ابزارهای آنالیز اینستاگرام ❤️

ابزارهای آنالیز اینستاگرام به عنوان یکی از بخش های فعالیت در اینستاگرام به حساب می آید که هر فردی در این حوزه فعالیت می کندباید به آن توجه کند، اینستاگرام به عنوان یک پلتفرم محبوب در بین شبکه های اجتماعی است در اینستاگرام به هر صورتی که می خواهد فعالیت می کند در هنگام ساخت اکانت سه نوع حساب وجود دارد که عبارتند از: حساب شخصی، خصوصی و تجاری است هر کدام از این حساب ها برای دسته ای از افراد مناسب است.

ابزارهای مختلفی برای آنالیز و تجزیه و تحلیل حساب ها وجود دارد که هر سوشیال مارکتری از این ابزارها استفاده میکند. از مهم ترین کارهایی که هر فرد برای حساب خود باید انجام دهد آنالیز اینستاگرام است و متوجه این موضوع شود که آیا فعالیت های انجام شده مفید بوده یا خیر؟

با آنالیز کردن پیج می توانید بازخورد کاربران را شناسایی کنید در همین جهت می توانید از این بازخوردها را در جهت بهینه سازی پیج خود ارتقاع دهید در ادامه می خواهیم بهترین ابزارهای آنالیز را معرفی کنیم.

ابزارهای آنالیز اینستاگرام

امروزه ابزارهای مختلفی برای تجزیه و تحلیل اینستاگرام وجود دارد شما می توانید از هر تعداد این ابزارها به دلخواه استفاده کنید ممکن است هر کدام از این ابزارها در جهت های مختلفی به شما کمک کند با آنالیز اینستاگرام می توانید یک حساب پربازدید داشته باشید.

۱- Hootsuite Analytics

یکی از بهترین ابزارها در زمینه اینستاگرام وب سایت Hootsuite است این ابزار به مدت یک ماه بصورت رایگان فعال می شود با اتمام اکانت ۳۰ روزه برای استفاده مجدد باید هزینه پرداخت کنید.

مزایای ابزار Hootsuite Analytics

  1. نمایش فعالیت هایی که در گذشته انجام دادید
  2. بررسی عملکرد شما در زمینه های متفاوت
  3. ارائه گزارشهای سفارشی برای کاربر
  4. بررسی کارایی پست ها بر اساس معیارهای دلخواه
  5. مدت زمان پاسخ گویی به مشتریان
  6. بررسی نظرات کاربران بر اساس مثبت یا منفی بودن

حتما مطالعه کنید :  خرید پنل پیامک 

۲- Instagram Insights

ابزار Instagram Insights که توسط خود اینستاگرام معرفی شده و در اختیار کاربران قرار داده برای دسترسی به این ابزار ابتدا باید یک حساب تجاری داشته باشید به این خاطر که این ابزار فقط روی چنین حساب‌هایی پاسخ می‌دهد.

این ابزار اطلاعات خوبی در زمینه‌های زیر ارائه می‌دهد:

  • اطلاعات مربوط به تعداد کاربران
  • زمان آنلاین بودن کاربران
  • کاربران کدام محتوا و پست‌ها را می‌پسندند
  • برای کدام پست‌ها نظر می‌گذارند

۳- Iconosquare

این ابزار رایگان و مخصوص حساب‌‎های تجاری یا کسب و کار است و به شما این امکان را می‌دهد که بفهمید حساب اینستاگرامی که در اختیار دارید در چه زمینه‌هایی برتری دارد و در چه حوزه‌هایی می‌تواند پیشرفت کند.

آیکونوسکوئر به عنوان یکی از بهترین ابزارهای آنالیز اینستاگرام است و پست‌هایی که در ۳۰ روز اخیر در این رسانه اجتماعی منتشر کرده‌اید را برای شما ارزیابی می‌کند. در این نسخه امکان بررسی نرخ تعامل، آمار دنبال‌کننده یا فالوور، اطلاعات مربوط به استوری و غیره وجود دارد.

۴- Keyhole

Keyhole به عنوان یکی ابزارهای رقابتی و ویژه برای تجزیه و تحلیل اینستاگرام است. مزیت این ابزار آن است که می‌توانید به کمک آن خودتان را با رقبایی که دارید مقایسه کنید. استفاده از این ابزار رایگان است از دیگر مزیت های این ابزار امکان رهگیری کمپین ها و هشتگ ها را برای کاربران فراهم می کند.

