خود دست کم نگیرید.
    – می توانید جملاتی به کار ببرید که از طریق آن مخاطبین را تشویق به اظهار نظر کنید.
    – از آنها بخواهید به سوال شما پاسخ بدهند. از این طریق می توانید امکان دیده شده در اکسپلور اینستاگرام را افزایش دهید.
  • زمانبندی ارسال پست
    اگرچه کیفیت محتوای منتشر شده در تعامل کاربران بسیار مهم است اما زمان ارسال پست از مواردی است که در کیفیت عملکرد محتوای شما بسیار تاثیر گذار می باشد. شما می توانید از طریق ارزیابی مخاطبین خود زمان مناسب انتشار پست و تعداد مطلوب پست ها در هر روز را مشخص نمایید. بهتر است پست های خود را در زمانی که بیشترین تعداد فالوورهای شما آنلاین هستند منتشر کنید.
  • از برندهای بزرگ و اینفلوئنسرها برای تعامل مخاطبین با پست های خود استفاده کنید.
    – افراد شناخته شده در اینستاگرام تاثیر زیادی در تعامل شما با مخاطبین خواهند داشت.
    – اگر بتوانید از طریقی یک همکاری طولانی مدت با اینفلوئنسرهای مرتبط به حوزه کاریتان داشته باشید شانس دیده شدن شما در اکسپلور اینستاگرام بیشتر خواهد بود. به عنوان مثال می توانیم از اینفلوئنسرها دعوت کنیم تا نظر خود را در مورد بهترین رستوران های منطقه ارائه دهند.
  • مخاطبین خود را به روشن کردن اعلان های اینستاگرام تشویق کنید.
    یکی دیگر از الگوریتم های پیچیده اینستاگرام این است که یک پست چه تعداد لایک و کامنت دریافت می کند. پست هایی که بیشترین میزان لایک و کامنت را داشته باشند شانس بیشتری در دیده شدن در اکسپلور اینستاگرام خواهند داشت.
اکسپلور چیست
نمایش پست ها در اکسپلور

چهار نکته مهم برای رفتن پست به اکسپلور اینستاگرام

۱ – محتوایی بذارید که فالوورهای شما دوست داشته باشند :

سعی کنید حتما محتوایی تولید و ارائه بدید که فالوورهای شما دوست داشته باشند و از انتشار مطالبی که مخاطب تون رو فراری میده خودداری کنید .

۲ – زمان ارسال پست گذاری 

زمان ارسال پست در اینستاگرام خیلی اهمیت داره ، فرض کنید روز شنبه رفته باشید جمعه بازار …

باید برای انتشار پست زمانی رو انتخاب کنید که بیشترین مخاطب آنلاین رو داشته باشید

از کجا بفهمم چه زمانی بیشترین مخاطب آنلاین رو دارم ؟ جواب ⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓

۳ – استفاده از ۵ هشتگ # پرکاربرد در حوزه کاری خودت

برای هر پستی که میگذارید حداقل از پنج ۵ هشتگ # پرکاربرد استفاده کنید و دقت داشته باشید که هشتگ هارو از پست قبلی کپی نکنید و با تغییر مکان هشتگ ها و چند هشتگ مربوط به پست جدید ، محتوای جدیدتون رو انتشار دهید .

۴ – کپشن طولانی + ایموجی 😅 

حتما برای پست هاتون کپشن بذارید و سعی کنید کپشن مربوط به پست باشه و در بین اون از ایموجی های مربوط استفاده کنید

وقتی کپشنی که مینویسی طولانی باشه اینستاگرام اون پست رو به صفحه اکسپلور میبره ، چون کپشن طولانی باعث میشه که رتبه اینستاگرام در گوگل بالا بره .

سخن پایانی

اکسپلور اینستاگرام یک صفحه حاوی پست های متنوعی از اکانت هایی است که ممکن است آنها را فالو کرده باشید یا خیر. در واقع صفحه اکسپلور اینستاگرام پست های لایک شده، پست های اکانت های مشابه با اکانت هایی که فالو می کنید و پست هایی که تعامل زیادی با کاربران داشته اند را به شما نمایش می دهد.

⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓
⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓
⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓
⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓
⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓
⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓
⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓
⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓

 

    ⇓  پیشنهادی برای شما  ⇓      

🍀  با نام دلخواه خود به کسب درآمد بپردازید   🍀

با نام خود نماینده لاین استور شوید ( نمایندگی ری برند )

اطلاعات بیشتر در خصوص نمایندگی ریبرند رو اینجا بخونید

و یا همین الان با شماره های مندرج در سایت در تماس شوید ( مشاوره رایگان )

منشن اینستاگرام 

پنل ممبر فالوور نوتیفیکیشن میدونی چیه ؟؟

🌸 راهنمای جامع پنل ممبر و فالور و نوتیفیکیشن 😍 میخوای مطالعه کنی؟؟

میخوای از اینستاگرام کسب در آمد داشته باشی ؟؟

میخوام بیشتر بدونم  من درآمد دارم

#مجید_درویش_زاده #لاین_استور#استارتاپونه
درویش زادهDarvishzade
پنل ممبر فالوور

    لطفا برای مشاوره رایگان در خصوص ارائه خدمات؛ فرم زیر را پر کنید:

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    شانستو برای دریافت تخفیف ویژه امتحان کن! (ویژه نمایندگی)