۵- Union Metrics

Union Metrics یکی از ابزارهای خوبی است که برای آنالیز اینستاگرام به بازار عرضه شده است و حساب اینستاگرام شما را به صورت نموداری آنالیز و تجزیه و تحلیل می‌کند.

۶- HypeAuditor

این ابزار یکی از بهترین ابزارهایی است که برای آنالیز اینستاگرام به بازار عرضه شده است. HypeAuditor یکی از ابزارهای خوبی است که کاربران علاقمند می‌توانند از آن نهایت استفاده را ببرند. مزیت این ابزار آن است که امکان استفاده رایگان از آن وجود دارد و می توانید رقبای خود را ارزیابی کنید.

حتما مطالعه کنید :  خرید فالوور ارزان اینستاگرام

مهم‌ترین معیارها در آنالیز اینستاگرام

شبکه اجتماعی اینستاگرام به عنوان یک شبکه اجتماعی پرطرفدار می‌تواند به یک ماشین تولید ثروت برای شما تبدیل شود. شرط تبدیل شدن این شبکه اجتماعی به چنین ماشینی این است که روش کار با آن را بدانید و یاد بگیرید چگونه فعالیت خود را در آن ارزیابی کنید. برای ارزیابی و آنالیز اینستاگرام یک سری از فاکتورها مهم و اساسی است.

در ادامه به این معیارهای آنالیز اینستاگرام اشاره خواهیم کرد:

  1. Impression: تعداد بازدیدی که در یک بازه زمانی مشخص از پست‌های شما به عمل می‌آید. مثلاً اگر ۱۰ کاربر در اینستاگرام پست جدید شما را ۱۰۰ بار ببینند، عدد Impression پست شما ۱۰۰ است.
  2. Interaction: تعداد اقداماتی که در حساب کاربری شما صورت می‌گیرد
  3. Reach: تعداد حساب‌های کاربری منحصر به فردی که هر یک از پست‌های شما را مشاهده کرده‌اند. به عنوان مثال اگر ۱۰ کاربر در اینستاگرام ۱۰۰ مرتبه پست جدید شما ببیند، عدد Reach پست جدید شما ۱۰ عدد است.
  4. Profile Visit: تعداد بازدید از پروفایل شما در یک بازه زمانی مشخص (معمولاً یک هفته)
  5. Website Click: بعضی از کسب و کارها لینک وب‌سایت خود را در بخش بایو یا « Bio » قرار می‌دهند وبرخی از مخاطبان هم روی آن لینک می‌زنند و وارد وب‌سایت می‌شوند. تعداد این ورودها به وب‌سایت از طریق پروفایل را Website Click می‌گوییم.
  6. Mentions: تعداد دفعاتی که مخاطبان، شما را در حساب خودشان منشن می‌کنند.

سخن آخر

در این مقاله سعی کردیم ابزارهای آنالیز اینستاگرام را به شما معرفی کنیم تا بتوانید پیج اینستاگرام خود را تجزیه و تحلیل کنید این ابزارها اهمیت زیادی دارد اگر شما هم از آن دسته از افرادی هستید که می خواهید از این پلتفرم کسب درآمد کنید باید اینستاگرام را به طور تخصصی یاد بگیرید برای آموزش اینستاگرام باید در دوره اینستاگرام لاین استور ثبت نام کنید.

در این دوره تلاش شده است که به تمامی فوت و فن‌های درآمدزایی با اینستاگرام اشاره شود تا بتوانید در کوتاه‌ترین بازه زمانی به نتیجه دلخواه خودتان در اینستاگرام دست پیدا کنید. در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر در مورد این دوره کافی است به آموزش اینستاگرام مراجعه کنید. لطفاً نظرات، پیشنهادها و انتقادهای خود را با ما و سایر کاربران لاین استور در زیر همین مقاله به اشتراک بگذارید.

برای ارتباط با پشتیبان تیم لاین استور از طریق لینک های زیر در ارتباط باشید.

ارتباط با پشتیبانی در واتساپ ارتباط با پشتیبانی در تلگرام

#مجید_درویش_زاده #لاین_استور#استارتاپونه
درویش زادهDarvishzade
پنل ممبر فالوور

    لطفا برای مشاوره رایگان در خصوص ارائه خدمات؛ فرم زیر را پر کنید:

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    شانستو برای دریافت تخفیف ویژه امتحان کن! (ویژه نمایندگی)